| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik kan wel pesten, 21'en, 31'en, blackjack, 1000'en en poker. En kaartjeblazen. |
||
|
|
||
|
Citaat:
En wel met dichte kaarten, maar ook met hulp. Want na een tijdje ken je de regels wel, maar weet je nóg niet wat je moet doen. Dat is zo irritant
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens alleen maar als de puntentelling dat toestaat In het kader van "Ach, geintje, wat kan het schelen." En dan 70 roem op tafel pakken omdat je maat de boer heeft
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() )
|
|
|
|
|
|
Net een perfect potje gespeeld. 1500+ tegen 600 gewonnen. Volgens mij hebben zij geen een keer kunnen spelen zonder nat te gaan. Wij hadden echt lekkere handen en ook vooral heel erg mooi aanvullend op elkaar.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik heb het artikel thuis liggen, ik kan nu niet opzoeken waardoor de auteurs dachten dat het kwam
|
|
|
|
||
|
Citaat:
dus ik verwerp het onderzoek! |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
Lars Von Trier Declared “Persona Non Grata” at Cannes, Effective Immediately
Using wording that may have far-reaching effect in Lars Von Trier’s relationship with the Cannes Film Festival, the event’s Board of Directors declared the Danish director “persona non grata” today after his controversial press conference Wednesday when he seemingly joked that he had some sympathy for Hitler and “understood him” and flippantly said he was a “Nazi.”
|
|
|
|
|
|
We hebben onze duits docent bijna laten huilen, althans, hij moest net niet huilen.
Als docent; lekker puh, eigen schuld Als persoon, is het wel zielig voor hem. Ik heb wel een beetje medelijden, maar docent zijn is gwn niet zijn vak. En als orde houden een vak was, dan was ie er bijzonder slecht in. Alhoewel we wel de drukste havo klas zijn. |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Gisteren vroeg een meisje op een basisschool aan me waar ik die leuke oorbellen van had.
Dus ik vertelde dat ik ze van mijn zusje had gehad, voor m'n verjaardag. "Oh, bent u jarig geweest? Hoe oud bent u geworden?" En toen zei een jongetje: "Nee, je moet vragen hoe jong ze is geworden, want dat ligt vaak nogal gevoelig.' Groep 6
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() ![]() sann, nu niet weer aankomen met "zuurpruim" he
|
||
| Advertentie |
|
|