Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2011, 13:05
Pierrot
Pierrot is offline
Oud 20-03-2011, 13:06
Verwijderd
Ik vond vanochtend een oogje in 'n beker
Oud 20-03-2011, 13:07
Verwijderd
Citaat:

Dat is gek!
Oud 20-03-2011, 13:08
Uice
Uice is offline
Citaat:
Het gaat er niet om of het verhaal trager wordt vertelt het gaat om de opeenvolging van gebeurtenissen.
Wat bedoel je daarmee? Dat gebeurtenissen elkaar sneller opvolgen? Dat is tegenwoordig ook niet zo, hoor. Vergelijk de originele versie en de remake van King Kong, of de verschillende versies van Dracula en Frankenstein.

En om terug te komen op Fargo: als die film traag is, heeft dat ook niets met de tijd te maken, maar met de makers: The Man Who Wasn't There (2001) en No Country for Old Men (2007) (ook van de Coens) zijn véél trager.

Laatst gewijzigd op 20-03-2011 om 13:15.
Oud 20-03-2011, 13:10
Uice
Uice is offline
Citaat:
Eerder al, hoor! Le Voyage dans la Lune is van 1902. The Great Train Robbery is van 1903. Jeanne d'Arc is van 1900, en in datzelfde jaar had je ook een verfilming van Romeo & Juliet. En volgens mij is die ene kortfilm met die hond die een kind redt van 189x.

Dat mensen het spannend vonden dat er 'bewegende foto's' bestonden was echt alleen in het allereerste begin, en dan nog vonden ze het niet zo overdreven spannend als meestal gezegd wordt. Hebben we nog gehad van Willem Pool De films met een verhaallijn kwamen bijna direct na de uitvinding van film.
Jawel, maar toen waren mensen ook nog meer onder de indruk van bewegende beelden dan nu, ook omdat er nog zoveel te ontdekken viel op dat gebied. Kijk maar naar Birth of a Nation of The Ten Commandments.
Oud 20-03-2011, 13:11
Verwijderd
Citaat:
Hoe komt die daar nou!
Oud 20-03-2011, 13:11
Verwijderd
Ik vind trouwens films met een "laag" tempo altijd erg fijn om te kijken. Blitse "fast cuts" bijvoorbeeld vind ik maar gayness galore omdat het vaak zo sleazy en goedkoop gebruikt wordt, effect om het effect en niet om iets goed te presenteren.
Oud 20-03-2011, 13:12
Verwijderd
Citaat:

Dat is gek!
Citaat:
Hoe komt die daar nou!
Ik moest hardop lachen En die potpourri is ook duidelijk aanwezig these days
Oud 20-03-2011, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Jawel, maar toen waren mensen ook nog meer onder de indruk van bewegende beelden dan nu, ook omdat er nog zoveel te ontdekken viel op dat gebied. Kijk maar naar Birth of a Nation of The Ten Commandments.
Birth of a Nation en The Ten Commandments hebben toch ook gewoon een verhaal? Onder de indruk zijn van epische scenes is iets heel anders dan onder de indruk zijn van 'gewoon' bewegende beelden. In 1923 kreeg je mensen echt niet meer naar een film waarin je alleen een boom 'n beetje zag bewegen in de wind.
Oud 20-03-2011, 13:18
Uice
Uice is offline
Citaat:
Birth of a Nation en The Ten Commandments hebben toch ook gewoon een verhaal? Onder de indruk zijn van epische scenes is iets heel anders dan onder de indruk zijn van 'gewoon' bewegende beelden. In 1923 kreeg je mensen echt niet meer naar een film waarin je alleen een boom 'n beetje zag bewegen in de wind.
Natuurlijk.

Ik bedoelde alleen dat epische scènes toen nog meer als superbelangrijk gezien werden dan nu. Hoewel je tegenwoordig met Avatar weer een beetje een opleving daarvan hebt.
Oud 20-03-2011, 13:21
Verwijderd
Staat de kast nog op dezelfde plek Dobermann? En in welk kopje vond je het oog?
Oud 20-03-2011, 13:24
Verwijderd
Citaat:
Yeah, hij staat nog naast z'n grote broer. Maar vanmiddag/morgen zet ik 'm daar waar ik denk dat-ie het beste tot z'n recht komt denk ik. En uh, ik ga zo ál m'n kopjes maar eens inspecteren geloof ik Maar deze zat ik 'n gele chocolademelkmok.
Oud 20-03-2011, 13:24
Verwijderd
Dobermann heeft de afgelopen dagen niet ontbeten met een gebakken eitje, denk ik.
Oud 20-03-2011, 13:25
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik heb nu een mental image van sanne en masha die op een checklist afvinken hoeveel oogjes Q al heeft gevonden, en gniffelen bij de gedachte aan hoeveel oogjes hij nog moet vinden.
Oud 20-03-2011, 13:25
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dobermann heeft de afgelopen dagen niet ontbeten met een gebakken eitje, denk ik.
Ik merk al dat ik het niet fout had.
Oud 20-03-2011, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nu een mental image van sanne en masha die op een checklist afvinken hoeveel oogjes Q al heeft gevonden, en gniffelen bij de gedachte aan hoeveel oogjes hij nog moet vinden.
Mhm. Ik dus ook
Oud 20-03-2011, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Of een ijsklontje in z'n cola gehad.

Of wacht, wilden we dat doen maar waren we dat vergeten?
Oud 20-03-2011, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Dat klopt ook wel ongeveer
Oud 20-03-2011, 13:29
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

Oooh stelletje vreselijke vrouwen! Arme dobermann.

Citaat:
Dat klopt ook wel ongeveer
prachtig
Oud 20-03-2011, 13:29
Verwijderd
Citaat:
Ik merk al dat ik het niet fout had.
Ik vrees dat ik inmiddels de meeste dingen wel vergeten ben. Maar dat is juist goed, want dan kan ik ze ook niet per ongeluk prijsgeven. Het lijkt me zo mooi als 'ie over twee/drie jaar nog ergens een oogje vindt
Oud 20-03-2011, 13:30
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik vrees dat ik inmiddels de meeste dingen wel vergeten ben. Maar dat is juist goed, want dan kan ik ze ook niet per ongeluk prijsgeven. Het lijkt me zo mooi als 'ie over twee/drie jaar nog ergens een oogje vindt
<3

Wat denken jullie, zouden we dan nog steeds hier forumen?
Oud 20-03-2011, 13:30
Verwijderd
Citaat:

Daar dachten we in de trein naar huis pas aan Jammer, want dat was wel mooi geweest.
Oud 20-03-2011, 13:31
Verwijderd
Ik weet ook nog maar 1 plek, buiten de genoemde.
Oud 20-03-2011, 13:32
Verwijderd
Citaat:
<3

Ik zit hier over een anderhalve week (ofzo) alweer tien jaar, dus ik verwacht dat ik er over drie jaar ook nog wel ben

Missy naamzoek trouwens, die beloofde me jaren geleden Admin-toegang als ik hier tien jaar zou zitten. Huhuhuu *in handen wrijft*
Verwijderd
Citaat:
Heh, ik weet zeker dat ik dan helemaal uit m'n panty ga, ook na drie jaar

Citaat:
<3

Hmm. Ik kan nu wel heel hardcore "welnee joh" gaan blèren maar stiekem kan het maarzo
Pierrot
Pierrot is offline
Dit pareltje laat ik hier ook maar even achter. Alsjeblieft.

Verwijderd
Citaat:
Daar dachten we in de trein naar huis pas aan Jammer, want dat was wel mooi geweest.
Als ie alles heeft gevonden gaan we z'n tuin verbouwen en nemen we gewoon weer shitload aan ogen mee
Oud 20-03-2011, 13:33
Verwijderd
Citaat:
Ik zit hier over een anderhalve week (ofzo) alweer tien jaar, dus ik verwacht dat ik er over drie jaar ook nog wel ben

Missy naamzoek trouwens, die beloofde me jaren geleden Admin-toegang als ik hier tien jaar zou zitten. Huhuhuu *in handen wrijft*
Verwijderd
Citaat:

[filmpje]
Verwijderd
Hahaha Dobermann draagt panty's haha.
Oud 20-03-2011, 13:34
Verwijderd
Citaat:
Ik weet ook nog maar 1 plek, buiten de genoemde.
Ik weet er nog twee, maar volgens mij hadden we wel meer dingen gedaan.
Oud 20-03-2011, 13:34
Verwijderd
Citaat:
Hahaha Dobermann draagt panty's haha.
Oh eh, dat is een gevleugelde uitspraak hier: uit je panty gaan. Er is ook nog "de ballen uit je string lachen"

Citaat:
Thanks for teh info
Oud 20-03-2011, 13:35
Verwijderd
Citaat:
Ja maar ik weet jouw plekken niet geloof ik. De enige die ik nog weet is waar ik zelf iets verstopt heb. En ik heb op meerder plekken dingen verstopt.

