Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-02-2002, 18:01
Hay_yah_me
Hay_yah_me is offline
Wat voor effect geeft een joint?

Greeetz...... ME, RROOOBBYYYY
Oud 27-02-2002, 18:09
blackfairy
blackfairy is offline
tsja... dat ligt aan wat je rookt en aan hoe je et rookt ..en natuurlijk aan je eigen persoontje...
bij mij geeft et gewoon roken van een wiet joint et effect dat ik rustiger word, vaak meer ga nadenken over de wazigste dingen en je een voelt met jezelf of juist met de omgeving die je op dat moment bewonderd...*als je tenimnste ergens zit waare t rlxd is* ben ook vaak mn orientatie ene beetje kwijt zodat fietse een stukkie moeilijker gaat..

mja al deze 'symptomen' zijn persoonlijk...
Oud 27-02-2002, 18:45
qghp
qghp is offline
ligt er ook aan in wat voor bui je bent ,

dus als je gaat sucken als je zwaar depri bent is dat niet echt verstandig te noemen

ik heb een keer gehad dat ik opeens
zwaar de neiging kreeg om tofees te
gaan eten
aleen het was 11 uur en alle winkels waren al dicht
Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 19:57
blackfairy
blackfairy is offline
Citaat:
mat-ice schreef:
ik heb een keer gehad dat ik opeens
zwaar de neiging kreeg om tofees te
gaan eten
aleen het was 11 uur en alle winkels waren al dicht
oftewel algemenere benaming/ook wel genoemd; vreetkick
Oud 28-02-2002, 17:24
purple
purple is offline
ik voel me soms wel eens een beetje draaierig en af en toe ook heel hyper. het verschilt echt. maar ik dnek wel s na als k stoned ben wat ik nu eigenlijk voel alleen het is niet uit te leggen. de ene keer vind je echt alles grappig de andere keer ben je super moe. maar meestal is het heel relax.

xm
Oud 01-03-2002, 08:47
Black Reina
Black Reina is offline
k heb altijd het gevoel dat k half uit me lichaam zit, alles gaat automatisch en dan ben ik bang dak bijv onderuitga met de fiets, alsof ik mezelf niet can controleren, maar toch gaat het dan goed. kzit in dromenland en als k gewoon rustig zit word ik heel erg lui en kan ik zo in slaap vallen dus kmoet wel asctief bezig zijn
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 18:19
qghp
qghp is offline
Citaat:
blackfairy schreef:
oftewel algemenere benaming/ook wel genoemd; vreetkick
ja joh? algemene benaming voor tofee-neiging is vreet kick?

Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 23:22
Remqo
Remqo is offline
ik begin dan ineens melig te worden, ik lach om niets. "kijk daar vliegt een vogeltje, whaaahahaha". Alles om me heen lijkt net een soort van droom ofsow. Bij alles wat ik zie ga ik fantaseren en daarom lachen, echt erg.

Maar ik stel wel de voorwaarde aan mezelf dat ik me goed voel, voordat ik ga blowen. Ik weet niet hoe het is als je een kutbui heb en dan gaat blowen.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 23:26
psilo
psilo is offline
ik voel me relaxed, euforisch, krijg meer fantasie en lul vaak aan een stuk door
Oud 01-03-2002, 23:29
psilo
psilo is offline
Citaat:
Draakiej schreef:
ik begin dan ineens melig te worden, ik lach om niets. "kijk daar vliegt een vogeltje, whaaahahaha". Alles om me heen lijkt net een soort van droom ofsow. Bij alles wat ik zie ga ik fantaseren en daarom lachen, echt erg.
zo heftig is het bij mij nooit
Citaat:

Maar ik stel wel de voorwaarde aan mezelf dat ik me goed voel, voordat ik ga blowen. Ik weet niet hoe het is als je een kutbui heb en dan gaat blowen.
als ik me kut voel en ik rook een joint is het juist wel relaxed, kan ik wat beter nadenken enzo.
ik vind het eigenlijk alleen kut als je echt verdrietig bent en je rookt een joint, dan gaat het niet goed

Oud 02-03-2002, 08:32
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Verschilt per persoon. Maar ik zou voor de zekerheid wel wat eten bij de hand houden, voor het geval je ene vreetkick krijgt
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 08:34
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Ik krijg altijd een vreetkick en word OF hyper-actief, OF heel rustig. Wel voel ik me heel blij vanbinnen en word ik heel aanhankelijk maar dat is ook als ik (veel) alcohol op heb.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten