Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2011, 10:02
Eva LINDA.
Eva LINDA. is offline
Dag allemaal,
Ik ben Eva en ik schrijf voor het tijdschrift LINDA. (de Mol). Ik herinner me nog heel goed hoe het was om voor het eerst een bh te kopen (met mijn moeder). Omdat het zo'n groots moment is in het leven van iedere jonge vrouw en iedereen die ik ken nog weet hoe het was (voor de een kwam 'ie te laat, voor de ander te vroeg, de een sprong een gat in de lucht, de ander vond het vreselijk), ga ik er een mooie reportage over maken. Hiervoor ben ik op zoek naar meiden die mee willen doen. Lijkt het je leuk om te vertellen over jouw ervaring? Stuur me dan een berichtje!
Groetjes,
Eva
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-04-2011, 10:35
Vanilia
Vanilia is offline
Ik heb mijn eerste BH nog
Oud 08-04-2011, 10:38
Signy
Signy is offline
Citaat:
die draag je nog?
Oud 09-04-2011, 00:54
napoleonzuurtje
napoleonzuurtje is offline
ja, ik heb hem gekocht als grap met carnaval
Oud 10-04-2011, 16:09
Bright Blue
Bright Blue is offline
Mijn eerste bh.. Ik wou er vroeger altijd heel graag een, maar van mijn moeder mocht ik nog niet met beugel 'omdat dat niet nodig was'. Dus mijn eerste bh was alleen van stof, en om eerlijk te zijn was het echt zo'n oma bh, met kant er op wat geen echt kant was. Hij was echt heel lelijk. Maar ik vond het altijd wel super stoer om hem te dragen.
Oud 10-04-2011, 19:38
ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
Ik ga er donderdag een kopen.
Oud 11-04-2011, 18:20
Verwijderd
Mijn eerste bh vond ik niet echt leuk om te kopen. Nouja, het kopen zelf vond ik niet zo erg maar dat ik perse een bh moest dragen vond ik niet zo leuk. Ik vond het allemaal ineens zo serieus worden ofzo.
Van te voren wilde ik wel altijd een bh. Vroeger droeg ik altijd van die topjes en dat vond ik dan wel weer helemaal geweldig om te dragen, want dan was ik voor mijn gevoel 'oud'. Zulke droeg ik vroeger:

Nu snap ik ook niet echt waarom ik het zo erg vond. Ik heb het ook een lange tijd niet leuk gevonden om nieuwe bh's te moeten kopen. Nu vind ik het niet meer erg, en juist grappig hoe ik er eerst over dacht.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2011, 09:09
Vanilia
Vanilia is offline
Citaat:
die draag je nog?
Ehh nee maar ik vond het een mooi aandenken
Oud 12-04-2011, 10:59
Volk
Volk is offline
Ik was dolblij toen we mijn eerste 3 bh's gingen kopen. Ik zat tegen het einde van groep 7 en de meeste meisjes in mijn klas hadden er al lang een. Ze waren alledrie heel mooi en zagen er ook heel vrouwelijk uit. Ze zaten heerlijk en sindsdien koop ik graag bh's. Vooral omdat die eerste keer met mijn moeder zo lekker ongedwongen ging. Ze ging eigenlijk bh's voor zichzelf halen en kwam toen langs de kleinere maten en zei dat het eigenlijk wel tijd was voor mij. Toen heb ik mijn maten op laten meten en daarna de 3 mooiste bh'tjes mogen kiezen. Daarna zijn we een hotdog gaan eten en de dag erna mijn bh showen op school natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 12-04-2011, 13:44
Vice
Vice is offline
Citaat:
ja, ik heb hem gekocht als grap met carnaval
Dit dus.

Maar goed, van mijn eerste 'serieuze' BH kan ik eigenlijk niks meer herinneren. Ik weet niet eens meer hoe oud ik was toen ik die kreeg.
Oud 14-04-2011, 19:03
kleinkonijntje
kleinkonijntje is offline
Ik kocht als 1e met mijn moeder een bh.
We liepen in een winkel en ik zei: "Dat is een leuke bh."
En toen zei mijn moeder: "Ja, dat is zeker, dat is er echt een voor jou."
En toen had ik mijn 1e bh!!
Met citaat reageren
Oud 15-04-2011, 12:20
Rivka
Rivka is offline
Mijn eerste bh kocht ik met een vriendin toen ik... 11 was, volgens mij. Ik had echt bijna niets toen, het ging me vooral om de bh zelf.
Oud 16-04-2011, 22:01
Jessie96
Jessie96 is offline
de eerste bh kocht mijn moeder alleen. en ze kwam er thuis mee aanzetten. ik weet nog dat ik het stom vond dat ik hem niet zelf uit mocht zoeken. wat achteraf dus nergens op slaat
Met citaat reageren
Oud 17-04-2011, 19:18
Verwijderd
ik heb mijn 1e bh ook nog steeds, vreselijk oncharmant ding maar toen ik 12 was, was ik er helemaal weg van, was iets met bloemetjes :')
Mijn 1e bh ging ik eigenwijs zelf kopen, toen had ik een D meegenomen... ja wist ik veel ik griste de eerste de beste bh die ik tegen kwam...
Toen had mijn moeder hem maar omgeruild voor een A :')
Momenteel koop ik mijn bh's zelf en weet ik nu wel welke maat ik heb
Met citaat reageren
Oud 17-04-2011, 21:21
LW
LW is offline
Ah ik was 12 met mijn eerste BH, samen met een vriendinnetje. Ik vond de BH zelf heel leuk knal roze met een hartje in het midden. Heel leuk allemaal maar ik vond die beugel meer als vreselijk zitten, naar mijn idee zat het toen onwijs in de weg. Ik begon met een B cup, dus inpricipe had ik al wat eerder aan een BH kunnen beginnen, maarja dat is achter af. Inmiddels heb ik die BH niet meer, een vriendin van mij heeft cup B en omdat ze deze BH zo mooi vond heb ik hem aan haar gegeven. Als ik nu BH's koop ga ik altijd naar een goede lingerie zaak, ik heb een F maat en vind het heel belangrijk dat ik een goede BH koop, zodat ik geen last heb van mijn borsten en geen last heb van mijn schouders. De prijs die je dan neer telt is wel meer, ik heb BH's van boven de 50 euro maar dat is het wel waard.

Dit mag ook gerust in de Linda komen, zou u het dan wel willen melden zodat ik een Linda kan kopen en het kan lezen? Vind het wel een leuk onderwerp namelijk!

Laatst gewijzigd op 17-04-2011 om 21:27.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2011, 09:11
Eva LINDA.
Eva LINDA. is offline
Hartstikke bedankt allemaal voor jullie reacties! Geweldige verhalen :-) Ik had er alleen even bij moeten zeggen dat ik meiden zoek voor wie het nog niet zo heel lang geleden is. Zeg tussen de 12 en 15.. Sorry voor iedereen die ouder is! Maar voor iedereen die het leuk vindt: de reportage komt in onze zomer mode special (LINDA. MODE). Groetjes, Eva
Met citaat reageren
Oud 18-04-2011, 15:56
ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
Heb donderdag 3 setjes gekocht! ze zijn echt schattig!
Oud 20-04-2011, 08:17
Eva LINDA.
Eva LINDA. is offline
Wat leuk! Waar heb je ze gekocht?
Met citaat reageren
Oud 20-04-2011, 14:01
ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
Citaat:
Wat leuk! Waar heb je ze gekocht?
We wouden eerst naar hunkenmuller (of zoiets) gaan, maar daarna toch bij de v&d...
Oud 21-04-2011, 20:21
xx-Joyce-xx
xx-Joyce-xx is offline
hmm mijn eerste bh,
was toen denk ik een jaar of 13 of 14.
en begon toen net een beetje te komen,
en mijn eerste bh kocht ik helemaal zelf
bij de hema, en dan zo'n mooie witte met allemaal felle bloemen erop
heb hem nog steeds in de kast liggen =D
en diezelfde week heb ik dacht ik nog 2 of 3 bh's erbij gekocht.
en die heb ik ook nog steeds allemaal liggen.
als ik er zo aan terug denk, zijn het echt kinderbh's
maar wel gelijk bh met opvulling en beugel.
want door opvulling leek het tenslotte of ik ietsje meer had.
een echte onzekere puber gedacht.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2011, 18:10
Kanelemans
Kanelemans is offline
Ik was 18 of 19, stiekem gekocht want ik mocht er nog steeds geen. Toen vond ik het toch wel echt nodig worden, het waren 2 75A's. Toevallig gisteren, nu ik 20 ben, voor de tweede keer BH's gekocht: 70B. Zitten een heel stuk beter en ik voel ze nauwelijks, de eerste sneden en schuurden nogal.

Nu heeft m'n moeder de nieuwe gezien, dus die hoef ik niet meer stiekem te wassen en kunnen gewoon bij m'n andere kleren in de wasmand. Want ok, veel borst heb ik niet, maar bij iemand van 20 vind ik het niet meer dan normaal om een BH te dragen. Staat ook veel mooier dan kinderhempjes.

Dus ja, mijn eerste heb ik nog, tot gisteren dagelijks gedragen
Met citaat reageren
Oud 26-04-2011, 15:09
hsz9tzs8
hsz9tzs8 is offline
eerst schaamde ik me altijd voor me borsten
omdat niemand uit de klas borsten had
en ik nogal vroeg er mee was
dus droeg ik topjes
t liefste heel strak want dan werden ze plat gedrukt
totdat mijn zus een bh kreeg
toen dacht ik laat ik er ook maar 1 nemen
en toen namen andere meisjes uit me klas ook een bh
dus schaamde ik me er niet meer voor
hahahaha
Met citaat reageren
Oud 26-04-2011, 15:51
ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
Even een vraagje, misschien niet zo slim om hiet te vragen (had ik beter met mail kunnen doen) Hoelaat en waar worden die fotoshoot en interview gehouden? Dat vragen mijn ouders me al de hele tijd
Danku

Laatst gewijzigd op 26-04-2011 om 15:52. Reden: Misschien was het niet zo slim
Met citaat reageren
Oud 26-04-2011, 16:51
koekje97
koekje97 is offline
mijn eerste BH was zo'n "my first bra" ding van de hema. ik heb hem gekocht samen met mijn beste vriendin toen ik op vakantie ging. ik schaamde me een ongeluk want ik vond het niet echt nodig, en mijn vriendin had al zeker een A cup ofzo. Toen ik bij de kassa was werd ik helemaal rood en de kassavrouw vond dat grappig, en ik schaamde me nogmeer. ik heb hem daarna in de caravan aangepast, en hij paste nog ook, wat ik toen heel gek vond . Ik was toen net 12 volgensmij, en nu ben ik 14.

Kunt u het melden als mijn stukje in linda komt, dan koop ik hem namelijk

Laatst gewijzigd op 26-04-2011 om 16:58.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2011, 09:33
Verwijderd
Citaat:
me2 en hij past nog steeds
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-05-2011, 14:56
kim berge
kim berge is offline
ik was veertien ik schaamde me te pletter mijn ma vond het helemaal geweldig
een simpel ding van de Hema er mocht geen kant en geen beugel en geen vulling
en hij mocht niet op vallen en nog meer van dat soort eisen had ik en het was iets van a of aa heb nu b en ben blij dat het daar is gestopt nu mag er wel een beugel in maar het moet zonder vulling dus mijn ma kan daar niet goed tegen en ik moet er gewoon mee kunnen gymmen zonder problemen
ik ben nu nog zeer eisend bij al mijn kleren dus en dat is ze gewend
en ze vind me nog steeds lief ja leuk zijn ouders he nee dus
Oud 16-08-2011, 20:18
Rosaaaxx-
Rosaaaxx- is offline
Ik heb gisteren BH's gekocht met mijn moeder.. Ik vond het heel eng, maar ik vond het uitzoeken en passen eigenlijk wel heel leuk, en we waren bij de Hunkemoller, en daar heb ik een gewone witte en een zwarte met bloemetjesbandjes gekocht en mn moeder zei dat ik er wel 7 moest, dus gingen we ook nog naar de V&D, daar is het veeeeeel leuker, met gekleurde en met kant en roze, echt heel leuk! Nu heb ik een zwarte met witte en roze hartjes, een grijze met kant en roze streepjes, een gele (!) met blauwe strepen en een rode met wit kant. Oja, ook nog een lichtblauwe met een strikje op de voorkant en roze kant aan de bovenkant echt superblij ben ik ermee, want ik wilde al graag beha's dragen, maar ik droeg alleen nog maar topjes. Ik heb nu 80A

xx
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten