| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik ging naar bed. Slapen |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Allemachtig dat verhaal in de Viva
Het begint al goed met "Ik weet nog goed wanneer ik me onzeker over mijn schaamlippen ben gaan voelen"en dan allerhande pakkende zinnen als: "Ik lag wakker en als ik aan mijn vagina dacht moest ik huilen" en "wat had ik gedaan? mijn schaamlippen zagen er uit als twee enorme rupsen" Rupsenschaamlippen <3
|
|
|
|
Verwijderd
|
Waar vrouwen zich al niet druk om maken.
Ik probeer dat soms wel eens naar mezelf te vertalen maar dat zou betekenen dat ik me voor moet stellen dat ik, bijvoorbeeld, moet gaan huilen om mijn voorhuidje. Of dat één bal nét iets lager bungelt dan de andere. Maar ik krijg het niet voor elkaar hoor
|
|
|
|
Verwijderd
|
Wát! Die laatste moest ik zelfs googlen Nee joh, doe lekker normaal, vrouwen moeten 'ns leren dat al hun "ideaalbeelden" hoofdzakelijk afkomstig zijn van homoseksuele mannen en vrouwen zélf. Er wordt nooit geluisterd naar de échte doelgroep -- en dat is nou juist de te pleasen groep lijkt me. Maar ja, they just don't give a fuck most of the time, I suppose
|
|
|
|
|
Ffs, ik zit hem al de hele ochtend te knijpen voor de deadline ("dinsdagochtend") en met pijn in mijn vingers door te tekenen, ik stuur een tussentijdse versie op in de hoop dat hij niet tierend gaat bellen waar het blijft, krijg ik een gortdroog mailtje van de opdrachtgever terug met 'succes, ziet er al goed uit'.
Hoe heerlijk geruststellend! ![]()
|
|
|
|
|
|
http://www.nu.nl/algemeen/2468540/op...nder-lang.html
Maar wat heeft opgewekt zijn te maken met veel gevoel voor humor?
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
![]() |
|
|