haha ik ben 14, maar bij kindertijd denk ik toch aan 1-7 ongeveer, dat was voor mij best wel heftig, 3 keer verhuisd, dus telkens nieuwe vriendinnetjes maken etc, 1 opa verloren,
maar ik vond het wel allemaal leuk(najaa, op die opa na dan...)
Wat staat er op jou bucketlist??(een bucketlist is een lijstje met dingen die je zeker wil doen in je leven)
pfffff, Stacey Rookhuizen heeft t zelfde kapsel als ik alleen ik heb donkerbruin haar, en volgens mij doet zij ook wel waar ze zelf zin in heeft net als ik, en ze is brutaal net als ik, dus ik denk toch dat ik t meest op haar lijk....
Maar Valerio lijk ik ook ergens wel weer op ik weet alleen niet hoe
Dat ik een nieuwe kamer heb. Daarom ben ik namelijk aan het verhuizen. Of nee, dat ik een jaar studieuitstel krijg. Dat denk ik toch. Moeilijk! Of dat ik helemaal officieel genezen ben.
Melk/yoghurt met krusli of musli. Of wentelteefjes. Of gebakken/gekookt eitje. Het minst liefst: Iets heel zoets/zouts, chips of drop ofzo lijkt me heel vies om te ontbijten.
haha nee, maar mss komt daar 4 april verandering in
ik heb wel ns als kleuter met n paar vriendinnetjes geprotesteerd tegen een stomme invaljuf, van haar moesten we onze jassen aan in de pauze maar het was lekker weer, dus toen bleven we lekker voor de deur staan
Ehmm... Beetje striae op m'n buik, maar die verberg ik eigenlijk niet. Ik zwem nog gewoon in bikini... En verder... Hmm... Nee, zou t niet weten. Sorry
Ik Spreek, over een vrouw die helemaal gerevalideerd is van het locked-in syndroom(het syndroom dat je volledig bij bewustzijn bent, maar je kan alleen je oogleden bewegen).