![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik hoorde dat ze er een Palm D'Or voor heeft gekregen ofzo..? |
Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=...rq=crepes+bimi deze en dan spekjes erbij. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nog beter zou zijn Sufjan Stevens, maar ja, die komt toch niet ![]() (en niemand heeft me ooit verteld dat ie naar Nederland kwam gisteren ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
@ vorige topic
asperges : lekker, lang niet gegeten. lever : ik at het een tijdje terug op het werk en ik heb het gewoon uitgespuugd zo goor! Krijg gewoon de rillingen als ik dat vlees alleen al snij, brrr. hersenen : nooit op, hoef ik ook niet te hebben kippenhart : taai als een schoenzool olijven : los bah, verwerkt in iets vind ik het wel lekker geitenkaas : lekker mits gesmolten, dat geldt ook voor blauwschimmelkaas. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik moest vanaf mn 15de of 16de ook mn eigen was doen. En al een stuk eerder moest ik het klaarleggen beneden en zelf ophalen. Vaak vergat ik dat of was ik er te lui voor, dus toen ging ik alsnog maar zelf wasjes draaien.
||
Verwijderd
|
Goedemorgen!
Citaat:
En ik maakte een keer mijn bed op om te kijken of ik dat kon, dat kon ik, en toen mocht ik het voortaan altijd zelf doen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|