| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik las dat je ze beter van onder af water kan geven, omdat ze heel veel water nodig hebben, en dat lukt beter direct vanaf de wortels. Dus ze gewoon altijd in een laagje water laten staan. Ga dat binnenkort eens proberen. Ik heb volgens mij een potje dat een beetje open is aan de onderkant. Anders moet je ze verpotten, en hallo, dat vind ik allemaal te ver gaan hoor! |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
![]() ![]() Dan ben ik de grootste vuilak sinds tijden, want ik was niet eens altijd mijn handen na een kleine boodschap. Ik denk serieus eigenlijk maar een keer per dag ofzo, en als ik thuiskom ergens van. Als ik allemaal OV-bacterieen op m'n handen heb ofzo. Ohja, en tijdens het koken spoel ik m'n handen wel een paar keer af. 20 keer per dag, dat is toch van de zotte. Ik ben nooit ziek of wat dan ook. |
|
|
|
Verwijderd
|
Ik plas ook zeker geen 5 keer per dag of meer.
Ligt er een beetje aan of ik alcoholica heb zitten slempen of niet, maar anders is het denk ik maar 4 keer. Al die wijven die in etablissementen massaal naar de wc moeten, en dan in een ellenlange rij moeten staan. Ik wijs en lach! En ben blij met mijn zindelijke blaas.
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
en hij is enorm, al 9 kilo. en enorm lief.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik kijk dit keer toe is dat ook goed?
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() |
|
|