Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2011, 14:39
Noedelhap
Noedelhap is offline
Hé Ste, Fargo is nog steeds dik oké.
Advertentie
Oud 17-03-2011, 14:40
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ah, is dat niet die cheesy thriller met Sjonnie Dep?

maar alles met walken is per definitie goed
Oud 17-03-2011, 14:41
Lorelei
Lorelei is offline
Hoe komt het toch dat zo ontzettend veel mensen mastruberen (nee de vraag is niet hoe het toch komt dat zo ontzettend veel mensen masturberen) schrijven? Hebben we een soort genetische afwijking waardoor het logischer voelt om mastruberen te schrijven oid?
Oud 17-03-2011, 14:41
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

maar alles met walken is per definitie goed
Oh, zat hij er ook in?
Oud 17-03-2011, 14:43
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Oh, zat hij er ook in?
slechts in de rol van bad guy
Oud 17-03-2011, 14:44
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Hoe komt het toch dat zo ontzettend veel mensen mastruberen (nee de vraag is niet hoe het toch komt dat zo ontzettend veel mensen masturberen) schrijven? Hebben we een soort genetische afwijking waardoor het logischer voelt om mastruberen te schrijven oid?
het is dyslectisch, het hijgt en het zit in een boom. rara?

Spoiler
Oud 17-03-2011, 14:45
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
slechts in de rol van bad guy
En dat terwijl we hem altijd zo gewend zijn als de verlegen goedzak!
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
het is dyslectisch, het hijgt en het zit in een boom. rara?

Spoiler
Rationeel
Rationeel is offline
http://www.nu.nl/algemeen/2470382/ti...d-utrecht.html

woooohooooo!
Oud 17-03-2011, 14:47
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
En dat terwijl we hem altijd zo gewend zijn als de verlegen goedzak!
because you, you're part... eggplant!
Oud 17-03-2011, 14:47
Lorelei
Lorelei is offline
Langstudeerders kunnen langer lenen
Uitgegeven: 17 maart 2011 13:13
Laatst gewijzigd: 17 maart 2011 14:18

DEN HAAG - Langstudeerders kunnen tijdelijk drie jaar langer geld lenen om zo beter in staat te zijn het verhoogde collegegeld te kunnen dragen.

© ANPDe maatregel is vooral een tegemoetkoming aan studenten die vanaf september dit jaar langer dan de bedoeling is over hun studie doen.

Staatssecretaris Halbe Zijlstra (Onderwijs) kondigde donderdag in een brief aan de Tweede Kamer aan dat hij binnenkort met een aanpassing van de voorstellen voor het hoger onderwijs komt.

Studenten moeten vanaf komend studiejaar 3000 euro bovenop het collegegeld betalen wanneer ze meer dan een jaar vertraging oplopen bij het afronden van hun bachelor- of masteropleiding.

Huh, maar is de regeling er dan al helemaal door?
Oud 17-03-2011, 14:49
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Huh, maar is de regeling er dan al helemaal door?
Nee, volgens mij niet.
Oud 17-03-2011, 14:50
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
because you, you're part... eggplant!

Following the "eggplant scene", Dennis Hopper was concerned about being "shot" by Christopher Walken with the prop gun so close against his head for fear of being burned by the barrel. Director Tony Scott assured him the gun was 100% safe, and even tested it by having the prop man fire it against his (Scott's) own forehead. But upon firing the prop gun the barrel extended about a third of an inch and Scott ended up on the floor with blood pouring from the wound.

Oud 17-03-2011, 14:54
Verwijderd
Citaat:
Hé Ste, Fargo is nog steeds dik oké.
ik snap het niet.
Oud 17-03-2011, 14:57
Rationeel
Rationeel is offline
stefenootje, je moet duidelijk true romance kijken!
Oud 17-03-2011, 14:57
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
ik snap het niet.
Nou, de film was niet echt vies, vond ik. Prachtige sneeuwbeelden, leuke characters (van de loserige Jerry Lundegaard tot de haast retarded man van die agente), het ge-oh yah? yah!, de toffe rol van Steve Buscemi, die schoonvader die zijn schoonzoon niet mag, de karikaturale vrouw met haar kutstem, het bizarre plot....moet ik doorgaan?
Oud 17-03-2011, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Nou, de film was niet echt vies, vond ik. Prachtige sneeuwbeelden, leuke characters (van de loserige Jerry Lundegaard tot de haast retarded man van die agente), het ge-oh yah? yah!, de toffe rol van Steve Buscemi, die schoonvader die zijn schoonzoon niet mag, de karikaturale vrouw met haar kutstem, het bizarre plot....moet ik doorgaan?
nee, want ik vind 'm gewoon kut. juist dat ge-yah!
Oud 17-03-2011, 15:02
Verwijderd
Citaat:
ik snap het niet.
Het is je ding of niet!

Fargo vond ik best tof. Burn After Reading mwoah en A Serious Man kon me echt totaal niet bekoren.
Oud 17-03-2011, 15:06
Lorelei
Lorelei is offline
Ik vond Fargo wel leuk. A serious man vond ik echt afschuwelijk.
Oud 17-03-2011, 15:08
Rationeel
Rationeel is offline
coen-films zijn sowieso kut natuurlijk!
Oud 17-03-2011, 15:08
Rationeel
Rationeel is offline
Oud 17-03-2011, 15:14
Verwijderd
Hudsucker Proxy vind ik wel een van de leukste Coen's
Oud 17-03-2011, 15:18
Verwijderd
de loodgieter komt zo en ik ben alleen thuis. Hoe moet dat eigenlijk, moet ik die man de plek aanwijzen en kan ik dan gewoon verder tekenen? of moet ik op een afstandje toekijken en goedkeurende geluiden maken?
Oud 17-03-2011, 15:20
Rationeel
Rationeel is offline
gewoon zeggen waar die aan de slag moet en dan koffie aanbieden en verder werken
Oud 17-03-2011, 15:20
Verwijderd
we hebben geen koffie
Oud 17-03-2011, 15:21
Verwijderd
ja hoe zit dat eigenlijk met drinken aanbieden, als je iemand drinken aanbied, gaat hij dan ook aan de keukentafel zitten en alles? hoe werken dat soort dingen? d;d;
Oud 17-03-2011, 15:23
Verwijderd
er zou een boek met dat soort levensvragen moeten zijn, gewoon voor de wereldvreemde mens!
Oud 17-03-2011, 15:25
Rationeel
Rationeel is offline
ik denk dat ie rechtsomkeert maakt als ie hoort dat je geen koffie hebt
Oud 17-03-2011, 15:25
Verwijderd
Ik laat mensen altijd zien waar ze moeten zijn, dan vraag ik of ze koffie willen en zeg ik dat als ze verder nog iets nodig hebben, ze maar moeten roepen. En koffie of ander drinken zet ik altijd bij de werkplek neer, tenzij het mensen zijn die de hele dag iets komen doen, dan zet ik het op tafel bij wijze van pauze.
Oh, en ik heb ook wel eens geen koffie gehad; no problemo, dan biedt ik thee of sap oid aan, vinden ze ook prrrrima Het zijn eigenlijk net mensen
Oud 17-03-2011, 15:27
Verwijderd
MmmmMMM. Dan ga ik snel maar eens wat glazen afwassen
oh en ik heb naast de wc een GIGANTISCHE verzameling lege bierflesjes staan, misschien moet ik die ook even wegwerken
Oud 17-03-2011, 15:33
Verwijderd
ik moet bij jou naam aan Volkert van de G denken
Oud 17-03-2011, 15:37
Verwijderd
ik pleit voor herstel van de naam Volkert
Oud 17-03-2011, 15:37
Verwijderd
Overigens, het waren 63 flesjes bier, die naast de wcdeur stonden. Maar ze stonden in een soort eiland dus het leken er erg erg veel.
Oud 17-03-2011, 15:40
Verwijderd
Ik had Volkert geheten als ik een jongetje was geweest! Of Mart, mijn moeder wist Volkert nog niet zo zeker (maar mijn vader wel).
Oud 17-03-2011, 15:41
Rationeel
Rationeel is offline
ik had simon geheten als ik een jongetje was geweest!
Oud 17-03-2011, 15:42
Rationeel
Rationeel is offline
of wacht, ik bedoel als mijn vader het voor het zeggen had gehad!
Oud 17-03-2011, 15:43
Verwijderd
Citaat:
ik weet het ook niet! ik erger me er ook aan als mensen het zo uitspreken. Het is net zoiets als dat mensen Xenox zeggen.
Oud 17-03-2011, 15:44
Verwijderd
Ik had Pim geheten
Mijn moeder wilde altijd al heel graag een Pimmetje, helaas voor haar kreeg ze twee meisjes en tja, je blijft niet proberen.

Volkert is eigenlijk een heel keurige beschaafde-jaren-70-ex-hippies-naam.
Verwijderd
Citaat:
Ik had Pim geheten
Mijn moeder wilde altijd al heel graag een Pimmetje, helaas voor haar kreeg ze twee meisjes en tja, je blijft niet proberen.
Pim en Volkert, ik blijf het grappig vinden
Verwijderd
ik kutjoch.
Oud 17-03-2011, 15:45
Verwijderd
Citaat:
ik weet het ook niet! ik erger me er ook aan als mensen het zo uitspreken. Het is net zoiets als dat mensen Xenox zeggen.
Mijn schoonouders zeggen altijd 'chloresterol', ook zoiets.
Oud 17-03-2011, 15:45
Verwijderd
Citaat:
ja hoe zit dat eigenlijk met drinken aanbieden, als je iemand drinken aanbied, gaat hij dan ook aan de keukentafel zitten en alles? hoe werken dat soort dingen? d;d;
Dat ligt eraan hoe lang ze er zijn als ze er even zijn, duw je ze het kopje in de hand, als ze langer blijven, zet je het op tafel (met koekje).
Oud 17-03-2011, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Mijn schoonouders zeggen altijd 'chloresterol', ook zoiets.
Dat doet mijn vader ook terwijl hij toch goed is in moeilijke woorden.
Oud 17-03-2011, 15:46
Verwijderd
Als ik iemand vervelend vind qua werkmannen dan krijgen ze niks.
Oud 17-03-2011, 15:48
Verwijderd
Zaterdag de 26e gaan we kijken bij deze: http://www.funda.nl/koop/enschede/hu...itonstraat-51/ en deze: http://www.funda.nl/koop/enschede/hu...velhamhoek-24/
Oud 17-03-2011, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Als ik iemand vervelend vind qua werkmannen dan krijgen ze niks.
nee als ze veel te laat komen ofzo. Of ook lastig: als ze zeggen dat ze er tussen 9 en 12 zijn, en dan om halfnegen er zijn en je hebt je pyjama nog aan.
Oud 17-03-2011, 15:49
Verwijderd
Ik lag net echt lekker te slapen toen er iemand driftig op alle bellen ging duwen. Ik was echt boos net.
Oud 17-03-2011, 15:55
Rationeel
Rationeel is offline
die tweede ziet er echt 1000 beter uit
Oud 17-03-2011, 15:57
Verwijderd
Die tweede is wel 4,7 km van het centrum en die eerste 1,0. En die tweede is op loopafstand van mijn ouders wat zowel een voordeel als een nadeel kan zijn
Oud 17-03-2011, 15:57
Verwijderd
de loodgieter heeft een betoog gehouden over de verwerpelijkheid van de kunstacademie en is nu flink aan de slag. Ik heb hem braaf wat drinken aangeboden en zit nu naar het geluid van zijn arbeid te luisteren en ik vroeg of hij het oke vond als ik aan de slag ging. Dat was oke. Daarbij, mijn oren zitten helemaal dicht van de verkoudheid en hij praat plat plat plat brabants, waardoor ik hem telkens niet zo goed verstond. Dat was weer eens spannend
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten