Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2011, 13:11
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Misschien moet ik dan maar in iets treurigs als IJsselstein of Nieuwegein gaan wonen :')
Dan woon je wel bij het beste ziekenhuis van Nederland. Maar verder is Nieuwegein inderdaad erg... triest.
Oud 10-03-2011, 13:11
Verwijderd
Voor 169.000 euro heb ik in het dorp van mijn ouders dit http://www.funda.nl/koop/lochem/appa...824-markt-5-b/ appartement in de binnenstad van 103 m2
Oud 10-03-2011, 13:12
Verwijderd
Wtf. De AH belde net, en dan neem ik nooit op, want ze willen altijd vragen of je extra wil werken en dat wil ik (bijna) nooit. Voicemail ingesproken. Dat ik tot 17 uur op de planning stond. Wtf. Dat kan helemaal niet, zonder overleg. Ik kan ook helemaal niet. Ik ga dan ook echt nog even niet terugbellen. Stelletje malloten.
Ik heb GEEN vakantie, oelewappers.
Oud 10-03-2011, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Voor 169.000 euro heb ik in het dorp van mijn ouders dit http://www.funda.nl/koop/lochem/appa...824-markt-5-b/ appartement in de binnenstad van 103 m2
mooie woonkamer
Oud 10-03-2011, 13:14
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dus ik kan het beste in Enschede/Hengelo/Lelystad gaan wonen?

Lekker deprimerend
Verwijderd
Citaat:
mooie woonkamer
En toch woon ik voor dat geld liever in Utrecht op 43 m2 in de binnenstad
Verwijderd
Ach trouwens, ik ga ook bellen ook.
Verwijderd
Citaat:
Wtf. De AH belde net, en dan neem ik nooit op, want ze willen altijd vragen of je extra wil werken en dat wil ik (bijna) nooit. Voicemail ingesproken. Dat ik tot 17 uur op de planning stond. Wtf. Dat kan helemaal niet, zonder overleg. Ik kan ook helemaal niet. Ik ga dan ook echt nog even niet terugbellen. Stelletje malloten.
Wat een sukkels
Oud 10-03-2011, 13:15
Verwijderd
Wij kijken ook vaak location location location en dan verbazen wij ons over de mensen die 250.000 POND betalen voor een anderhalvekamerappartement van 25 vierkante meter en dan zit je wel in Londen, maar dan wel in de verste buitenwijk
Oud 10-03-2011, 13:15
Verwijderd
Als ik mijn hart niet al verloren had aan Amsterdam (en in mindere mate aan Utrecht) zou ik zó in Hengelo gaan wonen. Prima stad
Oud 10-03-2011, 13:16
Martiño
Martiño is offline
Hm, een beetje leuk appartement in de binnenstad van den bosch kost al snel 2 tot 3 ton. Jammer.

Aan de andere kant kun je antikraak al vaak voor 200 euro prachtige etages krijgen, maar daar heb je connections voor nodig, en die heb ik hier niet
Oud 10-03-2011, 13:16
Verwijderd
Citaat:
Wij kijken ook vaak location location location en dan verbazen wij ons over de mensen die 250.000 POND betalen voor een anderhalvekamerappartement van 25 vierkante meter en dan zit je wel in Londen, maar dan wel in de verste buitenwijk
Ja dat snap ik dan ook weer echt niet Maar goed, er zullen ook genoeg mensen zijn die niet snappen waarom mensen in Utrecht/Amsterdam whatever willen wonen als je voor het zelfde geld een meer dan dubbel zo grote woning ergens anders kunt krijgen.
Oud 10-03-2011, 13:17
Martiño
Martiño is offline
Wie gaan er morgen nu allemaal mee?
Oud 10-03-2011, 13:17
Verwijderd
Citaat:
Hm, een beetje leuk appartement in de binnenstad van den bosch kost al snel 2 tot 3 ton. Jammer
Misschien moeten we toch ons huwelijk maar weer overwegen Martin Dan kunnen we samen iig wat leuks kopen. Maar dan hebben we weer 2 slaapkamers nodig
Oud 10-03-2011, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Wie gaan er morgen nu allemaal mee?
Trimm, Carn, Absinthe, Lorelei, Rationeel, jij en ik. Medeia is dus ziek.

Dus voor de anderen: mocht iemand nog interesse hebben om mee te gaan, we hebben een kaartje over!
Oud 10-03-2011, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Wat een sukkels
Ja, echt hoor
Ik heb de naam van die gast ook echt tot drie keer toe niet verstaan
Maar hij was boos, want ik had op de planning moeten kijken, dan had ik het eerder kunnen melden. Goed, daar heeft ie misschien gelijk in, maar ik heb gewoon een afspraak dat ik altijd van 7.00 tot 12.30 werk.
"Ja, maar het is vakantie".
"Nee, ik werk. Ik heb geen vakantie".
Oud 10-03-2011, 13:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Als ik mijn hart niet al verloren had aan Amsterdam (en in mindere mate aan Utrecht) zou ik zó in Hengelo gaan wonen. Prima stad
Nooit geweest!
Oud 10-03-2011, 13:21
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
En door de tt heb ik "Billy de kid is in de stad" in mijn hoofd vanochtend al en ik begreep al niet waarom, tot ik net de titel zag
Oud 10-03-2011, 13:22
Verwijderd
fussili aan het koken, kaas aan het snijden

