Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-03-2011, 19:52
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Oh ik heb gewoon keelpijn, een rochelhoest, trillende ledematen, een zweterig hoofd, hoofdpijn en een verstopte neus, maar aids vat dat zo lekker samen.
Ja, dán wel. Maar keelaids heeft alleen betrekking op keelpijn! Ik heb niks tegen aids als overkoepelende term op zich, het is een prachtziekte en ik gun het iedereen, maar keelaids terwijl je slechts keelpijn bedoelt, vind ik zo'n taalverloedering.
Advertentie
Oud 16-03-2011, 19:54
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Ja, dán wel. Maar keelaids heeft alleen betrekking op keelpijn! Ik heb niks tegen aids als overkoepelende term op zich, het is een prachtziekte en ik gun het iedereen, maar keelaids terwijl je slechts keelpijn bedoelt, vind ik zo'n taalverloedering.
Goede argumenten. Ik denk dat ik het met je eens ben.
Oud 16-03-2011, 19:55
Verwijderd
Ik heb wat Melite heeft - hoofdpijn maar + spierpijn. DUS.
Oud 16-03-2011, 19:56
Carn
Carn is offline
snif snif snif lekker aan de hiv
Oud 16-03-2011, 19:56
Verwijderd
Ik ga ook maar zo eens een bakje fruit maken voor mijzelf.
Ik verwacht alleen geen wonderen
Oud 16-03-2011, 19:57
Verwijderd
Goedenavond.
Superhandig, ik heb gewoon een productieleider die van alles voor me regelt. "Wat wil je voor decor? Ok, dan moet ik een paar standaarden daarvoor regelen. Wil je stoelen schilderen? Oh, prima hoor, ik zal ze zaterdag meenemen en dan ook meteen voor je schilderen, doe ik het ook twee keer, dat is wel zo mooi. Wil je nog speciale wasknijpers? Heel grote ofzo? Nog andere wensen? Speciaal geluid misschien?"
Wat een luxe
Oud 16-03-2011, 19:59
Verwijderd
Wat is iedereen ziek vandaag
Oud 16-03-2011, 20:01
Carn
Carn is offline
Citaat:
Goedenavond.
Superhandig, ik heb gewoon een productieleider die van alles voor me regelt. "Wat wil je voor decor? Ok, dan moet ik een paar standaarden daarvoor regelen. Wil je stoelen schilderen? Oh, prima hoor, ik zal ze zaterdag meenemen en dan ook meteen voor je schilderen, doe ik het ook twee keer, dat is wel zo mooi. Wil je nog speciale wasknijpers? Heel grote ofzo? Nog andere wensen? Speciaal geluid misschien?"
Wat een luxe
ow, beter huhu, toen ik met school een voorstelling had geregeld was die betreffende productieleider-figuur opeens ontslagen zonder ons dat te laten weten, toen het halve conservatorium opengebroken om spullen te scoren <3
Oud 16-03-2011, 20:04
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Ik heb wat Melite heeft - hoofdpijn maar + spierpijn. DUS.
Oh Sann trouwens, eigenlijk hebben we geen keelaids maar ontwikkelen we keelkanker.
Oud 16-03-2011, 20:04
Verwijderd
bij ons op school zijn van die fixed gear dingen opeens helemaal hippe shit, is dat overal zo?
Oud 16-03-2011, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Oh Sann trouwens, eigenlijk hebben we geen keelaids maar ontwikkelen we keelkanker.
Jij kan toch helemaal geen keelkanker hebben HUHUHUUUU.

Oud 16-03-2011, 20:05
Verwijderd
Citaat:
bij ons op school zijn van die fixed gear dingen opeens helemaal hippe shit, is dat overal zo?
Ik weet niet wat dat is dus ik denk het niet.

Hm maar ik ga ook niet naar school momenteel.
Oud 16-03-2011, 20:06
Verwijderd
ja uh, school, uni, academie, hogeschool, wat dan ook!
Oud 16-03-2011, 20:07
Verwijderd
Citaat:
ow, beter huhu, toen ik met school een voorstelling had geregeld was die betreffende productieleider-figuur opeens ontslagen zonder ons dat te laten weten, toen het halve conservatorium opengebroken om spullen te scoren <3
Nice
Verwijderd
Citaat:
ja uh, school, uni, academie, hogeschool, wat dan ook!
Ik ben er onvrijwillig een 'tijdje' tussenuit

Maar wat is fixed gear oid dan?
Uice
Uice is offline
Ik ga binnenkort Nick Frost interviewen!
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Jij kan toch helemaal geen keelkanker hebben HUHUHUUUU.

Misschien rook ik wel heel veel.
Oud 16-03-2011, 20:08
Verwijderd
Citaat:
Misschien rook ik wel heel veel.
Nee.

Beetje spotten met de keelkanker die ik ontwikkel
Oud 16-03-2011, 20:08
Carn
Carn is offline
this just made my day <3

http://www.dailymotion.com/video/xhm...er-version_fun
Oud 16-03-2011, 20:09
Carn
Carn is offline
muuuu, zo maar eens naar de Tivoli maar eigenlijk wil nog even op mn reet zitten gezien ik heel braaf een uur heb overgewerkt muuuuu muuuuu /bulletjesound
Oud 16-03-2011, 20:09
Verwijderd
Citaat:
Ik ben er onvrijwillig een 'tijdje' tussenuit

Maar wat is fixed gear oid dan?
oh sorry, was dat vanwege dat ene vak dat niet meer in te halen was ofzo?
fixed gear, van die minimalistische fietsen zonder remmen en dat soort grappen.
Oud 16-03-2011, 20:10
Verwijderd
Citaat:
muuuu, zo maar eens naar de Tivoli maar eigenlijk wil nog even op mn reet zitten gezien ik heel braaf een uur heb overgewerkt muuuuu muuuuu /bulletjesound
Heuj dan kun je Dobie spotten Wat is er in tivoli vanavond?

Citaat:
oh sorry, was dat vanwege dat ene vak dat niet meer in te halen was ofzo?
fixed gear, van die minimalistische fietsen zonder remmen en dat soort grappen.
Jep

Ah ok, ik ken ze niet!
Oud 16-03-2011, 20:11
Rationeel
Rationeel is offline
zangief <3
Oud 16-03-2011, 20:11
Verwijderd
Wat is het idee van een fiets zonder remmen trouwens?
Oud 16-03-2011, 20:13
Carn
Carn is offline
fuuuuuuuu mijn cola

Oud 16-03-2011, 20:19
Carn
Carn is offline
Citaat:
Heuj dan kun je Dobie spotten Wat is er in tivoli vanavond?

De meeste mensen kennen oom Devin van Strapping Young Lad:

Maar onder zijn eigen naam maakt ie wat meer melodieuze experimentele handel wat ook vrouwen sneller kunnen waarderen:

Oud 16-03-2011, 20:31
Quis.
Quis. is offline
Note to self: bril schoonmaken met allesreiniger is géén goed plan.
Oud 16-03-2011, 20:32
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Wat is er trouwens gebeurd met 'keelpijn'? Tegenwoordig is het keelaids, keeltyfus, keelpolio, keeltering en keelmyalgias. *zwaait not amused met wandelstok!*
Je vergeet keelgonorroe
Oud 16-03-2011, 20:33
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik ga binnenkort Nick Frost interviewen!
OMG! *jizz*
Vanwege Attack The Block? of Paul?
Oud 16-03-2011, 20:33
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Zo ik heb fruit gescoord. Mijn eerste kiwi is achter de kiezen, nu zit ik met een peer in m'n mond en ga zo verder met vers geperste sinaasappelsap. Wedden dat ik morgen beter ben?

Oh en ik heb ook nog waterijs!
Ik mis iets.
Oud 16-03-2011, 20:34
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
'Fixies' horen bij de standaard hipstergear. In Amerika is dat iig al een tijdje zo, Nederland volgt dus wat later, omdat wij sowieso al fietsen.
Oud 16-03-2011, 20:35
Verwijderd
Citaat:
'Fixies' horen bij de standaard hipstergear. In Amerika is dat iig al een tijdje zo, Nederland volgt dus wat later, omdat wij sowieso al fietsen.
Oh vandaar, oké
Martiño
Martiño is offline
Volkert! Het is jou! <3
Verwijderd
Citaat:
fuuuuuuuu mijn cola

