Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik hoop dat dit t laatste was
||
Citaat:
ook nog schizofreen? jezelf quoten? ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Zalk Menno dan ook maar analyseren? ![]() andere mensjes ken ik nie goed genoeg eigluk... Hij is behoorlijk negatief over zichzelf wat, naar mijn mening, niet nodig is. Hij heeft nogal n grove manier van zich uitdrukken die niet altijd in goede aarde valt, vaak komt het door frustratie of het is provocerend (?) Menno is erg aardig en lief en luistert te vaak braaf naar mijn gezeur ![]() Laatst gewijzigd op 16-12-2002 om 13:32. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Die opmerking deed 't 'm ik ga je analyseren. Terror Koe Forumster van de oude stempel, heeft hele aparte humor en kan hele scherpe opmerkingen maken. Is een soort Siouxsie / Cure liefhebber en behoorlijk mysterieus maar irl *denk ik* best lief. |
![]() |
||
Citaat:
|
SadisticSacredWhore;
Een evillemiep, het meisje met het grafhek om haar huis en een kamer als container. Ze is best wel tof en is de die-hard punx.nl'er. Muziek is bij haar van groot belang, ze is best wel vaak aanwezig bij optredens van bands. Enja ik denk ook wel dat het iemand is die eerlijk haar mening geeft. skatefamke; Iemand die diep kan denken over dingen.. alleen is het geval dat ze soms teveel nadenkt over dingen waardoor ze veel problemen voor ogen ziet. Verder is het een gezellig iemand, gedraagd zich volwassen is super intelligent en staat volgens mij altijd voor anderen klaar. Punk-Metal-Lo; Gezellig meisje, kan lekker gek doen en schijnt je altijd te begrijpen. Alleen komen haar verhalen wat ongeloofwaardig over en is ze niet weg van een potje roddelen. Shah of Blah; Een Lester dude, de ex(???) van Punk-Metal-Lo en ex(???) straight edger. Ontmoet op een feestje bij z'n ex... toffe gast ![]() ![]() Verder weet ik zeer weinig over deze gast.. duz goed ken ik um niet. Sooz; Iemand die in de loop van tijd een goede 'friend' van me is geworden. Zij is mijn dagelijkse theevisite op MSN en zo discuseren we over dingen die goed en dwars zitten. Een persoon die graag z'n eigen mening geeft en die gewoon ontzettend zichzelf is (wat ik bij weinig mensen merk). Ze is verder heel aardig en gezellig. Met haar kun je zo een hele dag een gesprek aangaan. Van feesten houdt ze ook wel van.. en swingt ook fijn mee op alles wat voor haar als 'muziek' in de oren klinkt. Muziek is dus een belangrijk onderdeel in haar leven. Ik denk dat ze daarom ook altijd blij en vrolijk is.. behalve als ze moe is, want dan zou ik maar beter dekking zoeken! nogmaals, ze is okay ![]() Enja dat was het wel een beetje.. korte beschrijving van de mensjes die ik hier ken.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
hmz... ag een biertje is lekker! en je gaat er niet dood aan
![]() gezellig bier drinken met je vrienden, dat kicks aars.. enja ikzelf hep sXe altijd enorme bullshit gevonden, wel knap om het te doen.. but still.. bullshit! ut heeft geen nut, maargoe daz MIJN mening.. Citaat:
![]() how come man? ah toen we naar Sneek gingen had ze het wel altijd over je.. ze iz nog steeds dol op je.. kwam tenminste zo bij me over. *ssst* oohja mocht ik niet zeggen ![]() ah wtf! ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
drinken is ook nutteloos in mijn opinie, cesar..
alleen na 1,5-2 jaar zoiets zijn de straightedge principes een beetje loos geworden voor mij..ik heb alle restricties die ik mezelf opleg ff weggedaan behalve dan dat ik nog wel vegetarier ben
|
vegatarier is
![]() ik vind dat meer 'true' dan fokkin' sXe.. niet dat het kut of zogenaamd uncool is doordat je niet drinkt maar daar kies je gewoon voor, ja of nee.. maar dat idee achter straight edge is gewoon erhm.. bah ![]() en kijk het gebruik van alchohol of gebruik van softdrugs is niet slecht.. alleen met MATE, met de big hoofdletters.. teveel is altijd slecht ofcourse maar die verantwoordelijkheid hangt af van het persoon tog? en hey als er iemand dronken is, kun je die uitlachen ![]()
||
![]() |
Citaat:
maar dat staat weer in strijd met dat sXe iets puur voor je zelf is. te lastig allemaal.... ik drink smoke en fuck ook niet maja ..toch maar besloten niet sxe te worden...
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() prachtig! ![]() (niet je analyse maar hoe je dat zegt ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
A New Noise Is een geflipte kerel. Waarschijnlijk slaat ie later door en komt ie in een insane asylum waar ie er van overtuigt is dat ie op de aarde is gezet om een bondgenootschap met de paashaas aan te gaan om de Teletubbies uit te roeien. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() zei iemand teletubbies? ![]()
||
![]() |
Citaat:
Klein meisje.Mooie dreads(niet uitkammen!),op het eerste zicht dacht ik:whaaa,het is dedie,het is dedie,maar goed ![]() Leuk gezicht.Rookt Tigra.Heeft overal wel rare vriendjes zitten ![]() Nu lijkt het me geen bitch niet meer,maar ook geen meisje dat zich altijd laat doen ![]() Heeft een goede smaak qua cafeetjes en pantys ![]() ![]() Heeft al een jaar lang een punk vriendje,en hij is verzot op babytjes ![]() |
![]() |
|
Ahum wat bedoel je met, en ik quote:"whaaa,het is dedie,het is dedie" ?
![]() ![]() Shanli-na-de-ontmoeting: ontzettend lief gezichtje (ja ook die neus ![]() speels, is voor veel idiote dingen wel te vinden denk ik speelt niet graag toneeltjes ![]() is heel erg schattig en slim en kijkt op een vrolijke manier uit haar ogen, volgens weirde kerel(en volgens mij natuurlijk stiekem ook) is veel minder verlegen dan ik op voorhand dacht is dus eigenlijk wel een felle is geen doorsnee-14jarige (waarmee ik niets wil zeggen hoor ![]() nog net iets kleiner dan mij, maar ik heb het oncomfortabele gevoel dat ze mij gaat inhalen ![]() |
![]() |
|
|