Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik voel me soms wel eens een beetje draaierig en af en toe ook heel hyper. het verschilt echt. maar ik dnek wel s na als k stoned ben wat ik nu eigenlijk voel alleen het is niet uit te leggen. de ene keer vind je echt alles grappig de andere keer ben je super moe. maar meestal is het heel relax.
xm
|
k heb altijd het gevoel dat k half uit me lichaam zit, alles gaat automatisch en dan ben ik bang dak bijv onderuitga met de fiets, alsof ik mezelf niet can controleren, maar toch gaat het dan goed. kzit in dromenland en als k gewoon rustig zit word ik heel erg lui en kan ik zo in slaap vallen dus kmoet wel asctief bezig zijn
|
![]() |
|
ik begin dan ineens melig te worden, ik lach om niets. "kijk daar vliegt een vogeltje, whaaahahaha". Alles om me heen lijkt net een soort van droom ofsow. Bij alles wat ik zie ga ik fantaseren en daarom lachen, echt erg.
Maar ik stel wel de voorwaarde aan mezelf dat ik me goed voel, voordat ik ga blowen. Ik weet niet hoe het is als je een kutbui heb en dan gaat blowen. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
ik vind het eigenlijk alleen kut als je echt verdrietig bent en je rookt een joint, dan gaat het niet goed ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Boedhisme en Satanisme Upke | 30 | 06-01-2004 18:11 | |
Drugs & Alcohol |
wiet schadelijk????? lovesista18 | 51 | 24-01-2003 19:29 | |
Games |
2 Uplink vraagjes... .Mpje Dual | 26 | 27-07-2002 08:46 | |
Software & Hardware |
Geen gebruikersrecht voor Microsoft Acces bazzemans | 5 | 19-06-2002 13:05 | |
Software & Hardware |
owke dit gaat heel erg ongeloofwaardig klinken Th@ Wolf | 15 | 21-12-2001 17:55 |