en het is maar goed dat ik niet de bami maak want de taugé zou houdbaar zijn tot en met vandaag en zit alweer slap en bruin in zijn bakje. Dat heb ik echt ALTIJD met taugé. Misschien moet ik maar geen taugé meer bij de AH kopen.
Oud 10-03-2011, 13:24
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Misschien moeten we toch ons huwelijk maar weer overwegen Martin Dan kunnen we samen iig wat leuks kopen. Maar dan hebben we weer 2 slaapkamers nodig
Ja, dan kopen we een hip huisje en als jij eenmaal een goed verdienende advocate bent dan kan ik lekker 2 dagen per week gaan werken en het "huishouden" gaan doen.

En waarom twee slaapkamers? Heb jij dan zoveel rommel dat we er twee nodig hebben?

Citaat:
Trimm, Carn, Absinthe, Lorelei, Rationeel, jij en ik. Medeia is dus ziek.

Dus voor de anderen: mocht iemand nog interesse hebben om mee te gaan, we hebben een kaartje over!
Leuk. Jammer van Medeia idd.
Oud 10-03-2011, 13:24
Verwijderd
ik zit huizen te kijken in den haag vanaf 8 ton. Er zitten allemaal miljoenenhuizen bij en dan zitten er zulke lelijke keukens en badkamers in.
Oud 10-03-2011, 13:25
Verwijderd
Citaat:
En je overschat Utrecht duidelijk Binnen een maandje een kamer (voor een redelijke prijs) is behoorlijk veel geluk hebben. De officiele wachtlijsten zijn 4,5 jaar geloof ik.
Ik weet zeker dat ik een goede kamer zou kunnen regelen voor een redelijke prijs binnen een maandje hoor

Goede connecties enzo
Oud 10-03-2011, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Ja, dan kopen we een hip huisje en als jij eenmaal een goed verdienende advocate bent dan kan ik lekker 2 dagen per week gaan werken en het "huishouden" gaan doen.

En waarom twee slaapkamers? Heb jij dan zoveel rommel dat we er twee nodig hebben?

Leuk. Jammer van Medeia idd.
Ja eh, hoe moet dat dan als mijn toiboi mee komt en wij samen het bed delen? Dat zou een beetje raar zijn, niet? Dus voor ons allebei een eigen slaapkamer lijkt me wel gepast.

Citaat:
ik zit huizen te kijken in den haag vanaf 8 ton. Er zitten allemaal miljoenenhuizen bij en dan zitten er zulke lelijke keukens en badkamers in.
ja onvoorstelbaar. Dat heb ik ook met hele mooie huize aan de oude gracht enzo. Dan heb je zoveel geld en dan maak je dat er van
Oud 10-03-2011, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Ik weet zeker dat ik een goede kamer zou kunnen regelen voor een redelijke prijs binnen een maandje hoor

Goede connecties enzo
In utrecht? No way.
Oud 10-03-2011, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Nog steeds Appie ja? Ik dacht dat je al helemaal vol begon te zitten met je andere banen?
Oud 10-03-2011, 13:28
Verwijderd
Citaat:
In utrecht? No way.
Zeker wel, beter dan Fizzle en haar Changverhuuster iig
Oud 10-03-2011, 13:28
Verwijderd
Citaat:
Zeker wel, beter dan Fizzle en haar Changverhuuster iig
Welke connecties heb jij in hemelsnaam in Utrecht?
Oud 10-03-2011, 13:29
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

Goede connecties enzo
Nou, ik weet het goed gemaakt. Bewijs het maar eens en dan krijg jij van mij een krat bier.

Citaat:
Ja eh, hoe moet dat dan als mijn toiboi mee komt en wij samen het bed delen? Dat zou een beetje raar zijn, niet? Dus voor ons allebei een eigen slaapkamer lijkt me wel gepast.
Ja, eh, buiten de deur eten doe je maar buiten de deur. Ik vind het al erg zat dat ik nu al het hele weekend suggestieve geluiden van de buurvrouw moet horen.
Oud 10-03-2011, 13:29
Verwijderd
Citaat:
Welke connecties heb jij in hemelsnaam in Utrecht?
Meer dan jij denkt (en nee geen forumers nee )
Oud 10-03-2011, 13:30
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik weet het goed gemaakt. Bewijs het maar eens en dan krijg jij van mij een krat bier.

Ja, eh, buiten de deur eten doe je maar buiten de deur. Ik vind het al erg zat dat ik nu al het hele weekend suggestieve geluiden van de buurvrouw moet horen.
Ik heb liever dat jij dan gewoon die 1e maand huur betaalt want ik hoef er niet te gaan wonen
Oud 10-03-2011, 13:31
Verwijderd
Citaat:

Ja eh jeetje. Dus je wilt samen het bed delen en ik mag niet in mijn eigen huis batsen? Ik weet niet of ik ons huwelijk dan nog wel zo'n goed idee vind

Citaat:
Meer dan jij denkt (en nee geen forumers nee )
Ik geloof er geen zak van dat het je zou lukken. Ja of je moet geluk hebben met hospiteren.
Rationeel
Rationeel is offline
michelangelo scoort zo een mooie boot bij de rode brug
Verwijderd
Citaat:
Of dat inderdaad
Oud 10-03-2011, 13:32
Verwijderd
Citaat:
Ik geloof er geen zak van dat het je zou lukken. Ja of je moet geluk hebben met hospiteren.
Ik heb altijd geluk!

Maar ik ken wel een mannetje hier en daar in Utrecht
Verwijderd
Overigens overdrijf ik wel een beetje, want wij konden binnen 2 weken uit drie huizen kiezen Maar ja wij waren dan ook op zoek naar een huis, niet naar een kamer.
Verwijderd
Citaat:
Oeh ja
Verwijderd
Citaat:
Nog steeds Appie ja? Ik dacht dat je al helemaal vol begon te zitten met je andere banen?
Nog steeds niet
Of ik kan de Appie gewoon niet loslaten, dat kan ook
Hoewel ik door dit fiasco en zo'n oetlul van vijf jaar jonger ofzo die me even de les leest, dan wel weer denk van 'omg ... weg daar'.
Verwijderd
En ik heb niet gezocht, ik heb gezegd: als je binnen een maand een geschikt huis vind ga ik er wel over nadenken of ik met jullie meeverhuis
Oud 10-03-2011, 13:33
Verwijderd
hoi
Verwijderd
Citaat:
Ik heb altijd geluk!

Maar ik ken wel een mannetje hier en daar in Utrecht
Oh, dus je kan best nog een keer mee gaan stappen in Utrecht en dan doen alsof je met je echte vrienden uit Utrecht uitgaat?
Verwijderd
Citaat:
Nog steeds niet
Of ik kan de Appie gewoon niet loslaten, dat kan ook
Hoewel ik door dit fiasco en zo'n oetlul van vijf jaar jonger ofzo die me even de les leest, dan wel weer denk van 'omg ... weg daar'.
Oké, ''appie niet loslaten'' hmm onverwachts!

Oei, zo'n mènneke van een jaar of 19 die er met een veredeld vmbo-diploma een functie heeft.
Verwijderd
Citaat:
hoi
Hai

Citaat:
Oh, dus je kan best nog een keer mee gaan stappen in Utrecht en dan doen alsof je met je echte vrienden uit Utrecht uitgaat?
Oud 10-03-2011, 13:34
Verwijderd
Citaat:
Oké, ''appie niet loslaten'' hmm onverwachts!

Oei, zo'n mènneke van een jaar of 19 die er met een veredeld vmbo-diploma een functie heeft.
Jep. Ja, ik lijk ook wel gek ook dat ik daar nog niet weg ben. Ik weet het
Oud 10-03-2011, 13:35
Verwijderd
Citaat:
Jahoor, alleen wonen mijn ''echte'' vrienden daar niet meer maar heb wel wat adresjes links en rechts en hier en daar
Verwijderd
Citaat:
Jahoor, alleen wonen mijn ''echte'' vrienden daar niet meer maar heb wel wat adresjes links en rechts en hier en daar
En die hosselen binnen een maand een betaalbare kamer voor je. Tuurlijk
Verwijderd
Citaat:
Maar je werkt toch ook nog bij de schouwburg he? Dat lijkt me wel leuker
Oud 10-03-2011, 13:36
Verwijderd
Citaat:
En die hosselen binnen een maand een betaalbare kamer voor je. Tuurlijk
Connecties hè
Oud 10-03-2011, 13:36
Carn
Carn is offline
Citaat:
prima uurloon

En verder heb je gewoon gelijk, aanpassingen op je rooster gaan altijd in overleg. Ik was er ook regelmatig niet, ook al was ik wel ingepland.
Oud 10-03-2011, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Ga je mee naar Zer00s heroes morgen? Je mag vast wel bij Sanne blijven slapen

Citaat:
Maar je werkt toch ook nog bij de schouwburg he? Dat lijkt me wel leuker
Ja, is ook wel leuker, en vooral wat intelligentere collega's. Maar dat zijn wat minder handige tijden en bovendien krijg ik er ruim 2 euro minder per uur.
Oud 10-03-2011, 13:38
Verwijderd
Citaat:
Ga je mee naar Zer00s heroes morgen? Je mag vast wel bij Sanne blijven slapen

Ja, is ook wel leuker, en vooral wat intelligentere collega's. Maar dat zijn wat minder handige tijden en bovendien krijg ik er ruim 2 euro minder per uur.
Wat? (als ik dan ook iemand mag betalen om mijn scriptie te schrijven of een essay )

Hmm, dat is vrij veel! En arbeit je ook nog op die andere scholen?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten