| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Jij bent zelf genoeg kacheltje toch? (ha wat een lekker kromme zin)
![]() Ik heb het trouwens hier bij m'n moeder meestal niet zo heel erg koud 's nachts. Op de O.straat wel als jij er niet bent.
Laatst gewijzigd op 17-03-2011 om 09:50. |
|
|
|
|
|
Maarja, eigenlijk kijk ik er niet meer zo van op en vind ik het op een bepaalde manier wel logisch dat Paranoīde en puntjesann door half Nederland reizen en met een IKEA-kast in de trein/tram/bus/etc gaan zitten om die arme Dobermann te tarten, maar ik snap niet zo goed hoe de koelkastmagneten in het geheel passen.
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|||
|
Citaat:
ja, inderdaad, maar dan kun je het vast zo instellen dat alleen je forumfacebookvrienden het zienCitaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Hmm beide vielen wat tegen
![]() Huis 1 had een bergzolder, maar die bleek 80 cm meter hoog te zijn en alleen bereikbaar met een losse ladder, en de keuken zag er ok uit op de foto maar was in het echt heel ouderwets en gewoon aan vervanging toe en we willen eigenlijk geen keuken vervangen, en alles was slecht afgewerkt (laminaat met een halve centimeter beton tussen de rand van het laminaat en de muur, dat soort dingen). Huis 2 had de mooie keuken en die was mooi, maar die had ook de 2 mini badkamertjes, en het bleek dat daarvan de aftandse boven zit en de mooie moderne beneden, dus dan moet je altijd beneden douchen, of altijd in een crappy douche met allemaal buizen erin terwijl je weet dat je beneden wel een mooie douche hebt. Ik ben nu enthousiaster over huis 2 dan over huis 1, maar Theodoor is enthousiaster over huis 1, want hij vindt een mooie badkamer belangrijker dan een mooie keuken, wat ik niet goed snap want in de keuken ben je al gauw een uur per dag en in de badkamer een kwartier ofzo. |
|
|
|
Verwijderd
|
Ja, en sneller. Maar we hebben nou juist specifiek op funda gezocht naar huizen waarvan we de keuken en badkamer allebei niet hoefden te vervangen
![]() Dit is de badkamer beneden: http://www.funda.nl/koop/enschede/hu.../fotos/#foto-8 die is ongeveer 2 bij 1 vierkante meter, misschien wat kleiner. van de badkamer boven is geen foto, maar hij is vierkant, ongeveer 1 bij 1 gok ik, en er zit een wc, een fonteintje en een douche in. Dus ook als je dat verbouwt kun je er niet echt wat van maken. Nu kun je daar natuurlijk de wasmachine in zetten, maar dan moet je dus beneden douchen. Laatst gewijzigd op 17-03-2011 om 12:56. |
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|