Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
irfanview
![]() Maar goed, zo werkte het een paar jaar geleden.
|
Hypocriete mammies. Mijne ging een aantal jaar geleden zeggen dat ze niets hoefde, want we waren nu toch allemaal al groot en dat was niet nodig. Op de dag zelf was ze vet teleurgesteld dat ze niets kreeg en moest ze janken. Ja hallo, zeg dan gewoon dat je wel wat wilt hebben.
|
Verwijderd
|
Je moeder uitleggen dat moederdag een achterhaald instituut is dat in het leven is geroepen toen vrouwen alleen iets konden bereiken door een goede moeder te zijn en verder niets, en dat je natuurlijk best een bosje bloemen zou willen geven, maar eigenlijk vind je haar een geweldig persóón in plaats van alleen maar een geweldige moeder, en zou je het daarom een belediging vinden om met een moederdagcadeau aan te komen
![]() |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Ik heb met vrouwendag een taart gebakken voor mijn moeder en bloemen en zo. Dan heb ik moederdag al wel voldoende afgekocht.
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
10:56 Dyslectici overal ter wereld rouwen om dood Amerikaanse president.
![]() http://www.speld.nl/2011/05/02/osamafest-2011-liveblog/
|
Verwijderd
|
faaa-rrrreeeaaakshow http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1832816
|
![]() |
|
On May 1, 2011, SEAL Team Six was involved in the operation that killed Osama bin Laden at his compound in the affluent suburb of Abbottabad, Pakistan. In the forty minute mission, there were no injuries or casualties for the team.
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|