Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2011, 18:45
Verwijderd
Citaat:
hmmm, wij doen altijd rotterdams met twee pasrondes en zonder kraken. maar het is hoe dan ook cool
Pasrondes zijn lame, en kraken is echt nodig om het up te spicen in de zin van skills belonen, anders zit je met bijvoorbeeld 4x de boer en moet je stil zijn. Dat zijn geen leuke potten, man. Of wat denk je van een contra-ré met 200 roem in de hand en desondanks stuk gaan? Of met kraken een troef maken die je zelf niet eens hebt? Epische avondjes waarbij het nakaarten nog toffer is dan de kaarten zelf. Haalt het beste in de mens naar boven

Maatslagen verplicht troeven is ook gay
Advertentie
Oud 18-05-2011, 19:21
Verwijderd

Nieuw nummer van the National. Absinthe Minke Miekepieke Zonnevlekje naamzoek.
Oud 18-05-2011, 19:27
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Pasrondes zijn lame, en kraken is echt nodig om het up te spicen in de zin van skills belonen, anders zit je met bijvoorbeeld 4x de boer en moet je stil zijn. Dat zijn geen leuke potten, man. Of wat denk je van een contra-ré met 200 roem in de hand en desondanks stuk gaan? Of met kraken een troef maken die je zelf niet eens hebt? Epische avondjes waarbij het nakaarten nog toffer is dan de kaarten zelf. Haalt het beste in de mens naar boven

Wtf hebben jullie het over? Is dit een variant op stiften?
Oud 18-05-2011, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Wtf hebben jullie het over? Is dit een variant op stiften?
Yeah, die 4x de boer moeten in zwarte vakjes voor de jack in de box-set, zodat je niet alleen met de twee maar ook met alle schoppenkaarten kunt terughalen op de 7. En dan is het een kwestie van ellenbogen op tafel en incasseren maar
Oud 18-05-2011, 19:35
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Yeah, die 4x de boer moeten in zwarte vakjes voor de jack in de box-set, zodat je niet alleen met de twee maar ook met alle schoppenkaarten kunt terughalen op de 7. En dan is het een kwestie van ellenbogen op tafel en incasseren maar
Jajajajaaaaa.... Jaaa. Ja. *knikt semi-begrijpend*
Oud 18-05-2011, 19:36
Verwijderd
ik begin een ongezond magere kop te krijgen, snel een frietje kapsalon eten!
Oud 18-05-2011, 19:40
Verwijderd
of twee
Oud 18-05-2011, 19:45
Noedelhap
Noedelhap is offline
Dat is zoooooo 2008 Toen was de HIV al bijna 2 jaar uit zijn bloed...

http://online.wsj.com/article/SB122602394113507555.html

Of zoooo 1989:

In 1989, Dr. Rossi had a case eerily similar to the one in Berlin. A 41-year-old patient with AIDS and lymphoma underwent radiation and drug therapy to ablate his bone marrow and received new cells from a donor. It is not known if those cells had the protective CCR5 mutation, because its relation to HIV hadn't been discovered yet. But after the transplant, HIV disappeared from the patient's blood. The patient died of his cancer 47 days after the procedure. Autopsy tests from eight organs and the tumor revealed no HIV.
Oud 18-05-2011, 19:51
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

nice
Oud 18-05-2011, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Jajajajaaaaa.... Jaaa. Ja. *knikt semi-begrijpend*
Ja, het is een pittig spelletje, Edjekadetje
Oud 18-05-2011, 20:37
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
mager
Oud 18-05-2011, 20:46
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik heb je eigenlijk nog nooit met een dik hoofd gezien, post eens een foto na die twee kapsalons!
Oud 18-05-2011, 21:09
Verwijderd
Johan Derksen heeft soms een dikke kop
Oud 18-05-2011, 21:10
Verwijderd
nu heb ik een foodbaby
Oud 18-05-2011, 21:11
Verwijderd
Ik heb M&M's gegeten als avondeten.

Hoi, trouwens.
Oud 18-05-2011, 21:13
Verwijderd
Ik heb 750gr shoarma gekocht. Met pitabroodjes. Nomz.
Oud 18-05-2011, 21:13
Verwijderd
Oh de nieuwe bon iver is gelekt drie keer raden wat ik aan het downloaden ben
Oud 18-05-2011, 21:15
Verwijderd
Citaat:
Johan Derksen heeft soms een dikke kop
ja die man is echt een gewichtig wonder, wangen, geen wangen, wangen, geen wangen. Het is maar goed dat hij zo'n constante factor als een snor heeft.
Oud 18-05-2011, 21:15
Verwijderd
Citaat:
Wát.
Oud 18-05-2011, 21:16
Verwijderd
Trouwens, Volkert, hoe ging je gesprek? PM mag ook! En niet antwoorden mag ook al je daar geen zin in hebt!
Oud 18-05-2011, 21:16
Verwijderd
Citaat:
...dat is genoeg voor een week he?
Oud 18-05-2011, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Trouwens, Volkert, hoe ging je gesprek? PM mag ook! En niet antwoorden mag ook al je daar geen zin in hebt!
uhm, wel interessant en een vreemde combinatie van intense vragenlijsten van pagina's lang met intieme details, en een redelijk oppervlakkig gesprek er bij. Ik hoor of morgen, of over een weekje ongeveer of ik op de wachtlijsten gezet ga worden, ze moeten nog vergaderen.
Oud 18-05-2011, 21:18
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

Deze was ook voor jou Vlek!
Oud 18-05-2011, 21:20
Verwijderd
Wat een gek idee, dat andere mensen nu over jou gaan vergaderen en mogen bepalen of je op een wachtlijst komt aan de hand van vragenlijst en een gesprek.

Maar viel het mee? Je was behoorlijk zenuwachtig toch?
Oud 18-05-2011, 21:22
Verwijderd
ja ik vind het ook niet zo prettig om mijn eigen toekomst in andermans handjes te leggen, helaas. En ik was bloed en bloed en bloednerveus vreemde spanning is dat altijd, alsof heel de wereld nep is behalve mijn eigen zenuwen
Oud 18-05-2011, 21:24
Verwijderd
Citaat:
uhm, wel interessant en een vreemde combinatie van intense vragenlijsten van pagina's lang met intieme details, en een redelijk oppervlakkig gesprek er bij. Ik hoor of morgen, of over een weekje ongeveer of ik op de wachtlijsten gezet ga worden, ze moeten nog vergaderen.
Oh jeetje, ik was helemaal vergeten dat je dat gesprek gehad had! Wat een bizarre gewaarwording, dat er nu over je vergaderd gaat worden.
Oud 18-05-2011, 21:24
Verwijderd
Ik zie op facebook dat Volkert heeft gereageerd op de foto van iemand die héél erg op mijn moeder lijkt. Echt héél héél erg. Maar mijn moeder is niet 22 en man.
Oud 18-05-2011, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Ik zie op facebook dat Volkert heeft gereageerd op de foto van iemand die héél erg op mijn moeder lijkt. Echt héél héél erg. Maar mijn moeder is niet 22 en man.
hahaha wat. Facebook is echt eng, ik vergeet telkens dat je ziet op welke foto's ik reageer. pm eens wie!
edit: oh wacht, begint zijn naam met een M?
Oud 18-05-2011, 21:26
Verwijderd
Citaat:
...dat is genoeg voor een week he?
2 dagen
Oud 18-05-2011, 21:29
Pierrot
Pierrot is offline
Godver, die finale is echt geen drol aan.
Oud 18-05-2011, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Deze was ook voor jou Vlek!
Oh fijn, even luisteren! Ik moet mezelf eens wat vaker naamzoeken! Maar meestal naamzoek ik nog steeds op Sneeuwvlokje omdat ik me er nog steeds niet echt van bewust ben dat Sneeuwvlokje niet meer bestaat.
Oud 18-05-2011, 21:36
Verwijderd
Citaat:
ja ik vind het ook niet zo prettig om mijn eigen toekomst in andermans handjes te leggen, helaas. En ik was bloed en bloed en bloednerveus vreemde spanning is dat altijd, alsof heel de wereld nep is behalve mijn eigen zenuwen
Oh ik ken dat soort zenuwachtigheid wel hoor, naar is dat en helaas is er vrij weinig aan te doen. Knap van je dat het gedaan hebt, ben je uiteindelijk alleen moeten gaan of gingen je ouders toch nog mee?

Ik hoop voor jou dat je op de wachtlijst komt. Is het voor jou al helemaal duidelijk dat je dat ook wil, of heb je het idee dat je daar door die gesprekken of het proces wat daar aan verbonden is (ik weet eigenlijk niet precies hoe dat allemaal in z'n werk gaat) nog achter moet komen?
Oud 18-05-2011, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Oh ik ken dat soort zenuwachtigheid wel hoor, naar is dat en helaas is er vrij weinig aan te doen. Knap van je dat het gedaan hebt, ben je uiteindelijk alleen moeten gaan of gingen je ouders toch nog mee?

Ik hoop voor jou dat je op de wachtlijst komt. Is het voor jou al helemaal duidelijk dat je dat ook wil, of heb je het idee dat je daar door die gesprekken of het proces wat daar aan verbonden is (ik weet eigenlijk niet precies hoe dat allemaal in z'n werk gaat) nog achter moet komen?
Ja, ik heb ze mee weten te slepen, gelukkig! Ja, voor mij is het allemaal wel enigszins duidelijk. Nu mijn taak om te overtuigen!
Oud 18-05-2011, 21:58
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik heb ze mee weten te slepen, gelukkig! Ja, voor mij is het allemaal wel enigszins duidelijk. Nu mijn taak om te overtuigen!
Is eigenlijk dat altijd geweten? Ik bedoel, jijzelf?
Oud 18-05-2011, 21:59
Verwijderd
sluimerend eerder.
Oud 18-05-2011, 22:07
Verwijderd
Ik ken je natuurlijk niet heel erg goed behalve van de paar keer dat we elkaar ontmoeten hebben op de academie en je posts op dit forum, maar ik vind het eigenlijk best 'logisch' (dit is niet helemaal het woord wat ik zoek, maar ik kan geen beter woord vinden). Ik was eerst een klein beetje verrast omdat ik het eigenlijk helemaal niet wist, maar daarna kwam ik vrij snel tot de conclusie dat ik het helemaal niet vreemd en juist logisch (weer dat woord) vind op een bepaalde manier.

Beetje een gekke post zo.
Oud 18-05-2011, 22:07
Verwijderd
En fijn dat je ouders toch meegingen. En succes met alle stappen die nu gaan komen!
Oud 19-05-2011, 07:12
Noedelhap
Noedelhap is offline
Was s.com onbereikbaar van +- 22:00 gisteravond tot nu?
Oud 19-05-2011, 07:15
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Zo te zien wel
Oud 19-05-2011, 07:23
Verwijderd
Citaat:
Jep
Oud 19-05-2011, 07:26
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Jep
Zat je met je voeten in de Cat6-kabels te harken?
Oud 19-05-2011, 07:51
Verwijderd
Ssst
Oud 19-05-2011, 08:27
Macrador
Macrador is offline
en wat die advertentie daar bovenaan queasy?
Oud 19-05-2011, 08:37
Verwijderd
Goedemorgen!
Oud 19-05-2011, 08:37
Verwijderd
Wat is deze, ik wil rode cijfertjes. En het lukt niet.
Oud 19-05-2011, 08:38
Verwijderd
HA.
Oud 19-05-2011, 08:48
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:

discussie amsterdams/rotterdams is zinloos, maar wat betreft het kraken ben ik het helemaal met je eens. ik kan het alleen (nog) niet, maar dat komt wel

en áls je dan rotterdams speels is de combi met utrecht gewoon kut. dan is één of twee pasrondes echt prima en het maakt het spannend genoeg. en belangrijker: je kunt nog fatsoenlijk blijven spelen, ongeacht de hoeveelheid drank in je mik
Oud 19-05-2011, 08:48
Rationeel
Rationeel is offline
AH! gefeliciteerd Azèche!
Oud 19-05-2011, 09:05
Lorelei
Lorelei is offline
Utrechts speelt sowieso kut, maar 1 pasronde is nog kutter imo. Want of je hebt mooie kaarten van 1 kleur en dat wil je dan meteen maar kiezen zonder het risico te lopen dat iemand anders m pakt, of je hebt shit en dan maakt het niet zoveel uit of je meteen moet spelen of een ronde moet wachten, hopen dat de tegenstander speelt is zinloos

ik had laatst echt een shithand en we speelden met 1 pasronde. Klaver werd gevraagd en ik had aas 10 vrouw zeven oid, en dat was mn beste kleur. Dan heb ik liever dat ik meteen moet kiezen, dan dat ik eersst moet gaan hopen dat iemand toevallig boer nel + nog wat heeft een speelt.

die gok heb ik niet genomen en ik ben maar gewoon gaan spelen. Had verder echt alleen maar zevens en zo.
Oud 19-05-2011, 09:07
Lorelei
Lorelei is offline
Gefeliciteerd K.!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten