Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Voor 169.000 euro heb ik in het dorp van mijn ouders dit http://www.funda.nl/koop/lochem/appa...824-markt-5-b/ appartement in de binnenstad van 103 m2
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hm, een beetje leuk appartement in de binnenstad van den bosch kost al snel 2 tot 3 ton. Jammer.
Aan de andere kant kun je antikraak al vaak voor 200 euro prachtige etages krijgen, maar daar heb je connections voor nodig, en die heb ik hier niet ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb de naam van die gast ook echt tot drie keer toe niet verstaan ![]() ![]() Maar hij was boos, want ik had op de planning moeten kijken, dan had ik het eerder kunnen melden. Goed, daar heeft ie misschien gelijk in, maar ik heb gewoon een afspraak dat ik altijd van 7.00 tot 12.30 werk. "Ja, maar het is vakantie". "Nee, ik werk. Ik heb geen vakantie". |
![]() |
|
Verwijderd
|
fussili aan het koken, kaas aan het snijden
![]() ![]() en het is maar goed dat ik niet de bami maak want de taugé zou houdbaar zijn tot en met vandaag en zit alweer slap en bruin in zijn bakje. Dat heb ik echt ALTIJD met taugé. Misschien moet ik maar geen taugé meer bij de AH kopen. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() En waarom twee slaapkamers? Heb jij dan zoveel rommel dat we er twee nodig hebben? Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Goede connecties enzo ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Of ik kan de Appie gewoon niet loslaten, dat kan ook ![]() Hoewel ik door dit fiasco en zo'n oetlul van vijf jaar jonger ofzo die me even de les leest, dan wel weer denk van 'omg ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oei, zo'n mènneke van een jaar of 19 die er met een veredeld vmbo-diploma een functie heeft. |
![]() |
||
Citaat:
En verder heb je gewoon gelijk, aanpassingen op je rooster gaan altijd in overleg. Ik was er ook regelmatig niet, ook al was ik wel ingepland.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hmm, dat is vrij veel! En arbeit je ook nog op die andere scholen? |