[filmpje]
Oud 16-03-2011, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Volkert! Het is jou! <3
jawel jawel!
Oud 16-03-2011, 20:37
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Oh Trimm! Weet niet of je nog genaamzoekt had, maar het is vanuit Roffa maar 2 uurtjes naar Dobie, dus je kunt best om 5 uur uit college komen!
Neen.
1) Ik kom NIET vanuit Roffa. Mensen, daar woon ik al jaren niet meer.
2) Ben om 5 uur dus pas klaar, en moet dan nog naar het station, wachten op trein etc en ben dan pas na 7 uur waarever Dobie woont en
3) Het is St. Patrick's Day en ik ben uitgenodigd om in mijn woonplaats te gaan zuipen.
Oud 16-03-2011, 20:38
Carn
Carn is offline
Citaat:
"Did you ever have your balls licked and accidentally fart in the person's mouth? Does it NOT sound like blowing compressed air into a teacup?"
Zo, op de fiets. Tabee!
Oud 16-03-2011, 20:38
Uice
Uice is offline
Citaat:
OMG! *jizz*
Vanwege Attack The Block? of Paul?
Paul. Ga ik vrijdag heen.
Oud 16-03-2011, 20:40
Verwijderd
de mythe dat trimm in roffa woont is erg hardnekkig
Oud 16-03-2011, 20:40
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
NAIS! Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat. Pegg, Frost en Rogen... my oh my, wat een bazenfilm.
Oud 16-03-2011, 20:41
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
de mythe dat trimm in roffa woont is erg hardnekkig
Ja, en Sann weet dat ook, want ik heb haar meerdere malen gezegd dat ik de trein moest hebben naar Leiden. LALALALALEIDEN!
Oud 16-03-2011, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Ik mis iets.
Melite heeft me aangestoken met keelaids

Citaat:
Neen.
1) Ik kom NIET vanuit Roffa. Mensen, daar woon ik al jaren niet meer.
2) Ben om 5 uur dus pas klaar, en moet dan nog naar het station, wachten op trein etc en ben dan pas na 7 uur waarever Dobie woont en
3) Het is St. Patrick's Day en ik ben uitgenodigd om in mijn woonplaats te gaan zuipen.
Oh ja oeps Sorry. Leiden dus. Maar jammer!

Citaat:
Zo, op de fiets. Tabee!
Viel spass!
Verwijderd
Ja eh Leiden, Rotterdam, IK KOM DAAR NOOIT.
Carn
Carn is offline
Citaat:
NAIS! Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat. Pegg, Frost en Rogen... my oh my, wat een bazenfilm.
vond deze omschrijving eigenlijk interessanter dan het hele pegg/frost/rogen idee:

If people feel the new film starring and written by Simon Pegg and Nick Frost falls short in any way, it's likely because the pair (along with their directing and writing cohort Edgar Wright, who has nothing to do with this film) have set the bar so high with SHAUN OF THE DEAD, HOT FUZZ, and their British television series "Spaced" that anything that doesn't hit the near-perfection level of those films may come across as a disappointment. In the hands of director Greg Mottola (SUPERBAD, ADVENTURELAND) PAUL is, by no means, a disappointment, but it may not be exactly what people expect it to be either. The most important thing to understand going in is that Paul is not a parody of alien films. It's a tribute to some of those films, sure, but more than anything Paul is a love letter to the works of Steven Spielberg--and not just CLOSE ENCOUNTERS OF THE THIRD KIND and E.T. It's also a road movie and a buddy movie meant to downplay the fact that one of the three buddies is an entirely computer-generated alien voiced by Seth Rogen.
Oud 16-03-2011, 20:50
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Melite heeft me aangestoken met keelaids
Nee, ik bedoel, je hebt allerlei gezonde dingen gekocht, en dat is allemaal leuk en aardig, maar zonder Bimi word je natuurlijk nooit gezond.
Oud 16-03-2011, 20:58
Verwijderd
Carn, waar hang je uit, je routebeschrijving door HC is een biertje waard
Oud 16-03-2011, 21:36
Verwijderd
Schrödinger als ik je beledig op facebook verwacht ik toch minimaal een klein beetje tegengas.
Oud 16-03-2011, 21:43
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mensen, dit is waarom ik kinderen haat:

Kijk dan wat een vreselijke mormels.
Oud 16-03-2011, 21:55
Verwijderd
Zo zijn ze niet allemaal trimm
Oud 16-03-2011, 21:56
Uice
Uice is offline
Citaat:
Hij schijnt wat tegen te vallen bij liefhebbers van Shaun en Hot Fuzz. Maar ik verwacht wel aardig vermaak.

En ik zit een beetje te denken of het niet heel pathetic is als ik Frost vraag of hij een DVd wil signeren.

Regels voor berichten