Advertentie | |
|
![]() |
|
I've screwed up. Maar of dat nou zo heel erg is eigenlijk weet ik niet, het brengt te veel verwarring en onzekerheid en ik ben er nog helemaal allemaal niet aan toe.
@nebel: ik was hier vroeger altijd heel actief en de laatste tijd lees ik eigenlijk alleen nog maar mee, maar ik wil je even heel veel sterkte wensen, het lijkt me heel heftig en ik vind het heel knap hoe je er evengoed mee omgaat..! *knuff* @dott: wij spraken elkaar een aantal jaar geleden nog wel eens (ook op msn) maar ik weet niet of je dat nog weet ![]()
|
Sterkte Nebel,Dott en alle anderen!
OT:Ik heb me alweer ziekgemeld, ben bijna meteen tijdens het derde lesuur naar huis gegaan, vorige week ook al, en niet omdat ik lichamelijk ziek was(najaa vorige week dat ook wel deels) maar nu vooral omdat ik t ff allemaal niet meer zie zitten, ik had mn moeder erover gebeld in de pauze en die zei dat ik maar moest gaan, maar mn beste vriendin zat dus hetzelfde als ik, en die ging dus in de pauze, en ik daarna, ze had vlakbij school nog op me gewacht zodat we niet beide alleen het roteind hoefde te fietsen, zij zat er ook helemaal doorheen omdat zij echt een vrees heeft voor presentaties enzo, en de gymleraar had gezegd dat we vandaag onze dans moesten opvoeren en dat dus volgende week blijkt te zijn, die zit nu dus nog een week vol met stress, en verder heeft zij psychisch ook ongeveer hetzelfde als ik, telkens in de shit zitten,mensen vinden waar je bij terecht kunt, gaat het weer wat beter vertrekken die mensen en voel je je weer net zo kut. Vannacht had ik ook alweer last van nachtmerries enzo dus ik ben ook nog ns doodmoe, En ik weet niet waar mn moeder is, want alle fietsen staan hier gewoon en de auto ook ![]() najaa jammer dan, die komt wel weer, t kan me nu ff allemaal niets schelen ik en die vriendin zeiden ook beide zo van, liever nu al die shit dan volgend jaar met de schoolexamens, want dan heb ik het vertrek van Joyce ook al aan mn kop hangen dus dan heb ik liever dat ik nu wat vaker thuisblijf en me rot voel, en dat het dan ook ns eindelijk opgelost wordt ipv een masker zoeken en weer doorgaan...... ik heb stiekem heel erg zin om mn kamer opnieuw in te gaan richten, dat wil ik al heel lang, en mss ga ik dadelijk ook maar ns opruimen ofzo, lekker wat doen zonder mn hersens te gebruiken |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Weet niet wat voor opname je gehad hebt, duis weet niet of het anders is maar het klinkt wel redelijk hetzelfde ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ik ga strakjes (een uur of 7) naar de dierenarts, Dus ik houd jullie wel op de hoogte met wat er was. OT; Ik weet niet of ik het ruzie kan noemen, maar het leek er wel op. Dat is echt sinds tijden dat IK ruzie heb, ik maak bijna nooit ruzie. Hoop dat het morgen weer wat overgewaait is. |
![]() |
||
Citaat:
Ontopic: de laatste twee weken gaan echt met pieken en dalen, beetje maf dit. Volgende week een stap verder met de therapie. Vind het toch wel eng, ben bang om vanalles fout te doen terwijl ik weet dat er weinig fout valt te doen. Ik voel me zo nu en dan wel erg sufkutterig met al dat gemiep. Iemand nog een paar ballen in de aanbieding? ![]()
|
Ga vandaag weer niet naar school,
nu maar hopen dat die leraar dat gesprek niet gaat verzetten naar volgende week want die week is al stressvol genoeg ![]() moeder gaat de school bellen, om die leraar aan de lijn te krijgen en om de directeur aan zn kop te zeuren over de rugzakbegeleiding, als dat niet helpt gaan we naar de coordinator, die kennen wij persoonlijk dus dat is lekker handig ![]() van die vriendin weet ik niet of ze vandaag wel of niet gaat.... moet straks alleen wel naar de audicien, hopen maar dat ik niemand uit mn klas tegenkom ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En bedankt nog voor de felicitaties! Gister zouden we iets van de huisarts/het ziekenhuis horen over de afspraak die misschien vervroegd kon worden. Nog niks gehoord helaas. |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: Ik heb zin in het weekeinde, leuke dingen doen. Helaas eerst nog twee dagen door ploeteren, hm..
|
@Kika, hmmm hopen dat je snel wat hoort dan.....
OT: kamer opnieuw ingericht enzo, moeder heeft die stageleraar gebeld en die gaf haar de preek die ik al 6x heb gehad over dat ik moet netwerken, man what am i doing the whole day? verder zei die leraar tegen haar dat hij zelf wel naar dat bedrijf zou gaan en het zou melden, en het op zou lossen, smst een vriendin doodleuk dat hij in de klas wat heeft gezegd dat hij die afspraak ging verzetten, en smst ze dat hij nog meer heeft gezegd maar daarvan weet ik niet wat, ze neemt haar telefoon ook niet op ![]() |
![]() |
|
Zometeen adviesgesprek..
Met vlagen word het heel werkelijk, vooral als ik mn vriend hoor dat ie me zo zal missen.. edit: waarsch word ik 12 sept opgenomen, op mn verjaardag xD
Laatst gewijzigd op 20-05-2011 om 08:48. |
![]() |
|
@Dott, nou lekker verjaardagscadeautje dan
![]() OT: ben kapot, op school eerst het bekende gezeik met mn wis/natuur-scheikunde leraar en die flipte m al. daarna kwam die stageleraar vrijwel direct snauwend naar mij toe, ja uuh dinsdag half 11. Ik gewoon heel beleefd''meneer zoals je weet gaan we dan met alle 3dejaars naar duitsland'' vervolgens flipt die leraar echt helemaal en schuift alle schuld op mij af omdat ''ik maar niet ziek had moeten zijn'' net of ik daar wat aan kan doen ![]() ik stond daar echt bijna te huilen, tuurlijk hoeft ie niet te liegen maar je liegt ook niet als je er nauwelijks iets over zegt, tuurlijk is het zijn schuld niet dat ik die beperking heb maar ik hoef toch ook niet dat schuldgevoel zomaar in mn handen geduwd te krijgen ![]() Mn zelfvertrouwen is nu echt hartstikke gedaald of zelfs bijna verdwenen, achterlijke rotvent dat het is! ik ben nu zo opgefokt als een stier, en zo gestresst dat mn spieren niet te ontspannen zijn en ik zit te typen als een gehaastte die nog maar een minuut te leven heeft ik ben gewooon oooo zoo boos op die vent! ik kan er gewoon geen woorden voor vinden hoe erg ik dit vind! En dat is nog niet t ergste, maar volgende week heb ik maandag 8 lesuren omdat ik ook nog wat in moet halen, ook bij die rotvent, dinsdag dan duitsland en tekenles, woendag heb ik dat gesprek en 8 lesuren, en dat dansje van gym,en woensdagochtend heeft mn moeder het gesprek voor de verlening van de pgb's dus daar ben ik stiekem ook best gespannen voor! Ik denk dat ik woensdag maar gewoon zeg dat ik naar de ggz moet ofzo, zodat ik na dat gesprek niet lang meer op school hoef te blijven al is mn moeder het daar nog niet zo mee eens, ziekmelden is geen optie want dat zou dan de 3de woensdag op rij zijn, of mn moeder maakt maar een afspraak bij de huisarts(niet mn eigenste want die ken ik niet eens) en dan ga ik wat tegen de stress halen want het hoeft niet lang meer te duren voordat ik alle haren weer uit mn hoofd trek en alles kapotgooi wat in mn buurt ligt. Morgen zou Joyce eigenlijk komen voor mn broertje, maar ze is ziek dus of ze komt is nog niet zeker, de kans is groot van niet, anders had ik het er nog met haar over kunnen hebben, Zal ik Joyce mailen? niet dat ze me kan helpen hiermee ofzo, maar wat moet ik dan in die mail zetten? ik stop maar met typen want ik kan nog wel uren door blijven gaan over hoe opgefokt en gespannen en gestresst ik me wel niet voel, forumbazen sorry voor mn woorden |
![]() |
|
Oei Waffie, wat naar! Die leraar gaat ook echt wel een beetje over de streep als hij zo boos op je is geworden, dat is echt niet goed. Maar volgens mij heb je ook al een triljoen keer geprobeerd er iets aan te doen dus wat je, denk ik, het beste kunt proberen is het lekker laten gaan. Ik had vroeger een toffe leerlingbegeleider en die zei dingen als: "Denk maar dat je een Teflonpan bent en alles van je af glijdt" en "Boos worden is net zegeltjes plakken: je plakt maar en je plakt maar, en op gegeven moment is je boekje vol en komt alles eruit". Dus denk maar dat je een Teflonpan bent en probeer iets te doen met die boosheid. Zet het even van je af door iets te gaan doen: een eind lopen, een goed boek lezen, mail Joyce, skeeler een stuk.. Alles beter dan nu gefrustreerd en boos op je kamer blijven zitten!
Sterkte meis (})
|
Weer veel gedaan, iedere dag een klein (en in het weekend een groter) klus-stapje verder. Maar mijn energie begint wel op te raken. En dat is niet zo handig, want er moet nog veel gebeuren en op mijn werk komt het einde van het schooljaar weer in zicht en dan is het altijd extra druk.
|
![]() |
|
waarom denken leraren nooit na voordat ze iets zeggen> natuurlijk nietwetend over wat er zich 3 maanden geleden heeft afgespeeld - als jullie nou geen voldoende hebben, pleeg ik zelfmoord. en dan gaat het niet over mij persoonlijk. altijd van die kleine dreiginkjes met zelfmoord, niet serieus uiteraard. maar stel nou dat er een leerling in je klas zit die dat van dichtbij meegemaakt heeft, wat doe je dan? gewoon je mond houden dus ... sowieso over dat soort onderwerpen ...
|
![]() |
|
@Sorry.x
Dat is inderdaad niet erg leuk nee, zelf heb ik ooit een invaller gehad die doodleuk begon te vertellen over wat moeders voor klussen deden vroeger en moederdag enzo, terwijl een klasgenoot zn moeder overleden was...... OT: zie echt ontzettend op tegen woensdag, Joyce was gister niet meer geweest, mn moeder zei dat ik haar maar moest mailen over woensdag, maar dat wil ik niet, ik vind dat niet prettig om dat te doen terwijl ik weet dat ze ziek is, morgenmiddag moet ik nog wat inhalen bij die leraar, en dan vraag ik nog wel ns beleefd wat ik kan verwachten van woensdag, reageert ie dan weer zo dan ga ik Joyce wel mailen, en vragen of zij tips heeft of ns met die leraar wil praten..... Verder ga ik als het weer een beetje meezit vandaag mn schooltas pimpen, Ik probeer zo min mogelijk aan woensdag te denken al lukt dat echt niet goed, ik weet nog niet hoe ik het woensdag de rest van de dag vol moet gaan houden, Gister heb ik niet veel gedaan, smiddags op bezoek geweest bij mensen in de straat en savonds waren een heleboel buurtbewoners op het plein, toen kwam de politie nog langs, omdat er nogal vaak mensen rondhangen die echt niet alleen sigaretten roken, maar toen zaten wij daar dus toen lagen we best wel dubbel, alleen toen waren we nog geen halfuur weg of er zat weer n grote groep die nog tot bijna 12 uur heeft geschreeuwd en gedaan. ik vind t zelf niet zo erg, maar ik vind t zo zielig voor al die kleine kindjes in de buurt.... Moet ook nog n werkstuk voor bio maken, maar alle info die ik op internet over dat onderwerp kan vinden is zo geschreven dat ik dr bijna n woordenboek naast moet houden, wat n kaktaal! |
![]() |
|
Pff ik merk dat ik heel erg moeite heb met de afgelopen week.
Alles lijkt zo vreselijk op zijn kop te staan, en dat beinvloed mn hele humeur. Ben knorrig, prikkelbaar, lichtgeraakt en makkelijk geirriteerd. Ik wil niet zo doen maar ik kan er eigk niet zo veel aan doen. Het feit dat ik het merk maar er niks aan kan doen maakt me alleen nog maar kwaaier.
|
![]() |
heey ik sag dit topic en ik d8 dit is eg iets voor mij ik moe hier eve me verhaal kwijt enso en ik vin het fijn als mense me dan steune want ik heb eg aardig wa tegeslage gehad in me lefe enso
nouja kijk ik ben dus sparklingbitch enso en ik vin da leuk maar heel veel mense nie en ik heb gwn het gefoel da ik nie geaccepteerd word. ik ken so iemand die heet glenn en hij doet eg heel erg gemeen tege mij ik vertelde so me verhaal tege hem en hij sei eg so van jah boeie ga dan weg hier nou kijk da raakte me heel erg sins die tijd ben ik dus wa meer op meself gaan leve. ik doe habbo hotel want da is eg een fijne uitlaat klep for mij en ik vin da fijn ik ontmoet leuke mense die het selfde van als ik sijn enso dus daar heb ik heel feel steun aan mja back to the point ik had dus dit jaar nog geen onvoldoendes gehaalt voor AK en nu heb ik een 5.3 gehaalt en ik vin dit eg nie leuk enso ik kan er wel van huile want dat doet me heel feel pijn ik denk dan so fan waarom doet da mens da?? wrm doet se me da aan?? maar ik durf nie te frage WHY dus da doe ik ook nie heeft iemand TIPS? kijk en nu heb ik ook nog dit: mijn tande zijn vies en geel terwijl ik ze 2x per dag poets. daarom wil een paar dingev rage: hoe oud moet je sijn om j etande te bleke en doet het pijn enso???????????? |
![]() |
|
Hoei, de eerste versie van mijn paper is af! Ik hoef hem pas op 7 juni in te leveren, maar ik had de deadline op afgelopen vrijdag gesteld. 't Is namelijk best een belangrijk vak en dit paper alleen al telt voor 7,5 ECTS. Ik vond het belangrijk om ervaring te krijgen in fatsoenlijk onderzoek doen met een tijdsplanning én om dit paper goed te schrijven én ik vind het leuk. En ik heb m'n eerste deadline dan wel niet precies gehaald, maar ik ben toch al een heel eind. Ik ben er blij mee!
Er zitten wel nog een triljoen voetnoten in en N.B.'s en andere dingen die ik moet wijzigen omdat ik er nog niet tevreden mee ben, maar het skelet staat er in elk geval en dat vind ik heel tof.
|
Verwijderd
|
Vanmorgen naar de communie van mijn neefje Rowin geweest in de kerk.
Het was een mooie dienst en mijn neefje Rowin heeft het goed gedaan in de kerk. ![]() Vanmiddag dus communie feest gevierd. Het was gezellig druk, veel gezinnen met kinderen die fijn buiten konden spelen. Na afloop van het communie feest zijn mijn ouders, mijn nichtje Lisanne en ik nog uit wezen eten bij de Griek. We hadden heerlijk gegeten ![]() Nu even rustig bij komen van een toch wel vermoeiende dag. Ik heb trouwens ook al een aantal dagen het gevoel eetbuien te hebben en ook dat ik geen maat meer weet te houden met het eten. En dat terwijl ik toch wel weer wil opletten met wat ik eet, is dat erg moeielijk. Ook heb ik er heel veel moeite mee dat een huisgenoot van mij zooo verschrikkelijk langzaam eet. En als zei zo langzaam eet heb ik de neiging ook maar te blijven eten tot dat zij ook klaar is met eten. GGGGGRRRRR, ik eten, ik word er niet goed van. Had ik maar een dag dat ik niet aan eten hoef te denken. Maar ja, je moet wel eten....... en dan weet ik weer geen maat te houden. Het is allemaal weer eg moeilijk op dit moment. Wie herkent dit???? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |