Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2011, 22:08
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Jeetje, er is alweer veel gebeurd. Ben helemaal bijgelezen en 2 dingen vallen me op: Michelangelo en zijn aanvallende gedrag (naar sann om een vooraf aangekondigde switch en naar snoopy die in het verkeerde rijtje staat, net als hijzelf). Hij is meestal wel zo, maar hij duikt bovenop sann en hij weet dat mensen geneigd zijn hem te volgen vanwege zijn 'geweldige wwscarriere' blabla. Ik geloof het niet zo.

Het lijkt me duidelijk dat iedereen onder Neko verdacht is. Niet alleen snoopy dus. En juist omdat Michelangelo zo aanvallend speelt, imo meer dan normaal, verdenk ik hem meer dan de rest.

Overigens: ik weet niet hoe het gelijkspel is geworden (iemand van Neko naar Queasy geswitcht?), maar ik denk dat de wolven Queasy hebben laten ophangen, omdat ze dachten dat ze ziener was.
Ik dacht het ook toen ik net het topic doorlas. 'we zien wel', 'eerst maar zien'.. Hoewel het een hele doorzichtige zienertruc is, wordt het wel gebruikt.

Dit is misschien een beetje een onsamenhangend verhaal, ik zit op mobiel forum en terugscrollen is naar.
Advertentie
Oud 10-05-2011, 22:12
Verwijderd
Misschien mag je mijn vorige post wel eens lezen

En nu is het mooi, volgens sann. speelde ik te lief volgens jou LP te aanvallend.
Het vorige spel was ik weer te rustig? Maargoed elk spel moet iedereen zich toch bewijzen

Mijn hoofdverdachten blijven Neko en Snoopy en ik vraag me af waarom jij geen een van de 2 noemt enkel mij? Er zijn volgens mij wel meer opvallende spelers.
Maargoed jij bent in mijn ogen voor wolf haast vrijgesproken omdat je samen met Andijvie in het goede rijtje staat.

Laatst gewijzigd op 10-05-2011 om 22:19.
Oud 10-05-2011, 23:22
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vind de rest van de Neko stemmers ook verdacht, maar om de bovengenoemde redenen, neig ik meer naar jou dan iemand anders.
Oud 10-05-2011, 23:34
arPos
arPos is offline
.Sann's switch en Snoopy's en LP's verdediging daarvan vind ik verdacht, ook Neko* zelf vind ik verdacht, zo nog even de hoeveelheid functies checken maar veelbelovende ronde

(neko vind ik verdacht omdat de wolven en/of verrader neko blijkbaar moesten beschermen)
Michelangelo staat in hetzelfde rijtje, dus weet niet of ik met hem meega of een van de andere ga stemmen

dat michelangelo als 2e op neko gaat staan en dat dat riskant is vind ik verder wel een aardig goede verdediging.
Oud 10-05-2011, 23:39
Verwijderd
Citaat:
Ik vind de rest van de Neko stemmers ook verdacht, maar om de bovengenoemde redenen, neig ik meer naar jou dan iemand anders.
Maar je ziet dus niks in mijn post/analyse op de vorige pagina bovenaan dat het veel waarschijnlijker zou zijn dat Snoopy of Rups wolf is dan ik. En sann. nog onwaarschijnlijker.

Waarom niet? En waarom juist mij wel als je het logisch beredeneert?

Enkel het feit dat ik aanvallend/agressief speel? Volgens mij is dat gewoon mijn normale speelstijl
Oud 10-05-2011, 23:58
Röps
Röps is offline
Hmm apart dat gelijkspel. Ik kan me wel vinden in de verdenkingen op Snoopy en vooral Neko, maar ik denk dat we ook de solo-stemmers niet moeten vergeten. Deze stem vond ik 't meest opvallend:

Citaat:
Lol dat was toch logisch omdat die theorie nergens op sloeg en er alleen was om over m'n functie te hinten toen

ik stem ~~Fantôme~~ gewoon omdat die weer eens meedoet.

Offtopic: "project arPos" gosh xD
Je kunt er wel redelijk vanuit gaan dat Fantome weinig stemmen trekt, en daardoor vind ik deze stem erg veilig.
Oud 11-05-2011, 00:21
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:

[afbeelding]

Fantome
(en ja, ik weet dat Fantome een v-lid is. Maar ik wilde heel graag deze foto gebruiken voor mijn premiejager, en Sherlock had gister al alle m-leden in het verhaal geschreven. Vandaar dat ik besloten heb om Fantome maar een mannenrol te geven. Jullie zullen het met me eens zijn dat Snake Plissken niet kan ontbreken in een post-apocalyptisch thema, toch?)

[afbeelding]

Snoopy
Vooruit dan maar omdat jullie me geen lelijkerd hebben gemaakt
Oud 11-05-2011, 08:56
arPos
arPos is offline
Citaat:
Hmm apart dat gelijkspel. Ik kan me wel vinden in de verdenkingen op Snoopy en vooral Neko, maar ik denk dat we ook de solo-stemmers niet moeten vergeten. Deze stem vond ik 't meest opvallend:

Je kunt er wel redelijk vanuit gaan dat Fantome weinig stemmen trekt, en daardoor vind ik deze stem erg veilig.
Lol, oja joh?
Oud 11-05-2011, 10:13
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Mustpieprutsie
1. Mr. Mark
12. .sann

Rops
2. Furby Feeder
11. Thomasvan'taug

Thomas van Taug
3. Schrodinger

Neko
4. Snoopy
5. Michelangelo
7. Rops
15. .sann

Fantome
6. Arpos

Snoopy
8. Queasy

Michelangelo
9. Fantome

Queasy
10. Little Phoebe
13. Andijvie

Andiijvie
14. Mutsieprutsie

Nog niet gestemd
Neko*

door haar laatste post maakt neko zich m.i. direct verdacht als wolf. zoals al eerder gezegd: ze denkt vandaag nog tijd te hebben om bij te lezen? en waarom geeft ze in haar post niet even aan op wie ze eigenlijk gestemd heeft, om duidelijkheid te scheppen?

met dit uitgangspunt lijkt het me het meest aannemelijk dat het 3-3 is geworden en niet 3-3-3 of 2-2-2. bij 2-2-2 zouden er namelijk in ieder geval 2 valse stemmen staan onder neko. twee wolven valt af, veeeel te risky natuurlijk; alle wolven in één rijtje (het zou wel een heel gewaagde taktiek zijn ). wolf en verrader is mogelijk maar ook niet een situatie die voor de hand ligt:

-als wolf zou je in ronde 1 nog wel als eerste onder een andere wolf kunnen gaan staan, als taktiek. dus stel dat snoopy dan de wolf is. dan is het heel onwaarschijnlijk dat michelangelo verrader is, omdat hij direct na snoopy ook onder een wolf gaat staan en deze in de stemlijstjes daardoor op voorsprong zet. veel te riskant. en voor rops en sann is het om deze reden nog minder waarschijnlijk dat ze dan verrader zijn.
-als verrader zou je in ronde 1 eerder een beetje afwachten en na een aantal stemmen onder een 'veilige' nietszeggende speler gaan staan. het zóu kunnen, maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat snoopy verrader is en dat daarna een wolf nog zou aansluiten in het rijtje.

ik ga hierbij dus uit van de aanname dat neko wolf is. als dit niet zo is vervalt alles zo'n beetje

ik denk dus dat het het meest aannemelijk is dat het 3-3 is geworden en dat zou betekenen dat er één bad guy onder neko staat: een wolf die 'gered' is door de verrader of de verrader zelf.

dit zou michelangelo vrijwel vrijpleiten, want zoals ik hier boven ook al zeg lijkt het me zeer onwaarschijnlijk dat je als wolf of verrader als 2e in het rijtje onder een wolf gaat staan en deze daarmee vooraan in de stemmen zet. hoewel ik twee eerdere opmerkingen van michelangelo nogal onnozel vind voor iemand van zijn self-acclaimed kaliber

nogmaals, dit alles zou in principe alleen gelden als neko wolf is, een andere optie heb ik nog niet beschouwd. als eerste neko hangen lijkt me dan ook gewenst.
daarna(ast) is snoopy m.i. het meest verdacht..

/rationeel
Oud 11-05-2011, 12:31
snoopy
snoopy is offline
Ik vind die opmerking van Neko ook raar. Zeker gezien het feit dat er geen gelijkspel in de lijstjes was, was het wel erg optimistisch om ervan uit te gaan dat ze niet gehangen zou worden.

En wat de verdenkingen op mij betreft: ik snap absoluut waarom iederéén in het rijtje verdacht is, maar waarom ik zo'n stuk verdachter zou zijn dan de rest snap ik niet. Zeker na één ronde, met de verrader er nog in. Het lijkt me duidelijk dat de verrader op Queasy heeft gestemd (in het echt dan, niet in de lijstjes).
@ Michelangelo: mijn argument was niet op de man gespeeld, maar heel serieus. Ik ben niet gewend dat je loze dingen roept, dus verwacht ik dat je ergens de aandacht van probeert af te leiden (wellicht ben je verrader). Ik vind het iig raar.

Ik vind het trouwens uitermate frustrerend dat ik ineens zo verdacht ben Ik ben geen wolf, verrader of evilziener maar ik zou niet weten hoe ik jullie dat duidelijk moet maken!
Oud 11-05-2011, 12:40
Verwijderd
Citaat:
Ik vind die opmerking van Neko ook raar. Zeker gezien het feit dat er geen gelijkspel in de lijstjes was, was het wel erg optimistisch om ervan uit te gaan dat ze niet gehangen zou worden.

En wat de verdenkingen op mij betreft: ik snap absoluut waarom iederéén in het rijtje verdacht is, maar waarom ik zo'n stuk verdachter zou zijn dan de rest snap ik niet. Zeker na één ronde, met de verrader er nog in. Het lijkt me duidelijk dat de verrader op Queasy heeft gestemd (in het echt dan, niet in de lijstjes).
@ Michelangelo: mijn argument was niet op de man gespeeld, maar heel serieus. Ik ben niet gewend dat je loze dingen roept, dus verwacht ik dat je ergens de aandacht van probeert af te leiden (wellicht ben je verrader). Ik vind het iig raar.

Ik vind het trouwens uitermate frustrerend dat ik ineens zo verdacht ben Ik ben geen wolf, verrader of evilziener maar ik zou niet weten hoe ik jullie dat duidelijk moet maken!
Nou het hangt voor een groot deel van Neko af en die verwacht ik dus wolf te zijn omdat de verrader haar gedekt heeft. Maar dat betekent ook dat er een wolf onder haar moet staan. Zie theorie van Furby hierboven en mijn theorie vorige pagina bovenaan.

Het is onlogisch als 2e,3e of 4e onder je medewolf (als neko dat is) te gaan staan ivm schapen en het een logische en fatsoenlijke reden is om op Neko te stemmen door haar inactieve gedrag vaak.
Daarnaast zou het altijd gevaarlijk zijn als wolf in de eerste ronde in een vroeg stadium net als rups en mij daaronder te gaan staan. De lijstjes waren nog verdeeld dus we hadden makkelijk random op 1 iemand kunnen stemmen.

Zodoende is de meest logische redenatie dat jij pech hebt gehad dat rups en ik je gevolgt hebben op neko en zodoende wolf bent geworden. En ik gok ook dat de verrader een fout heeft gemaakt door neko te dekken blijkbaar (dat moet iig wel). Want nu heeft hij dus 2 wolven verraden.
Dus ik verwacht dat de verrader een onervaren speler is.

Daarnaast is dat ''ik ben geen wolf en nu gefrustreerd'' verhaaltje nogal saai en ik word er niet warm of koud van.

Let op: ik ben ook geen wolf, verrader of evilziener maar mensen vinden mij ook verdacht
Kom op dat is geen verdediging hè...
Oud 11-05-2011, 13:35
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Omdat je zo graag wil dat ik erop reageer, hier dan.

Citaat:
Punt 1: Verkeerd rijtje klopt helemaal. Maar het zou wel vreselijk onlogisch zijn om als wolf zo riskant onder Neko te gaan staan. Dus na jou vind ik mijzelf in dat rijtje het minst verdacht. Dan Rups en dan mijn 2e hoofdverdachte Snoopy.
Ik werd vorig spel opgehangen omdat ik in de verkeerde rijtjes stond. Als dat genoeg reden was in het vorige spel, is het dat nu ook. (En toen was ik ook nog slecht.)

Citaat:
Punt 2: Klopt, maar deze discussie heb ik al een keer gevoerd met jullie, in het begin van het spel een grotere stemverdeling is gunstig voor het begin van het spel. En zou ik dat echt gaan zeggen/vragen als ik volgens jou zou weten dat het verkeerda f zou lopen? Jij en nog een paar anderen zouden dan meteen dit erbij halen. Ik vind het zelfs voor mij spreken.
In het weerwolfspel spreekt weinig voor je, een actie om te switchen (en het dan uiteindelijk niet te doen omdat wij dat roepen (en met wij bedoel ik Sann)) wil niet zeggen dat je een good guy bent.

Citaat:
Daarnaast heb ik 2 hoofdverdachten die ik al eerder ietswat voorbarig had neergezet. Dat zijn Neko doordat ze naar mijn inziens door een verrader moet zijn gecoverd, ook al was dat nogal uitstel van executie omdat de verrader kon zien dat hij dus gelijkspel was door de wolf in het rijtje.

En die wolf is zoals je in mijn bovenstaande post kunt lezen het meest logisch Snoopy.
Dan Rups. Dan ik. En dan pas sann.

Vandaar denk ik ook dat de verrader een onervaren of iets minder sterke speler is die een behoorlijke fout heeft gemaakt door zijn poging om Neko te redden Snoopy meetrekt.

Mijn wolfverdachten zijn dus : Neko en Snoopy

(en nu ga ik het verhaal lezen )
Oneens.

Alle theorieën storten als een kaartenhuis in elkaar als blijkt dat Neko geen wolf is. Laten we dat eerst maar eens afwachten.

Citaat:
En ik zou ook als 2e onder iemand gaan staan?

Als je eens logisch nadenkt schapen spelers snel mee in eerste rondes, daarnaast hadden we een fatsoenlijk argument doordat Neko vaak inactief is en er snel meer spelers op zoudne staan.

Waarom zou ik dan in godsnaam op Neko gaan staan? Leg dat eens even uit aub ipv zónder argumenten mij aan te vallen omdat ik jou als wolf zie samen met Neko.
En je ziet het vaker dat wolven onder elkaar gaan staan in de eerste ronde.
Dit is wel heel mooi, want je pleit jezelf vrij met dingen als 'dat zouden de wolven nooit doen, dat zou wel heel dom zijn'. Maar juist niet. Juist omdat we denken dat wolven dat nooit zouden doen, omdat het gevaarlijk en redelijk dom is, is het briljant om wel te doen. En je bent een ervaren speler (dacht je toch even dat ik je briljant ging noemen he ), je weet dat je je hier uit kunt lullen.

Citaat:
Maar je ziet dus niks in mijn post/analyse op de vorige pagina bovenaan dat het veel waarschijnlijker zou zijn dat Snoopy of Rups wolf is dan ik. En sann. nog onwaarschijnlijker.

Waarom niet? En waarom juist mij wel als je het logisch beredeneert?

Enkel het feit dat ik aanvallend/agressief speel? Volgens mij is dat gewoon mijn normale speelstijl
Het is niet veel waarschijnlijker. Misschien in jouw hoofd, maar niet in de mijne. Ik zie alleen maar dit:

Citaat:
Citaat:
En ik zou ook als 2e onder iemand gaan staan?
(...)
Waarom zou ik dan in godsnaam op Neko gaan staan?
Citaat:
Oud 11-05-2011, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Omdat je zo graag wil dat ik erop reageer, hier dan.

1 Ik werd vorig spel opgehangen omdat ik in de verkeerde rijtjes stond. Als dat genoeg reden was in het vorige spel, is het dat nu ook. (En toen was ik ook nog slecht.)

2 In het weerwolfspel spreekt weinig voor je, een actie om te switchen (en het dan uiteindelijk niet te doen omdat wij dat roepen (en met wij bedoel ik Sann)) wil niet zeggen dat je een good guy bent.

3 Oneens.
Alle theorieën storten als een kaartenhuis in elkaar als blijkt dat Neko geen wolf is. Laten we dat eerst maar eens afwachten.

4 Dit is wel heel mooi, want je pleit jezelf vrij met dingen als 'dat zouden de wolven nooit doen, dat zou wel heel dom zijn'. Maar juist niet. Juist omdat we denken dat wolven dat nooit zouden doen, omdat het gevaarlijk en redelijk dom is, is het briljant om wel te doen. En je bent een ervaren speler (dacht je toch even dat ik je briljant ging noemen he ), je weet dat je je hier uit kunt lullen.

Het is niet veel waarschijnlijker. Misschien in jouw hoofd, maar niet in de mijne. Ik zie alleen maar dit:
1. Klopt, ik zit in het het slecthe rijtje maar nog steeds is Snoopy veel waarschijnlijker. Dit hebben naast mij meer mensen bevestigt maar daar blijf je niks over zeggen. Het lijkt wel of je op den duur meer weet?

2. Waarom zou een switch niet in mijn voordeel spreken? Ik zou dat enkel vragen uit betere verdeling in de lijstjes, dus meer equal rijtjes ipv teveel eenstememrs. Die discussie hebben we al een keer gehad en daar zijn andere meningen over maar ik blijf bij dat standpunt. Daarom viel ik sann. ook aan omdat ze naar mijn mening de verdeling van de stemmen door haar switch niet goed deed en beperkte. Gelukkig liep dit nog goed uit.

3. Oneens? Geef eens wat meer argumenten. Elke keer als ik Snoopy als verdachte zie zeg jij ''oneens'' en geeft geen enkel argument. Je valt alleen mij meer aan ipv eens te kijken naar andere opties.
Je verdedigt als het ware Snoopy continu en zegt er helemaal niks van dat ze ook maar eens verdachte kán zijn. Ik vind het heel raar van je omdat je vaak zulke logische redenaties wel zou oppikken.

En dan stel ik voor dat we Neko ophangen zodat ik kan laten zien dat mijn theorie en analyse wél ergens opslaat.

4. Ja het zou briljant zijn maar je zegt ook dat ik een ervaren speler ben. En ik raak al zo snel verdacht bij ww-spellen dus ik ga niet riskante en gevaarlijke moves uitproberen om een briljant plan proberen uit te voeren wat in 9 van de 10 gevallen toch mislukt.

5. Ben je nu serieus mijn quotes aan het verkleinen, kleine zinnetjes eruit aan het halen en zodoende mijn quotes en posts aan het manipuleren naar jouw ''mening''
Waar slaat dit nou op?

Ik vind het echt een hele rare post van je LP waarin je alleen mij beschuldigt en Snoopy en Neko niet eens ziet staan? En zelfs aangeeft dat je Neko en Snoopy neit verdacht vind behalve ik?
Oud 11-05-2011, 14:49
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vind, zoals eerder aangegeven, snoopy en neko wel verdacht. Maar ik ga er verder niet op in, omdat eerst maar moet blijken dat Neko wolf is, want volgens mij valt dan een groot deel van de theorieën die we hebben, weg. Natuurlijk bestaat de kans dat snoopy wolf is, maar ik zie het niet zo.

Ik verdenk snoopy en Rups natuurlijk ook. Sanne niet zo, trouwens. Maar jullie drieën, ik weet het niet hoor. Zo obvious is Snoopy niet als wolf. Want natuurlijk, wolven stemmen wolven. Maar er zijn weinig wolven die als eerste stemmen op iemand waarvan ze weten dat die persoon redelijk inactief is en dat inactievelingen eruit worden gestemd (heb het niet teruggezocht, maar volgens mij is dat gezegd).

Dat staat nog onder mijn ctrl v, omdat ik me bedacht dat dit dus ook gebaseerd is op de Neko is wolf theorie en we weten nog niet of dat wel op gaat. Want tot nu toe heeft ze 1 opmerking gemaakt die opviel. Jij wel meerdere

En ja, ik kort je quotes in. Als je wolf bent, is het natuurlijk makkelijk om jezelf zo vrij te spreken. 'Ik zou nooit als 2e aansluiten' en 'Wolven gaan wel eens onder elkaar staan'. Misschien zie ik spoken, maar dan hoor ik dat graag van iemand anders, want jij wil jezelf alleen maar vrijspreken, wat vanzelfsprekend is natuurlijk.

En je zegt wel dat je het nooit zo lang overleeft, maar het vorige spel dat je meedeed, heb je er (volgens mij) tot het einde ingezeten. Of in ieder geval, lang. Als mensen er eenmaal van overtuigd bent dat je aan de goede kant staat, zul je niet opgehangen worden, maar ook niet opgegeten, omdat de wolven er dan vanuit gaan dat je beschermd wordt. Daarom kun jij je dit soort dingen best permitteren, mits de andere geloven dat je geen wolf/andere bad guy bent.
Oud 11-05-2011, 14:53
Verwijderd
Nouja het beste lijkt mij nu na de eetronde Neko eruit te knallen om te zien of de gegeven analyses en theorieen (kunnen) kloppen.
Oud 11-05-2011, 15:34
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Daar ben ik het mee eens.
Oud 11-05-2011, 16:33
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Daar ben ik het mee eens.
Ik ook trouwens.

@ Michelangelo: tsja, het is nooit goed he? Vorige keer werd me verweten dat ik er te laconiek over deed. Toen zei ik dat als men ervan overtuigd was dat ik een wolf was dat ik kon zeggen wat ik wil en dat dan alles verdacht overkomt. Als je je teveel verdedigt is het niet goed, en te weinig ook niet.

En je kunt je ook niet écht verdedigen, pas als het te laat is kun je zeggen dat je gelijk had
Oud 11-05-2011, 16:39
Verwijderd
Even kijken wat er vanavond gaat gebeuren, maar het wordt Neko of Michelangelo voor mij.
Oud 11-05-2011, 16:40
Verwijderd
Citaat:
Ik ook trouwens.

@ Michelangelo: tsja, het is nooit goed he? Vorige keer werd me verweten dat ik er te laconiek over deed. Toen zei ik dat als men ervan overtuigd was dat ik een wolf was dat ik kon zeggen wat ik wil en dat dan alles verdacht overkomt. Als je je teveel verdedigt is het niet goed, en te weinig ook niet.

En je kunt je ook niet écht verdedigen, pas als het te laat is kun je zeggen dat je gelijk had
Dat klopt, je kan je enkel verdedigen met argumenten

Maar helaas voor jou ben ik vrij zeker over Neko en jou en ik ben dan zo iemand die er niet snel vanaf wijkt of er moet echt een nieuwe goede theorie komen
Iig vertrouw ik nu nog steeds op mijn theorie.
Oud 11-05-2011, 18:23
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Voor mij zijn *Neko, Snoopy en Michelangelo verdacht (ook in deze volgorde).

Zoals al gezegd: blijkbaar moest *Neko beschermd worden en ze verwachtte niet dat ze eruit zou gaan bij gelijkspel. Ik vind het vreemd dat Queasy gekozen is door de wolven terwijl het niet duidelijk was dat het gelijkspel tussen haar en Neko was. De twee stemmen onder Queasy lijken mij ook geldig waardoor deze personen niet echt verdacht zijn.

Snoopy ging als eerste onder *Neko staan. Het komt niet weinig voor dat in ronde een een wolf onder een medewolf gaat staan. Zeg maar om dat als argument aan te kunnen voeren later in het spel als diegene verdacht wordt. Het was ook de eerste stem dus dat was wel veilig.

Michelangelo is voor mij ook verdacht ten eerste omdat hij in het verkeerde rijtje staat, als tweede. En omdat hij later (toen het riskant werd) wilde switchen en onze goedkeuring vroeg. Dat vond ik een vreemde actie. Het kan oprecht zijn maar het blijft dubieus.

Röps en .sann zijn voor mij op dit moment niet echt verdacht omdat als 3e en 4e als wolf op iemand te stemmen, zeker bij zo'n verdeelde stemronde is gewoon niet echt slim en dat weten zij heus wel.

Even het rijtje
Mogelijk evil:
- Neko
- Snoopy
- Michelangelo

Ik moet hierbij wel zeggen dat ik verwacht dat Snoopy of michelangelo slecht zijn, niet allebei.

Waarschijnlijk goed, of in ieder geval niet verdacht:
- Röps
- .sann
- Little Phoebe
- Andijvie

Daarom vind ik het ook een goed idee om op Neko te stemmen de volgende ronde. Voor een definitieve stem vind ik het nog wat te vroeg, eerst eens zien wat er vanavond gebeurd maar de kans is vrij klein dat ik toch nog switch.
Oud 11-05-2011, 18:30
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Citaat:
Even kijken wat er vanavond gaat gebeuren, maar het wordt Neko of Michelangelo voor mij.
Wat betreft Neko ben ik het helemaal met jou en alle anderen eens, maar ik vind het wel een beetje raar dat je zo vastbijt in Michelangelo. Ik vind zijn gedrag verdachter dan dat van snoopy, maar snoopy zit en een slechtere positie omdat het logischer is dat de 1e in het rijtje wolf is dan de 2e. (zeker omdat ze allebei vroeg gestemd hebben)

Maar goed, we zullen zien wat er vanavond gebeurt.
Oud 11-05-2011, 18:35
Röps
Röps is offline
Citaat:
Röps en .sann zijn voor mij op dit moment niet echt verdacht omdat als 3e en 4e als wolf op iemand te stemmen, zeker bij zo'n verdeelde stemronde is gewoon niet echt slim en dat weten zij heus wel.
Je conclusie over mij klopt wel, maar je redenering om mij en Michelangelo in een totaal verschillend rijtje te zetten kan ik niet echt volgen Ik stemde vrij vroeg, en maakte er 3-1-1-1-1 van; over verdeeldheid was dus niet heel veel te zeggen en ik zorgde juist voor minder verdeeldheid.

Spoiler
Oud 11-05-2011, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Michelangelo is voor mij ook verdacht ten eerste omdat hij in het verkeerde rijtje staat, als tweede. En omdat hij later (toen het riskant werd) wilde switchen en onze goedkeuring vroeg. Dat vond ik een vreemde actie. Het kan oprecht zijn maar het blijft dubieus.
Ik doe dat soms in het begin van het spel en ik wil het nogmaals wel een keer uitleggen om een beperktere stemverdeling te krijgen zodat we meer info kunnen halen uit die rijtjes later in het spel.
Ik had het ook gewoon zo kunnen doen en niks zeggen maar het lijkt me handig om geen info achter te houden, dat is wel vaker fout gegaan (zie DaT), en gewoon alles te vertellen wat ik van plan was.
En dit deed ik ook voordat alle stemmen gegeven waren dus stel ik had dan ''evil'' gedachten erover dan had ik dit altijd later gedaan natuurlijk.

Snapt u?
Oud 11-05-2011, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Wat betreft Neko ben ik het helemaal met jou en alle anderen eens, maar ik vind het wel een beetje raar dat je zo vastbijt in Michelangelo. Ik vind zijn gedrag verdachter dan dat van snoopy, maar snoopy zit en een slechtere positie omdat het logischer is dat de 1e in het rijtje wolf is dan de 2e. (zeker omdat ze allebei vroeg gestemd hebben)

Maar goed, we zullen zien wat er vanavond gebeurt.
Het kan net zo goed Snoopy of Rops zijn, imo, maar zoals eerder gepost heb ik een aantal redenen waarom ik Michelangelo specifiek verdacht vind. Dan kan ik wel veilig meeschapen op Snoopy, maar ik vind Michelangelo een stuk verdachter spelen.

Maar goed, die verdenking stort natuurlijk in op het moment dat Neko wolf blijkt. Daarom zie ik Neko morgen het liefst opgehangen worden en dan zien we het verder.
Oud 11-05-2011, 18:44
Verwijderd
Overigens zie ik de rijtjes wel liever wat verdeelder morgen, met 14 man op Neko levert ons natuurlijk 0 informatie op.
Oud 11-05-2011, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Overigens zie ik de rijtjes wel liever wat verdeelder morgen, met 14 man op Neko levert ons natuurlijk 0 informatie op.
Nu wordt hij mooi, ik wil dit de vorige ronde doen en jij viel mij hierop aan. Wat is dat nou weer voor iets?

Als ik het zeg is het ''evil'' en jullie kunnen dat zeggen?
Oud 11-05-2011, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Nu wordt hij mooi, ik wil dit de vorige ronde doen en jij viel mij hierop aan. Wat is dat nou weer voor iets?

Als ik het zeg is het ''evil'' en jullie kunnen dat zeggen?
Waar heb ik jou daar in hemelsnaam op aangevallen?
Oud 11-05-2011, 19:06
Verwijderd
Ik was er niet voor dat je ging switchen op het laatste moment, als je dat bedoeld, maar duh, natuurlijk ben ik voor verdeling in de stemlijstjes, waarom zou ik daar in hemelsnaam tegen zijn

Speel alsjeblieft niet zo belachelijk en alsof ik een n00b ben
Oud 11-05-2011, 19:17
Neko*
Neko* is offline
Och sjezus, half slapend posten is geen goed idee blijkbaar. Waar heb ik me nu weer in terecht gewerkt?

Anyway. Ik heb verder niet gestemd, ik gaf al aan dat ik vergeten was dat het spel was begonnen in mijn vorige post. Over de rest van de post die ik maakte heb ik weinig te zeggen, behalve dat het voor de wolven natuurlijk wel dé gelegenheid gaf om door mij niet op te eten, mij extreem verdacht te maken en chaos te veroorzaken. Ik had het in ieder geval zo gespeeld als ik wolf was.

Verder wat me opviel is dat Michelangelo, .sann ineens verdacht vindt doordat ze aangaf definitief op mij te stemmen. Ze had daarvoor al gepost dat ze alleen mutsieprutsie zou stemmen als die de volgende dag nog niets gepost zou hebben, dan is het toch helemaal niet raar dat ze naar mij switcht. Vooral niet aangezien ze dat van tevoren al gezegd had.
En verder hierboven valt hij .sann ineens aan omdat ze grotere verdeeldheid wil, en ze dat volgens hem de vorige ronde niet wilde. Wat onzin is, want ze zegt hier letterlijk dat er al wel grote verdeeldheid is en het dus niet nodig is. Door al deze dingen, acht ik de kans erg groot dat hij niet ingegaan is op de mening van queasy en .sann over het niet switchen en dat wel gedaan heeft zonder door te geven, om zo blijkbaar gelijkspel te veroorzaken. Mijn verdachte nummer 1.
Oud 11-05-2011, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Ik was er niet voor dat je ging switchen op het laatste moment, als je dat bedoeld, maar duh, natuurlijk ben ik voor verdeling in de stemlijstjes, waarom zou ik daar in hemelsnaam tegen zijn

Speel alsjeblieft niet zo belachelijk en alsof ik een n00b ben
Maar je vond het wel ''verdacht'' dat ik het vroeg de 1e ronde. Waarom dan?

Ik kan dat begrijpen als je tegen verdeling bent anders niet. Anders is dat argument zinloos om mij verdacht te vinden.

Toch heb ik bij jou en LP enkel nog maar ''gevoel'' gezien ipv argumenten want alles wat jullie verdacht vonden heb ik nog netjes kunnen verklaren.
Oud 11-05-2011, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Och sjezus, half slapend posten is geen goed idee blijkbaar. Waar heb ik me nu weer in terecht gewerkt?

Anyway. Ik heb verder niet gestemd, ik gaf al aan dat ik vergeten was dat het spel was begonnen in mijn vorige post. Over de rest van de post die ik maakte heb ik weinig te zeggen, behalve dat het voor de wolven natuurlijk wel dé gelegenheid gaf om door mij niet op te eten, mij extreem verdacht te maken en chaos te veroorzaken. Ik had het in ieder geval zo gespeeld als ik wolf was.

Verder wat me opviel is dat Michelangelo, .sann ineens verdacht vindt doordat ze aangaf definitief op mij te stemmen. Ze had daarvoor al gepost dat ze alleen mutsieprutsie zou stemmen als die de volgende dag nog niets gepost zou hebben, dan is het toch helemaal niet raar dat ze naar mij switcht. Vooral niet aangezien ze dat van tevoren al gezegd had.
En verder hierboven valt hij .sann ineens aan omdat ze grotere verdeeldheid wil, en ze dat volgens hem de vorige ronde niet wilde. Wat onzin is, want ze zegt hier letterlijk dat er al wel grote verdeeldheid is en het dus niet nodig is. Door al deze dingen, acht ik de kans erg groot dat hij niet ingegaan is op de mening van queasy en .sann over het niet switchen en dat wel gedaan heeft zonder door te geven, om zo blijkbaar gelijkspel te veroorzaken. Mijn verdachte nummer 1.
Wat zeg je nu? Dat ik wel geswitched heb? En dat ik dat dan eerst vraag, nee te horen krijg en dan ''stiekem doe''

Zou ik het dan gewoon niet altijd doen zonder te vragen? Wat zou je zelf denken?

En voor de rest heb je jezelf amper verdedigt en gaat mijn stem morgen na de eetronde naar jou.
Ik raak er steeds meer van overtuigt dat je wolf bent.
Oud 11-05-2011, 19:25
Neko*
Neko* is offline
Wat voor zin heeft het om me te verdedigen dan? Het was gewoon een domme post, klaar, punt. Ik kan er zelf ook niets meer of minder van maken.

En juist het eerst vragen, een nee terug krijgen, en nog switchen is natuurlijk een makkelijke manier om je in te dekken.
Oud 11-05-2011, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Wat voor zin heeft het om me te verdedigen dan? Het was gewoon een domme post, klaar, punt. Ik kan er zelf ook niets meer of minder van maken.

En juist het eerst vragen, een nee terug krijgen, en nog switchen is natuurlijk een makkelijke manier om je in te dekken.
Is goed, mijn stem heb je

Maar zou het niet iets makkelijker zijn en mezelf iets makkelijker maken door niks te zeggen en dan gewoon te switchen?
Lijkt me wel.
Oud 11-05-2011, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Maar je vond het wel ''verdacht'' dat ik het vroeg de 1e ronde. Waarom dan?

Ik kan dat begrijpen als je tegen verdeling bent anders niet. Anders is dat argument zinloos om mij verdacht te vinden.

Toch heb ik bij jou en LP enkel nog maar ''gevoel'' gezien ipv argumenten want alles wat jullie verdacht vonden heb ik nog netjes kunnen verklaren.
Ja, ik vond het verdacht.

Waarom? Omdat ik het een typisch trucje voor jou vind, zeker als je evil bent, om te doen alsof je rekening houdt met wat de rest wil. Je speelt altijd je eigen spel.

Je speelt dit spel al anderhalf jaar met mij, je weet dat ik nooit tegen verdeling ben. Maar in deze setting was ik het wel. Ronde 1, er was verdeling, bovendien wilde je het op het laatste moment doen wat alles kan verpesten. Als ik je vertrouw, vertrouw ik je zulke dingen toe, maar in ronde 1 wist ik niet of ik je kon vertrouwen en nu vertrouw ik je voor geen meter.

Bovendien ben ik met Neko, het dan toch doen zou ideaal zijn.

Jij noemt het 'gevoel' ik noem het na anderhalf jaar weerwolfspel misschien eindelijk je trucjes een beetje door beginnen te krijgen. Jij zegt dat je ze weerlegt hebt, snoopy vindt dat vast ook van zichzelf, toch vind jij haar nog steeds verdacht, want je vindt haar weerleggingen niet plausibel genoeg. Dat heb ik met die van jou.

Neemt niet weg dat ik Neko erg verdacht vindt. En jullie kunnen niet allebei slecht zijn, denk ik. Dus daarom zie ik Neko morgen graag vertrekken. Maar wél met verdeelde stemlijstjes zodat we er in later rondes nog wat aan hebben.

Verder: ik sluit snoopy absoluut niet van verdenking uit, maar jij valt me -in negatieve zin- een stuk meer op dan zij.
Oud 11-05-2011, 19:35
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Je conclusie over mij klopt wel, maar je redenering om mij en Michelangelo in een totaal verschillend rijtje te zetten kan ik niet echt volgen Ik stemde vrij vroeg, en maakte er 3-1-1-1-1 van; over verdeeldheid was dus niet heel veel te zeggen en ik zorgde juist voor minder verdeeldheid.

Spoiler
Ik probeer te zeggen dat als het 2-1-1-1 is, een wolf niet als 3e onder een wolf gaan staan die de meeste stemmen heeft. En aangezien ik denk dat Neko slecht is val jij voor mij af.

Als tweede op Neko stemmen is ook niet meteen verdacht maar als er een wolf onder een wolf met veel stemmen staat is de kans het grootst dat dat de gene is die als eerste stemde, daarna als tweede, daarna als derder, daarna als vierde enz.
Daarom is Michelangelo verdachter dan jij, maar voor mij nog steeds niet overtuigend verdacht.

Of je verdeeldheid zaait of niet is hier naar mijn weten niet echt aan de orde.
Oud 11-05-2011, 19:37
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Ik doe dat soms in het begin van het spel en ik wil het nogmaals wel een keer uitleggen om een beperktere stemverdeling te krijgen zodat we meer info kunnen halen uit die rijtjes later in het spel.
Ik had het ook gewoon zo kunnen doen en niks zeggen maar het lijkt me handig om geen info achter te houden, dat is wel vaker fout gegaan (zie DaT), en gewoon alles te vertellen wat ik van plan was.
En dit deed ik ook voordat alle stemmen gegeven waren dus stel ik had dan ''evil'' gedachten erover dan had ik dit altijd later gedaan natuurlijk.

Snapt u?
Ik snap het helemaal. Daarom zei ik ook dat het oprecht kon zijn. Maar je moet het wel met me eens zijn dat het verdacht kàn zijn. Maar verder vind ik niet dat er veel reden is om aan te nemen dat jij verdacht bent.

Ik noem je verdacht omdat ik vind dat er meer negatieve dingen naar jou wijzen dan positieve dingen. Of dat betekent dat je ook meteen slecht bent zeg ik niet. Ik geef het alleen maar aan.
Oud 11-05-2011, 21:45
Fantôme
Fantôme is offline
Ik heb nu eindelijk tijd om een beetje naar de hangronde uitslag te kijken.
Hierbij was het dus gelijkspel waarbij de wolven kozen om Quesay te eten.

Mogelijkheden zijn:

- Gelijkspel tussen Queasy en Neko* waarbij onder Neko* twee wolven of één wolf en één verrader staan (en dat de verrader alsnog op iemand anders heeft gestemd zonder dit te melden).

- Gelijkspel tussen Queasy en Neko* waarbij onder Neko* drie wolven (of twee + één verrader die later op iemand anders heeft gestemd) en onder Quesay één wolf. Dit lijkt me héél onwaarschijnlijk. de wolven zijn vast niet zo dom om met zn allen bij elkaar te gaan staan. bovendien zie ik geen reden om little Phoebe of Andijvie op dit moment te verdenken van wolf zijn.

- Gelijkspel tussen Quesay en Rops. Dit kan alleen als er drie ongeldige stemmenonder Neko staan. Lijkt dus ook onwaarschijnlijk.

- Gelijkspel tussen Quesy, Neko en Rups. Twee opdrachte stemmen op Rups en twee oprechte stemmen op Queasy en twee valse stemmen op Neko*.

De eerste optie en de laatste optie lijken me op dit moment nog enigszins waarschijnlijk:
2 wolven onder Neko* / 1 wolf onder neko* en één verrader onder Neko* dan kan ik me indenken dat dit Michelangelo voorlopig vrijpleit. Als wolf lijkt het me niet handig om te zeggen op Neko* te stemmen als die al een stem heeft. Bovendien was Michelangelo de 5e speler die zijn stem uitbracht, het had dus nog helemaal niet opgevallen als hij op een (willekeurige) andere speler had gestemd.

Rups is nummer 7 die zijn stem uitbracht en ging ook onder Neko* staan. Als Rups wolf is, zou hij daar (waarschijnlijk!) alleen onder gaan staan als Snoopy en Michelangelo geen wolf zijn, anders wordt het wel erg riskant op gelijkspel. Het zou wel zo kunnen zijn dat Snoopy bijv. verrader is, wat Rups als wolf niet weet en Michelangelo een dorpeling is.

Rups gaat dan dus, in de veronderstelling dat er twee geldige stemmen komen op Neko* onder Neko staan. Als we er van uit gaan dat Snoopy verader is, weet ze dus dat er een wolf onder Neko* staat. Daardoor zouden het dus drie stemmen worden op Neko*. op Rups en Quesay staan op dat moment twee stemmen. Als verrader zou ik dus gewoon mijn stem uitbrengen op Neko* zodat Neko* eruitgaat (wat aan de hand van de stemmingen ook logisch lijkt) en er zo niks duidelijk wordt wie de mogelijke wolven zijn.
Tenzij Neko* ook een wolf is. Dan is het oor Snoopy wellicht niet zo handig om haar stem op Neko* te laten staan.

Ze kan haar stem dan op een willekeurige andere speler zetten zodat het gelijk spel is en ze daarmee de wolven helpt: zij mogen dan kiezen wie ze eruit willen hebben.
Stel dat ze dat niet heeft gedaan dan zou ze onder Rups of onder Queasy kunnen zijn gaan staan. Als dat zo is en het bleef toch gelijk spel dan staat er onder één van hen dus ook nog een wolf.

Uitgaande dus van de eerste optie zou ik Snoopy (wellicht eerder als verrader dan als wolf) verdacht vinden en Rops als wolf. Als Snoopy als verrader geswitcht is, is de enige 'goede' reden daarvoor dat ze niet op Neko* wilt stemmen omdat die een wolf is. Dan is Neko* imo dus ook verdacht. Ik stem vrijdag gus op Rups, Snoopy of Neko.
En Rups, sorry dat ik je naam zo wisselend schrijf

Maargoed: Shoot maar op mijn theorie als in jullie ogen niks is, het is voor mij ook al weer even geleden dan ik geweerwolfd heb.
Oud 11-05-2011, 21:49
snoopy
snoopy is offline
Oh ja, voordat we het vergeten: de geliefden. Wie zou Queasy geliefden hebben gemaakt?
Oud 11-05-2011, 22:17
Thomas.
Thomas. is offline
hmm tot nu toe vind ik neko wel erg verdacht, want wolven willen niet bekend worden, dus ook niet gezien worden
Oud 11-05-2011, 22:20
Verwijderd
Citaat:
hmm tot nu toe vind ik neko wel erg verdacht, want wolven willen niet bekend worden, dus ook niet gezien worden
Leg dit eens even uit? Of is het een standaard open deur?

En Jasper schrijf is door ouwe

Laatst gewijzigd op 11-05-2011 om 22:50.
Oud 11-05-2011, 23:04
Spelleider
Spelleider is offline
ArPos werd plots wakker "Waar the fuck ben ik!?" Hij keek om zich heen en zag niets behalve zand en ruïne tot zijn oog op een gestalte rechts van hem viel "Wie is zij? Hoe ben ik hier gekomen? Wat doe ik hier?" Plots kwam alles terug hij was de stad uit gevlucht met hoop de rebellen te vinden omdat iemand er achter was gekomen dat hij homoseksueel is. "Dat verklaart nog niet hoe ik hier ben gekomen en wie zij is" Hij besloot te kijken of ze wel bij bewustzijn was en schudde haar zachtjes. De vrouw gaf een zacht gekreun en draaide zich om. "Ze is beeldschoon" Dacht arPos. "Hallo? Ben je wakker?" "Jaja" Antwoordde ze kortaf, ze keek om zich heen."Waar zijn we en hoe zijn we hier gekomen?" "Haha, dat vroeg ik me ook af! Ik ben arPos, en jij?" "Ik ben Andijvie" Zei ze "Het ziet er naar uit dat we buiten de stad zijn, ik weet alleen nog dat ik op zoek ben naar mijn zusje" "Ik ben op zoek naar de rebellen, de reden hou ik liever voor mezelf" "Fair enough" Ze wees naar het Oosten. "Kijk er komt een stofwolk aan. Schrödinger's troepen komen nooit zo ver buiten de stad, misschien zijn dit wel de rebellen!" Niet veel later sprong Little Phoebe van haar hovermobile. "kijk, kijk, kijk. Jong vlees! .sann, check of ze een premie op hun hoofden hebben staan!" "Niets, vrouwe." antwoordde .sann nog geen 30 seconden later. "GEEN PREMIE OP MIJN HOOFD?" arPos begreep er niks meer van. "Waarom zou ik uit de stad vluchten als Schrödinger niet eens naar me op zoek is?" vroeg hij zichzelf af. Luidkeels als altijd ging Little Phoebe door. "Dus, niet op vlucht voor Schrödinger maar toch zo ver van de stad af in No-mans land. Ik neem aan dat jullie de rebellen zoeken om jullie bij hun aan te sluiten? Voor een leuke vergoeding wil ik jullie best naar ze toe brengen!" "We hebben geen geld of andere waardevolle artefacten bij ons vrouwe" Antwoorden ze in koor. Even keken Andijvie en arPos elkaar raar aan. "Dat was creepy" Dachten ze allebei. De lach van Little Phoebe bulderde over de vlakte. "Ik had ook meer een betaling in natura in gedachten en ik heb al tijden
geen nieuw vlees meer gehad!" Zei ze met een eigenaardige blik in haar ogen.

3 Dagen later arriveerden ze bij het rebellenkamp. "Wacht hier" zei Little Phoebe. Ze liep ongeveer 100 meter in haar eentje door en schraapte vervolgens haar keel. Toen begon ze te praten (wat door de taal eerder op zingen leek) "Ra shatnar, p'dôl erásch. Shur'tagal qru dânuç." Een tinteling ging over Andijvie haar lichaam. "Wat is dat voor taal en wat zei je net?!" "De naam van de taal is verloren gegaan. Maar tegenwoordig noemen we het 'De Oude Taal'. Het is een taal ontwikkeld door onze voorvaderen van voor de oorlogen zodat je niet kan liegen en geen beloftes kan verbreken. Doe je dit toch, dan sterf je ter plekke. Ik zei net dat we zonder kwade zin gekomen zijn en dat ik mogelijke aanhangers gevonden heb" "Hoe is dat mogelijk?" Vroeg arPos. "Dat is niet helemaal duidelijk maar het is waarschijnlijk een mutatie in ons DNA. De Oude Taal is een van de dingen die Schrödinger verborgen wil houden." In de verte galmde een stem "Wie spreekt hier?!" "Little Phoebe en mijn rechterhand .sann. We hebben hier twee groentjes die zich bij jullie aan willen sluiten!" "Vertel de mensen die de eed niet af hebben gelegd met hun handen achter hun hoofd op hun knieen te gaan zitten!" "Doe wat hij zegt" Droeg ze arPos en Andijvie op. Toen zei ze weer iets in De Oude Taal. Rotsen verschoven en er kwam een man van midelbare leeftijd uit de opening, op de voet gevolgd door 6 zwaar bewapende soldaten. Toen arPos de man zag schoten er grote haatgevoelens jegens de man door hem heen die hij niet kon plaatsen. "Goed je weer eens in vriendelijk verband te zien Phoebe" zei de man. "Ook leuk om jou weer te zien Michelangelo" Antwoorde ze. Michelangelo richte zich tot arPos en Andijvie. "Jullie twee, herhaal wat ik zeg. Ra shatna la Ascalon, dlâq du nymk sýr trü odan Ascalon." "Wat betekent dat?! En wat als we dat niet doen?" Schreeuwde arPos. Rustig antwoorde Michelangelo "Het betekent dat jullie vrienden van Ascalon zijn en nooit de locatie van Ascalon zullen verraden. Als jullie weigeren worden jullie geexucuteerd." "Hoe kan zij ons dan hier heen hebben gebracht?" Vroeg Andijvie wijzend naar Little Phoebe. "Hihi, wij hebben zo ons eigen dealtje" zei ze met een knipoog. "We hebben weinig keus dus zit er niets anders op...." Zei arPos die vervolgens de eed aflegde kort daarna volgde Andijvie zijn voorbeeld. Welleswaar met een diepe zucht van tevoren. "Zo, nu we dat hebben afgerond, welkom in Ascalon!"

Ondertussen in Nieuw-Utrecht
Neko* ijsbeerde door de kamer. Sinds de dood van Queasy was het alleen maar moeilijker voor haar geworden om haar trouw aan de rebellen te verbergen. Met hoop op meer kans van slagen
was ze zelfs een relatie aangegaan met Furby Feeder, wie ze verachte. Ze waren dan wel even oud maar hij was veel kinderachtiger dan haar. Ondanks zijn jeugdige doen en laten was hij een briljante strategist dus een gevaar voor de rebellen. Ze had al een order van Michelangelo gekregen om hem om te brengen maar door hun prille relatie zou dat haar alleen maar verdacht maken! Het moest of op een ongeluk lijken of op zelfmoord. Maar hoe!?

Furby Feeder kwam de kamer binnen stormen "Wat is het leven geweldig geworden sinds Queasy dood is AM I RIGHT!?" En hij drukte Neko* een tongworsteling op de mond. "Ohja, hij kan ook niet zoenen" Dacht ze. "Echt, mijn dag was geweldig!" ging hij enthousiast door "we hebben echt like 10 faggots opgepakt en waarschijnlijk nog eens 20 opgespoord!" Met een fake lach zei Neko* "Fantastisch! Dat moet gevierd worden!" Ze pakte een fles absinthe en 2 shotglaasjes uit de kast. Niet veel later lag de fles naast een hoop kleren in de slaapkamer terwijl ze hevig de liefde aan het bedrijven waren fluisterde Neko*, Furby Feeder in het oor "Wat denk jij over wurgseks?" "Als het nog beter kan dan dit ben ik in de hemel beland" Antwoordde hij hijgend. Ze kroop onder hem vandaan en pakte een zijden lint die ze vervolgens aan een haak aan het plafond vastbindde. Ze deed het lint om de nek van Furby Feeder terwijl ze hem in zijn nek zoende. Toen het lint op zijn plaats hing zei ze "here we go" en trok het lint strak. Toen begon Furby Feeder Neko* op zijn hondjes te nemen. Na een luttele minuut zei hij met een paars hoofd "Ik.... Kom..... Ik...... Kom" Op dat moment schoot Neko* van hem los en drukte op een knop naast het nachtkastje. Het plafond schoot los en als een elastiek schoot het lint richting het hoofd van Furby Feeder. Een stuk steen ter grote van een vuist boorde zich diep in zijn achterhoofd en hij viel op slag dood neer. "Oeps" Zei Neko* nog voordat ze op de alarmknop drukte en begon te schreeuwen.

arPos

Andijvie

Neko*

De wolven hebben Furby Feeder gegeten! De Dorpelingen hebben tot morgen 20:30 om te stemmen voor hun wraak.

Deelnemerslijst:
1. Mr Mark
2. Snoopy
3. Queasy (dorpeling)
4. Schrödinger
5. Andijvie
6. Little Phoebe
7. Neko*
8. arPos
9. Michelangelo
10. Mutsieprutsie
11. .Sann
12. Furby Feeder (Dorpeling)
13. Röps
14. ~~Fantôme~~
15. Thomasvan'taug

Blauw: Opgehangen
Rood: Opgegeten
Roze: Gestorven aan liefdesverdriet
Groen: Afgeschoten door de Jager
Oud 11-05-2011, 23:05
Verwijderd
Echt klote, goede speler.

Ik wil wel eens iets meer van Mutsieprutsie en Andijvie horen? Want die hebben tot nu toe nog geen nuttige bijdrage geleverd?
Lorelei
Lorelei is offline
O.

Verwijderd
Oh en ik neem aan dat mijn stem al bekend is: Neko.
Verwijderd
Jammer, die had ik er graag ingehouden
Oud 11-05-2011, 23:06
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Mja, dat was kort maar niet zo krachtig.

Succes dorpelingen!

Groetjes van Lorelei
Oud 11-05-2011, 23:07
Spelleider
Spelleider is offline
Sorry dat het zo lang duurde maar met schrijven ben ik een beetje een perfectionist
Oud 11-05-2011, 23:08
Schrödinger
Schrödinger is offline
Hmm... nou ik ga voor Neko*, reden lijkt me duidelijk. Niet stemmen, en dan bij gelijkspel er vanuit gaan dat je niet wordt opgehangen...
Oud 11-05-2011, 23:11
arPos
arPos is offline
die switch van sann ... ik vind dat altijd erg opvallend is zo in een eerste ronde, zelfde geld een beetje voor michelangelo met zn 'zal ik switchen' en natuurlijk neko* die de dans mooi ontspringt.

neko* lijkt me een goeie gok, of de slechteriken hebben echt een prachtige eerste ronde met een gelijkspel tussen 2 dorpelingen maar dat hoop ik niet, 2 mogelijkheden wmb (buiten neko* zelf dus) in het rijtje van neko* staat iemand die in werkelijkheid op een ander heeft gestemd (verrader dan waarsch die qeausy heeft gestemd) wat 3-3 maakt als alle stemmen verder onder neko* en queasy echt zijn of er staan 1 of meerdere wolven onder neko* of een combinatie van beiden.

LP en andijvie lijken me in ieder geval erg weinig verdacht

ik ga Neko, sann, snoopy, rops of michelangelo stemmen waarbij mijn voorkeur uitgaat naar neko en daarna sann, michelangelo,... rops en snoopy vind ik niet de meest opvallende van het rijtje maar wie weet,

enfin ik hou het daar even op.
Oud 11-05-2011, 23:14
Verwijderd
Citaat:
Sorry dat het zo lang duurde maar met schrijven ben ik een beetje een perfectionist
Goed verhaal weer
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten