Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2011, 16:27
Geel
Geel is offline
Citaat:
Nee, hij is dun en harig!
hmm, jammer
Oud 29-03-2011, 16:27
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
welk concert?
Van afgelopen zondag in Off Corso.
Oud 29-03-2011, 16:28
Verwijderd
Citaat:

Je geeft toch niet echt zoveel geld uit aan zwervers, hè?
Wat vind je zoveel?
Oud 29-03-2011, 16:29
Carn
Carn is offline
Citaat:
Van afgelopen zondag in Off Corso.
ow, geinig, compleet langs me heen gegaan. Was het wat?
Oud 29-03-2011, 16:29
Geel
Geel is offline
Citaat:
Wat vind je zoveel?
Nou, als je in je leven aan tien zwervers überhaupt geld hebt gegeven, dan vind ik dat al veel.
Oud 29-03-2011, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Nou, als je in je leven aan tien zwervers überhaupt geld hebt gegeven, dan vind ik dat al veel.
Oh jeetje, dan zul je me wel een subsidiëringsbureau voor zielige mensen vinden.
Oud 29-03-2011, 16:35
Geel
Geel is offline
Citaat:
Oh jeetje, dan zul je me wel een subsidiëringsbureau voor zielige mensen vinden.
Nee, hoor Ik wens nu gewoon dat ik zoveel geld had - dan zou ik het niet aan zwervers geven, maar toch.
Oud 29-03-2011, 16:35
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
ow, geinig, compleet langs me heen gegaan. Was het wat?
Ja, was wel leuk. De support daarentegen was meer van het kaliber blue waffle.

Ik denk dat deze versie die ik nu heb "gekocht" een vinylrip is, klinkt een beetje dof...
Oud 29-03-2011, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Nee, hoor Ik wens nu gewoon dat ik zoveel geld had - dan zou ik het niet aan zwervers geven, maar toch.
Aha! Maar jij wordt later keirijk. Je hoeft vast niet meer zo lang te wensen.
Oud 29-03-2011, 16:37
Verwijderd
hela, jackie chan dood?
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Leuke ban voor reclame!
ik moest akelig hard lachen.

Oh, en zwerveronderwerp: iedereen kan voor het station/where ever zielig gaan staan doen, ik ben pro straatartiesten.
En in Keulen was er een meneer met een hond en toen heb ik een broodje voor ze gekocht. Want ik vond het zielig voor de hond
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
hela, jackie chan dood?
Nee, het is een hoax schijnt. Twittertrend.
Oud 29-03-2011, 16:38
Verwijderd
Citaat:
ik moest akelig hard lachen.

Oh, en zwerveronderwerp: iedereen kan voor het station/where ever zielig gaan staan doen, ik ben pro straatartiesten.
En in Keulen was er een meneer met een hond en toen heb ik een broodje voor ze gekocht. Want ik vond het zielig voor de hond
Ja maar, als ze nou niks creatiefs kunnen?
Oud 29-03-2011, 16:40
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja, was wel leuk. De support daarentegen was meer van het kaliber blue waffle.

Ik denk dat deze versie die ik nu heb "gekocht" een vinylrip is, klinkt een beetje dof...
Weer die mayhem-dude met zn noisescapes?
Oud 29-03-2011, 16:43
Verwijderd
Zwervers met dieren moet je geen geld geven, want ze verslijten die beesten alsof het niets is. Ze hebben ze meestal niet voor 't gezelschap, namelijk, maar precies om wat Phoebe al zegt - mensen vinden het vaak zieliger als er een dier bij is, en zijn dus eerder geneigd om hun portemonnee te trekken.

Met puppies en kittens is het al helemaal erg, die worden aan de lopende band gefokt en als er een nieuw, schattiger nestje is geboren gaan ze gewoon in de vuilcontainer. Of in een verzwaarde jutezak de rivier in, als ze mazzel hebben.
Oud 29-03-2011, 16:44
Verwijderd
Al is bedelen met dieren verboden in Nederland, volgens mij, dus hier zie je dat niet zo vaak Maar in veel Europese landen is dat nog niet geval, om van het Oostblok niet te spreken.
Oud 29-03-2011, 16:45
Verwijderd
Ik twijfel ook altijd heel erg of ik arme Roemeense accordeonmeisjes iets moet geven. Want ik vind het natuurlijk heel naar voor ze, maar of ik ze nou beter help met wat geven of door door te lopen, of door ze koekjes te geven? Tsja.
Oud 29-03-2011, 16:46
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Nee, nog erger. Dødheimsgard-dude met baggerherrie. Hij ging eerst noise maken en toen in een wc-pot met daarin een camera gemonteerd schreeuwen en kotsgeluiden maken.
Oud 29-03-2011, 16:47
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik twijfel ook altijd heel erg of ik arme Roemeense accordeonmeisjes iets moet geven. Want ik vind het natuurlijk heel naar voor ze, maar of ik ze nou beter help met wat geven of door door te lopen, of door ze koekjes te geven? Tsja.
Die Roemeense bedelaars hebben toch ook allemaal bedelaarpooiers?
Oud 29-03-2011, 16:47
Verwijderd
'Cause when the minutes seem like hours and the hours seem like days, then a week goes by you know it takes my breath away, all the minutes in the world could never take your place, there's one-thousand-four-hundred-forty hours in my day lalala
Oud 29-03-2011, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Die Roemeense bedelaars hebben toch ook allemaal bedelaarpooiers?
Weet ik niet, maar het zou zomaar kunnen.

Ze vertelden eerst ook dat er speciale klinieken op het platteland waren waar van kinderen armen en benen en zo werden afgezet om ze zieliger te maken voor bedeldoeleinden, maar ik weet niet of ik dat geloof.
Oud 29-03-2011, 16:49
Verwijderd
Dat accordeontuig vind ik kut, dus die geef ik nooit wat. Dan zit je een beetje te chillen op een terrasje en dan komt er opeens iemand herrie maken, en dan nog geld willen ook Maar grappige of beleefde zwervers krijgen wel geld. En zwervers die zich koest kunnen houden ook. En soms krijgen ze een muffin of een broodje, als ik net boodschappen heb gedaan.
Oud 29-03-2011, 16:49
Schrödinger
Schrödinger is offline
Gelukkig zijn Nederlanders krenterig, dus valt het met bedelaars wel mee.
Oud 29-03-2011, 16:50
Verwijderd
Citaat:
Weet ik niet, maar het zou zomaar kunnen.

Ze vertelden eerst ook dat er speciale klinieken op het platteland waren waar van kinderen armen en benen en zo werden afgezet om ze zieliger te maken voor bedeldoeleinden, maar ik weet niet of ik dat geloof.
Zoiets doen ze ook in Slumdog Millionaire. En dus is het waar
Verwijderd
Muzikanten geef ik alleen geld als ze mooi kunnen spelen. Als je niks kan dan zielig zijn, kom daar dan ook voor uit. Niet nog een accordeon voor de sier erbij doen. Oh, en iedereen met een originele tekst op een kartonnen bordje mag natuurlijk ook geld.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik heb voor het laatst in 2002 aan een bedelaar iets gegeven. Ik vond het onhandig om zowel guldens als euro's in mijn portemonnee te hebben, dus heb ik wat muntjes aan een drugsgebruiker gegeven.
Oud 29-03-2011, 16:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja maar, als ze nou niks creatiefs kunnen?
Jammer dan
Citaat:
'Cause when the minutes seem like hours and the hours seem like days, then a week goes by you know it takes my breath away, all the minutes in the world could never take your place, there's one-thousand-four-hundred-forty hours in my day lalala

@para: Nee, accordeonmensen kennen ook altijd maar 1 deuntje en dat spelen ze dan de hele dag
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat bestaat.
Verwijderd
Ik heb eerst trouwens keiveel geld opgehaald door met mijn accordeon en een hoofddoekje bij de supermarkt te spelen.
Oud 29-03-2011, 16:52
Schrödinger
Schrödinger is offline
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb ook wel eens (waaronder in Keulen) met mijn gitaar wat op weten te halen
Verwijderd
Citaat:
Zoiets doen ze ook in Slumdog Millionaire. En dus is het waar
Citaat:
Ja, dat bestaat.
Oh bah.
Oud 29-03-2011, 16:54
Verwijderd
Hihi, nu heb ik weer een liedje waarin ik verwacht dat het over zal slaan <3 Cassettebandjes ftw!
Oud 29-03-2011, 16:55
Verwijderd
haha nu moet ik weer aan deze denken:

:'D
Oud 29-03-2011, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Gelukkig zijn Nederlanders krenterig, dus valt het met bedelaars wel mee.
Volgens mij komt dat omdat alles in Nederland zo schoon en niet-industrieel is. Bedelen hier zou echt voelen alsof je het land totaal verstoort.

Citaat:
Hihi, nu heb ik weer een liedje waarin ik verwacht dat het over zal slaan <3 Cassettebandjes ftw!
Jaaaa! <3
Oud 29-03-2011, 16:57
Verwijderd
De laatste gave zwerver die ik ontmoet heb was in Keulen. Daar heb je om een of andere reden echt heel veel zwervers, en ze hebben allemaal een hond bij zich, ze zijn allemaal onder de dertig, en ze zitten allemaal de hele dag quasi-onopvallend wodka te zuipen. En maar gezellig naast elkaar bij hun bordjes chillen. Maar tussen al dat tuig was een heel oude kromgebogen man die niet aan het bedelen was, maar naar de grond aan het staren en kleingeld aan het zoeken. Soms lag het in de goot en dan ging hij er met een stokje in duwen zodat hij het misschien toch zou kunnen pakken. Toen heb ik 'm al m'n kleingeld gegeven. Hij was echt 70 of 80 ofzo, en de enige zwerver die zelf iets probeerde te doen.
Oud 29-03-2011, 16:58
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
haha nu moet ik weer aan deze denken:

[afbeelding]

:'d
Oud 29-03-2011, 16:59
Verwijderd
Mijn laatste gave zwerver was een man die hetzelfde heette als Geel. (Niet die ene in de bus, Geel, dat was geen zwerver geloof ik, een nieuwe.) Hij vertelde me eerst in slecht Nederlands dat hij naar Tilburg moest en geen geld had voor een treinkaartje, en daarna legde hij uit waarom vissen schubben hebben. Toen had ik zijn treinkaartje gekocht.
Oud 29-03-2011, 17:00
Verwijderd
"Hij was vast fout in de oorlog!" Ja, nouja, och. Ik zou zelfs Hitler wel een euro gunnen als 'ie er zo bijliep.
Oud 29-03-2011, 17:00
Verwijderd
Citaat:
Mijn laatste gave zwerver was een man die hetzelfde heette als Geel. (Niet die ene in de bus, Geel, dat was geen zwerver geloof ik, een nieuwe.) Hij vertelde me eerst in slecht Nederlands dat hij naar Tilburg moest en geen geld had voor een treinkaartje, en daarna legde hij uit waarom vissen schubben hebben. Toen had ik zijn treinkaartje gekocht.
En waarom hebben vissen schubben volgens hem?
Oud 29-03-2011, 17:01
Verwijderd
Citaat:
En waarom hebben vissen schubben volgens hem?
Ik begreep het niet helemaal, volgens mij was zijn Nederlands ongeveer niveau A2. Maar het was iets met dat ze dan bij het water kleurden en iets met een prinses die in een vis was veranderd omdat ze zichzelf zo mooi vond, geloof ik.

En nu ga ik eten.
Oud 29-03-2011, 17:15
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Slaapt Julia door snoopy? Dacht dat je dat een tijdje terug zei, maar later had je het eens keer over nachtvoedingen?
Ze deed het, maar nu wil ze vaak om 5 uur weer eten. Wat op zich nog best oké is aangezien ze om 19.00 uur naar bed gaat en na de 'nachtvoeding' ook weer doorslaapt.
En uw baby?
Oud 29-03-2011, 17:22
Verwijderd
Goed topic.
Oud 29-03-2011, 17:23
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ruk Strain Injury
Oud 29-03-2011, 17:25
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Etmakas, check je Twitter even.
Oud 29-03-2011, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Ruk Strain Injury
Auw Cola in m'n neus
Oud 29-03-2011, 17:30
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Auw Cola in m'n neus
ALL THE BITCHES AND HO'S! COKE IN MY NOSE!

Oud 29-03-2011, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Ah, nieuwe Ulver is uit!
Godverdomme ja godverdomme
Citaat:
Ze speelden volgens mij het hele album live bij het concert. Een stuk toegankelijker dan het oudere werk.
Best goed idd.
Citaat:
Jij was er ook in 013 toen?
Oud 29-03-2011, 17:38
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
"Ruim je nog wel even de keuken op, voor je moeder thuiskomt."

Je had zelf ook wel even dat kreng kunnen leeghalen toen je op je vreten stond te wachten hoor
Oud 29-03-2011, 17:44
Verwijderd
Citaat:
Etmakas, check je Twitter even.
Ik zou best wel trots op mezelf zijn als ik mijn wachtwoord nog weet!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten