Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-05-2011, 22:16
Verwijderd
mmm ik heb trouwens helemaal geen geld voor een broek want ik moet voor het afstuderen nog duizendmiljoen boekjes en andere dingen drukken
Advertentie
Oud 19-05-2011, 22:16
Verwijderd
Citaat:
Nee hoor, prima benen
Ja kon ik die ook maar bestellen.
Oud 19-05-2011, 22:17
Noedelhap
Noedelhap is offline
Hee Volkert, wanneer ga je je art, gedrukt op shirts, eens verkopen aan mij?
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja kon ik die ook maar bestellen.
Ja, die staan wel leuk naast de kamerplant.
Verwijderd
Wel een mooi setje. maar die kleur vind ik toch meer iets voor een safarioutfit
Oud 19-05-2011, 22:18
Verwijderd
Citaat:
Hee Volkert, wanneer ga je je art, gedrukt op shirts, eens verkopen aan mij?
als ik afgestudeerd ben!
Verwijderd
dan heb ik eindelijk tijd voor leuke dingen
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ook al een zwarte (die ik nog korter moet laten maken ) maar ook een zwarte blouse die weer nergens op staat, dus nu zoek ik naar alternatieve kleuren. Maar ik twijfel, want ik ben niet zo gewend aan dit soort kleurtjes, al vind ik het wel chic.
80% van mijn kleding is zwart, en van de resterende 20% is het grootste deel een ingetogen donkergroen/paars/blauw/viesroze/grijs. Dat rokje is beige en zo'n beetje het enige lichte kledingstuk dat ik heb. Maar hij staat erg leuk, vind ik.
Oud 19-05-2011, 22:20
Verwijderd
Citaat:
Wel een mooi setje. maar die kleur vind ik toch meer iets voor een safarioutfit
Nja nja nja, dat is ook een beetje mijn punt. Maar grijs en bruin staat me heel slecht, donkerblauw vind ik te ouwelijk, zwart heb ik/koop ik sowieso al en 'gekke' kleurtjes zijn weer niet te combineren. Dus hmmmmmmm. Even kijken of het wat kost als je het terugstuurt.

Citaat:
als ik afgestudeerd ben!
Ohja, daarover. Als ik zegmaar ehh, in september een baan heb (die kans is er) en dan na een maand of twee uit de schulden ben en zo, dan wil ik een keer langskomen als je dat goed vindt, en werk van je kopen.

Laatst gewijzigd op 19-05-2011 om 22:29.
Oud 19-05-2011, 22:20
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
als ik afgestudeerd ben!
Hou ik je aan!
Oud 19-05-2011, 22:21
Verwijderd
Citaat:
80% van mijn kleding is zwart, en van de resterende 20% is het grootste deel een ingetogen donkergroen/paars/blauw/viesroze/grijs. Dat rokje is beige en zo'n beetje het enige lichte kledingstuk dat ik heb. Maar hij staat erg leuk, vind ik.
Ik heb wel iets meer kleurtjes, maar dat is allemaal vrijetijdskleding en nu moet ik in het kader van project Serieuze Vrouw toch eens wat anders gaan kopen. En dat wil ik niet allemaal zwart, want ik wil niet de juffrouw zijn die altijd in zwart loopt.
Oud 19-05-2011, 22:22
Verwijderd
Dan toch maar grijs? Grijs <3 of iets hips in donkerblauw. Bruin is zo'n onzakelijke kleur. En vooral veel zwart combineren met blije kleurtjes
Oud 19-05-2011, 22:22
Verwijderd
Ik heb trouwens wel een betere kont dan dit meisje zeg. Als dit bij die benen hoort hoef ik die benen ook niet. http://shop.mango.com/ficha.faces?id...ate=she_003_IN
Oud 19-05-2011, 22:24
Verwijderd
Vroegah droeg ik haast alleen maar zwart. En toen ik een klein mozje was en erachter kweam dat ik een HERFSTTYPE was veel van die kleuren. De laatste tijd neig ik meer naar lelijke snoepkleurtjes. Mintgroen
Oud 19-05-2011, 22:24
Verwijderd
ze heeft sowieso geen kuiten [/jaloerse bitch]
Oud 19-05-2011, 22:25
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
En wat vindt men hier dan van zoiets?
http://shop.mango.com/ficha.faces?id...ate=she_003_IN
Vast vreselijk niet?
Citaat:
Of eigenlijk zo.
http://shop.mango.com/ficha.faces?id...ate=she_003_IN

Edit: nou knalrode lipstick ben ik niet van plan, maar opgestoken haar dan weer wel, als het lang genoeg is.
Ik zeg: doen!
Oud 19-05-2011, 22:25
Verwijderd
Citaat:
ze heeft sowieso geen kuiten [/jaloerse bitch]
Ze is vast gefotoshopt.
Oud 19-05-2011, 22:26
Verwijderd
Citaat:
Nja nja nja, dat is ook een beetje mijn punt. Maar grijs en bruin staat me heel slecht, donkerblauw vind ik te ouwelijk, zwart heb ik/koop ik sowieso al en 'gekke' kleurtjes zijn weer niet te combineren. Dus hmmmmmmm. Even kijken of het wat kost als je het terugstuurt.

Ohja, daarover. Als ik zegmaar ehh, in september een baan heb (die kans is er) en dan na een maand of twee uit de schulden ben en zo, dan wil ik een keer langskomen als je dat goed vind, en werk van je kopen.
Oud 19-05-2011, 22:28
Noedelhap
Noedelhap is offline
Noedelhap

*kruisje*

op de leeftijd van 80 jaar

dinsdag x-x-1982 woensdag 21 november 2063

Noedelhap hield van bloemen

Hm, en de vorige keer dat ik dit testte, was het 2070!
Oud 19-05-2011, 22:28
Verwijderd
I take that as a yes.
Oud 19-05-2011, 22:31
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik heb trouwens wel een betere kont dan dit meisje zeg. Als dit bij die benen hoort hoef ik die benen ook niet. http://shop.mango.com/ficha.faces?id...ate=she_003_IN
Huh, die kont is toch prima?
Oud 19-05-2011, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Ik zeg: doen!
Ik stond op het punt om... Maar, als je het niet wil moet je het terugsturen naar het buitenland en ik vind het toch wel heel erg irritant dat ik het niet kan passen want ik weet gewoon niet welke maat ik heb en het jasje is er sowieso maar in 'e'en maat en hgggnnngngng. Ik faal echt in internetwinkelen.

Citaat:
Huh, die kont is toch prima?
Hij ontbreekt nogal, imo.
Oud 19-05-2011, 22:35
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik stond op het punt om... Maar, als je het niet wil moet je het terugsturen naar het buitenland en ik vind het toch wel heel erg irritant dat ik het niet kan passen want ik weet gewoon niet welke maat ik heb en het jasje is er sowieso maar in 'e'en maat en hgggnnngngng. Ik faal echt in internetwinkelen.

Misschien is ie platgeshopt! Het zegt imo meer over de saaiheid van die rok.
Oud 19-05-2011, 22:35
Lorelei
Lorelei is offline
Ik doe ook niet aan internetwinkelen om die reden idd

Als ik weer wat meer geld heb, moeten we een keertje samen gaan Quisje.. want hoewel onze smaak (en kleuren en modellen en zo) enigszins van elkaar verschillen, kunnen we elkaar volgens mij wel mooi aanvullen
Oud 19-05-2011, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Misschien is ie platgeshopt! Het zegt imo meer over de saaiheid van die rok.
Mijn kont is beter in iedere rok!
Oud 19-05-2011, 22:37
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Mijn kont is beter in iedere rok!
This post is worthless without pics!
Oud 19-05-2011, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Ik doe ook niet aan internetwinkelen om die reden idd

Als ik weer wat meer geld heb, moeten we een keertje samen gaan Quisje.. want hoewel onze smaak (en kleuren en modellen en zo) enigszins van elkaar verschillen, kunnen we elkaar volgens mij wel mooi aanvullen
Oh dat vind ik een heel leuk idee, gaan we zeker doen! Wanneer heb je weer meer geld? Precies wanneer ik weer tijd heb?
Ik kan ook zeker voor deze kleuren wel een extra paar ogen gebruiken. De reden waarom ik toch op internet aan het kijken ben is dat er in Utrecht gewoon niet zoveel is. Veel (redelijk betaalbare) winkels hebben pasvormen die me niet passen en dan houdt het op, bij zulke kledingstukken.
Oud 19-05-2011, 22:41
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Oh dat vind ik een heel leuk idee, gaan we zeker doen! Wanneer heb je weer meer geld? Precies wanneer ik weer tijd heb?
Ik kan ook zeker voor deze kleuren wel een extra paar ogen gebruiken. De reden waarom ik toch op internet aan het kijken ben is dat er in Utrecht gewoon niet zoveel is. Veel (redelijk betaalbare) winkels hebben pasvormen die me niet passen en dan houdt het op, bij zulke kledingstukken.
Dan gaan we lekker ergens anders shoppen (Hoewel ik niet weet waar, maar als jij ergens betere ervaringen hebt, ga ik wel mee )

Ik weet niet overigens, ik heb in juli waarschijnlijk wel een kledingbudget En misschien in juni ook wel (het hangt ook vooral af van de keuzes die ik maak wat betreft andere dingen). Wanneer heb jij meer tijd dan?
Oud 19-05-2011, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Ik heb bij mijn eindexamen wiskunde en filosofie het beste gemaakt Wiskunde
Ik heb mijn economie-examen beter gemaakt dan mijn Nederlands :')

/superlate reactie
Oud 19-05-2011, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Dan gaan we lekker ergens anders shoppen (Hoewel ik niet weet waar, maar als jij ergens betere ervaringen hebt, ga ik wel mee )

Ik weet niet overigens, ik heb in juli waarschijnlijk wel een kledingbudget En misschien in juni ook wel (het hangt ook vooral af van de keuzes die ik maak wat betreft andere dingen). Wanneer heb jij meer tijd dan?
Ik hoop ook in juli! Had vandaag een pragmatisch en energie-gevend gesprek met mijn scriptiebegeleider, dus ik ga nu eindelijk eens uit mijn impasse komen en dat ding afschrijven. Maar als ik gewoon goed werk kan ik tussendoor natuurlijk best een middagje winkelen, het is alleen dat dat van mezelf niet mag zolang ik niet ook fatoenlijk werk, zegmaar.
Oud 19-05-2011, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Qft.
Oud 19-05-2011, 22:44
Verwijderd
ik had een 9,7 voor economie maar ik deed ook de havo heh!
Oud 19-05-2011, 22:45
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik hoop ook in juli! Had vandaag een pragmatisch en energie-gevend gesprek met mijn scriptiebegeleider, dus ik ga nu eindelijk eens uit mijn impasse komen en dat ding afschrijven. Maar als ik gewoon goed werk kan ik tussendoor natuurlijk best een middagje winkelen, het is alleen dat dat van mezelf niet mag zolang ik niet ook fatoenlijk werk, zegmaar.
Dan richten we ons gewoon op juli
Verwijderd
Citaat:
This post is worthless without pics!
Ik ben voor je aan het zoeken. Tot nu toe wel foto's met Ludwigs kont gevonden maar niet met mijn eigen. Misschien heb ik grootheidswaan want mensen lijken niet de neiging te hebben 'm op de foto te zetten!
Verwijderd
Citaat:
Havo :')

