![]() |
|
nee het kan geen kwaad. Je bent idd zoals Em. terecht opmerkte niet beschermd tegen zwangerschap als je verder geen pil of condoom gebruikt.
Ik vind seks tijdens menstruatie overigens maar niks, maar dat komt vooral doordat ik me in die week alles behalve sexy voel.
|
![]() |
De eerste, en meest heftige, paar dagen van mijn ongesteldheid alsjeblieft niet zeg! Dan doet het alleen maar meer zeer, maar die laatste paar daagjes merk je er weinig van. Soms is het een beetje bloederig, maar vaak zat ook niet, een handdoekje eronder is dan in ieder geval ruim voldoende.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Gelukkig heb ik geen last van menstruatie, maar ik zou het niet echt op prijs stellen als mijn vriend zo vies van me zou zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik sluit me bij Syori aan, iik zou het écht niet tof vinden als mijn vriendje zo vies van me zou zijn. En om ot te blijven: Ja hoor, je kunt goed vrijen wanneerje ongesteld bent. Hou een handdoekje/wat zakdoekjes bij de hand en verschoon je na de seks (tampon/maandverband), dan is er niks aan de hand. |
![]() |
||
Citaat:
maar ik vind het wel onhygiënisch het is een eicel wat eruit komt. ![]() Ook al maak je het goed schoon en kan je het goed opvangen bah! ik heb ook vaak rugpijn en buikpijn dus dan al helemaal niet.. of is het raar wat ik zeg? |
![]() |
|
Er komt geen eicel uit, want die wordt gewoon opgenomen in je lichaam (dacht ik me te herinneren van biologielessen), er komt baarmoederslijmvlies uit. En zelfs al kwám er een eicel uit, waarom zou één celletje (dat er waarschijnlijk nog op een ander moment uitkomt dan wanneer je seks hebt) zo vies zijn? Ik zou het werkelijk het minst vieze vinden, naast al het slijm en bloed en sperma. En sperma heeft dus sowieso echt heel veel zaadcelletjes, veel meer dan één eicel.
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
Trein onduidelijkheid? Verwijderd | 8 | 11-04-2014 14:01 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #147 Verwijderd | 500 | 07-07-2009 15:45 | |
ARTistiek |
Enquete kunstacademies. Wie helpt mij? Eostre | 1 | 22-04-2009 18:37 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Heeft god ons gemaakt of wij hem? Blues | 100 | 01-01-2005 04:49 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Andere kijk op het geloof Moonlight fairy | 5 | 26-12-2004 09:44 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 |