| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Hangronde(1 wolf, 4 dorpelingen): dorpeling gaat er uit. Eetronde(1 wolf, 3 dorpelingen): dorpeling gaat er uit. Hangronde(1 wolf, 2 dorpelingen): wolf eruit Pas als we dan geen wolf hebben zijn we er geweest. Also, "de dorpelingen"?
|
|
||
|
Citaat:
Ja, de dorpelingen, want ik hoor er niet echt meer bij als ik opgehangen ben.
|
|
|
Verwijderd
|
Jongens! er zit en nog een wolf en nog een heks in het spel, de heks ziet liever dat de weerwolven winnen.
In het lijstje van mensen die nog over zijn. Geel Daboman snoopy Ben ik dorpeling en batave vrijwel zeker weten ook, Geel verdenk ik op het moment niet erg, maar heb zo mijn twijfels. Daboman wel, is hij de heks/wolf? |
|
|
||
|
Voor mij is het niet zo moeilijk. Ik ga voor Geel. Helaas heb ik niet erg veel tijd om jullie te overtuigen van mijn onschuldigheid, want ik heb avonddienst. Terwijl ik gehakt van zijn aanval zou maken als ik niet hoefde te werken. Maar goed.
Om maar eens een spiegel voor te houden aan Geel. Citaat:
Ik hoop dat men beseft dat Geel de wolf is. Dat zeg ik niet alleen omdat ik niet opgehangen wil worden, maar ook omdat het dan moeilijk wordt voor de dorpelingen om het spel te winnen als we deze hangronde verneuken. Zie je? Eigenlijk zegt hij gewoon niets dus. Want voor mij gaat het net zo goed op. Daarnaast is het voor mij toch onmogelijk om de laatste hangronde te winnen als ik wolf ben, terwijl hij er nog mee zou kunnen wegkomen.
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
[edit]: snoopy weet het niet zeker dus 2-2
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Londen, werkkamer van de koning, een half jaar later
‘Majesteit mag ik u even storen?’ vroeg kardinaal Batave. De koning maakte een afwezig gebaar dat hij dichterbij mocht komen. ‘Majesteit ik maak me ernstige zorgen over de troonopvolging. Met de dood van uw dochter en van uw geliefde Vegs is er momenteel geen troonopvolger en is er bovendien geen kans dat er op korte termijn eentje geboren wordt. Dat is desastreus voor de stabiliteit van het land. Stel u voor dat u komend jaar overlijdt, dan hebben we meteen een burgeroorlog!’ Koning Sauron keek de kardinaal geïrriteerd aan. ‘Acht u de kans dan groot dat ik op korte termijn kom te overlijden?’ ‘Natuurlijk niet’ zei de kardinaal. ‘Maar er zouden toch maatregelen moeten worden genomen om voorbereid te zijn op het ergste geval. De raad van state vindt dat u moet hertrouwen.’ De koning zuchtte. ‘Ik neem aan dat u al een kandidaat op het oog hebt?’ ‘Maar natuurlijk’ zei Batave met een fijn glimlachje. ‘De weduwe Snoopy. Gaat u maar na. Ze komt uit een invloedrijke familie, ze is van adel en bovendien is ze goed gebouwd. Heeft u die ronde heupen gezien? Ideaal om kinderen mee te baren. Ik weet zeker, dat als u haar bezwangerd, dat daar onherroepelijk een zoon uit geboren zal worden.’ De koning zuchtte nogmaals en haalde de weduwe Snoopy voor de geest. Ze had inderdaad wel een goed figuur, dacht hij bij zichzelf. ‘Goed dan’ zei Sauron toen. ’Ik zal met Snoopy trouwen. Ga haar het goede nieuws maar vertellen.’ Slaapkamer van Lady Snoopy Batave klopte op de deur. Er werd niet opengedaan. Zonder erbij na te denken gooide Batave de deur op en stapte naar binnen. Lady Snoopy lag in haar bed. Bovenop haar lag Daboman. ‘Hertog!’ zei Batave met een afkeurende blik. ‘Waar bent u in godsnaam mee bezig?’ Daboman schoot geschrokken overeind. ‘Waar bemoei jij je mee?’ zei hij. ‘Met wie ik in bed lig is mijn zaak. En het is niet je vrouw of zo dus sodemieter op.’ ‘O maar integendeel’ zei Batave. ‘Het is zeker wel mijn zaak. Lady Snoopy is namelijk de aanstaande bruid van de koning. En als de koning hier achter komt, dan wil hij haar niet meer. En dat is slecht voor het land en dus slecht voor mij.’ De kardinaal pakte een zware kandelaar en sloeg Daboman hiermee op zijn hoofd. De hertog zakte in elkaar en bleef dood op de vloer liggen. Toen richtte Batave zich tot de verschrikte Snoopy. ‘En wat jou betreft: Ik zal maar snel vergeten wat er allemaal in deze kamer gebeurd is. Ga jezelf fatsoeneren en ga dan bij de koning langs. Als je je mond houdt ben je over drie weken koningin, als je je mond voorbij praat ben je morgen dood. Begrepen?’ Snoopy knikte en begon zichzelf aan te kleden… Deelnemers: 1. Little Phoebe (leerling-verrader) 2. Geel 3. Dobermann (evilziener) 4. Andijvie (jager-geliefde) 5. SweetSmile (weerwolf-geliefde) 6. Schrödinger (dorpeling) 7. .sann (ziener) 8. Doux 9. Daboman (weerwolf) 10. snoopy 11. napoleonzuurtje (dorpeling) 12. Röps (verrader) 13. Sherlock (weerwolf) 14. Batave 15. Syori (tovenaar) 16. Queasy (dorpeling) 17. Lychee Leto (weerwolf) 18. Vegs (dorpeling) 19. arPos (wolfsbane) 20. Onait Sirch (dorpeling) Blauw = onthoofd Rood = opgegeten Paars = gestorven aan liefdesverdriet Groen = afgeknalt door de jager Daboman is dood. Hij was de laatste weerwolf. Dat betekend dat de dorpelingen gewonnen hebben! Gefeliciteerd dorpelingen. ![]() Verder wil ik nog even meedelen dat er dit spel best wel veel stoute dorpelingetjes geweest zijn die vaak stemrondes gemist hebben. Het volgende spel hebben de volgende mensen een rode kaart: Doux Batave Dobermann Doux en Batave hebben zelfs vier hangrondes gemist ipv drie. foeifoei![]() Maar dat zijn lang niet de enige stoute mensen, er zijn er ook een aantal die twee hangrondes gemist hebben die ik hier niet zal noemen. (Geel heeft zelf al in het topic gezegd dat hij een paar keer is vergeten te stemmen, maar bij het natellen bleek dat hij slechts twee rondes gemist heeft dus Geel heeft geen rode kaart.)Maar probeer alsjeblieft volgend spel wat consistenter te zijn met stemmen mensen. Als laatste wil ik nog even Neko* bedanken. Neko*, het was echt een genot om met je samen te werken en ik wil graag vaker met jou spelleider zijn
|
|
|
Verwijderd
|
Good job
Ik vond 't erg leuk om mee te spelen En ik vond 't ook tof dat ik vanaf de tweede ronde wist wie de wolven waren, dan zijn hun posts echt grappig Ik heb menigmaal om Dabo zitten lachen Met SweetSmile was 't ook erg leuk via pm Oh en over waarom ik Onait neer heb geschoten; ik dacht eerst aan een wolf, maar dan zou het spel denk ik niet meer leuk zijn geweest. Dus heb ik willekeurig een dorpeling uitgekozen
|
|
|
|
Verwijderd
|
"Willekeurig", uhuh, geloof dr geen snars van!
![]() En het was ook wel duidelijk na die post van Little Phoebe. ![]() @ Batave: je kan niet nooit stemmen en dan ineens in de laatste ronde wél stemmen op de duidelijk verkeerde persoon. ![]() Ik heb één keer niet gestemd. :') Leuk spel verder. IK verdacht VeGs vanaf ronde 2 van ziener-zijn, zat ik toch verkeerd mee.
|
|
|
||
|
Citaat:
Eerst zeggen dat hij het allemaal niet snapt en daarna theoriën bedenken
|
|
||
|
Citaat:
![]() (En mijn god wat is forumen op je mobiel een ramp zeg. Vooral dat quoten!)
|
|
|
|
Spelleiders, enorm bedankt voor het spelleiden en voor de geweldige verhalen!
![]() Ik moet de laatste paar nog lezen, maar het thema was leuk en jullie kunnen prima schrijven
|
|
|
|
Sorry wolfjes
ik wilde jullie eerst nog verspreiden, maar daarna dacht ik dat ze het wel zouden geloven dat alleen Soija zoiets zou doen, dus. Had jullie eerst nog als eerste genoemd, zodat jullie gelijk na Lychee zouden komen, maar ik was bang dat dat wel gelijk zou opvallen.Verder: ik zat dan niet helemaal in het spel, maar ik vond mezelf niet echt stil. Doux en Batave met name, waren veel stiller en die zijn hier niet zo vaak op aangesproken als ik en Argh ![]() Ik had ook het verdenken van mensen als geliefde niet zo uitgebreid moeten doen, want daardoor bleven er steeds minder opties over voor wie wolf konden zijn. Dus maar ach, de rest heeft prima goed gespeeld, had geen moment door dat sann ziener was of dat sweetsmile en andijvie geliefden waren. Heb verder wel enorm zitten genieten hoe jullie wijs probeerden te worden uit mijn lijstjes, maar helaas doorzag Soija de laatste ![]() Super verhalen spelleiders, heb ze nog niet allemaal gelezen, maar so far |
|
|
|
||
|
*geeft een hand aan de dorpelingen*
Citaat:
Ik vraag me wel af welke theorie je precies bedoelt. Want wat ik postte was vooral veel gebakken lucht en veel meer een verweer dan een theorie. Verder vond ik mezelf als wolf enorm tegenvallen, werk zat helaas dus toch wat meer in de weg dan gedacht. De eerste paar dagen had ik een vrijwel onmogelijk in te halen achterstand opgebouwd, vooral ook omdat het ook thuis en met dammen met randzaken erg druk bleef. En het is echt onmogelijk wegkomen met die uitgebreide analyses van tegenwoordig. Verder nog iets enorm stoms, de ronde dat we de eerste keer arpos aten bedoelden we eigenlijk om .Sann te eten. Maar de communicatie verliep niet helemaal vlekkeloos ![]() *geeft een hand aan de spelleiders* Ik had helaas niet zoveel tijd en heb de verhalen dus niet gelezen, maar de foto's vond ik wel erg leuk, hiervoor dus mijn complimenten @Andijvie, wat was er dan zo'n leuk aan mij?
Laatst gewijzigd op 10-04-2011 om 00:54. |
||
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Weerwolfspel #84 Little Phoebe | 500 | 31-03-2011 16:00 | |