Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-03-2011, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Wanneer?
het continu gehamer op haar drankmisbruik, na een paar grapjes was het ook wel leuk geweest hoor

Neemt niet weg dat dit zeker wat overdreven was, maar denk niet dat dat meisje het veel kon schelen eigenlijk
Advertentie
Oud 09-03-2011, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Nou, dat vond ik gezien de omstandigheden nog best meevallen eigenlijk. Als we het over hetzelfde hebben.
Ja, als het gaat over de reacties op haar comazuip-actie, dat viel inderdaad nogal mee.
Verwijderd
nja, doux kennen we een beetje. Die is wel weerbaar. Ik maak ook makkelijk grapjes tegen mijn kleine neefjes dan tegenover een totaal onbekende knul op straat!!111!!een
Verwijderd
Citaat:
het continu gehamer op haar drankmisbruik, na een paar grapjes was het ook wel leuk geweest hoor

Neemt niet weg dat dit zeker wat overdreven was, maar denk niet dat dat meisje het veel kon schelen eigenlijk
Ik vond dat van een ander kaliber. Het was misschien flauw, maar niet heel naar ofzo.

Ik denk het éigenlijk wel, maar goed, dat gaat dat arme kind natuurlijk nooit laten merken
Oud 09-03-2011, 20:37
Verwijderd
Citaat:
nja, doux kennen we een beetje. Die is wel weerbaar. Ik maak ook makkelijk grapjes tegen mijn kleine neefjes dan tegenover een totaal onbekende knul op straat!!111!!een
En Doux heeft ook wel een beetje zelfspot.
Oud 09-03-2011, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Nou daar kan je je aardig in vergissen.
Oud 09-03-2011, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het lullig. Zeker als het zo uit de lucht komt vallen en inderdaad gewoon uit verveling is. Reageer je dan af op Doux ofzo

qft.
Oh zo bedoelde ik het niet. Ik was begonnen aan een verhaal maar drukte op msn en een leven en alles
Oud 09-03-2011, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Oh zo bedoelde ik het niet. Ik was begonnen aan een verhaal maar drukte op msn en een leven en alles
Huh? Ik snap je zin niet en ik had het ook niet echt tegen jou
Oud 09-03-2011, 20:40
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zijn jullie nou nog niet klaar met Doux bashen
Verwijderd
Oh wacht, het was een reactie op je 'mja'.
Verwijderd
Citaat:
gmta, again
Oud 09-03-2011, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Huh? Ik snap je zin niet en ik had het ook niet echt tegen jou
Ik kan duidelijk niet multitasken ik bedoelde dat ik er wel meer mening over had dan mja, maar dat het er niet van kwam die te typen
Oud 09-03-2011, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Ik heb me dan ook braaf gedragen in dat topic
Oud 09-03-2011, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Ik kan duidelijk niet multitasken ik bedoelde dat ik er wel meer mening over had dan mja, maar dat het er niet van kwam die te typen
Ja, ik snapte hem inmiddels
Heerlijke miscommunicatie
Oud 09-03-2011, 20:47
Verwijderd
Het ging om dit topic trouwens http://forum.scholieren.com/showthre...500&highlight= (daardoor kwam dat andere topic)
Verwijderd
Verder denk ik dat die drankgrapjes over Doux overigens net zo hard aankwamen. Maar dat terzijde.
Verwijderd
ik heb het zo zo zo zo warm, zit echt in een hemd en een boxershort een beetje om me heen te kijken. Neten wat een hitte
Oud 09-03-2011, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Verder denk ik dat die drankgrapjes over Doux overigens net zo hard aankwamen. Maar dat terzijde.
Denk je ja? Ik denk dat dat wel meevalt, maar misschien moeten we dat even aan Doux vragen
Oud 09-03-2011, 20:48
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Je zit in het Zuiden zeker? Hier staat de kachel aan, maar heb nog steeds kouwe klauwen.
Oud 09-03-2011, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Denk je ja? Ik denk dat dat wel meevalt, maar misschien moeten we dat even aan Doux vragen
Dat denk ik ja (Overigens heb ik me daar ook schuldig aan gemaakt) En ik denk niet dat Doux dat toegeeft, net als dat die Anne dat niet zal doen.
Oud 09-03-2011, 20:49
Verwijderd
Ik denk dat het allemaal wel meevalt, alleen dat je je daar nog wel flink in kunt vergissen dus wel een beetje voorzichtig moet zijn.
Oud 09-03-2011, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Je zit in het Zuiden zeker? Hier staat de kachel aan, maar heb nog steeds kouwe klauwen.
ja brabant ;D;;d;:
Oud 09-03-2011, 21:00
Verwijderd
Zeg, zo bont heb ik het toch niet gemaakt in dat topic?
Oud 09-03-2011, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Zeg, zo bont heb ik het toch niet gemaakt in dat topic?
Het arme meisje moest al alleen thuis slapen, nu heeft ze waarschijnlijk de hele nacht wakker gelegen van je!
Oud 09-03-2011, 21:07
Verwijderd
Zo, heb heel het topic gelezen. Was leuk, las als een boek, intriges, subplotjes, leuk einde.

Ik ben voor Anne! Dat kind is 14 joh, ik was ook zo. Naja, met minder spelfouten
Verwijderd
Ik heb alleen maar het verschil tussen UHT en THT uitgelegd, een clip van Steen gedropt en geimpliceerd dat ze niet zo gevoelig moest zijn voor "kanker".. En ik heb het een uitstekend aidstopic genoemd
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthre...1#post31427331

wtffffffff
Oud 09-03-2011, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een peper gesneden, dus dat wordt weer in mijn ogen wrijven en net te laat bedenken dat dat AAAUUWww..
snel je handen inwrijven met boter en dan de boter eraf wassen voordat dat gebeurt

zei ze twee uur later.
Oud 09-03-2011, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Zo, heb heel het topic gelezen. Was leuk, las als een boek, intriges, subplotjes, leuk einde.

Ik ben voor Anne! Dat kind is 14 joh, ik was ook zo. Naja, met minder spelfouten
toen ik 14 was vond ik mensen op ICQ met een breezahnaam megacool en wou ik dat ik zoiets origineels kon bedenken
en ik trollde toen zelf mega in de Ilse chat en dat was vast heel flauw en doorzichtig, ik denk dat ik heel hard was gaan huilen als ik toen door een grote groep twintigers gebasht was.
Oud 09-03-2011, 21:10
Verwijderd
OMG
Oud 09-03-2011, 21:10
Verwijderd
Citaat:
toen ik 14 was vond ik mensen op ICQ met een breezahnaam megacool en wou ik dat ik zoiets origineels kon bedenken
Ik ben wat msn-taal en namen en dat soort dingen nooit echt superbreezer geweest.

Ik had wel op m'n 14e filmavondjes met vriendinnen, en dan dronken we een breezer OMGGGGgg AlCHOHOL!!!!111!!one!!1

:')

Voor de rest braaf. Braaf braaf braaf.
Oud 09-03-2011, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Ik ben wat msn-taal en namen en dat soort dingen nooit echt superbreezer geweest.

Ik had wel op m'n 14e filmavondjes met vriendinnen, en dan dronken we een breezer OMGGGGgg!!!111 Alcohol!!111

:')

Voor de rest braaf. Braaf braaf braaf.
wij waren meer van de passoa-jus

En dan 'ik heb nog nooit' spelen en niet dronken raken omdat je niets boeiends gedaan hebt en omdat er drie druppels passoa in elk glas jus zaten, anders smaakte het te veel naar alcohol
Oud 09-03-2011, 21:13
Verwijderd
Citaat:
wij waren meer van de passoa-jus

En dan 'ik heb nog nooit' spelen en niet dronken raken omdat je niets boeiends gedaan hebt en omdat er drie druppels passoa in elk glas jus zaten, anders smaakte het te veel naar alcohol
God nee, wij dronken één flesje per persoon en dat was al een ding!

Ik weet nog dat er meisjes in de klas zaten die soms uitgingen naar tenten voor 16+ en dan ook dronken thuiskwamen enzo, en dat vond ik echt schokkend.

Nog steeds eigenlijk, kom op, 14.
Oud 09-03-2011, 21:15
Verwijderd
ja echt idioot
Oud 09-03-2011, 21:22
Verwijderd
Een vrouw op SBS6 is geobsedeerd door koeien, en wil zichzelf nu ook Berta Bontekoe noemen

Ze kruipt nu rond in de stal in een koeienpak. Echt.
Oud 09-03-2011, 21:30
Verwijderd
WTF een speler tackelt een streaker die de wedstrijd verstoort door over het veld te lopen. Vervolgens geeft de scheidsrechter de speler een rode kaart
Oud 09-03-2011, 21:41
Verwijderd
Citaat:
WTF een speler tackelt een streaker die de wedstrijd verstoort door over het veld te lopen. Vervolgens geeft de scheidsrechter de speler een rode kaart
Dikke prima
Oud 09-03-2011, 21:50
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
En dan 'ik heb nog nooit' spelen en niet dronken raken omdat je niets boeiends gedaan hebt
lol, ja dat ken ik, maar dat heb ik nu nog steeds.

Wel grappig om dat te spelen met mensen die je goed kent. Die kun je dan echt heel goed naaien. Zo herinner ik me nog vaag een avond met 2 beste vrienden, een fles wijn en een pan vol met pastis. Manmanman, wat een avond was dat. Knetterlam, maar dan door vragen als 'Ik ben nog nooit op m'n 16e naar *insert local kutfestival* geweest'.
Oud 09-03-2011, 21:51
Verwijderd
Wat is Hans Kraaij Junior toch een verschrikkelijke, een verschrikkelijke, verschrikkelijke, verschrikkelijke vent
Oud 09-03-2011, 21:51
Verwijderd
hoe werkt dat, dat ik heb nog nooit? Dat spel heb ik nog nooit gedaan
Oud 09-03-2011, 21:53
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
hoe werkt dat, dat ik heb nog nooit? Dat spel heb ik nog nooit gedaan
Nou, dan zegt je om beurten iets zoals 'Ik heb nog nooit een pinda gegeten' en iedereen die dat dan wél heeft gegaan moet dan drinken. Zo kan je hele nare vragen stellen en veel over je medemensen teweten komen. Bij ons is ook nog de regel dat als je het achtergrond verhaal wilt horen, dat je dan zelf ook moet drinken. Het draait trouwens altijd uit op ranzige seksvragen.

En als je mensen dus goed kent kun je expres vragen gaan stellen waarvan je weet dat ze er op moeten drinken.
Oud 09-03-2011, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Zo gek is dat toch niet? Als je een speler van je eigen team doormidden zaagt krijg je ook rood. Er zijn stewards voor streakers.
Oud 09-03-2011, 21:55
Verwijderd
oh nou, dat zou weinig zuipen voor me worden
Oud 09-03-2011, 21:56
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
oh nou, dat zou weinig zuipen voor me worden
Nou ja, je kan ook vragen stellen over gedachtes of gebeurtenissen, maar de mensen die ik ken zijn nogal ranzig.

Met oud en nieuw zijn er door dat spelletje 2 flessen prosecco pp doorheen gegaan.
Oud 09-03-2011, 21:56
Verwijderd
Kuuuut volgens mij ben ik mijn ovchip kwijt Echt kwijt
Oud 09-03-2011, 21:59
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Kuuuut volgens mij ben ik mijn ovchip kwijt Echt kwijt
Oei, dat is naar. Hoe weet je dat je hem echt kwijt bent?
Oud 09-03-2011, 22:00
Verwijderd
Grapje
Oud 09-03-2011, 22:01
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Grapje
Oud 09-03-2011, 22:01
Verwijderd
hoe vind je je oudste posts?
Oud 09-03-2011, 22:02
Verwijderd
Het was niet echt een grapje. Ik dacht echt dat ik 'm kwijt was, maar net toen ik 'm wilde blokkeren zag ik 'm onder m'n raboreader liggen
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten