| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Jasper 23 mei Heb je zin om een keer wat te gaan drinken? *naam* 23 mei sorry, liever niet. Jasper 23 mei Ok, no hard feelings! *naam* 29 mei Ik wil best een keer wat met je gaan drinken maar nu nog eventjes niet.. Hoe was emporium trouwens?
|
|
|
Verwijderd
|
godverdomme, dat is toch wat. Ik had ook een meisje kunnen zijn met een vriendje die HBO marketing deed. Dan werkte ik nu in een kledingzaak en hij bij een elektronicazaak. Ik studeerde fysiotherapie. Na mijn studie begon ik mijn eigen praktijk en hij nam de zaak over. Op mijn 25ste werd ik zwanger en kreeg ik ons eerste kind. Na een jaar kwam de tweede. We noemde ze Lieke en Lex. Mijn ouders waren een leuke opa en oma. Op ons 35ste kochten we ons eigen huis. In. Abcoude.
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik wou dat ik een kankerdomme VMBO'er was, die niet nadacht over de meeste dingen, gewoon netjes de gebaande paden volgde, zich elk weekend naar de tering zoop met alle Natasja's van de kledingwinkel, en altijd gelukkig was, omdat ik nou eenmaal te DOM WAS OM ONGELUKKIG TE ZIJN. Heb een kwade dronk. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
WIJ EISEN dat er een subforum komt voor moslims! Wij zijn hier een minderheid en wij eisen een eigen subforum! WIJ zijn hier al te lang onderdrukt! VANAF NU GAAN WIJ IN OPSTAND DENK NIET DAT WE ALLEEN STAAN, ENKELE MODS HEBBEN STEUN TOEGEZEGD! wij BLIJVEN doorgaan! al heb ik liever plaatjes, kan je zo leuk filteren
![]() |
|
|