OH IK WEET ER WEER 1
Oud 20-03-2011, 13:35
Verwijderd
Oh en nog 1
Oud 20-03-2011, 13:36
Verwijderd
Maar de stém van Rebecca Black eah, dat is toch niet normaal. Ongezien de tyfus, wát erg.
Oud 20-03-2011, 13:36
Pierrot
Pierrot is offline
Ubuntu vindt bestanden te groot om te verplaatsen, lol.
Oud 20-03-2011, 13:38
Uice
Uice is offline
Vooral de tekst vind ik goed.
Verwijderd
Citaat:
Ubuntu vindt bestanden te groot om te verplaatsen, lol.
Hoe groot zijn de bestanden in kwestie en wat voor FS gebruik je? Ik heb bestanden van 16GB gehad op een Debian-derivaat met EXT3, didn't break a sweat.
Verwijderd
Dobermann heeft dus ook nog niet écht goed schoongemaakt
Oud 20-03-2011, 13:40
Verwijderd
Citaat:

En bedankt
Oud 20-03-2011, 13:40
Verwijderd
Citaat:
Oud 20-03-2011, 13:41
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:

[filmpje]
Nu ik hem helemaal heb afgeluisterd, snap ik nog steeds niet waarom dat mens al dagen TT op Twitter is.

Batave naamzoek.
Oud 20-03-2011, 13:42
Verwijderd
Citaat:
Nu ik hem helemaal heb afgeluisterd, snap ik nog steeds niet waarom dat mens al dagen TT op Twitter is.

Batave naamzoek.
Omdat het zó episch slecht is! Die stém van dat mens! Da's toch niet te geleuuuuuve. Dat kan toch niet door de beuuuuuuugel.
Oud 20-03-2011, 13:43
Verwijderd
Rebecca Black is echt hét nieuwe talent, wat een bereik heeft haar stem!!
Oud 20-03-2011, 13:44
Pierrot
Pierrot is offline
Dat zal allemaal wel, maar welke stoel moet ze nemen? Zo'n lastige vraag.

Oh en:

Yesterday was Thursday, Thursday
Today i-is Friday, Friday (Partyin’)
We-we-we so excited
...We so excited
We gonna have a ball today

Tomorrow is Saturday
And Sunday comes after...wards

LOL.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Omdat het zó episch slecht is! Die stém van dat mens! Da's toch niet te geleuuuuuve. Dat kan toch niet door de beuuuuuuugel.
Dat is ábnormaal!
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dan wil je haar toch niet de eer geven en haar zo lang te laten trenden. Ik bedoel, kom op
Citaat:
Rebecca Black is echt hét nieuwe talent, wat een bereik heeft haar stem!!
Nou he!!!1!!!one11
Oud 20-03-2011, 13:46
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Hoe groot zijn de bestanden in kwestie en wat voor FS gebruik je? Ik heb bestanden van 16GB gehad op een Debian-derivaat met EXT3, didn't break a sweat.
4GB van HD naar Externe opslag. FS?

Oh: Error splicing file: Bestand is te groot.

?!
Oud 20-03-2011, 13:53
Verwijderd
Citaat:
4GB van HD naar Externe opslag. FS?

Oh: Error splicing file: Bestand is te groot.

?!
Beter zorg je er voor dat je externe opslag als filesystem (FS) FAT32 gebruikt in plaats van FAT16

http://nl.wikipedia.org/wiki/File_Allocation_Table
Oud 20-03-2011, 13:56
Verwijderd
FAT32 heeft een 4GB bestandsgroottelimiet. NTFS is the way to go. Voor flashdrives gebruik je exFAT.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten