| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 19-05-2011 om 22:29. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb wel iets meer kleurtjes, maar dat is allemaal vrijetijdskleding en nu moet ik in het kader van project Serieuze Vrouw toch eens wat anders gaan kopen. En dat wil ik niet allemaal zwart, want ik wil niet de juffrouw zijn die altijd in zwart loopt.
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik heb trouwens wel een betere kont dan dit meisje zeg. Als dit bij die benen hoort hoef ik die benen ook niet. http://shop.mango.com/ficha.faces?id...ate=she_003_IN
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
Ik doe ook niet aan internetwinkelen om die reden idd
![]() Als ik weer wat meer geld heb, moeten we een keertje samen gaan Quisje.. want hoewel onze smaak (en kleuren en modellen en zo) enigszins van elkaar verschillen, kunnen we elkaar volgens mij wel mooi aanvullen
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan ook zeker voor deze kleuren wel een extra paar ogen gebruiken. De reden waarom ik toch op internet aan het kijken ben is dat er in Utrecht gewoon niet zoveel is. Veel (redelijk betaalbare) winkels hebben pasvormen die me niet passen en dan houdt het op, bij zulke kledingstukken. |
|
|
|
||
|
Citaat:
(Hoewel ik niet weet waar, maar als jij ergens betere ervaringen hebt, ga ik wel mee )Ik weet niet overigens, ik heb in juli waarschijnlijk wel een kledingbudget En misschien in juni ook wel (het hangt ook vooral af van de keuzes die ik maak wat betreft andere dingen). Wanneer heb jij meer tijd dan?
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Maar ik vond het wel zielig. Voor haar als persoon. Niet als docent, want ze maakte het er zelf naar. Dus ik gooide maar een prop naar haar hoofd. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee, maar ik snap Bloemmetje ook wel een beetje. Voor mijn doen ben ik nu ook overdreven correct. Bij ons op de middelbare school was een heel impopulaire leraar, die op een gegeven moment door een leerlinge op zijn bril was geslagen (!) en toen maandenlang thuiszat. Heel erg natuurlijk, nu vind ik het ook echt erg, maar toen betrapte ik mezelf ook af en toe op ''mwhehe, net goed''-gevoelens. Helemaal toen hij me later, tijdens de les, om een of andere reden ''slap'' noemde. Toen dacht ik, wie is hier gvd nou slap??? Laat zich slaan en zit vervolgens maandenlang thuis. |
|
![]() |
|
|