Advertentie | |
|
![]() |
|
Volgens mij is het enige tijd geleden dat ik op het forum ben geweest. Was benieuwd of het wwspel nog zo fanatiek gespeeld werd
![]() Als het nog niet te laat is, wil ik bij dit spel wel meedoen. Als jullie de functies al hebben ontvangen, dan niet natuurlijk ![]()
|
Het zo lang verwachte verhaal!
Een droge wind streek door Michelangelo zijn haar. "voor de oorlogen was dit een prachtig bebost gebied" dacht hij. "Ach, zo is zo er veel drastisch veranderd in de afgelopen 200 jaar." Hij draaide zichzelf richting Nieuw-Utrecht en sprong van de rots richting het rebellenkamp. In het kamp waren Thomasvan'taug en Mutsieprutsie aan het koken. De 2 waren nog geen jaar bij de rebellen en nog te jong om tegen de stad te vechten dus vulden ze hun dagen met soortgelijke klusjes. Ze waren net als Michelangelo en een hoop andere rebellen opgevoed door een homoseksueel koppel. Wat geen probleem was tot Schrödinger in Nieuw-Utrecht aan de macht kwam en al het 'mindere' volk uit de stad liet gooien of erger... Dit ontketende direct een oorlog met nabijgelegen steden waaronder Amsterdam en Lelystad. Nu deze oude bondgenoten zich tegen Nieuw-Utrecht hadden gekeerd waren er in de streek die vroeger Nederland werd genoemd geen vriendschappelijke steden meer over. Proviand en andere benodigdheden waar Nieuw-Utrecht zelf niet voor kan zorgen moeten nu vanuit De Stedencombinatie (in wat vroeger Duitsland werd genoemd) komen, wat een grote afstand met veel gevaren is. Blij als een kind rende Mr Mark het lab binnen. "Professor! U zult vast blij zijn met wat ik van de huurlingen bemachtigd heb" Professor Röps was hoofd van het onderzoek naar androïde tot nu toen met weinig succes aangezien ze nog te veel op robots leken. Rustig draaide hij zich om "Wat is er Mr Mark?" Hijgend antwoordde deze "Kijk maar eens wat hier op staat!" Hij gaf het schijfje aan Röps die het vervolgens in zijn computer stak. Op het scherm verscheen direct 'Project arPos' Queasy liep met gebogen hoofd de trap af. Führer Schrödinger had weer een woedeaanval gehad nadat de rebellen een van de karavanen vanuit De Stedencombinatie had overvallen en geplunderd. "Waarom richt hij zijn woede dan altijd op mij?" zei ze zachtjes. Toch kon ze niet klagen ze had een hoge functie binnen de stad en maar weinig mensen hadden de autoriteit om haar bevelen te geven. "En ik word tenminste niet geslagen zoals Furby Feeder, arm kind..." Plots werd ze aan de kant geduwd door Röps die constant "Eureka, EUREKA!" Riep. Ze wou nog vragen wat er aan de hand was maar hij rende te snel de hoek om. Lachend sleep Little Phoebe het mes in haar hand. "Haha, heb ik toch weer een labrat af kunnen zetten met wat digitale zooi die ik in Engeland heb gevonden. Dit vraagt om een feestje!" Ze wees naar .sann, haar rechterhand ".Sann, breng me eens een sletje! En weet je wat? Neem er ook maar een mee voor jezelf!" "Maar mevrouw" Antwoordde .sann. "We hebben momenteel helemaal geen mannen beschikbaar!" "Breng dan maar een vrouw, kan mij het wat schelen!" "Dat kan uw kop kosten, dat weet u net zo goed als ieder ander!" "Ach, ik doe zo veel voor die ouwe zak van een Schrödinger dat hij zich wel 2 keer bedenkt of hij voor zoiets kleins van me af wil. En daarnaast kost het hem veel te veel man om überhaupt bij me te komen laat staan me om te brengen hahahah" "Als u het zegt vrouwe" En .sann snelde de deur uit. ![]() Michelangelo ![]() Mutsieprutsie ![]() Thomasvan'taug ![]() Schrödinger ![]() Röps & Mr Mark ![]() Queasy ![]() Furby Feeder ![]() Little Phoebe ![]() .sann We spelen met - 1 evilziener - 1 ziener - 1 jager - 1 tovenaar - 1 leerling - 1 wolfsbane - 1 verrader - 3 wolven - 5 dorpelingen De eerste die dood gaat kiest de geliefden! Deelnemerslijst: 1. Mr Mark 2. Snoopy 3. Queasy 4. Schrödinger 5. Andijvie 6. Little Phoebe 7. Neko* 8. arPos 9. Michelangelo 10. Mutsieprutsie 11. .Sann 12. Furby Feeder 13. Röps 14. ~~Fantôme~~ 15. Thomasvan'taug Blauw: Opgehangen Rood: Opgegeten Roze: Gestorven aan liefdesverdriet Groen: Afgeschoten door de Jager Succes allemaal!
||
Citaat:
![]() ik stem ~~Fantôme~~ gewoon omdat die weer eens meedoet. Offtopic: "project arPos" gosh xD
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #85 deel 2 Verwijderd | 500 | 24-05-2011 18:33 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #51 Verwijderd | 500 | 13-09-2008 23:32 |