| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
Dat is zoooooo 2008
Toen was de HIV al bijna 2 jaar uit zijn bloed...http://online.wsj.com/article/SB122602394113507555.html Of zoooo 1989: In 1989, Dr. Rossi had a case eerily similar to the one in Berlin. A 41-year-old patient with AIDS and lymphoma underwent radiation and drug therapy to ablate his bone marrow and received new cells from a donor. It is not known if those cells had the protective CCR5 mutation, because its relation to HIV hadn't been discovered yet. But after the transplant, HIV disappeared from the patient's blood. The patient died of his cancer 47 days after the procedure. Autopsy tests from eight organs and the tumor revealed no HIV. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
edit: oh wacht, begint zijn naam met een M? |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik hoop voor jou dat je op de wachtlijst komt. Is het voor jou al helemaal duidelijk dat je dat ook wil, of heb je het idee dat je daar door die gesprekken of het proces wat daar aan verbonden is (ik weet eigenlijk niet precies hoe dat allemaal in z'n werk gaat) nog achter moet komen? |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik ken je natuurlijk niet heel erg goed behalve van de paar keer dat we elkaar ontmoeten hebben op de academie en je posts op dit forum, maar ik vind het eigenlijk best 'logisch' (dit is niet helemaal het woord wat ik zoek, maar ik kan geen beter woord vinden). Ik was eerst een klein beetje verrast omdat ik het eigenlijk helemaal niet wist, maar daarna kwam ik vrij snel tot de conclusie dat ik het helemaal niet vreemd en juist logisch (weer dat woord) vind op een bepaalde manier.
Beetje een gekke post zo.
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() en áls je dan rotterdams speels is de combi met utrecht gewoon kut. dan is één of twee pasrondes echt prima en het maakt het spannend genoeg. en belangrijker: je kunt nog fatsoenlijk blijven spelen, ongeacht de hoeveelheid drank in je mik
|
||
|
|
|
|
Utrechts speelt sowieso kut, maar 1 pasronde is nog kutter imo. Want of je hebt mooie kaarten van 1 kleur en dat wil je dan meteen maar kiezen zonder het risico te lopen dat iemand anders m pakt, of je hebt shit en dan maakt het niet zoveel uit of je meteen moet spelen of een ronde moet wachten, hopen dat de tegenstander speelt is zinloos
![]() ik had laatst echt een shithand en we speelden met 1 pasronde. Klaver werd gevraagd en ik had aas 10 vrouw zeven oid, en dat was mn beste kleur. Dan heb ik liever dat ik meteen moet kiezen, dan dat ik eersst moet gaan hopen dat iemand toevallig boer nel + nog wat heeft een speelt. die gok heb ik niet genomen en ik ben maar gewoon gaan spelen. Had verder echt alleen maar zevens en zo. |
|
![]() |
|
|