Haha, nee. Ik ben één keer in aanraking (huhu) gekomen met de politie, omdat mijn lamp knipperde (het was glad dus de dynamo slipte over mijn band), en die boete heb ik uiteindelijk nooit ontvangen. Maargoed, daar krijg je sowieso geen strafblad voor.
Als je een nickchange zou moeten nemen, welke nickname zou je dan kiezen?
Waar heb je absoluut geen zin in maar zal toch in de nabije toekomst moeten gaan plaatsvinden?
15-03-2011, 06:18
Verwijderd
Schoolexamens en toelatingen(begin 2012) en dat mijn pgb begeleidster net in die tijd op reis gaat, en dat het nog niet zeker is of ze daarna weer terugkomt als mijn pgb
Ben jij nu ook aan het forummen terwijl je eigenlijk iets anders moet gaan doen??
15-03-2011, 07:43
Verwijderd
Nee. Ik heb college maar ik mag forummen als ik dat zelf wil.
Mijn leven (zm en alles)!!! Nee, serieus, ik had mijn HAVO af moeten maken. Dat ik toen meer aan het blowen was dan iets anders aan het doen, is een beetje mijn faal.
Als je gek mocht doen, welke kleur zou je dan je kamer/je huis verven? (Dus je hebt geen issues met verhuurders en bla). Pippeloen mag niet reageren, want die heeft alles al groen.
Wat is het laatste cijfer/beoordeling dat je gekregen hebt? Niet per se op school/studie, maar bijvoorbeeld dat je baas zegt dat je iets goed/slecht gedaan hebt.
Ik heb net een 8.8 teruggekregen voor een proefwerk geschiedenis over de Renaissance, de 'ontdekkings'reizen en de Reformatie.
IRL? Win en fail soms. Op internet? Nooit.
Als ik kijk naar hoe ik was toen ik 16 was, ben ik tegen. Als je 16 bent heb je nooit genoeg verantwoordelijkheidsgevoel om met zoveel geld om te gaan.
Ben jij ook zo blij dat het lente is en lekker ruikt en bloemetjes bloeien?
Niet zo heel erg, ik modder wat aan en kijk maar waar wat er van terechtkomt (gymnasium blijkbaar ). Mijn moeder is ongeveer hetzelfde, maar mijn vader compenseert dat dan weer door zowat de meest ambitieuze persoon te zijn die ik ooit ben tegengekomen.
Welke sport ben jij erg goed in?
16-03-2011, 20:56
Verwijderd
Nouja erg goed is een groot woord. Maar ik doe aan atletiek en tennis en kan dat beiden wel redelijk
Wat kijk jij op dit moment?
16-03-2011, 20:56
Verwijderd
Schoolsurvivaling nee grapje, ik sport alleen op school en skate af en toe n paar kilometer....