| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Aww, ik heb net de ER aflevering gezien waarin
Spoiler
Spoiler
Spoiler
![]() Leuk he, die spoilers?
|
|
||
|
Citaat:
Ik dacht, je hebt iets wetenschappelijks gedaan of ze hebben je geciteerd in een Vox Poprubriek ofzo.Maar zo kan ik het ook: dan heb ik een keer in de Volkskrant gestaan en twee keer in de VPRO-gids.
|
|
|
Verwijderd
|
En wat een fijn moment was het toen de heksen weg gingen; toen ik vanmiddag thuis kwam vanuit Utrecht waar ik na Devin Townsend overnacht heb kon ik mijn fiets nergens meer terugvinden op het station. Nou heb ik geen rijbewijs noch auto want ik vind fietsen en treinen best oké, dus daar hoort een goede (lees: dure) fiets bij. En die was dus pleite. Nou had ik me er na een paar rondjes al bij neergelegd dat-ie gejat was en stiekem was ik heel trots op mezelf dat ik er zo makkelijk mee om ging, maar nadat .sann en Paranoide hier voor 't laatst vanuit de trein zwaaiden (want: naar huis, baww) ben ik nóg eens een rondje gaan lopen en toen zag ik 'm staan! Toch nog! Blijkbaar hebben onverlaten dat ding gewoon, just for the fuck of it, verplaatst
![]() Maar mijn dag kon sowieso al niet meer stuk vanwege de twee forumbabes en Billy maar nu helemaal niet meer
|
|
|
||||
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
(de laatste keer dat ik hier alleen sliep heb ik een tshirt met lange mouwen aangedaan en de elektrische deken aangezet )
|
|
||
|
Citaat:
En ja dat van die kou herken ik. ;x
|
|
||
|
Citaat:
![]() Zo. Laptop uit. Beetje simpel boek erbij. En lekker na een kwartier besluiten dat ik te moe ben om te lezen. Dat is het plan. Daaag, welterusten!
|
|
||||||
|
Citaat:
ik probeerde met alle macht een subtiele licht homo-erotische opmerking te onderdrukken ![]() Citaat:
ik probeer netjes twitter, facebook en het forum te ontwijken, staat het gewoon op de voorpagina van nu.nl ![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
|
|