Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben aan het twijfelen of ik misschien een tatoeage wil. Eigenlijk wil ik wel iets ontwerpen en danbeslissen of het ook op mijn lichaam komt. En ik wil hulp! Waar zal ik een topic openen? op ART? Of zal ik in het lifestyle forum in dat tatoeage- en piercingtopic iets posten? Of krijg ik meer reacties hier in DK?
|
![]() |
||
Citaat:
Maar ik doelde op het uitrekenen van de inhoud van een afgevlakte piramide, of het bepalen van de lengte van een bepaalde doorsnede in een ruimtelijk object. Dat vond ik makkelijker dan algebra. |
![]() |
||
Citaat:
Ben je een pauper? A. ja B. nee Indien A: neem een tatoeage. Bij voorkeur een tramp stamp. Indien B: neem geen tatoeage. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ga geen tramp stamp zetten! (ik moest eerst even opzoeken wat dat überhaupt betekent) Ik wil iets wat met het brein te maken heeft, maar het moet er toch ook wel mooi uit zien. Ik heb al zitten zoeken naar schematische tekeningen van het brein, maar die zijn niet mooi en ik heb ook geen idee hoe je dat mooi zou kunnen maken. En van breincellen zie ik mooie foto's, maar dat krijg je weer niet te pakken in een tatoeage. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||