Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2011, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Neko
1. Michelangelo
2. Schrodinger
5. Andijvie
7. Thomas van'taug
9. Mr.Mark
10. Snoopy
14. Rops (pas aangegeven na half 9)

Michelangelo
3. Sann
6. Arpos
8. Mutsieprutsie
11. Little Phoebe
12. Mr. Mark
13. Neko*

Arpos
4. Rops

Nog niet gestemd:
Fantome

Hangronde 1 stemlijstje: klikkerdeklik

--

Omdat ie nog niet op deze pagina stond
Hm, met Neko* als wolf en de overige twee wolven verdeeld klopt het stemlijstje, lijkt me zo.
Advertentie
Oud 12-05-2011, 20:36
Mutsieprutsie
Mutsieprutsie is offline
Moooi!
Oud 12-05-2011, 20:48
Thomas.
Thomas. is offline
Nee hè, was ik voor de tweede keer te laat met stemmen...

Had ook niet gekund omdt ik vandaag weg was, maar volgende keer ga ik wel stemmen!
Oud 12-05-2011, 20:49
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:

Had ook niet gekund omdt ik vandaag weg was, maar volgende keer ga ik wel stemmen!
Goed bezig...
Oud 12-05-2011, 20:51
Schrödinger
Schrödinger is offline
Lijkt me het meest waarschijnlijk dat er een wolf in elk rijtje staat. Vermoedelijk zit er bij de laatste meeschapers op Neko* een wolf. Snoopy of Röps, dus.
Oud 12-05-2011, 20:52
Verwijderd
Citaat:

Citaat:
Lijkt me het meest waarschijnlijk dat er een wolf in elk rijtje staat. Vermoedelijk zit er bij de laatste meeschapers op Neko* een wolf. Snoopy of Röps, dus.
Dat klopt niet als Thomas niet gestemd heeft, dan moeten er twee valse stemmen onder michelangelo staan.
Oud 12-05-2011, 20:54
Verwijderd
Citaat:

En je kon het hier toch ook doorgeven? Waarom dan niet aan de spelleider?
Oud 12-05-2011, 20:57
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Dat klopt niet als Thomas niet gestemd heeft, dan moeten er twee valse stemmen onder michelangelo staan.
Nee, één valse stem. Of Fantôme heeft toch gestemd... of Thomas loopt te lullen en heeft wel gestemd, maar waarom hij dat zou doen is me niet duidelijk (maar goed, 13).
Oud 12-05-2011, 20:58
Verwijderd
Citaat:

Huh, maar je post hier wel wat je gaat stemmen, maar pm't dat vervolgens niet?
Oud 12-05-2011, 21:00
Schrödinger
Schrödinger is offline
Wat ook nog zou kunnen is dat alle wolven onder Michaelangelo staan, maar dat lijkt me wel erg risicovol... maar goed, met noobwolven zou het kunnen...
Oud 12-05-2011, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Nee, één valse stem. Of Fantôme heeft toch gestemd... of Thomas loopt te lullen en heeft wel gestemd, maar waarom hij dat zou doen is me niet duidelijk (maar goed, 13).
Heh?

Dan zou het toch gelijkspel moeten zijn?

Neko:
1. Michelangelo
2. Schrodinger
5. Andijvie
7. Thomas van'taug NIET gestemd
10. Snoopy

Michelangelo
3. Sann
6. Arpos
8. Mutsieprutsie
11. Little Phoebe
12. Mr. Mark
13. Neko* valse stem.

Met in elk rijtje 1 wolf zou het dan 4-4 moeten zijn, dus gelijkspel. Dan hadden we dat gehoord van de spelleider.
Oud 12-05-2011, 21:01
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Heh?

Dan zou het toch gelijkspel moeten zijn?

Neko:
1. Michelangelo
2. Schrodinger
5. Andijvie
7. Thomas van'taug NIET gestemd
10. Snoopy

Michelangelo
3. Sann
6. Arpos
8. Mutsieprutsie
11. Little Phoebe
12. Mr. Mark
13. Neko* valse stem.

Met in elk rijtje 1 wolf zou het dan 4-4 moeten zijn, dus gelijkspel. Dan hadden we dat gehoord van de spelleider.
En dan is er dus één extra valse stem onder de Michaelangelo-stemmers (er vanuit gaande dat er in elk rijtje één wolf staat).
Oud 12-05-2011, 21:02
Verwijderd
Citaat:
En dan is er dus één extra valse stem onder de Michaelangelo-stemmers (er vanuit gaande dat er in elk rijtje één wolf staat).
Ja, dus twee valse stemmen. Dat zeg ik.
Oud 12-05-2011, 21:03
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ja, dus twee valse stemmen. Dat zeg ik.
Ik geloof dat we allebei hetzelfde bedoelden!
Oud 12-05-2011, 21:03
snoopy
snoopy is offline
Zo, dat is lekker, nu al een wolf eruit! Moet zeggen dat ik een beetje begon te twijfelen of Neko* wel echt wolf was aangezien het er zo dik bovenop lag, maar blijkbaar toch.

Dan nog even vlug hierop reageren:
Citaat:
Met het eerste deel ben ik het eens. Het tweede deel klopt echter niet. Ik had gisteren al gezegd dat ik op Neko* zou stemmen, zoals ik eerder vandaag heb aangegeven.

edit: maar niet heel duidelijk, dat is waar. Ik vind het echter niet kloppen om mij een 'meeschaper' te noemen
Oud 12-05-2011, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Ik geloof dat we allebei hetzelfde bedoelden!
Ik geloof het ook
Oud 12-05-2011, 21:22
arPos
arPos is offline
Citaat:
de verrader heeft denk ik michelangelo gezegd te stemmen maar neko gestemd.
Ik blijf dat vaste vertrouwen hebben in mn hunch .sann maar Mr Mark kan ook denk ik dan met z'n switch.

dan staat er 1 wolf bij neko michelangelo snoopy of röps denk ik dan.
en 1 apart hetzij thomas hetzij fantome.

5-4 voor neko geeft dat dan.
zoiets.

edit dat is overigens als thomas echt niet gestemd heeft, wat ik wel geloof ofzo.
Oud 12-05-2011, 21:25
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
de verrader heeft denk ik michelangelo gezegd te stemmen maar neko gestemd.
Ik blijf dat vaste vertrouwen hebben in mn hunch .sann maar Mr Mark kan ook denk ik dan met z'n switch.

dan staat er 1 wolf bij neko michelangelo snoopy of röps denk ik dan.
en 1 apart hetzij thomas hetzij fantome.

zoiets.
Maar waarom zou de verrader Neko stemmen? Dat is alleen logisch als de verrader geliefde is. Dat zou natuurlijk wel kunnen, maar ligt niet voor de hand.
Oud 12-05-2011, 21:30
arPos
arPos is offline
Citaat:
Maar waarom zou de verrader Neko stemmen? Dat is alleen logisch als de verrader geliefde is. Dat zou natuurlijk wel kunnen, maar ligt niet voor de hand.
mja en omdat neko toch heel duidelijk een wolf was uit die reddingsactie in ronde 1 dus dan maar opofferen en de andere 2 wolven beschermen, ik denk idd dat de andere wolven zich verdeelden.

het kan ook dat michelangelo een wolf is en het dus een 2e reddingspoging is (gelijkspel tussen wolven xD), of wat jij zegt.
Oud 12-05-2011, 22:00
Röps
Röps is offline
Mooie uitslag Hmm ik vraag me wel af wat voor baat Mark erbij zou hebben te switchen moest hij wolf zijn. Hij maakte het Michelangelo-rijtje langer, maar ondertussen stonden er schijnbaar meer echte stemmen onder Neko (of net zoveel want die van mij stond er nog niet en van'taug kan wolf zijn). Dat zou niet heel handig zijn.

Edit: of Mark en Michelangelo zijn de geliefden en Mark stemde toch Neko
Oud 12-05-2011, 22:10
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mooi!

Wat kut dat er weer niet gestemd is. Doe dan niet mee.

Over het lijstje: Ik ga er ook vanuit dat er 2 valse stemmen onder Michelangelo staan (of 1, als iemand van de niet stemmers een wolf is). Maar ik vraag me af of dit een laatstemmer is. Het was namelijk nog niet duidelijk dat Rups gewisseld had. Dus misschien dacht de wolf dat hij/zij veilig stond.

Dit maakt Michelangelo niet geliefdeverdachte-af trouwens.
Oud 12-05-2011, 22:55
Verwijderd
Fijn, eindelijk een paar mensen gekeken naar argumenten en logische redenatie.

Natuurlijk ben ik nog geen geliefde-verdachte af dat is nog niemand en dat begrijp ik ook wel. Maar als je even je ''gevoel'' en de haat die ik dit spel op sommige () heb afgeroepen maar wel met oprechte bedoelingen van je afzet moet je even in de schoenen van de Cupido gaan staan.

Waarom zou de Cupido iemand geliefde maken die in het ''slechte'' rijtje van ronde 1 staat? Daarom geloof ik er ook niks van dat Snoopy, Rups of sann. geliefden zijn. Nee sann. jij ook niet maar ik werd gefrustreerd van die niet-logische aanvallen op mij.

Morgen ga ik alles verder bekijken want net getraind en gedronken dus nuttige analyses zullen er niet uitkomen.
Oud 12-05-2011, 22:56
Verwijderd
Aaaargh, ik vind je zo frustrerend. Alsof ik je haat, of alleen op gevoel af ga. Wat een gelul.
Oud 12-05-2011, 22:58
Fantôme
Fantôme is offline
excuus voor mijn niet doorgegeven stem. zoals iemand terecht aanhaalde ging ik blijkbaar uit van vrijdag ipv vandaag dat realiseerde ik me wel zo rond 17 uur, maar kon toen niet meer stemmen. was op het werk en bezig met een crisissituatie en daarna moest ik naar mijn studie.
Ik had anders op Neko* Rups of Snoopy gestemd (zoals ik al eerder aangaf te zullen gaan doen) en gezien de posts van de anderen was ik meegegaan op Neko. Een stem uitbrengen op rups of snoopy heeft dan namelijk weinig zin.

Aangezien Neko ook inderdaad wolf blijkt te zijn heb ik nog steeds geen vertrouwen in snoopy, gezien de uitslag van de eerste ronde. Overmorgen ga ik dan ook voor haar tenzij er nog overduidelijke redenen komen om dat niet te doen.
Oud 12-05-2011, 23:00
Verwijderd
Citaat:
Aaaargh, ik vind je zo frustrerend. Alsof ik je haat, of alleen op gevoel af ga. Wat een gelul.
Maar waarom zou het logisch zijn dat de Cupido iemand geliefde maakt uit het ''slechte'' rijtje? Ik zou als cupido willen winnen iig.

En dat zeg ik trouwens ook niet, ik reageerde zelf alleen vorige ronde vrij gefrustreerd omdat jullie me blijkbaar op geen enkel vlak ook maar probeerde te begrijpen. Dat is vrij frustrerend hoor voor een fanatieke speler Zeker als ik met redelijk logische argumenten kom.
Oud 12-05-2011, 23:01
Verwijderd
Citaat:
Maar waarom zou het logisch zijn dat de Cupido iemand geliefde maakt uit het ''slechte'' rijtje? Ik zou als cupido willen winnen iig.
Omdat Queasy wel vaker domme dingen doet in het weerwolfspel. En omdat zij wél overtuigd is van hoe fantastisch geniaal geil je bent en hoe goed je speelt. Wss heeft ze gedacht dat je het wel zou redden.
Oud 12-05-2011, 23:02
Verwijderd
En ik blijf erbij: je hebt een functie, je speelt bizar. Geliefde ligt het meest voor de hand nu je er een wolf uit hebt gestemd.
Oud 12-05-2011, 23:07
Verwijderd
Citaat:
En ik blijf erbij: je hebt een functie, je speelt bizar. Geliefde ligt het meest voor de hand nu je er een wolf uit hebt gestemd.
Speel ik nog bizarder dan anders ja?
Oud 12-05-2011, 23:24
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Gaan we nu weer op de 'noes iedereen haat me' toer?

En ben het met sann eens dat Queasy wel eens dom doet in het spel (no offense) en ze jou waarschijnlijk goed genoeg acht om dit te kunnen overleven, met precies dat argument dat je geeft. Aangezien jij elk spel aanhaalt hoe geweldig je bent en hoe goed je iedereen door hebt, zou het niet uit moeten maken in welk lijstje je staat, want je bent geweldig en je doorziet iedereen en dus kun je je daar ook wel uitlullen.
Toch?

Anyway, voor nu verdenk ik Arpos van wolf zijn. Zijn posts staan me niet aan. Ja, dat is GEVOEL.

Nu slapen, morgen werken. Na werk ga ik wel even stemlijstjes bestuderen.
Oud 13-05-2011, 06:57
snoopy
snoopy is offline
@ Michelangelo: je bijt je wel érg vast in het rijtjesverhaal. Zou het misschien kúnnen dat iemand een ándere reden heeft om mensen geliefden te maken?
Vorige spel was je er ook van overtuigd dat ik mensen geliefden had gemaakt die ik goed kende, maar ik had echt een volstrekt willekeurige combinatie gekozen, juist zodat mensen er niet achter zouden kunnen komen wie de geliefden waren (ook een doel van cupido lijkt me??!)
Face it: niet iedereen denkt zoals jij (gelukkig )
Oud 13-05-2011, 07:39
Verwijderd
Citaat:
Gaan we nu weer op de 'noes iedereen haat me' toer?

En ben het met sann eens dat Queasy wel eens dom doet in het spel (no offense) en ze jou waarschijnlijk goed genoeg acht om dit te kunnen overleven, met precies dat argument dat je geeft. Aangezien jij elk spel aanhaalt hoe geweldig je bent en hoe goed je iedereen door hebt, zou het niet uit moeten maken in welk lijstje je staat, want je bent geweldig en je doorziet iedereen en dus kun je je daar ook wel uitlullen.
Toch?

Anyway, voor nu verdenk ik Arpos van wolf zijn. Zijn posts staan me niet aan. Ja, dat is GEVOEL.

Nu slapen, morgen werken. Na werk ga ik wel even stemlijstjes bestuderen.
Helemaal niet. Het enige wat ik vraag is eens een keer op een logische manier naar alles te bekijken en met argumenten te komen LP.
Oud 13-05-2011, 08:23
Röps
Röps is offline
Ik neig in eerste instantie nu ook wel naar snoopy vanwege de rijtjes en haar verdediging (dat ze wel op iemand anders was gaan stemmen dan). Toch niet heel handig om met een duidelijke reden meteen voor je medewolf te gaan.

Michelangelo vind ik niet verdacht en hij heeft een groot aandeel in het hangen van neko.

Blijft sann over. Wel een riskante actie om bij de drie anderen te gaan staan, maar als dat dorpelingen zijn was neko misschien al min of meer opgegeven? Sann staat ook bij de tweede stemming in het rijtje waar ws. meer wolven in staan (arpos vind ik daarvan nog steeds verdacht ook).

Ik zal er zelf ook niet al te best voor staan na die switch en het neko rijtje, maargoed...
Oud 13-05-2011, 08:55
snoopy
snoopy is offline
Ik moet zeggen dat ik het nogal vreemd vind dat ik verdacht ben omdat Neko wolf bleek te zijn, 'want dat is iets wat wolven vaak doen, op een medewolf gaan staan'. Iedereen was het erover eens dat ik gewoon een valide reden had om op Neko te stemmen (twee keer! ) maar juist nu ze wolf blijkt ben ik het ook??

Nogmaals: dat van het rijtje begrijp ik helemaal, maar waarom Michelangelo dan juist niet verdacht is snap ik niet. Hij heeft, net als ik, 2 keer op Neko gestemd. Wat is het verschil?
Oud 13-05-2011, 09:14
Röps
Röps is offline
Citaat:
Ik moet zeggen dat ik het nogal vreemd vind dat ik verdacht ben omdat Neko wolf bleek te zijn, 'want dat is iets wat wolven vaak doen, op een medewolf gaan staan'. Iedereen was het erover eens dat ik gewoon een valide reden had om op Neko te stemmen (twee keer! ) maar juist nu ze wolf blijkt ben ik het ook??

Nogmaals: dat van het rijtje begrijp ik helemaal, maar waarom Michelangelo dan juist niet verdacht is snap ik niet. Hij heeft, net als ik, 2 keer op Neko gestemd. Wat is het verschil?
Ik vond jouw verdediging niet sterk; nog even opgezocht, deze dus:
Citaat:
Dan had ik toch wel van stem gewisseld? Ik vind het echt een kulargument en dat ben ik niet van je gewend
En eerste of tweede stemmen is ook nog wel een verschil, al moet ik dus toegeven dat het juist vóór je spreekt dat je met een goede reden als eerst op een wolf stemde. Zo'n stem lokt vaak meeschapers.
Oud 13-05-2011, 09:33
snoopy
snoopy is offline
Mja, mijn verdediging is ook niet sterk, want er is ook niet echt een verdediging. Ik heb op Neko gestemd precies om de reden die ik gegeven had (inactief, en hallo: eerste ronde, dus geen echte reden nog). Tweede ronde omdat ik dacht dat ze een wolf was en dat was ook zo.

En idd... Ik zou als wolf misschien/waarschijnlijk óók niet gewisseld zijn, dat is wel waar. Ik vond alleen het argument van michelangelo dat ik een wolf was omdát ik op een (mogelijke) wolf stemde niet heel logisch. En dát ben ik niet van hem gewend.
Oud 13-05-2011, 09:43
snoopy
snoopy is offline
Ik zou trouwens graag iets van de mensen horen die nog weinig gezegd hebben, met name Thomas. Er zit vrijwel altijd een stille wolf bij namelijk en het is ook een veelgebruikte tactiek van de geliefden. En bovendien is het bloedirritant als mensen niks zeggen/stemmen.
Oud 13-05-2011, 09:49
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Mja, mijn verdediging is ook niet sterk, want er is ook niet echt een verdediging. Ik heb op Neko gestemd precies om de reden die ik gegeven had (inactief, en hallo: eerste ronde, dus geen echte reden nog). Tweede ronde omdat ik dacht dat ze een wolf was en dat was ook zo.

En idd... Ik zou als wolf misschien/waarschijnlijk óók niet gewisseld zijn, dat is wel waar. Ik vond alleen het argument van michelangelo dat ik een wolf was omdát ik op een (mogelijke) wolf stemde niet heel logisch. En dát ben ik niet van hem gewend.
Het komt vaak voor dat als een wolf gehangen wordt, een andere wolf op het laatst meeschaapt. Maar inderdaad, aangezien jij in de eerste ronde al vroeg op Neko* ging staan ligt het niet voor de hand dat jij dat bent. Röps vind ik dan verdachter.
Oud 13-05-2011, 09:55
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Het komt vaak voor dat als een wolf gehangen wordt, een andere wolf op het laatst meeschaapt. Maar inderdaad, aangezien jij in de eerste ronde al vroeg op Neko* ging staan ligt het niet voor de hand dat jij dat bent. Röps vind ik dan verdachter.
Maar Röps hoefde niet te veranderen als hij wolf was. Hij stemde al vrij vroeg op arPos wat hij als verdediging zou kunnen gebruiken. Ik vind dat je ook wel een punt hebt maar ik vraag me af wat hij er mee zou opschieten om op het laatste moment toch nog te switchen.
Oud 13-05-2011, 09:56
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Maar Röps hoefde niet te veranderen als hij wolf was. Hij stemde al vrij vroeg op arPos wat hij als verdediging zou kunnen gebruiken. Ik vind dat je ook wel een punt hebt maar ik vraag me af wat hij er mee zou opschieten om op het laatste moment toch nog te switchen.
Indekken natuurlijk.
Oud 13-05-2011, 09:58
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Indekken natuurlijk.
Dan is het:

of veilige stem maar zeggen dat hij wel vroeg heeft gestemd.
of late stem, meeschapen maar wel op een wolf stemmen.

Welk scenario zou beter uitkomen? Volgens mij is die eerste veiliger.
Oud 13-05-2011, 10:38
Röps
Röps is offline
Als ik wolf was had ik natuurlijk wel gezien hoe het er feitelijk voor zou staan (verrader daargelaten) en als er meer echte stemmen onder Neko stonden zou het mooi indekken zijn inderdaad. Dan zouden er wel veel echte stemmen onder neko moeten staan vergeleken met de stemmen onder michelangelo, daar van'taug niet eens gestemd had.
Oud 13-05-2011, 11:52
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Helemaal niet. Het enige wat ik vraag is eens een keer op een logische manier naar alles te bekijken en met argumenten te komen LP.
Ik heb al gezegd dat je dan maar moet terugscrollen. Ik vind het allemaal valide argumenten die jij telkens afschrijft als 'een gevoel'. Dus ik ben klaar met je gezeur om argumenten, die heb ik je gegeven.
Oud 13-05-2011, 11:59
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Overigens denk ik niet dat snoopy wolf is. Ja, ze staat in het verkeerde rijtje en blablabla, maar ze speelt anders als ze wolf is, plus wat Schrödinger zegt. Gewoon ongelukkig in de stemlijstjes dus.
Ik denk wel dat Arpos wolf zou kunnen zijn, maar dat is dus meer gevoel dan dat ik het kan beargumenteren.
Over sann heb ik wel een goed gevoel. Maar ik zie haar er ook wel voor aan om met Michelangelo de hele boel te fucken door elkaar te beschuldigen van weetikwat en ondertussen stiekem ons allemaal uit te roeien maar dat vond ik zelf nogal vergezocht.

De stille mensen (Fantome, Thomas, Mutsieprutsie) mogen inderdaad wel wat meer posten.
Oud 13-05-2011, 13:53
Verwijderd
Citaat:
De stille mensen (Fantome, Thomas, Mutsieprutsie) mogen inderdaad wel wat meer posten.
Hier vond ik je een goed punt hebben. Thomas, Mutsieprutsie en fantome (in mindere mate) hebben naar mijn gevoel nog geen inbreng gehad.

Dat ik het niet altijd eens ben met wat sommige zeggen vind ik niet erg maar ik word de laatste weerwolfspelen moe van de inactiviteit van spelers. Je kan altijd een poging wagen natuurlijk.

Ik krijg hierin zelfs de neiging om dit een keer af te straffen. Wie weet zit er wéér een ''stille'' tussen.
Oud 13-05-2011, 14:09
Mutsieprutsie
Mutsieprutsie is offline
Ik vind het het toch wat vreemd dat Fantome dacht dat vandaag de hangronde was..wellicht was ze even in de war omdat ze helemaal niet hoeft te stemmen in de hangronde?

Ja en dat Thomas nu aangeeft dat ie nog helemaal niet gestemd heeft is natuurlijk ook raar. Wel hier vragen of de pm naar de spelleider moet, maar dan vervolgens geen pm versturen..dan kan je nieuw en onervaren zijn, maar ik vind het toch maar raar!

Verder heb ik nog steeds geen fijn gevoel () bij Michelangelo. Denk niet dat ie echt een wolf is, maar geliefde met bijvoorbeeld Mr. Mark zou heel goed kunnen denk ik.

O enne..fulltime baan ja, dus ik vind mezelf nog aardig actief voor iemand die gewoon netjes de hele dag werkt!
Oud 13-05-2011, 14:12
Verwijderd
Ik wacht even af wat de wolven doen, maar ik ben geneigd bij mijn punt te blijven: Dat Michelangelo geliefde is en mijn stem dus volgende ronde weer naar hem gaat.

Overigens ben ik vanavond weg en morgen pas halverwege/eind de middag terug (verjaardag in Zwolle), dus ik ga even 24 uur op minder/niet actief
Oud 13-05-2011, 14:35
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
.sann, wat ben jij ontzettend vreemd. Het enige wat je eigenlijk doet is Michelangelo aanvallen, het lijkt wel een obsessie. (ik bedoel niet te zeggen dat ik denk dat je slecht bent, waarom ik dat niet denk heb ik al eerder aangegeven)

Maar goed,
Ik denk niet echt dat Michelangelo geliefde is, simpelweg omdat het zo voor de hand ligt dat hij geliefde is. Laatst was hij ook geliefde gemaakt met VeGs en dat overleefde hij ook maar een ronde. Ik denk dat Queasy hem niet geliefde zou maken, simpelweg omdat hij heel snel wordt opgehangen of wordt opgegeten. Het lijkt me trouwens wel voor de hand liggen dat wolven spelers opeten die later een gevaar kunnen zijn, om niemands ego te voeden zal ik hier nog even niet verder op ingaan.

Verder vind ik Röps vreemd spelen maar dat kan ik niet hard maken. Eerst een veilige stem en daarna nog zeggen toch op iemand anders te hebben gestemd. Dat zijn vreemde acties maar als bad-guy schiet je er vrij weinig mee op om dat laat nog te zeggen. Zeker omdat hij als 4e aangaf te stemmen.

Ik denk niet dat Michelangelo wolf is eigenlijk. Hij zou nooit als 3e in de eerste ronde op een medewolf gaan stemmen. Snoopy is voor mij een betere kandidaat voor wolf omdat zij als eerste op *Neko ging stemmen. Michelangelo kan nog wel geliefde zijn maar dat ligt ook niet echt voor de hand vind ik. Maar ik kan het ook fout hebben. Als het stemlijstje nogal eentonig wordt zal ik wel meegaan op Michelangelo omdat het volgens mij wel interessant is om te weten wat voor functie hij heeft/had.

Dat ik de vorige ronde op hem stemde was omdat hij mij eruit wilde gooien, niet omdat ik ervan overtuigd was dat hij geliefde en/of wolf was. Daarom ben ik nu ook wat positiever jegens hem omdat ik hoop dat hij is bijgedraaid en zich wil bezighouden met het zoeken naar echte bad-guys in plaats van zich te focussen op mensen die hij niet verdacht vindt of hem niet opvallen.

Als er verder niet veel duidelijk wordt zal ik hoogst waarschijnlijk stemmen op een inactief persoon. Het is gruwelijk irritant en nog later in het spel zal toch iedereen over mij heenvallen als ik zeg te stemmen op een inactief persoon terwijl iedereen ook wel weet dat inactieve personen gruwelijk irritant zijn, zeker aan het eind van het spel.

Ik zeg nu dus al dat ik stem op Thomas omdat hij al twee keer is vergeten te stemmen en er net iets meer reden is om aan te nemen dat hij slecht is dan fantome.
Oud 13-05-2011, 14:37
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het het toch wat vreemd dat Fantome dacht dat vandaag de hangronde was..wellicht was ze even in de war omdat ze helemaal niet hoeft te stemmen in de hangronde?

Ja en dat Thomas nu aangeeft dat ie nog helemaal niet gestemd heeft is natuurlijk ook raar. Wel hier vragen of de pm naar de spelleider moet, maar dan vervolgens geen pm versturen..dan kan je nieuw en onervaren zijn, maar ik vind het toch maar raar!

Verder heb ik nog steeds geen fijn gevoel () bij Michelangelo. Denk niet dat ie echt een wolf is, maar geliefde met bijvoorbeeld Mr. Mark zou heel goed kunnen denk ik.

O enne..fulltime baan ja, dus ik vind mezelf nog aardig actief voor iemand die gewoon netjes de hele dag werkt!
Ik heb ook een fulltime baan. Maar je kaatst de bal weer terug ja?

Ik kan bij jou de vinger niet op leggen maar (net als arpos en fantome) maar bij een van jullie drieen zit er iets niet goed.
Oud 13-05-2011, 14:40
Verwijderd
Citaat:
om niemands ego te voeden zal ik hier nog even niet verder op ingaan.

ik hoop dat hij is bijgedraaid en zich wil bezighouden met het zoeken naar echte bad-guys in plaats van zich te focussen op mensen die hij niet verdacht vindt of hem niet opvallen.

Als er verder niet veel duidelijk wordt zal ik hoogst waarschijnlijk stemmen op een inactief persoon. Het is gruwelijk irritant en nog later in het spel zal toch iedereen over mij heenvallen als ik zeg te stemmen op een inactief persoon terwijl iedereen ook wel weet dat inactieve personen gruwelijk irritant zijn, zeker aan het eind van het spel.
punt 1:

punt 2: jahoor, dat vorige was enkel een reactie ik zie jou niet als badguy en ik verdenk nog steeds iedereen van geliefde (omdat ik nog niet een duidelijk aanwijzing heb en dus geen argumenten) maar niet jou meer of minder dan iemand anders.

Dit punt heb ik ook en dat heb ik bij zowel thomas, mutsieprutsie als fantome.
Oud 13-05-2011, 14:51
Mutsieprutsie
Mutsieprutsie is offline
Oke prima, maar mijn baan laat het iig niet heel erg toe om de halve dag te internetten. Dus zodra ik de kans heb kom ik hier even spieken en ik ben het er wel mee eens dat inactieve spelers heel erg irritant zijn, dus ik zal gaan proberen wat meer te gaan posten, goed? Moet ik natuurlijk niet opgegeten worden vanavond, maar anders ga ik dus wat meer mijn best doen.

Regels voor berichten