Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik blow omdat ik het een heerlijke ervaring vind.
Één keer in de twee weken ofzo, vrij weing dus. Omdat het in mijn lichaam en geest geen schade aanricht -omdat ik het zo weinig doe-, en omdat het zo lekker is zie ik geen reden om te stoppen.
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar wel stoer dat jij even laat weten dat je het allemaal beter weet! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Omdat ik er rustig van wordt of omdat ik niet kan slapen en het wel geinig en lekker is, waarom drinken mensen alcohol.
Zolang ik er nog lol aan beleef en zolang ik niet vanwege verkeerde motieven blow stop ik natuurlijk niet. Ik heb het goed in de hand, blow alleen op feestjes en bij t uitgaan als er mensen meeblowen en als ik niet kan slapen dus
||
![]() |
Citaat:
best wel zielig hoor. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik blow wel, maar altijd zonder tabak en ik rook ook niet normaal (sjek, tabak enz)
ongeveer 0-3 keer per week... maar meestal alleen als ik geen school heb erna (of de volgende dag) duzz alleen in de vakantie en ut vrijdag en zaterdag... en ik ben nie ech van plan om te stoppen... misschien minderen... |
![]() |
|
![]() |
BIJNA elke dag. Waarom? omdat ik het relaxed vin en dan moet je niet gaan zeuren ooooh maar je bent nog maar 14 zou je dat nou wel doen???? ja dat doe ik t'is mijn keuze AIGHT!
en nee ik ben nog nie van plan te stoppen.
||
![]() |
Citaat:
![]() ik blow zo ongeveer uh.. als ik uitga welles.. minder dan eerst dat wel, en stoppen.. neh daar isset te relaxed voor
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() [Dit bericht is aangepast door Lizz14 (06-02-2002).]
||
![]() |
Citaat:
Ff on topic: Ik doe het zo 1 keer in de 2 weken ofzow .. ben niet van plan om te stoppen.. [Dit bericht is aangepast door Griller (06-02-2002).]
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic # 58 Stefanie | 491 | 14-05-2006 15:09 | |
Drugs & Alcohol |
Paar vraagjes over blowen Verwijderd | 17 | 15-02-2006 12:22 | |
Muziek |
damens en heren, een ramp heeft zich voltrokken Blenderhead | 40 | 02-03-2004 11:34 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Liefde & Relatie |
ik mis hem zo.. devilcat | 74 | 23-10-2002 20:27 | |
Drugs & Alcohol |
Legalisering Drugs. Isa | 28 | 31-12-2001 11:13 |