Niet echt. Ik heb wel ooit geactionscript, maar dat is allemaal weer versleten. Maar het is niet veel lastiger dan naar frames linken, dat weet ik nog wel.
Niet echt. Ik heb wel ooit geactionscript, maar dat is allemaal weer versleten. Maar het is niet veel lastiger dan naar frames linken, dat weet ik nog wel.
ah balen. Ja ik weet dat het in principe niet veel lastiger zou moeten zijn maar het wil niet
Maf idee eigenlijk, koninklijke familieleden die gewoon in een studentenhuis gaan wonen en naar school gaan enzo. Vraag me af in hoeverre die titel een rol speelt in de dagelijkse omgang met anderen.
Maf idee eigenlijk, koninklijke familieleden die gewoon in een studentenhuis gaan wonen en naar school gaan enzo. Vraag me af in hoeverre die titel een rol speelt in de dagelijkse omgang met anderen.
nou, alle studenten aan de hele universiteit waar hij studeerde moesten een wettelijk bindende verklaring van discretie tekenen
29-04-2011, 13:02
Verwijderd
En het is natuurlijk wel een dure prive universiteit, niet een gewone. Dus er zitten behoorlijk veel mensen van adel en rijkeluiskindjes natuurlijk.