Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2011, 18:50
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Bij wiskunde is ruimtelijk inzicht juist heel belangrijk.
Nou, op mijn wiskundeexamen was dat maar een klein onderdeel : Het was zoals ik zei wel een van de weinige onderdelen die mij wel lagen.
Advertentie
Oud 19-03-2011, 18:51
Verwijderd
Wat?
Oud 19-03-2011, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Oeh Kom ik precies op het goede moment het topic binnen
Wist ik!
Verwijderd
Citaat:
Bij wiskunde is ruimtelijk inzicht juist heel belangrijk.
onzin, bij wiskunde is vooral abstractieniveau van belang
Verwijderd
Vlokje ga eens nietjes drinken of tentamen leren!
Oud 19-03-2011, 18:53
Verwijderd
Om 20:00 heb ik met mezelf afgesproken.
Oud 19-03-2011, 18:54
Verwijderd
Tentamens leren dan, nietjes drinken ga ik de komende week niet meer doen!
Oud 19-03-2011, 18:55
Verwijderd
Zelfs niet met mij?
Oud 19-03-2011, 18:57
Verwijderd
Citaat:
Goniometrie was dan ook het makkelijkst, algebra het moeilijkst. En ruimtelijk inzicht was een eitje.
Niet het ruimtelijk inzicht dat je bij wiskunde B2 kreeg Wat een drama was dat
Oud 19-03-2011, 18:58
Tink*
Tink* is offline
Goniometrie is toch met die sinussen enzo? Ik vond algebra het makkelijkst. Of nou ja, eigenlijk grafen en matrices, maar dat is dan ook een lachertje.
Oud 19-03-2011, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Goniometrie is toch met die sinussen enzo? Ik vond algebra het makkelijkst. Of nou ja, eigenlijk grafen en matrices, maar dat is dan ook een lachertje.
Oh ja, grafen en matrices <33 Die waren simpel en leuk
Oud 19-03-2011, 18:59
Verwijderd
Citaat:

alleen zie ik niet hoe die 50 tot 2500 komt

kwadrateert (blijkbaar slaat dit niet 25% uit die F)
Dit moet een troll zijn
Oud 19-03-2011, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Oh ja, grafen en matrices <33 Die waren simpel en leuk
Ik had enige tijd geleden een assessment en daarbij werden grafen gevraagd.
Je kreeg zeg maar tekeningen te zien en dan moest je ze in 1x tekenen (zonder je pen van het papier te halen en je mocht niet 2x over dezelfde lijn). Maar je mocht ook zeggen: hij kan niet.
Echter ik ownde kennelijk de test, want het psychologiehuppelkutje kende kennelijk de grafentheorie niet. Dus ik kon van te voren uitrekenen of er een oplossing was. Toen ik zei: hij kan niet. Zei ze: moet je het niet eerst proberen? Ik: Nee, hij kan gewoon niet. Ik had elke keer dat ik zei dat het niet kon gelijk, maar uiteindelijk kreeg ik in de beoordeling: slecht doorzettingsvermogen
Zegt ze: ja je had het toch moeten proberen.
Oud 19-03-2011, 19:04
Verwijderd
ik kom even controleren of zonnevlekje wel bezig is met het leren van haar tentamen
Oud 19-03-2011, 19:10
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Niet het ruimtelijk inzicht dat je bij wiskunde B2 kreeg Wat een drama was dat
Hoezo een drama?
Oud 19-03-2011, 19:10
Verwijderd
Wat is nou precies het verschil tussen wiskunde A en B? B is veel abstracter toch? A meer toepassingsgericht?
Oud 19-03-2011, 19:12
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Wat is nou precies het verschil tussen wiskunde A en B? B is veel abstracter toch? A meer toepassingsgericht?
B is simpel en A is voor josti's.
Oud 19-03-2011, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Hoezo een drama?
Nouja met al die bewijzen die je moet geven als bol A kegel B sneed. Bewijs dat de middelloodlijn van de koorde op het snijvlak evenwijdig loopt aan de middellijn van de basis van kegel B. Dat soort grappen.
Oud 19-03-2011, 19:14
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
A1,2 is vergelijkbaar met basisschoolniveau. B1,2 was wat meer middelbareschoolniveau.
Oud 19-03-2011, 19:15
Verwijderd
Ik ben aan het twijfelen of ik misschien een tatoeage wil. Eigenlijk wil ik wel iets ontwerpen en danbeslissen of het ook op mijn lichaam komt. En ik wil hulp! Waar zal ik een topic openen? op ART? Of zal ik in het lifestyle forum in dat tatoeage- en piercingtopic iets posten? Of krijg ik meer reacties hier in DK?
Oud 19-03-2011, 19:16
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nouja met al die bewijzen die je moet geven als bol A kegel B sneed. Bewijs dat de middelloodlijn van de koorde op het snijvlak evenwijdig loopt aan de middellijn van de basis van kegel B. Dat soort grappen.
Oh, dat. Bewijzen was soms wel makkelijk, soms niet.

Maar ik doelde op het uitrekenen van de inhoud van een afgevlakte piramide, of het bepalen van de lengte van een bepaalde doorsnede in een ruimtelijk object. Dat vond ik makkelijker dan algebra.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik ben aan het twijfelen of ik misschien een tatoeage wil. Eigenlijk wil ik wel iets ontwerpen en danbeslissen of het ook op mijn lichaam komt. En ik wil hulp! Waar zal ik een topic openen? op ART? Of zal ik in het lifestyle forum in dat tatoeage- en piercingtopic iets posten? Of krijg ik meer reacties hier in DK?
Hiervoor moet je de volgende vragenlijst beantwoorden.

Ben je een pauper?

A. ja
B. nee

Indien A: neem een tatoeage. Bij voorkeur een tramp stamp.
Indien B: neem geen tatoeage.
Verwijderd
Citaat:
B is simpel en A is voor josti's.
Citaat:
A1,2 is vergelijkbaar met basisschoolniveau. B1,2 was wat meer middelbareschoolniveau.
Ja, die ken ik wel. Maar wat is nou het exacte verschil? Waar ligt de grens tussen A en B?
Oud 19-03-2011, 19:17
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Tatoeages zijn lelijk, per definitie.
Oud 19-03-2011, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Ik zou niets posten, want de reacties zullen overwegen positief zijn, omdat mensen die het lelijk vinden niets zullen posten. 1. omdat het ze niet boeit, 2. omdat het beheer dat niet toestaat. Je krijgt dus een erg scheef beeld.
Oud 19-03-2011, 19:18
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ja, die ken ik wel. Maar wat is nou het exacte verschil? Waar ligt de grens tussen A en B?
De grens is dat het niveau van A gewoon veel lager is.
Oud 19-03-2011, 19:19
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Het zat hem in de behandeling van bepaalde onderwerpen. Bij B kwamen abstractere onderwerpen aan bod (algebra), bij A voornamelijk de ruimtelijke dingen en kansberekenen, grafiekjes tekenen en eenvoudige gioniometrie.
Oud 19-03-2011, 19:21
Verwijderd
Citaat:
Hiervoor moet je de volgende vragenlijst beantwoorden.

Ben je een pauper?

A. ja
B. nee

Indien A: neem een tatoeage. Bij voorkeur een tramp stamp.
Indien B: neem geen tatoeage.
Ik ben geen pauper. Althans, dat praat ik mezelf aan...
Ik ga geen tramp stamp zetten! (ik moest eerst even opzoeken wat dat überhaupt betekent)

Ik wil iets wat met het brein te maken heeft, maar het moet er toch ook wel mooi uit zien. Ik heb al zitten zoeken naar schematische tekeningen van het brein, maar die zijn niet mooi en ik heb ook geen idee hoe je dat mooi zou kunnen maken. En van breincellen zie ik mooie foto's, maar dat krijg je weer niet te pakken in een tatoeage.
Oud 19-03-2011, 19:22
Schrödinger
Schrödinger is offline
Oud 19-03-2011, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Ik zou niets posten, want de reacties zullen overwegen positief zijn, omdat mensen die het lelijk vinden niets zullen posten. 1. omdat het ze niet boeit, 2. omdat het beheer dat niet toestaat. Je krijgt dus een erg scheef beeld.
Ah, maar ik wil eigenlijk meer een topic waar men mij op ideeën kan brengen. Ik hoef geen topic waar mensen hun mening erover geven. En ik kan zelf niet tekenen. Iemand mag me daar bij helpen. Dat kan iemand van het forum zijn, of anders misschien een tatoeëerder, maar dan moet ik wel weten wat ik wil.
Oud 19-03-2011, 19:26
Verwijderd
ik wil wel een tattooooo, deze

Oud 19-03-2011, 19:27
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik heb een keer een meisje gebatst die een Nijntje en een schaap had laten tatoeëren.