Spoiler
Oud 19-05-2011, 22:48
Verwijderd
Pff dat verantwoordingsdebat duurt ook maar. Wel dramatisch zeg dat Roemer de Kamer verliet.
Oud 19-05-2011, 22:49
Verwijderd
Ik heb je gesmst, Christiaan!
Oud 19-05-2011, 22:53
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik ben voor je aan het zoeken. Tot nu toe wel foto's met Ludwigs kont gevonden maar niet met mijn eigen. Misschien heb ik grootheidswaan want mensen lijken niet de neiging te hebben 'm op de foto te zetten!
Ok! Maar die foto's kun je ook zelf maken (voor je myspace ofzo!)
Oud 19-05-2011, 22:54
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Pff dat verantwoordingsdebat duurt ook maar. Wel dramatisch zeg dat Roemer de Kamer verliet.
Wat is er dramatisch aan een toiletbezoek?
Oud 19-05-2011, 22:55
Verwijderd
Citaat:
Wat is er dramatisch aan een toiletbezoek?
Hij ging weg omdat hij zich niet kon vinden in wat Wilders zei.
Oud 19-05-2011, 22:55
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik had een 4 voor economie, maar dat lag aan de lerares. Stom wijf dat niet kan uitleggen. Ze zei ook allemaal stomme dingen tegen ons. Op een keer gingen we haar uitschelden en toen moest ze bijna janken!

Maar ik vond het wel zielig. Voor haar als persoon. Niet als docent, want ze maakte het er zelf naar. Dus ik gooide maar een prop naar haar hoofd.
Oud 19-05-2011, 22:56
Verwijderd
Citaat:
Ik had een 4 voor economie, maar dat lag aan de lerares. Stom wijf dat niet kan uitleggen. Ze zei ook allemaal stomme dingen tegen ons. Op een keer gingen we haar uitschelden en toen moest ze bijna janken!

Maar ik vond het wel zielig. Voor haar als persoon. Niet als docent, want ze maakte het er zelf naar. Dus ik gooide maar een prop naar haar hoofd.
Lorelei
Lorelei is offline
Ik had geen economie

En ik ga slapen! Welterusten!
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Hij ging weg omdat hij zich niet kon vinden in wat Wilders zei.
Mooie actie van Roemer, dan
Oud 19-05-2011, 22:57
Verwijderd
Citaat:
Ik had niet eens economie!

Citaat:
Ok! Maar die foto's kun je ook zelf maken (voor je myspace ofzo!)
Ja pff ik ga nu toch geen rok meer aantrekken en een beetje zitten poseren zeg.
Oud 19-05-2011, 22:57
Verwijderd
Citaat:
Mooie actie van Roemer, dan
Nogal zinloos
Oud 19-05-2011, 22:58
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Nogal zinloos
Wilders loopt ook om de haverklap weg. Ze zijn aan elkaar gewaagd
Oud 19-05-2011, 22:58
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik had niet eens economie!

Ja pff ik ga nu toch geen rok meer aantrekken en een beetje zitten poseren zeg.
Ik blijf hier nog wel een tijdje hoor, dus het mag ook morgen! Bovendien moeten goeie features ook in goed licht gefotografeerd worden!
Oud 19-05-2011, 22:59
Verwijderd
Citaat:

Nee, maar ik snap Bloemmetje ook wel een beetje. Voor mijn doen ben ik nu ook overdreven correct.

Bij ons op de middelbare school was een heel impopulaire leraar, die op een gegeven moment door een leerlinge op zijn bril was geslagen (!) en toen maandenlang thuiszat. Heel erg natuurlijk, nu vind ik het ook echt erg, maar toen betrapte ik mezelf ook af en toe op ''mwhehe, net goed''-gevoelens.

Helemaal toen hij me later, tijdens de les, om een of andere reden ''slap'' noemde. Toen dacht ik, wie is hier gvd nou slap??? Laat zich slaan en zit vervolgens maandenlang thuis.
Oud 19-05-2011, 22:59
Verwijderd
Citaat:
Wilders loopt ook om de haverklap weg. Ze zijn aan elkaar gewaagd
Eh 1x en dat had meer zin dan nu wat Roemer deed. Hij liep weg omdat Wilders het had over: "Islamitisch stemvee"
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten