Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-03-2011, 18:17
VeGs
VeGs is offline
Oke, ik zag dat er weer wat gepost is in de tussentijd; sommige opmerkingen zijn nu wat te fel en achterhaald.

Wel typisch dat Sann en Queasy nu ineens veranderen; weet nooit zo goed wat ik daarvan moet denken. -_-''
Naja.

Ik vertrouw Dobermann nog steeds niet, en stemmen op iemand onder Schrodinger staat me ook aan, dus switchen naar hem heb ik geen problemen mee.
Advertentie
Oud 28-03-2011, 18:18
Verwijderd
Ik vind geel niet verdacht. Alleen blijf ik erbij dat ik het raar vind dat hij pas later zijn stem doorgeeft. Ik zou dat als een good guy nooit doen.
Oud 28-03-2011, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Oke, ik zag dat er weer wat gepost is in de tussentijd; sommige opmerkingen zijn nu wat te fel en achterhaald.

Wel typisch dat Sann en Queasy nu ineens veranderen; weet nooit zo goed wat ik daarvan moet denken. -_-''
Naja.

Ik vertrouw Dobermann nog steeds niet, en stemmen op iemand onder Schrodinger staat me ook aan, dus switchen naar hem heb ik geen problemen mee.
Ja eeuh ik moet wel anders vlieg ik er straks uit he.
Ik ben nu hardlopen ik zie na die tijd wel wat de tussen stand is.

Als er meer mensen mee gaan op dobemann wil ik best weer terug switchen, omdat ik er veel meer voor voel om op hem te gaan staan dan op lychee
Oud 28-03-2011, 18:21
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Ja eeuh ik moet wel anders vlieg ik er straks uit he.
Ik ben nu hardlopen ik zie na die tijd wel wat de tussen stand is.

Als er meer mensen mee gaan op dobemann wil ik best weer terug switchen, omdat ik er veel meer voor voel om op hem te gaan staan dan op lychee
Ik begrijp je switch ook wel. Ik bedoelde je mening over Geel.

Goed, ik wijzig naar Dobermann. Doe jij dat ook, dan zou hij zo'n 4 stemmen moeten hebben en heeft Lychee er nog steeds veel meer. Maar dan geven de lijstjes iig iets aan informatie.
En ik voel ook meer voor Dobermann.
Oud 28-03-2011, 18:26
Verwijderd
Citaat:
Ja, heel fijn zo'n theorie. Leg even uit hoe het komt dat het 5 tegen 5 was en Napoleonzuurtje er uit vloog? Het is onwaarschijnlijk dat Rops op Schrodinger heeft gestemd; dan was het namelijk alsnog 6 tegen 4 geweest voor Schrodinger. Dus ofwel iemand liegt alsnog en heeft ook napoleonzuurtje gestemd, of er staat toch echt een wolf méér onder Schrodinger dan onder Napoleonzuurtje.
Je haalt hier de verdachtmakingen richting de mensen onder Schrodinger onder uit, maar je weigert een alternatieve verklaring te geven voor de uitkomst. Klinkt als een wolf die zijn medewolf wil beschermen?

Momenteel vind ik overigens Sann, Queasy en Dobermann het meest verdacht.
Al lijkt de kans me klein dat Queasy en Dobermann beiden wolf zijn.
Het is puur gebaseerd op wat ik zou doen als wolf: SPREIDEN. Er zit een evilziener in die nog prima wat gedaan kan hebben. Ik haal helemaal geen verdenkingen onder schrodinger onderuit, ik zeg dat er daar waarschijnlijk 1 staat, wellicht 2.

Maar je hebt gelijk, ik heb er niet helemaal goed naar gekeken, in mijn achterhoofd zat Rops nog, die wat anders zou hebben gestemd, maar dat kan dus niet, op basis van het stemlijstje. Heb te snel bijgelezen na een weekend van afwezigheid en niet goed gekeken, mijn fout. Ik ga nog even kijken naar de mensen onder Schrodinger, wellicht wijzig ik nog.
Oud 28-03-2011, 18:28
Verwijderd
Citaat:

Naja.

Eh ik verander helemaal niks? Of nou ja ik ben het nu aan het overwegen, maar toen jij dit postte was ik van plan sowieso op Lychee te blijven hoor (voor ik je andere post had gelezen) dus ik snap niet wat je nu bedoelt.
Oud 28-03-2011, 18:28
Batave
Batave is offline
Citaat:
Euh ik heb gezegd hoor dat ik op jullie ga switchen omdat het anders voor mij te gevaarlijk wordt. Of nouja niet letterlijk. Ja ik bedoel als je 4 wolven hebt en een aantal badguys en het is 5-5 dan staat er sowieso eentje onder schrodinger. Daar is iedereen het over eens.
Waarschijnlijk staan er wel 2. Dus wolf en verader of nouja andere opties ook mogelijk.

Dan heb je 2/5 kans
Terwijl je wat sann zei 6 losse stemmen hebt en veel minder zeker van bent wie van de losse stemmen de badguy is.

edit: stem definitief gewijzigd op lychee leto. Jammer ik geloof niet dat ze slecht zijn, en ga liever op dobberman staan maar er gaan te weinig mensen mee.
Je weet sowieso niet zo heel zeker wie de badguys zijn, maar ik zag alleen maar mensen zich richten op het schrödingerlijstje. Ik wilde iedereen er op wijzen dat er ook badguys ergens anders zitten.
Oud 28-03-2011, 18:30
Geel
Geel is offline
Citaat:
Je weet sowieso niet zo heel zeker wie de badguys zijn, maar ik zag alleen maar mensen zich richten op het schrödingerlijstje. Ik wilde iedereen er op wijzen dat er ook badguys ergens anders zitten.
Hier heb je natuurlijk gelijk in. Maar het is alsnog beter - vind ik - om eerst de slechterik(en) onder Schrödinger eruit te halen. Wat niet betekent dat we de rest moeten vergeten.
Oud 28-03-2011, 18:38
Verwijderd
Ik heb nog niet alles bijgelezen, maar ik moet nu weg, dus geef ik mijn stem op Lychee Leto alvast door.
Oud 28-03-2011, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Slimme wolven; gelijk de meest niets-zeggende speler er uit gehaald.
'Namens' wolven spreken, staat in mijn verdachte-gedragingen-boekje.

Citaat:
Ik zeg niet dat er geen badguy onder Schrödinger staat, ik zeg alleen dat je niet met oogkleppen op alleen daarnaar moet kijken.

De niet-stemmers zijn in dit geval arPos en ik, uiteraard verdenk ik mijzelf niet en daarbij lijkt het me logischer dat wolven secuurder een wwspel bijhouden, dat had ik zelf tenminste wel toen ik wolf was. arPos heb ik opzich nog niets raars zien doen, dus die staat niet op het prioriteitenlijstje zogezegd.

Over het algemeen vind ik Queasy wel opvallend spelen. Ik kan niet precies aanwijzen wat het is. Voor nu stem ik op Queasy.
+ Queasy dus.
Maar, jij, arPos en Queasy horen gewoon ook in het lijstje, wie je nu verdenkt of niet.

Citaat:
Ja, echt hè? Niet al te slim, inderdaad, behalve als ze wolf is want dan maakt haar 'stem' toch niet uit. Maar zelfs dan zou ze op iemand met meerdere stemmen moeten gaan staan als ze nog een kans wil hebben.

Maar dat ze nu op Geel gaat staan, kan natuurlijk ook zijn om hem in te dekken (als Lychee wolf blijkt, anyway). Dus dit gaan we even onthouden.
Of er stond een wolf onder de andere 'hoge' lijstjes en zij wilde e rniet een 2e wolf onder zetten. /vergezocht

Citaat:
Al met al, moeilijk om te stemmen. Ik denk dat ik ook voor Lychee Leto ga, mede doordat die (zoals Onait al zei) erg fel op vermoedens of verdenkingen inging. Ook het late, veilige stemmen is een argument, hoewel ik hier iets minder van overtuigd ben.
Niet overdrijven. Het was niet fel.

Citaat:
Ik twijfel nu. Ik vond Lychee niet echt verdacht, en eigenlijk vind ik dat na de uitleg nog steeds niet zo.

Gevoelsmatig zou ik nog steeds liever voor Dobermann gaan, maar ik vertrouw Queasy ook niet. Stemlijstjesgewijs ga ik dan ook maar voor Queasy.

@ Syori;
Zou Lychee wolf blijken, is dat voor mij nog een reden om Geel juist vrij te pleiten. Als je als wolf weet dat je waarschijnlijk dood gaat, is het ontzettend stom om op een medewolf te gaan stemmen. Je weet dat je die persoon sowieso onder de aandracht brengt. Het is interessanter om dat bij een dorpeling te doen.

Sowieso geloof ik niet dat Geel wolf is. We weten inmiddels dat hij geen verrader is. En nogmaals: als wolf zo'n actie uithalen is absurd stom. Had hij netjes beweerd op Napoleonzuurtje gestemd te hebben, hadden de lijstjes geklopt. Als wolf heeft hij geen enkel baat bij om zich zelf zo in the picture te zetten, wetende dat hij verdacht gaat worden (wat gebeurt: hij wordt genoemd). Hij stond veel veiliger als schaper onder Napoleonzuurtje.
Geel is momenteel de enige die ik momenteel niet zo verdenk als wolf.
Ik vind het verdacht dat je je best doet om Geel vrij te pleiten (ook die komt voor in mn verdachte-gedragingen-boekje). Daarnaast kan hij best leerling-verrader zijn (tenzij je zeker weet dat jij die bent).

Citaat:
Euh ik heb gezegd hoor dat ik op jullie ga switchen omdat het anders voor mij te gevaarlijk wordt. Of nouja niet letterlijk. Ja ik bedoel als je 4 wolven hebt en een aantal badguys en het is 5-5 dan staat er sowieso eentje onder schrodinger. Daar is iedereen het over eens.
Waarschijnlijk staan er wel 2. Dus wolf en verader of nouja andere opties ook mogelijk.

Dan heb je 2/5 kans
Terwijl je wat sann zei 6 losse stemmen hebt en veel minder zeker van bent wie van de losse stemmen de badguy is.

edit: stem definitief gewijzigd op lychee leto. Jammer ik geloof niet dat ze slecht zijn, en ga liever op dobberman staan maar er gaan te weinig mensen mee.
Dus je stemt op Lychee?
Oud 28-03-2011, 18:41
Verwijderd
Hm.

Onder Schrodinger stonden:
Doux
Little Phoebe
VeGs
Dobermann
Geel

Door wat VeGs zei vertrouw ik Geel wel. Ik heb ook wel vertrouwen in haar, voorlopig, o.a. omdat ze zo hamert op dit lijstje terwijl ze er zelf ook in staat. Blijven LP, Dobermann en Doux over als mogelijke verdachten. LP is inderdaad een stukje stiller dan normaal, imo. Doux post weinig tot niet inhoudelijk (4 posts, waarvan 1 vandaag, terwijl ze al wel de hele dag op het forum zit, aan haar postgeschiedenis te zien, jammer). En mja, Dobermann heb ik niet heel rare dingen zien posten. Maar goed, als ik Geel en VeGs wegstreep als wolven en we er vanuit willen gaan dat er 2 badguys onder Schrodinger zitten is het een kans van 2/3.

Ik wijzig naar Dobermann

Edit: naar hem dus, omdat hij van die 3 de meeste stemmen heeft.
Oud 28-03-2011, 18:49
Verwijderd
#spelers Hangronde 2Hangronde 1
1Little Phoebe Dobermann 08Schrödinger 12
2Geel Queasy 02Schrödinger E1
3Dobermann  Schrödinger 14
4Andijvie Lychee Leto 05napoleonzuurtje 18
5SweetSmile Lychee Leto 19Doux 16
6Schrödinger Lychee Leto 01napoleonzuurtje 04
7.sann Dobermann 20Doux 01
8Doux Queasy 11Schrödinger 08
9Daboman Lychee Leto 14Syori 17
10snoopy Lychee Leto 09Doux 05
11napoleonzuurtje1 Dp *****(onbekend)
12Röps1 Vr *****napoleonzuurtje 02
13Sherlock  napoleonzuurtje 10
14Batave Queasy 13(geen stem) E3
15Syori Onait Sirch 04napoleonzuurtje 06
16Queasy Lychee Leto 17(geen stem) E2
17Lychee Leto Queasy 16Queasy 11
18VeGs Dobermann 18Schrödinger 13
19arPos Schrödinger 03(geen stem) E4
20Onait Sirch Lychee Leto 10Syori 15
Oud 28-03-2011, 19:00
Batave
Batave is offline
Citaat:
+ Queasy dus.
Maar, jij, arPos en Queasy horen gewoon ook in het lijstje, wie je nu verdenkt of niet.
Uiteraard en dat was ook mijn fout.
Oud 28-03-2011, 19:05
Verwijderd
Ik raak helemaal in de war nu, met al dat gewijzig enzo.
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Het is puur gebaseerd op wat ik zou doen als wolf: SPREIDEN. Er zit een evilziener in die nog prima wat gedaan kan hebben. Ik haal helemaal geen verdenkingen onder schrodinger onderuit, ik zeg dat er daar waarschijnlijk 1 staat, wellicht 2.

Maar je hebt gelijk, ik heb er niet helemaal goed naar gekeken, in mijn achterhoofd zat Rops nog, die wat anders zou hebben gestemd, maar dat kan dus niet, op basis van het stemlijstje. Heb te snel bijgelezen na een weekend van afwezigheid en niet goed gekeken, mijn fout. Ik ga nog even kijken naar de mensen onder Schrodinger, wellicht wijzig ik nog.
In eerste instantie deed je het klinken alsof er onder Napoleonzuurtje en Schrodinger 1 wolf stond, en de rest onder andere spelers. Dat kon niet bij die uitslag.

En als ik een theorie van mezelf logisch vind, heb ik nogal de neiging mensen die dat ontkrachten te verdenken (al dan niet terecht)

Citaat:
Onair Sirch
'Namens' wolven spreken, staat in mijn verdachte-gedragingen-boekje
Prima dat je me verdenkt, maar doe het wel met fatsoenlijke argumenten.
Dit soort onzin maakt jou eerder verdacht.

Citaat:
k vind het verdacht dat je je best doet om Geel vrij te pleiten (ook die komt voor in mn verdachte-gedragingen-boekje). Daarnaast kan hij best leerling-verrader zijn (tenzij je zeker weet dat jij die bent).
Joh; tuurlijk kan hij leerling zijn. Maar je snapt zelf ook best dat hij geen wolf is.
Zo'n actie uithalen, zichzelf verdacht maken, terwijl hij heerlijk veilig stond als hij zijn mond had gehouden... Right.

Je roept nu spelers op om alleen mensen verdacht te maken, en je demotiveert het ontkrachten van slappe verdachtmakingen en kritisch kijken naar theorien. Als je ergens de wolven mee in de kaart speelt, is het dit soort gedrag.
Iemand niet verdenken is net zo belangrijk als iemand wel verdenken, omdat daarmee verdachten afvallen.

Het is dat je te irritant speelt om wolf te zijn, dus momenteel sta je nog niet hoog genoeg om mijn lijstje om op je te stemmen.

@ Sann;
Mijn probleem met Dobermann is:
a) moment van stemmen; direct nadat ik opriep om niet meer te schapen (maar wel veilig genoeg met een uitslag van 6 tegen 4)
b) mij verdacht vinden omdat ik tegen schaapgedrag in ga.

Dat maakt hem nét iets verdachter dan Doux en LP momenteel imo.
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
#spelers Hangronde 2Hangronde 1
1Little Phoebe Dobermann 08Schrödinger 12
2Geel Queasy 02Schrödinger E1
3Dobermann  Schrödinger 14
4Andijvie Lychee Leto 05napoleonzuurtje 18
5SweetSmile Lychee Leto 19Doux 16
6Schrödinger Lychee Leto 01napoleonzuurtje 04
7.sann Dobermann 20Doux 01
8Doux Queasy 11Schrödinger 08
9Daboman Lychee Leto 14Syori 17
10snoopy Lychee Leto 09Doux 05
11napoleonzuurtje1 Dp *****(onbekend)
12Röps1 Vr *****napoleonzuurtje 02
13Sherlock  napoleonzuurtje 10
14Batave Queasy 13(geen stem) E3
15Syori Onait Sirch 04napoleonzuurtje 06
16Queasy Lychee Leto 17(geen stem) E2
17Lychee Leto Queasy 16Queasy 11
18VeGs Dobermann 18Schrödinger 13
19arPos Schrödinger 03(geen stem) E4
20Onait Sirch Lychee Leto 10Syori 15
Ik heb ook al lang doorgegeven dat ik op Dobermann ging stemmen hoor.

Stem net doorgegeven, wordt een interessante hangronde volgens mij!
Oud 28-03-2011, 19:08
VeGs
VeGs is offline
Met 7 tegen 4 spelers?

Niet echt...
Oud 28-03-2011, 19:16
Verwijderd
Citaat:

Nu het stemlijstje er zo uitziet, wordt het toch niet interessant? Genoeg stemmen op Lychee Leto, lijkt mij. Of weet jij soms meer?
Oud 28-03-2011, 19:18
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Nu het stemlijstje er zo uitziet, wordt het toch niet interessant? Genoeg stemmen op Lychee Leto, lijkt mij. Of weet jij soms meer?
Dat wilde ik net aan mijn reply toe gaan voegen.
Oud 28-03-2011, 19:19
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Met 7 tegen 4 spelers?

Niet echt...
Ik was helemaal in de war omdat een naam van LL blauw is
Oud 28-03-2011, 19:20
Verwijderd
Mensen, zoals ik al aangaf neem ik geen voorwaardelijke stemmen mee in het lijstje, want dan wordt het te makkelijk voor mensen om laat te stemmen terwijl ze wel 'hoog' in het lijstje staan. Dus zeggen dat je 'denkt' dat je X gaat stemmen is not good enough. Vandaar dat Sherlock:

Citaat:
Daarnaast ga ik waarschijnlijk ook Dobermann stemmen want we hebben er veel meer aan om iemand uit het lijstje van Schrödinger te halen ipv van een 'veilige' stem in de eerste ronde.
en Sweetsmile:
Citaat:
Ik denk dat ik ook voor Lychee Leto ga, mede doordat die (zoals Onait al zei) erg fel op vermoedens of verdenkingen inging. Ook het late, veilige stemmen is een argument, hoewel ik hier iets minder van overtuigd ben.
heel laat in mijn lijstje staan, want 'waarschijnlijk' en 'ik denk' is mij iets te vaag. Laat duidelijk weten wat je stemt, zodat ik mijn lijstjes bij kan houden, want ik ga er niet naar gokken.

Dan is het lijstje nu, na veel gepuzzel en geswitch van iedereen :

Spoiler
Oud 28-03-2011, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Mensen, zoals ik al aangaf neem ik geen voorwaardelijke stemmen mee in het lijstje, want dan wordt het te makkelijk voor mensen om laat te stemmen terwijl ze wel 'hoog' in het lijstje staan. Dus zeggen dat je 'denkt' dat je X gaat stemmen is not good enough. Vandaar dat Sherlock:

en Sweetsmile:

heel laat in mijn lijstje staan, want 'waarschijnlijk' en 'ik denk' is mij iets te vaag. Laat duidelijk weten wat je stemt, zodat ik mijn lijstjes bij kan houden, want ik ga er niet naar gokken.

Dan is het lijstje nu, na veel gepuzzel en geswitch van iedereen :

Spoiler
Eh dit klopt niet. Ik ga op Dobermann, net als Sherlock, niet op geel.
Oud 28-03-2011, 19:23
Verwijderd
Wat is er op dit moment verdacht aan mij VeGs
Oud 28-03-2011, 19:23
Verwijderd
Oops, onder het verkeerde rijtje gezet.
Edit: Zo is hij goed.
Oud 28-03-2011, 19:25
Lychee Leto
Lychee Leto is offline
Citaat:
Dat je wel de hele dag online was, maar niks hier postte, bijvoorbeeld.
Oud 28-03-2011, 19:25
Verwijderd
Sann ik ben nog niet heel actief aan het posten maar blijf bijlezen, morgen ben ik tot aan de middag niet actief.
Oud 28-03-2011, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Mensen, zoals ik al aangaf neem ik geen voorwaardelijke stemmen mee in het lijstje, want dan wordt het te makkelijk voor mensen om laat te stemmen terwijl ze wel 'hoog' in het lijstje staan. Dus zeggen dat je 'denkt' dat je X gaat stemmen is not good enough.
Goed dat je het zegt, ik zal er voortaan op letten. Het zit een beetje in mijn aard om voorzichtig te zijn met duidelijke uitspraken doen.
Oud 28-03-2011, 19:37
Verwijderd
Ik vind Dobermann verdachter dan Lychee en ik ben eventueel bereid om te switchen als Lychee dat ook doet. Dobermann heeft nu namelijk 4 stemmen en als ze naar hem wijzigt heeft hij er 6 (mijn stem incluis). Mijn stem op Onait heeft weinig zin en dat vind ik eigenlijk zonde.

Los daarvan blijft Onait voor mij zeer verdacht. Ik vind namelijk dat VeGs te makkelijk zegt dat hij 'te irritant speelt om wolf te zijn,' want voor zover ik weet speelt hij altijd irritant (no offense), dus dat pleit hem echt niet vrij. En op dit moment is hij inderdaad bezig mensen verdacht te maken om vreemde redenen, alsof hij tevreden is met verwarring zaaien zonder veel moeite te doen zijn verdenkingen te onderbouwen. Wie weet is hij zelf wel leerling-verrader, het zou me niets verbazen.

Verder vind ik Queasy ook vreemd spelen, maar ik kan mijn vinger er niet echt op leggen.
Oud 28-03-2011, 19:39
Verwijderd
Citaat:
Goed dat je het zegt, ik zal er voortaan op letten. Het zit een beetje in mijn aard om voorzichtig te zijn met duidelijke uitspraken doen.
Ik snap het wel, hoor. Soms weet je het ook gewoon echt niet en wacht je liever af. Maar ik probeer misverstanden te voorkomen. Als jij bijvoorbeeld zegt: "Ik denk dat ik X stem" en ik zet jou in het lijstje dan lijkt het later alsof je een stem hebt gewijzigd terwijl dat helemaal niet zo is (en dat vinden mensen vaak verdacht). Of als ik jou in het lijstje zet terwijl je eigenlijk nog niet gestemd hebt, dan zou je maar zo op nummer 5 kunnen staan terwijl je in werkelijkheid pas als 16e hebt gestemd. Dus probeer iets duidelijker te zijn.
Oud 28-03-2011, 19:41
Verwijderd
Nou ik weet niet of ik mijn stem nu weer moet switchen naar dobberman
Ik vind het wel riskant. met 4 stemmen onder mij
Oud 28-03-2011, 19:41
Lychee Leto
Lychee Leto is offline
Volgens mij begint het weer zinvol te worden om uit lijfsbehoud te stemmen. Om die reden ga ik mee op Dobermann.
Oud 28-03-2011, 19:42
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Dat je onder Schrodinger staat natuurlijk... Daarom noem ik je met LP.

Citaat:
Syori
Ik vind Dobermann verdachter dan Lychee en ik ben eventueel bereid om te switchen als Lychee dat ook doet. Dobermann heeft nu namelijk 4 stemmen en als ze naar hem wijzigt heeft hij er 6 (mijn stem incluis). Mijn stem op Onait heeft weinig zin en dat vind ik eigenlijk zonde
Waarom wachten op Lychee? Als je niet switcht is je stem sowieso verloren. Op hen wachten is tijd rekken.

Citaat:
Los daarvan blijft Onait voor mij zeer verdacht. Ik vind namelijk dat VeGs te makkelijk zegt dat hij 'te irritant speelt om wolf te zijn,' want voor zover ik weet speelt hij altijd irritant (no offense), dus dat pleit hem echt niet vrij.
Mijn ervaring met Soija is juist dat hij een stuk liever speelt als hij wolf of verrader is. Of beter gezegd: hij gaat met mensen mee praten om ze aan zijn kant te krijgen.
Momenteel schopt hij alleen maar tegen alles en iedereen aan. Zo ken ik hem als dorpeling.
Niet dat ik daarmee wil zeggen dat hij per defitinie dorpeling is. Alleen dat ik hem momenteel nog niet het meest verdacht vind. Alleen niet constructief.
Oud 28-03-2011, 19:43
Verwijderd
Ik wijzig ook mijn stem naar dobermann nu.
Oud 28-03-2011, 19:53
arPos
arPos is offline
Rare switch VegS, "ow queasy heeft meer stemmen dan dober" "maar als we nu samen naar" doberman switchen dan komt dober en lychee dichter bij elkaar.
like

zal flink de lijst moeten nalopen om nog te weten wie wat heeft gedaan, lijkt wel een complete wolvenboel hier, anywho de volgorde van stemmen interesseert me niets, ik vind mensen noch meer noch minder verdacht door een late of vroege stem.

ik blijf bij doux (kan ook niet anders) maar vind .Sann, Vegs en Sweetsmile elk om hun eigen redenen met de minuut verdachter worden.
Oud 28-03-2011, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Prima dat je me verdenkt, maar doe het wel met fatsoenlijke argumenten.
Dit soort onzin maakt jou eerder verdacht.
Als ik ergens bijhoud wat wolven/verraders regelmatig voor gedrag vertonen en het in het verleden meerdere keren heeft gebleken een goed hulpmiddel te zijn, dan is daar niks onzinnigs aan.
Daarnaast constateer ik hier alleen nog. Ik zeg niet, "oh ik ga VeGs stemmen, wnat oh die moet wel wolf zijn". Ik heb gewoon een vinklijst. Dat is slim.

Citaat:
Joh; tuurlijk kan hij leerling zijn. Maar je snapt zelf ook best dat hij geen wolf is.
Zo'n actie uithalen, zichzelf verdacht maken, terwijl hij heerlijk veilig stond als hij zijn mond had gehouden... Right.
Ik verdenk hem eerlijk gezegd ook niet, neemt niet weg dat jij hem zwaar verdedigt en dat dat verdacht is. Dit is een feit, verdere tegenspreking zal ik niet beantwoorden.

Citaat:
Je roept nu spelers op om alleen mensen verdacht te maken, en je demotiveert het ontkrachten van slappe verdachtmakingen en kritisch kijken naar theorien. Als je ergens de wolven mee in de kaart speelt, is het dit soort gedrag.
Iemand niet verdenken is net zo belangrijk als iemand wel verdenken, omdat daarmee verdachten afvallen.
Ik roep niemand op; ik roep nergens toe op. Ik demotiveer en ontkracht niks of niemand. Hou het gaarne bij de feiten, dat zou je posten korter en efficiënter maken. Dank u.

Citaat:

Nee. "Ik ga waarschijnlijk die en die stemmen", dat tel ik niet mee.

Citaat:
Los daarvan blijft Onait voor mij zeer verdacht. Ik vind namelijk dat VeGs te makkelijk zegt dat hij 'te irritant speelt om wolf te zijn,' want voor zover ik weet speelt hij altijd irritant (no offense), dus dat pleit hem echt niet vrij. En op dit moment is hij inderdaad bezig mensen verdacht te maken om vreemde redenen, alsof hij tevreden is met verwarring zaaien zonder veel moeite te doen zijn verdenkingen te onderbouwen. Wie weet is hij zelf wel leerling-verrader, het zou me niets verbazen.
None taken.

Zie wat ik tegen VeGs zeg, hierboven.

Laatst gewijzigd op 28-03-2011 om 20:03.
Oud 28-03-2011, 20:14
Verwijderd
ik ga vanavond na de stem lijst nog eens alles doorlezen want het is een chaos
Oud 28-03-2011, 20:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dit is de tweede keer dat ik lees dat ik niet actief ben.
Mensen, ik ben dit hele weekend bezig geweest met andere dingen. Plus het is de tweede hangronde, ik heb nog geen grote theorieën om mee te strooien, en aan de posts van de rest te zien, jullie ook niet.
Vanaf morgen moet ik weer werken en heb ik geen activiteiten overdag, dus dan zal ik mijn best doen een theorie te bedenken.
Oud 28-03-2011, 20:29
Verwijderd
Citaat:
ik ga vanavond na de stem lijst nog eens alles doorlezen want het is een chaos
Haha, inderdaad, ik kan 't amper bijhouden Ik moet 't ook echt allemaal weer op een rijtje zetten en kijken waar er informatie kan zitten...
Oud 28-03-2011, 20:36
Geel
Geel is offline
Ik vind het wel een puntje voor de wolven/evilziener/verrader hoor. Ze hebben weer lekker verwarring gezaaid. Ik zou bijna denken dat er ontezettend ervaren wolven zijn die de aandacht van Lychee af proberen te houden. Eigenlijk denk ik dat ook een beetje. Maar we zullen zien. Iig, als Lychee vanavond opgegeten wordt. Ik weet op dit moment niet eens hoe de stemmen nou verdeeld zijn.
Oud 28-03-2011, 20:47
Verwijderd
Ja godver, nu heb ik niet kunnen wijzigen omdat ik plotseling wegmoest. Onderweg dacht ik er opeens weer aan en dacht eigenlijk dat ik wel op tijd terug zou zijn, maar niet dus. Nu wordt het wel een hele spannende ronde, want het ziet er nu zo uit:

Spoiler

6-6 dus. En ik zou er eigenlijk vanuit willen gaan dat Dobermann uit lijfsbehoud op Lychee heeft gestemd, maar hij heeft niets laten weten in het topic. Hij is sowieso vrij stil en dat zit me niet lekker.

En:

Citaat:
Ik vind het wel een puntje voor de wolven/evilziener/verrader hoor. Ze hebben weer lekker verwarring gezaaid. Ik zou bijna denken dat er ontezettend ervaren wolven zijn die de aandacht van Lychee af proberen te houden. Eigenlijk denk ik dat ook een beetje. Maar we zullen zien. Iig, als Lychee vanavond opgegeten wordt. Ik weet op dit moment niet eens hoe de stemmen nou verdeeld zijn.
Opgehangen..

Citaat:
Leuke test over lichaam en gewicht!

https://examine.vu.nl/cgi-bin/infere...l?qst_id=15097

Duurt maar 2 minuutjes!!
Dit hoort hier niet.
Oud 28-03-2011, 20:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb al genaziknopt.

Ben benieuwd naar de uitslag, het zou veel informatie kunnen geven.
Oud 28-03-2011, 20:56
Verwijderd
Nou het is weg.

Maar dat is dan lekker zeg
Oud 28-03-2011, 20:57
Verwijderd
Citaat:
? Edit: Lychee Leto dus.
Oud 28-03-2011, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Nou het is weg.

Oud 28-03-2011, 21:13
Verwijderd
Sorry voor mijn vaagheid.
Dat spam gedoe heb ik weg gehaald en ik baalde dat syori haar stem dus niet gewijzigd heeft.
Oud 28-03-2011, 21:14
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ze doelt op de spampost.
Oud 28-03-2011, 21:27
Geel
Geel is offline
Citaat:
Opgehangen..
Ja, die ja Ik zat nog met wolven in mijn hoofd.
Oud 28-03-2011, 21:45
Verwijderd
Spoiler

Laatst gewijzigd op 28-03-2011 om 22:10.
Oud 28-03-2011, 21:50
Spelleider
Spelleider is offline
Het spijt me voor de late mededeling, ik was op de bank in slaap gevallen.. Ben net weer wakker. Maar goed, het is gelijkspel dus de wolven hebben pm.
Oud 28-03-2011, 21:53
Geel
Geel is offline
Dit versterkt mijn gevoel van dat de wolven ontzettend hebben lopen klooien best wel erg. Ik denk dat het geen kwaad kan om te kijken hoe het nou precies kwam dat er eerst meer stemmen waren op Lychee en hoe die stemmen van onder hun weggingen.

Edit: Ik zie dat (volgens het lijstje van Syori) Queasy en .sann de enige zijn die van Lychee op Dobermann hebben geswitcht... dat zegt natuurlijk niet veel over of ze goed zijn of slecht.

En, wtf, het is sowieso beter om te wachten en kijken wie er uitgaat en wat voor functie diegene heeft. Ik loop hier ontezettend te soggen.

Regels voor berichten