Ja, het schaap heeft de tatoeage gezet hahahahaha
Oud 19-03-2011, 19:27
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ah, maar ik wil eigenlijk meer een topic waar men mij op ideeën kan brengen. Ik hoef geen topic waar mensen hun mening erover geven. En ik kan zelf niet tekenen. Iemand mag me daar bij helpen. Dat kan iemand van het forum zijn, of anders misschien een tatoeëerder, maar dan moet ik wel weten wat ik wil.
Ik wil wel iets voor je maken. Wat schuift het?
Oud 19-03-2011, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Ik wil wel iets voor je maken. Wat schuift het?
Heb je eerder tatoeages ontworpen?
Oud 19-03-2011, 19:39
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Heb je eerder tatoeages ontworpen?
Nee, maar taoeages of niet, een tekening is een tekening
Oud 19-03-2011, 19:48
Verwijderd
Citaat:
Nee, maar taoeages of niet, een tekening is een tekening
Zeker, zeker! Maar ik wil natuurlijk van te voren een beetje een indicatie hebben of ik het mooi ga vinden. Hoe veel tijd zou je ervoor uit moeten trekken?
Oud 19-03-2011, 19:51
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Zeker, zeker! Maar ik wil natuurlijk van te voren een beetje een indicatie hebben of ik het mooi ga vinden. Hoe veel tijd zou je ervoor uit moeten trekken?
Dat hangt er helemaal vanaf wat het moet worden en hoe gedetailleerd het moet worden. Maar ik ga uit van een ontwerp van een paar uur, uitwerken een paar uur, bij elkaar iets langer dan een dag, en daarna nog eventuele aanpassingen.
Oud 19-03-2011, 19:52
Verwijderd
Citaat:
sjonge jonge wat een jaloezie hier van een paar forummannetjes richting elmer
Ja tering, wat verwacht je dan als je zo'n topic opent

En Noedel, je bent de grootste zeiksnob die er is!
Oud 19-03-2011, 19:54
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
En Noedel, je bent de grootste zeiksnob die er is!
He, waar gaat dit over?
Oud 19-03-2011, 19:55
Verwijderd
Citaat:
Dat hangt er helemaal vanaf wat het moet worden en hoe gedetailleerd het moet worden. Maar ik ga uit van een ontwerp van een paar uur, uitwerken een paar uur, bij elkaar iets langer dan een dag, en daarna nog eventuele aanpassingen.
Hmm, met jouw skills en opleiding zal dat een dure grap worden
Oud 19-03-2011, 19:57
Verwijderd
Citaat:
He, waar gaat dit over?
Over dat je een zeiksnob bent
Oud 19-03-2011, 19:59
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Hmm, met jouw skills en opleiding zal dat een dure grap worden
Ligt eraan wat je budget is Hoeveel betaal je voor het zetten eigenlijk?
Oud 19-03-2011, 19:59
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Over dat je een zeiksnob bent
Ja, maar waarom ben ik dat?
Oud 19-03-2011, 20:01
Verwijderd
Noodles wat kost je voor 8 uur?
Oud 19-03-2011, 20:02
Verwijderd
Morgen lekker gratis met de trein
Oud 19-03-2011, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Ligt eraan wat je budget is Hoeveel betaal je voor het zetten eigenlijk?
Geen idee! Hangt erg van de grootte af. Ik denk zo rond de 100 euro, maar kan ook best wel een stuk duurder zijn. Overigens bedenk ik me net dat ik hem voorlopig niet kan laten zetten denk ik. Ik zit de komende anderhalf jaar nog aan de prednison en dat onderdrukt je complete immuunsysteem. Dan zal het wel niet zo'n goed idee zijn om een tatoeage te laten zetten. Maar goed, dat ga ik nog uitzoeken! En op zich is het wel goed om er een tijdje over na te denken alvorens zoiets echt definitief op je lichaam te laten tatoeëren.
Oud 19-03-2011, 20:03
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Noodles wat kost je voor 8 uur?
400,- excl. BTW is mijn standaard.
Oud 19-03-2011, 20:03
Verwijderd
Citaat:
Morgen lekker gratis met de trein
Jij hebt het boekenweekgeschenk!
Oud 19-03-2011, 20:04
Verwijderd
Citaat:
400,- excl. BTW is mijn standaard.
Pfoe! Zoiets kan ik niet echt betalen...
Oud 19-03-2011, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Jij hebt het boekenweekgeschenk!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten