![]() |
|
Hoe ging 't bij jullie? De samenvatting vond ik echt niet de doen man!
Antwoorden: http://havovwo.nl/havo/hne/bestanden/hne11iant.pdf Voorlopige omzettingstabel: http://havovwo.nl/havo/hne/bestanden/hne11itab.pdf Ik kom uit op 29 scorepunten, een cijfer tussen de 5,6 en de 7,6.
Laatst gewijzigd op 17-05-2011 om 16:18. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
De tekst was zo makkelijk xD. Na de eerste paar vragen dacht ik, vooral na vraag 3 dat gewoon een kwestie was van citeren, dat we een fout examen hadden gekregen ofzo, lol. De samenvattingsopdracht daarentegen was hartstikke Kwalitatief Uitermatend Teleurstellend ><;..
21 van de 28 bij de tekst 12 van de 19 bij de samenvattingsopdracht Was trouwens heel erg in paniek door die fout van LAKS op hun site. Gelukkig ben ik nu tevreden met me punt xD Vooral dat punt in die samenvattingsopdracht over die verschillen die je moest aangeven. ''wat TEGENWOORDIG als de belangrijkste natuurlijke verschillen tussen mannen en vrouwen wordt gezien.'' Hoe kun je in godsnaam uit de tekst halen dat alle genoemde verschillen nu van TEGENWOORDIG waren of juist niet... Maar ja bommen, tussen de 6,3 en 8,3 volgens dat tabelletje. Laatst gewijzigd op 17-05-2011 om 18:46. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kom uit tussen 4.6 en 6.6
Vond het ook erg flauw dat je voor vraag 3, 4 dingen moest noemen waar je maar 1 punt voor kreeg! Belachelijk gewoon geef er dan 2 of 3 ofzo ![]() En die Samenvatting sloeg helemaal nergens op! Vooral dat 1e punt al; Wat er geconstateerd wordt tot het huidige emancipatiedebat; Ik had gewoon heel leuk dat vrouwen en mannen tastend op zoek zijn naar hun identiteit.. En dr stonden nog wel meer belachelijke dingen in.. ook over Tekstfragment 1,, Waarom krijg je maar 1 punt als je die vrouw negatief neerzet.. Sorry owr maar ik ging eerst de tekst bekijken en toen pas tekstfragment en heb het ook zo in mn antwoord verwerkt, krijg je gelijk maar 1 punt.. Belachelijk owr! Enerzijds was het examen te doen, anderzijds vondk hem op sommige stukken erg flauw! Vooral de samenvatting! Enne trouwens; dat van Vroeger stond vrij duidelijk in de tekst;p Srry;p hahaha, die hadk iig goed ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Hij ging bij mij best goed, maar Nederlands is dan ook altijd al één van mijn beste vakken geweest. (Afgezien van debatteren en literatuur, bah! Die twee onderdelen heb ik dus ook verpest dit jaar, maar de rest ging goed, dus oh well.)
21 punten bij de eerste tekst en bij de samenvatting sowieso 14 punten. Ik heb dan iets tussen de 6.7 en 8.7 ![]() Laatst gewijzigd op 17-05-2011 om 21:11. |
![]() |
|
![]() |
Ik vond het goed te doen! De samenvatting had ik echter wat te weinig tijd voor.. De open vragen heb ik zelf nog niet beoordeeld en ik ben ook benieuwd wat het verslag van de taalcommissie wordt. Volgens mij is die bespreking morgen. Misschien worden er dan nog meer dingen goedgerekend
![]() |
![]() |
|
Als we nu allemaal op www.examenklacht.nl gaan klagen over vraag 3 aangezien we vinden dat dat 'zoveeeeel moeite' heeft gekost dat we er gewoon 3 punten voor moeten krijgen, wie weet krijgen we dat dan nog eens voor elkaar
![]() |
![]() |
||
Ik las in de examenchat Nederlands dat het inderdaad niet verplicht is, maar wel handig kan zijn.
Citaat:
|
![]() |
|
Ik had nog helemaal al mijn antwoorden overgeschreven op zo'n extra kladblaadje zodat ik het thuis na kon kijken. Zat tot half 5 te wachten, maar mocht het niet meenemen naar huis.. want ja, er zijn natuurlijk leerlingen met dyslexie en die mogen nog een halfuur extra, stel je voor dat ik eenmaal thuis meteen me mobiel pak en die leerlingen die ik nog nooit heb gezien de goede antwoorden ga smsen terwijl er van te voren strikte controle was dat niemand zijn mobiel in de zaal had..
|
![]() |
||
Citaat:
Als ik jou was zou ik echt een klacht indienen, want bij ons mag iedereen gewoon zijn kladblaadje meenemen! Staat nergens dat dat niet mag en wel raar dat het bij ons op school wel mag en bij die van jou niet.. |
|
|