| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Langstudeerders kunnen langer lenen
Uitgegeven: 17 maart 2011 13:13 Laatst gewijzigd: 17 maart 2011 14:18 DEN HAAG - Langstudeerders kunnen tijdelijk drie jaar langer geld lenen om zo beter in staat te zijn het verhoogde collegegeld te kunnen dragen. © ANPDe maatregel is vooral een tegemoetkoming aan studenten die vanaf september dit jaar langer dan de bedoeling is over hun studie doen. Staatssecretaris Halbe Zijlstra (Onderwijs) kondigde donderdag in een brief aan de Tweede Kamer aan dat hij binnenkort met een aanpassing van de voorstellen voor het hoger onderwijs komt. Studenten moeten vanaf komend studiejaar 3000 euro bovenop het collegegeld betalen wanneer ze meer dan een jaar vertraging oplopen bij het afronden van hun bachelor- of masteropleiding. Huh, maar is de regeling er dan al helemaal door?
|
|
||
|
Citaat:
![]() Following the "eggplant scene", Dennis Hopper was concerned about being "shot" by Christopher Walken with the prop gun so close against his head for fear of being burned by the barrel. Director Tony Scott assured him the gun was 100% safe, and even tested it by having the prop man fire it against his (Scott's) own forehead. But upon firing the prop gun the barrel extended about a third of an inch and Scott ended up on the floor with blood pouring from the wound.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
juist dat ge-yah!
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik laat mensen altijd zien waar ze moeten zijn, dan vraag ik of ze koffie willen en zeg ik dat als ze verder nog iets nodig hebben, ze maar moeten roepen. En koffie of ander drinken zet ik altijd bij de werkplek neer, tenzij het mensen zijn die de hele dag iets komen doen, dan zet ik het op tafel bij wijze van pauze.
Oh, en ik heb ook wel eens geen koffie gehad; no problemo, dan biedt ik thee of sap oid aan, vinden ze ook prrrrima
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
als ze er even zijn, duw je ze het kopje in de hand, als ze langer blijven, zet je het op tafel (met koekje).
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Zaterdag de 26e gaan we kijken bij deze: http://www.funda.nl/koop/enschede/hu...itonstraat-51/ en deze: http://www.funda.nl/koop/enschede/hu...velhamhoek-24/
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
Verwijderd
|
de loodgieter heeft een betoog gehouden over de verwerpelijkheid van de kunstacademie en is nu flink aan de slag. Ik heb hem braaf wat drinken aangeboden en zit nu naar het geluid van zijn arbeid te luisteren en ik vroeg of hij het oke vond als ik aan de slag ging. Dat was oke. Daarbij, mijn oren zitten helemaal dicht van de verkoudheid en hij praat plat plat plat brabants, waardoor ik hem telkens niet zo goed verstond. Dat was weer eens spannend
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|