Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-05-2011, 01:45
Verwijderd

die booskijkende met donkere trui is mijn vader
Advertentie
Oud 03-05-2011, 01:46
Verwijderd
Ik ben zo slim geweest om nooit logs te bewaren en dat vind ik nog steeds een uitstekende keuze
Oud 03-05-2011, 01:46
Verwijderd
Ze kijken allemaal wel erg, eh, "apart" Volkert
Oud 03-05-2011, 01:47
Verwijderd
Citaat:
Ik ben zo slim geweest om nooit logs te bewaren en dat vind ik nog steeds een uitstekende keuze
Mhh ik log met gemengde gevoelens. En ook omdat ik dingen als adressen en zo vaak uit logs moet halen omdat ik te lui ben ze even op te schrijven ergens
Oud 03-05-2011, 01:47
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het altijd heel fijn en relativerend om jaren later nog eens dingen terug te lezen.
Oud 03-05-2011, 01:48
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
[afbeelding]

Ik wou net zeggen: die lijkt helemaal niet op Stalin!!~``` toen ik besefte dat dat Para's vader was die op Stalin leek.
Oud 03-05-2011, 01:48
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

goeie foto
Oud 03-05-2011, 01:49
Verwijderd
Dat jullie dat soort foto's op je computer hebt staan joh.
Verwijderd
Citaat:
Ze kijken allemaal wel erg, eh, "apart" Volkert
ja neten, inderdaad
Verwijderd
Oh en een playlist uit 2003, duizend gaaf
Verwijderd
Jouw vader en dat jochie rechtsonder hebben duidelijk plannen voor wereldheerschappij Volkert
Oud 03-05-2011, 01:50
Verwijderd
Citaat:
Dat jullie dat soort foto's op je computer hebt staan joh.
Dat is toch geweldig man.
Oud 03-05-2011, 01:51
Verwijderd

tante, vader, oom. Allemaal familie-oren
Oud 03-05-2011, 01:52
Verwijderd

Laatst gewijzigd op 03-05-2011 om 01:57.
Oud 03-05-2011, 01:54
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Hier was ik 3, en superlief

En ja, het is een raar verneukt formaat met veel wit.

[afbeelding]
Ja, png zuigt voor internet, gewoon ff converten naar jpg
Oud 03-05-2011, 01:54
Verwijderd

reis
Oud 03-05-2011, 01:55
Verwijderd
Citaat:
Ja, png zuigt voor internet, gewoon ff converten naar jpg
Le whut?
Oud 03-05-2011, 01:55
Verwijderd
Waar was dat? En wie zijn dat?
Oud 03-05-2011, 01:56
Verwijderd
Spoiler

mijn vader trekt altijd gekke bekken op foto's. ook op alle trouwfoto's staat hij zo.
Oud 03-05-2011, 01:56
Verwijderd
Citaat:
Waar was dat? En wie zijn dat?
vader, oma, oom, tante, oostenrijk denk ik.
Oud 03-05-2011, 01:57
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Le whut?
ja, die png iig wel! Die laadt bij mij vet langzaam En er zit ook geen transparantie in dus het is een beetje nutteloos!
Oud 03-05-2011, 01:59
Verwijderd
Nou ik ga douchen.

Ja nu nog.
Verwijderd

mama
Verwijderd
Citaat:
ja, die png iig wel! Die laadt bij mij vet langzaam En er zit ook geen transparantie in dus het is een beetje nutteloos!
Fair enough maar PNG is toch altijd wel te prefereren boven JPG?
Oud 03-05-2011, 02:01
Verwijderd
deze vind ik zóóó mooi

Spoiler
Oud 03-05-2011, 02:02
Verwijderd
Leefde ik maar in die tijd.
Oud 03-05-2011, 02:02
Verwijderd
Yeah goede foto's man Volkert <3 Ik zit er met plezier naar te kijken <3
Oud 03-05-2011, 02:03
Verwijderd
Citaat:
Wut Noedel PNG is juist superieur, want die behoudt (ongeveer) de kleurechtheid van BMP zonder die waanzinnig lelijke JPG-compressie van mspaint. Hoewel Stefenootje die keuze vast niet bewust heeft gemaakt, want als ze deze dingen wist dan wist ze ook hoe je die witte randen weg moet krijgen. Maar dat 'ie langzaam laadt lijkt me dus eerder liggen aan jouw computer, niet aan die foto.
Verwijderd
Heheh outnerded door een chick

edit: Ik, dus.
Verwijderd
Ik vind deze leuk. Vooral omdat er (per ongeluk, lijkt me) is scherpgesteld op de auto, daardoor is hij een beetje photobomb-achtig.
Oud 03-05-2011, 02:05
Verwijderd
mijn moeder staat nooit op foto's dus ze denkt dat het expres is

