Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jongens, allemaal even klikken! Wat een mooie stem zeg ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Waarom hebben jullie puckababy dan afgeschaft?
![]() Oh, nav het gesprek over zwervers: gisteren geniaal gesprek gehad met 2 gekken. Man en ik stonden te praten bij de tramhalte. Gek 1: oh, wat mooi, jonge liefde! Wacht maar jongens, als jullie later kinderen hebben dan kijken jullie niet meer zo lief naar elkaar. Man & ik: ... Gek 1: willen jullie later kinderen? Wij: we hébben al kinderen, 2 maar liefst. Gek 1: oh, dan laat ik jullie weer met rust Nou ja, dat deed hij ook. Paar minuten later komt er een ándere gek naar ons toe en zegt: jullie zijn echt zo leuk samen, dat zie je niet vaak meer. Wij: nou, bedankt. Hij: mag ik nog iets zeggen? Wij: eh... ja, natuurlijk Hij: Kriekoet! Gek 1: Hee joh, laat die mensen met rust! Die zijn heel gelukkig en ze hebben 2 kinderen! Gek 2: oh echt? Dan laat ik jullie met rust! Wij: ![]() ![]() Blijkbaar is het hebben van kinderen een goede manier om mensen af te poeieren!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Trusten bas! |
![]() |
|
Zo, terug van mijn ijsdate, wwspel bijgewerkt, nu nog een sigaretje roken en dan hopelijk beter slapen dan gister.
@Etmakas: <3 @Volkert: Al een tijdje hoor ![]() @White Trash: Als ik niet praat, is het niet goed. Als ik een hele video eromheen maak, is het niet goed. Wat willen jullie nou ![]() ![]() @Sann: Wat een leuk ding! Zo, en toen had ik weer op alle belangrijke dingen gereageerd ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Nu echt slapen, verdorie ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|