Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2011, 22:42
Verwijderd
die horoscoop <3
Advertentie
Oud 11-05-2011, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Ieh bah, ik ga Frits Sissing ontmoeten en van hem dromen
Citaat:
Ik ook. Bah
waar hebben jullie het in vredesnaam over?
Verwijderd
@Volkert (en Pip); de horoscoop die Carn ons heeft gebracht.
Verwijderd
oh, de horoscoop....
Sherlock
Sherlock is offline
Ik ga bij de KKK
Oud 11-05-2011, 22:44
Verwijderd
Er stond net een bejaarde voor de pinautomaat. Hij had een heel mapje met pasjes en die ging hij één voor één erin doen en van alles een bedrag af halen. Het duurde een eeuwigheid. Snap ook niet waarom zo'n oude man zo laat over straat gaat met zoveel pasjes en geld.
Oud 11-05-2011, 22:45
Verwijderd
Sann Lorelei Melite Martiño Rationeel naamzoek, ik heb mijn kruidenplantjes gewoon aan mijn raam gehangen. Nu kan ik hem niet meer dicht doen en de luxaflex ook niet meer, maar dat vind ik niet heel erg. Ze hangen er leuk bij
Oud 11-05-2011, 22:46
Carn
Carn is offline
Citaat:
@Volkert (en Pip); de horoscoop die Carn ons heeft gebracht.
Citaat:
Waterman: Uw gebrekkige timing komt uw carrière als sessiedrummer niet ten goede.

Maagd: U brengt uw stem uit op de PVV. Daarna komt u er achter dat er deze maand geen verkiezingen zijn, en vraagt u zich af wat u in het buurthuis precies rood heeft gekleurd.

Steenbok: Na 17 jaar in oorlogsgebieden te hebben doorgebracht, vindt u het nu tijd voor een blokje kaas.

Zeekomkommer: U reed op 23 maart 2006 11 km/u te hard op het linkerbaanvak van de A28 ter hoogte van Meppel. Hier gaat een wettelijke correctie van 4 km/u vanaf. Inclusief administratiekosten bent u het Justitieel Incasso Bureau € 28,50 schuldig

Siamese Eenling, de een: De operatie valt u zwaarder dan gedacht. Niet alleen fysiek is de vreemde plek op uw linkervoorhoofd storend, de emotionele leegte die achter is gebleven laat zich slechts vullen met excessief drankgebruik. Jullie hadden het zo goed samen.

Weegschaal: Uw horoscoop van deze maand klopt niet. U bent hierover zeer ontstemd.

Ram: U krijgt vanuit het niets een smartphone in uw gezicht gegooid. Het gaat om een Motorola Milestone 1, die normaliter in Nederland niet te krijgen is. Dat dan weer wel.

Slangendrager: U blijkt een totaal ander leven te hebben gehad dan u altijd dacht. In een stevige rebirthingsessie gaat u deze en andere existentiële kwesties te lijf.

Leeuw: U verstuurt vier verschillende smsjes met hetzelfde kenteken naar zo’n sms-dienst. De auto blijkt achtereenvolgens 10.000, 12.000, 900 en 24 miljoen euro waard, waarna u in een vlaag van frustratie uw smartphone in het gelaat van een voorbijganger gooit.

Vissen: In een vorig leven heeft u samen met de joden Portugal aan de Moren verkocht. De joden zijn u nog steeds uw aandeel hierin verschuldigd, maar weigeren te betalen. Als protestvorm kiest u er voor om dit weekeinde plaats te nemen bij de Roda JC – Ajax, en de meest schunnige antisemitische anti-Ajaxleuzen aan te heffen. Dat zal ze leren.

Siamese Eenling, de ander: Eindelijk verlost van die stoorfactor in uw zorgeloze bestaan. Aan het helse samenzijn is eindelijk een einde gekomen. Bovendien blijken diverse dames het litteken op uw dijbeen woest aantrekkelijk te vinden. Het verkopen van de uitzendrechten van de operatie aan SBS6 vormt de financiele kers op de taart.

Schorpioen: Deze week is het moment aangebroken om uw baas te tutoyeren. Dat mag ook wel eens, na 25 jaar trouwe dienst.

Stier: Het is deze maand een ideale gelegenheid om een nieuwe auto te kopen. Als dit uw budget te boven gaat, begin dan met een rechterachteruitkijkspiegel.

Kreeft: De latijnse naam van uw sterrenbeeld (Cancer) is de wetenschappelijke naam van de Noordzeekrab. Heel geen kreeft.

Boogschutter: Dit is de maand van de verbasterde spreekwoorden. Niet geschoten is een saaie middag op de kermis, achter de zon schijnt de supernova, en dergelijke. Doe er uw voordeel mee.

Reservesterrenbeeld: U maakt op uw werk deze week een uiterst racistisch en seksistische opmerking. Aangezien er geen negers of wijven zijn die uw opmerking horen krijgt u hiervoor promotie.
Oud 11-05-2011, 22:49
Verwijderd
Dan moet ik maar eens zelf foccacia leren maken, dan kan ik de rozemarijn gebruiken. En dan maak ik courgettesoufflé met tomaten/geitenkaas-saus, daar moet tijm in. En tot slot óf een toetje met fruit en munt, óf muntthee. Wanneer komen jullie het opeten?
Oud 11-05-2011, 22:50
Carn
Carn is offline
vrijdag?
Oud 11-05-2011, 22:52
Verwijderd
Dan heb ik niet zoveel tijd om te koken
Maar je mag vrijdag wel bij me komen eten hoor! Ik heb een beetje een gek weekend, met zaterdagmiddag voorstelling in Culemborg en zondagmiddag werken.
Oud 11-05-2011, 22:53
Verwijderd
Het is zeker focaccia? En niet foccacia.
Minke toch
Carn
Carn is offline
goed plan
Pierrot
Pierrot is offline
Yay, Star Wars.
Oud 11-05-2011, 22:54
Verwijderd
Citaat:
goed plan
Maar ik ben dus wel pas laat thuis hè Als in, met een beetje geluk om kwart voor 8, met een beetje pech om kwart over 8!
Oud 11-05-2011, 22:55
Carn
Carn is offline
nou ja, vrijdag --> borreltje --> ff op en neer naar huis etc dus dat is allemaal gin probleem
Oud 11-05-2011, 22:55
Carn
Carn is offline
ra ra wie is dit

Oud 11-05-2011, 22:57
Verwijderd
Citaat:
nou ja, vrijdag --> borreltje --> ff op en neer naar huis etc dus dat is allemaal gin probleem
Mooi
En heb je dan wel nog honger, tussen half 9 en 9 uur?
Oud 11-05-2011, 22:57
Verwijderd
Citaat:
ra ra wie is dit

[afbeelding]
Ze komt me vaag bekend voor. Is ze Nederlands?
Oud 11-05-2011, 22:58
Verwijderd
Rechts lijkt Renate Verbaan
Oud 11-05-2011, 23:05
Carn
Carn is offline
Martha Stewart!

blijkbaar.
Oud 11-05-2011, 23:06
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ja, toen zag ze er al uit als een fraudeur.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Mooi
En heb je dan wel nog honger, tussen half 9 en 9 uur?
eet wel een bakkie kwark thuis om de reis te overbruggen
Verwijderd
Oh.
Verwijderd
Citaat:
eet wel een bakkie kwark thuis om de reis te overbruggen
Joh, we zijn zo handig!
Schrödinger
Schrödinger is offline
Oud 11-05-2011, 23:07
Carn
Carn is offline
Oud 11-05-2011, 23:08
Verwijderd
ik snap 'm niet /kankerdom
Oud 11-05-2011, 23:11
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
De linker is Snoop Dogg. De rechter is Martha Stewart, die veroordeeld is voor fraude.
Oud 11-05-2011, 23:14
Verwijderd
Citaat:
De linker is Snoop Dogg. De rechter is Martha Stewart, die veroordeeld is voor fraude.
Ahh, ja, dat wist ik niet.
Oud 11-05-2011, 23:15
Carn
Carn is offline
ik ben niet snel jaloers. Maar dit lijkt me toch wel ongeveer een van de gaafste/mooiste dingen die je kan meemaken.

Oud 11-05-2011, 23:20
Verwijderd
Best wel ja
Oud 11-05-2011, 23:21
Pierrot
Pierrot is offline
Meh.
Oud 11-05-2011, 23:21
Verwijderd
bij pownews een vrouw die nog nooit van msn had gehoord. Het was geen bejaarde. Ik snap dat bepaalde (oudere) mensen geen msn hebben, maar er nog nooit van hebben gehoord...hoe kan dat in godsnaam. Dat bestaat like 10+ jaar ofzo al.
Oud 11-05-2011, 23:23
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Kanker is een best succesvolle parasiet! Dus om kanker aan stommiteit te koppelen vind ik een beetje apart!
Oud 11-05-2011, 23:23
Pierrot
Pierrot is offline
Was er niet ook een vent die een jaar geleden z'n eerste mobieltje kreeg?
Oud 11-05-2011, 23:24
Pierrot
Pierrot is offline
Parasiet?
Oud 11-05-2011, 23:25
Verwijderd
Citaat:
bij pownews een vrouw die nog nooit van msn had gehoord. Het was geen bejaarde. Ik snap dat bepaalde (oudere) mensen geen msn hebben, maar er nog nooit van hebben gehoord...hoe kan dat in godsnaam. Dat bestaat like 10+ jaar ofzo al.
Hoe oud?

Als je weinig tot niks met internet doet, en je hebt geen vriendenkring of familie waarin het ter sprake komt, dan kan ik het me nog best voorstellen.

Ik hoor zelf, in de media of whatever, eigenlijk ook vrijwel nooit iets over MSN.
Oud 11-05-2011, 23:26
Carn
Carn is offline
misschien kende ze Live Messenger wel!
Oud 11-05-2011, 23:26
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Parasiet?
Een parasiet is een levensvorm die zich ten koste van een ander organisme (de gastheer) in stand houdt en vermenigvuldigt. Het vakgebied dat zich bezighoudt met parasieten is de parasitologie.
Oud 11-05-2011, 23:27
Carn
Carn is offline
Of is ze verknocht aan AIM, ICQ of Yahoo chat.
Verwijderd
Citaat:
Kanker is een best succesvolle parasiet! Dus om kanker aan stommiteit te koppelen vind ik een beetje apart!
Jij hebt het best hoog in je bolletje gekregen he, de laatste tijd?

Beetje respect hoor, tegenover oudere forumsters
Sherlock
Sherlock is offline
Misschien heeft ze het geheugen van een goudvis!
Oud 11-05-2011, 23:29
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Jij hebt het best hoog in je bolletje gekregen he, de laatste tijd?

Beetje respect hoor, tegenover oudere forumsters
Waar baseer je dat op? Ik maak gewoon een opmerking over dat kanker niet heel dom is ipv dat schelden met kanker slecht is. Dat is de clue;p

Jammer dat ik het uit moet leggen
Oud 11-05-2011, 23:30
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
bleh
Je begrijpt best wat ik bedoel.
Oud 11-05-2011, 23:31
Verwijderd
Omdat ik gewoon niet verveelt:

Oud 11-05-2011, 23:32
Sherlock