slaaptijd, trusten!
Oud 03-05-2011, 02:05
Verwijderd
Citaat:
Yeah goede foto's man Volkert <3 Ik zit er met plezier naar te kijken <3
tot uw dienst!
Oud 03-05-2011, 02:06
Verwijderd
Para: als je een massage met happy end wil, kun je daar dan om vragen of moet de masseur in kwestie altijd dat voorstel doen?
Verwijderd
En dan bedoel ik natuurlijk niet bij een willekeurige masseur
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Fair enough maar PNG is toch altijd wel te prefereren boven JPG?
Citaat:
Wut Noedel PNG is juist superieur, want die behoudt (ongeveer) de kleurechtheid van BMP zonder die waanzinnig lelijke JPG-compressie van mspaint. Hoewel Stefenootje die keuze vast niet bewust heeft gemaakt, want als ze deze dingen wist dan wist ze ook hoe je die witte randen weg moet krijgen. Maar dat 'ie langzaam laadt lijkt me dus eerder liggen aan jouw computer, niet aan die foto.
Eeeh, ja, ik was ff in de war met tif. Maar dan op zn minst ff croppen ja Maar goed, boeie, ik ben niet wakker meer, dus ik ga slapen! Doeiiii xxxoxoxox
Oud 03-05-2011, 02:07
Verwijderd
Citaat:
Para: als je een massage met happy end wil, kun je daar dan om vragen of moet de masseur in kwestie altijd dat voorstel doen?
Citaat:
En dan bedoel ik natuurlijk niet bij een willekeurige masseur
Hier wordt een hulplijntje ingeschakeld?
Oud 03-05-2011, 02:07
Verwijderd
Citaat:
mijn moeder staat nooit op foto's dus ze denkt dat het expres is

slaaptijd, trusten!
Slaap lekker!

Citaat:
Eeeh, ja, ik was ff in de war met tif. Maar dan op zn minst ff croppen ja Maar goed, boeie, ik ben niet wakker meer, dus ik ga slapen! Doeiiii xxxoxoxox
Slaap lekker!
Oud 03-05-2011, 02:08
Verwijderd
Citaat:
Hier wordt een hulplijntje ingeschakeld?
Gewoon even verifiëren!

Slaap lekker slaperds!
Oud 03-05-2011, 02:15
Verwijderd
Sony heeft zijn online portal Station.com en de verwante servers van zijn Online Entertainment-dienst uit voorzorg offline gehaald. Het lopende onderzoek naar de hack van het Playstation Network deed Sony besluiten de dienst offline te halen.

De homepage van Station.com bevat momenteel enkel een korte mededeling. Daarin wordt uitgelegd dat het onderzoek naar de hack van het Playstation Network informatie heeft opgeleverd die genoeg zorgden baart om ook de servers van de Online Entertainment-dienst offline te halen.

Sony Online Entertainment is vooral bekend als ontwikkelaar van grote mmo's als EverQuest en DC Universe Online. Nu de servers offline gehaald zijn, hebben spelers van die verschillende mmo's geen toegang tot de spelwerelden. Sony zal later met een update over de kwestie komen.

De hackers hebben via een kwetsbaarheid in een applicatieserver op het PSN-netwerk de gebruikersdatabase weten te benaderen. Vermoedelijk draaide de applicatieserver een verouderde versie van de Apache-webserver, waardoor de hackers zonder veel moeite de interne systemen van Sony konden doorzoeken. Sony zegt maatregelen te hebben genomen om herhaling te voorkomen. Mogelijk dat tijdens het onderzoek naar de hack is gebleken dat ook de diensten van Station.com vatbaar waren.

Hahaha er is geen beter vermaak dan leedvermaak; van mij mag Sony helemaal naar de klote gaan
Oud 03-05-2011, 02:17
Verwijderd
Citaat:
Wat een vraag <3 Ik weet het niet, eigenlijk. Ik denk dat het allebei wel kan, maar dat het meestal wordt voorgesteld door de masserende partij. Al denk ik ook dat het meestal gewoon bekend is van salon X of Y dat daar aan happy ends gedaan wordt, dus dan hoeft niemand erover te praten, omdat het bij de voorkennis hoort.

En verder denk ik ook dat er erg weinig heteroseksuele mannelijke masseurs zijn die aan happy ends doen, omdat het voor vrouwen over 't algemeen geen probleem is om aan seks te komen. En als ze die seks per se bij de massage willen hebben dan kunnen ze ook gewoon de masseur versieren, dat hoeven mannen bij de gemiddelde massagesalon niet te proberen. Zelfs als het een happy-end-salon is.
Oud 03-05-2011, 02:20
Verwijderd
Citaat:
Wat een vraag <3 Ik weet het niet, eigenlijk. Ik denk dat het allebei wel kan, maar dat het meestal wordt voorgesteld door de masserende partij. Al denk ik ook dat het meestal gewoon bekend is van salon X of Y dat daar aan happy ends gedaan wordt, dus dan hoeft niemand erover te praten, omdat het bij de voorkennis hoort.

En verder denk ik ook dat er erg weinig heteroseksuele mannelijke masseurs zijn die aan happy ends doen, omdat het voor vrouwen over 't algemeen geen probleem is om aan seks te komen. En als ze die seks per se bij de massage willen hebben dan kunnen ze ook gewoon de masseur versieren, dat hoeven mannen bij de gemiddelde massagesalon niet te proberen. Zelfs als het een happy-end-salon is.
Oh ja de vraag was niet voor mij Dobie en ik waren er over aan het pm'en en ik dacht dat de etiquette voorschreef dat de vrouw die de man masseerde het zou vragen. En toen zij dobie HAHA JE WEET DE ETIQUETTE OOK ECHT, en dat was dus niet zo en toen dacht ik: wie zou het wel weten? En toen dacht ik natuurijk gelijk aan jou.

In Apeldoorn is een massagesalon die vrouwen happy endings geeft, maar dat zijn met namen vrouwen die het doen En daar is het dus eerst gewoon erotisch masseren en dan vragen ze aan het eind of je ook een happy ending wilt.
Oud 03-05-2011, 02:20
Verwijderd
Dat zag ik bij spuiten en slikken overigens, niet uit eigen ervaring
Oud 03-05-2011, 02:21
Verwijderd
Het lijkt me trouwens best gaaf om als moeilijk klaarkomende vrouw naar zo'n salon te gaan en dan te zeggen HAHAHA WAT EEN GEFAAL HIER, JULLIE KUNNEN ER NIKS VAN HAHAHA.
Oud 03-05-2011, 02:24
Verwijderd
Citaat:
Oh ja de vraag was niet voor mij Dobie en ik waren er over aan het pm'en en ik dacht dat de etiquette voorschreef dat de vrouw die de man masseerde het zou vragen. En toen zij dobie HAHA JE WEET DE ETIQUETTE OOK ECHT, en dat was dus niet zo en toen dacht ik: wie zou het wel weten? En toen dacht ik natuurijk gelijk aan jou.

Citaat:
In Apeldoorn is een massagesalon die vrouwen happy endings geeft, maar dat zijn met namen vrouwen die het doen En daar is het dus eerst gewoon erotisch masseren en dan vragen ze aan het eind of je ook een happy ending wilt.
Mja maar een erotische massage nemen ontneemt volgens mij het spanningsveld van "doet ze het of doet ze het niet" wat het zo.. prikkelend.. maakt
Oud 03-05-2011, 02:26
Verwijderd
Citaat:

Mja maar een erotische massage nemen ontneemt volgens mij het spanningsveld van "doet ze het of doet ze het niet" wat het zo.. prikkelend.. maakt
Mwa, niet echt met je eens. Bij een hoer naar binnenstappen, dat lijkt me suf, maar dit is wel op een andere manier spannend.
Oud 03-05-2011, 02:28
Verwijderd
Citaat:
Mwa, niet echt met je eens. Bij een hoer naar binnenstappen, dat lijkt me suf, maar dit is wel op een andere manier spannend.
Ik ben wel eens langs de hoeren..rivier in Utrecht gelopen om 'ns te kijken, vrij bizar eigenlijk om daar als spectator langsop te lopen
Oud 03-05-2011, 02:29
Verwijderd
Citaat:
Ik ben wel eens langs de hoeren..rivier in Utrecht gelopen om 'ns te kijken, vrij bizar eigenlijk om daar als spectator langsop te lopen
Ik fiets daarlangs als ik naar Melite ga, ik vind het ook altijd vrij fascinerend
Oud 03-05-2011, 02:31
Verwijderd
Een maat van me woont op loopafstand van de hoerenrivier
Oud 03-05-2011, 02:35
Verwijderd
Carn ook
Oud 03-05-2011, 02:38
Verwijderd
Uice woonde een tijdje naast een hoerenstraat, en als we naar de AH gingen dan moesten we daar altijd langs. Dat vond ik altijd grappig. En een beetje absurd, want sommige hoeren waren best brutaal, die gingen dan een beetje tegen hun raam tikken om hem/ons (?) alsnog naar binnen te lokken, terwijl we daar duidelijk hand in hand liepen enzo. Misschien stralen we uit dat we into spannende dingen zijn.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten