| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ja ik vond het een jammere afsluiting van een leuke avond verder. Vandaag zie ik hem weer (de sukkel is bijna al zijn spullen hier vergeten ) dus dan spreek ik hem erop aan. Zal ik verslag van doen.
|
||
|
|
|
Verwijderd
|
Ik heb vannacht 2.5u slaap genoten en daar pluk ik nu de vruchten van
Als iedereen me met rust laat gaat het wel maar elke vorm van interactie voelt als een koorddanser zonder safetynet die steeds uit balans gehaald wordt. Gelukkig straal ik dat ook uit dus laten de meeste mensen me met rust |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb Theodoor voor zijn verjaardag Meneertje Vreetzak en Meneertje Bots gegeven, omdat die over hem gaan. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
? Volgens de vriendin van die vriend moet je de was door je vriendin laten doen (als je het niet zelf doet). Op het moment dat je het door je moeder laat doen ga je daarmee dus 'terug' naar je moeder en geef je een niet-zo-subtiele hint naar je vriendin dat je het uitmaakt ![]() En jammer.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
, eigenlijk
|
|
|
|
||
|
Citaat:
"Ja ik weet niet hoe of wat" "Wat denk je zelf dat je het beste kan doen?" "Nou uhhh dit en dat" "Dan moet je dat maar doen hè!"
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
dus dat scheelde ![]() Zondagavonden zijn wel vaak rustig bij ons, omdat de beschouwende artsen vrijwel alleen spoedpatiënten zien die door de huisarts zijn doorverwezen, en als mensen zich op zondagavond niet goed voelen, wachten ze toch liever maar tot de volgende ochtend zodat ze naar hun eigen huisarts kunnen. |
|
![]() |
|
|