Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2011, 23:38
Verwijderd
Ik heb voor het eerst sinds Lowlands weer van die vochtige reinigingsdoekjes van Nivea. De geur brengt echt een miljoen goede herinneringen <3
Advertentie
Oud 31-05-2011, 23:39
Carn
Carn is offline
dat soort units zijn wel echt standaardfestivalgear
Oud 31-05-2011, 23:40
Verwijderd
Citaat:
Ik heb voor het eerst sinds Lowlands weer van die vochtige reinigingsdoekjes van Nivea. De geur brengt echt een miljoen goede herinneringen <3
Oh, ik had van die washandjes van Kruidvat ofzo. Maar alles van Nivea is fijn, dus dat wordt hem dan maar voor de volgende Lowlands <3
Oud 31-05-2011, 23:40
Verwijderd
Citaat:
Duidelijk ja
Oud 31-05-2011, 23:41
trophus
trophus is offline
Citaat:
Ik ga m denk ik binnenkort eens gezellig in mn eentje kijken denk ik, want dan komt het het beste tot zn 'recht'.
*fap fap fap*? ;x
Oud 31-05-2011, 23:43
Verwijderd
Zouden die recensies geschreven zijn door mensen die ook wegliepen tijdens de beruchte 10 minuten uit Irreversible, vraag ik me dan af.
Carn
Carn is offline
ach ja, een dode baby meer of minder.
Verwijderd
Citaat:
Zouden die recensies zijn geschreven door mensen die ook wegliepen tijdens de beruchte 10 minuten uit Irreversible, vraag ik me dan af.
huhu de enige film die ik heb stopgezet
Oud 31-05-2011, 23:45
Verwijderd
toen was ik overigens een jaar of 16/17
Oud 31-05-2011, 23:45
Carn
Carn is offline
Citaat:
Zouden die recensies zijn geschreven door mensen die ook wegliepen tijdens de beruchte 10 minuten uit Irreversible, vraag ik me dan af.
Dat soort recensenten schrijven vast voor de Telegraaf oid. Beetje website/webzine/genre-specific-ding-schrijver blijft tot na de credits, me dunkt!
Oud 31-05-2011, 23:46
Verwijderd
Citaat:
huhu de enige film die ik heb stopgezet
Ik werd er door gefascineerd, op een vreemde, nare manier. Maar niet zó dat ik niet verder wilde kijken.
Oud 31-05-2011, 23:47
Carn
Carn is offline
zoals al eerder gemeld, de enige film van de laatste paar jaren waarvan ik dacht "hè, wat een ellende toch" was Antichrist
Oud 31-05-2011, 23:48
Carn
Carn is offline
Als in, diepe trieste ellendige ellende. Niet als in "nooo Michael Bay blew shit up again" ellende.
Oud 31-05-2011, 23:48
Verwijderd
Hmm Antichrist vond ik spannend. En interessant. Maar niet echt "naar" of "vervelend" of zo Misschien is er wel wat mis met me.
Oud 31-05-2011, 23:49
Verwijderd
Citaat:
Ik werd er door gefascineerd, op een vreemde, nare manier. Maar niet zó dat ik niet verder wilde kijken.
het was geen film om gezellig te kijken met 2 vrienden terwijl je aan het blowen/drinken bent
Oud 31-05-2011, 23:49
Verwijderd
Gaan jullie nou maar gewoon Naked kijken. Die is niet per se ziek als in écht naar of naar om het naar ofzo, maar wel naar, en daarbij ook nog bizar goed geacteerd, en interessant en bijzonder zwartkomisch <3
Oud 31-05-2011, 23:50
Verwijderd
Joris ben je bij Bas vrijdag?
Oud 31-05-2011, 23:50
Verwijderd
Citaat:
het was geen film om gezellig te kijken met 2 vrienden terwijl je aan het blowen/drinken bent
Dat is wel een dikke quote for truth waard though
Oud 31-05-2011, 23:51
Verwijderd
Citaat:
Joris ben je bij Bas vrijdag?
ik ben werken/vroeg slapen en zo en maandag de herkansing waarmee ik mijn propedeuse mee kan halen dus helaas niet
Oud 31-05-2011, 23:53
Verwijderd
Citaat:
ik ben werken/vroeg slapen en zo en maandag de herkansing waarmee ik mijn propedeuse mee kan halen dus helaas niet
Wel potverdriedubbeltjes
Oud 31-05-2011, 23:55
trophus
trophus is offline
Waarom halen die sensatiezoekers steeds de film The Human Centipede erbij? die film was hilarisch. Gefrustreerde arts slaat door en naait mensen aan elkaar XD echt.... alsof een arts met alle liefde om zich heen door de ladingen cash op zn bankrekening met zo'n huis ooit single zou zijn of zo zou flippen. Ik lag dubbel
Oud 01-06-2011, 00:00
Carn
Carn is offline
Citaat:
Waarom halen die sensatiezoekers steeds de film The Human Centipede erbij? die film was hilarisch. Gefrustreerde arts slaat door en naait mensen aan elkaar XD echt.... alsof een arts met alle liefde om zich heen door de ladingen cash op zn bankrekening met zo'n huis ooit single zou zijn of zo zou flippen. Ik lag dubbel
goed lezen
Oud 01-06-2011, 00:02
Verwijderd
Zo, ik neem nog een portje en een beetje kaas om deze productieve dag goed af te sluiten en dan ga ik lekker slapen. Truste allen!
Oud 01-06-2011, 00:05
Verwijderd
Slaap lekker <3
Oud 01-06-2011, 00:05
Carn
Carn is offline
Slaap lekker! ik wacht, voor de afwisseling, op de droger
Oud 01-06-2011, 00:06
Verwijderd
Citaat:
Slaap lekker <3
Citaat:
Slaap lekker! ik wacht, voor de afwisseling, op de droger
Dankjulliewel, lieven (met een n omdat het meervoud is).
Wacht-ze! Lees nog even lekker in je boek anders

Ik ga ook nog een beetje lezen. Moz Gnork naamzoek. Kieuwen had jij nog niet gelezen toch. Wat een BIZAR boek. Voor hierna ligt Laat het feest beginnen al klaar. Volgens mij ook een bizar boek.
Oud 01-06-2011, 00:07
Verwijderd
tijd voor een bordje pap
Oud 01-06-2011, 00:08
Verwijderd
Oh ja ik ben gister op pagina 3 van de nieuwe quest in slaap gevallen, dus ik heb ook nog wat fijn leesvoer voor in bed zometeen
Oud 01-06-2011, 00:09
Verwijderd
Waarom fappen goed voor je is enzo
Oud 01-06-2011, 00:11
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Metroman!
Oud 01-06-2011, 00:12
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
tijd voor een bordje pap
*Ot & Sien flashback*

Wat voor pap?
Verwijderd
Deadlock naamzoek wil je even tegen dobermann zeggen dat ik GEEN MOEILIJKE VROUW ben
trophus
trophus is offline
Citaat:
Waarom fappen goed voor je is enzo
verlicht frustratie en zorgt zo voor minder klopppingen/slijtage van je hart op langere termijn? of beter gezegd, zorgt dat de cellen in je hart minder vaak hoeven te regenereren (iets wat deze cellen een beperkt aantal keren kunnen doen) zodat je langer een hart hebt wat intact is? (iets wat nuttig is gezien het hart over het algemeen het eerste orgaan is dat het begeeft)
Oud 01-06-2011, 00:13
Verwijderd
Citaat:
verlicht frustratie en zorgt zo voor minder klopppingen/slijtage van je hart op langere termijn? of beter gezegd, zorgt dat de cellen in je hart minder vaak hoeven te regenereren (iets wat deze cellen een beperkt aantal keren kunnen doen) zodat je langer een hart hebt wat intact is? (iets wat nuttig is gezien het hart over het algemeen het eerste orgaan is dat het begeeft)
Geen idee, ik moet het artikel zo nog lezen
Oud 01-06-2011, 00:14
trophus
trophus is offline
Citaat:
Zo, ik neem nog een portje en een beetje kaas om deze productieve dag goed af te sluiten en dan ga ik lekker slapen. Truste allen!
Truste
Oud 01-06-2011, 00:15
trophus
trophus is offline
Wie zit hier trouwens momenteel nog meer een joint te draaien en wat heb je er in? :x
Oud 01-06-2011, 00:16
Verwijderd
Citaat:
Dankjulliewel, lieven (met een n omdat het meervoud is).
Wacht-ze! Lees nog even lekker in je boek anders

Ik ga ook nog een beetje lezen. Moz Gnork naamzoek. Kieuwen had jij nog niet gelezen toch. Wat een BIZAR boek. Voor hierna ligt Laat het feest beginnen al klaar. Volgens mij ook een bizar boek.
Nee idd. En LHFB is zeker bizar, het wordt steeds maffer naarmate je verder leest
Oud 01-06-2011, 00:16
Verwijderd
Ik blow zelden tot nooit en als ik het doe alleen met mensen erbij, dus nee!
Oud 01-06-2011, 00:18
trophus
trophus is offline
Ik draai er nu een met metazweef :x een hash van de Metamorphose is Groningen. En als je weet waar ik het over heb dan ben je creepy want dan weet je zo goed als waar mijn huis woont!
Oud 01-06-2011, 00:21
Verwijderd
Oude Boteringe
Oud 01-06-2011, 00:23
trophus
trophus is offline
Citaat:
Oude Boteringe
Google? of eigen ervaring?
Oud 01-06-2011, 00:24
Verwijderd
Google. Maar ik heb daar wel 8 weken gewoond

Maar Groningen is niet mijn stad, Utrecht ftw
Oud 01-06-2011, 00:25
trophus
trophus is offline
Citaat:
Google. Maar ik heb daar wel 8 weken gewoond

Maar Groningen is niet mijn stad, Utrecht ftw
Ik woon in het centrum v/d stad :x Groningen ftw ;x
Oud 01-06-2011, 00:34
Verwijderd
Citaat:
Wie zit hier trouwens momenteel nog meer een joint te draaien en wat heb je er in? :x
Ik, k2 en javaanse boys tembaco. Zwarte smoking.
Oud 01-06-2011, 00:40
trophus
trophus is offline
Citaat:
Ik, k2 en javaanse boys tembaco. Zwarte smoking.
k2 \o/

de rest volgde ik niet echt :x

Rookt Kazet mee? ;P
Oud 01-06-2011, 00:42
trophus
trophus is offline
Of ben ik nu ontzettend gemeen bezig omdat ik al een hele lange tijd geen nieuws meer heb gehad van het forum en dingen heb gemist
Oud 01-06-2011, 00:47
Verwijderd
Citaat:
hoe ging het rollenspel?
Best goed! Feedback gekregen waar ik mezelf in elk geval heel goed in herkende en vooral veel lof.

Citaat:
Ik blow zelden tot nooit en als ik het doe alleen met mensen erbij, dus nee!
Ooohja dat stond ook nog op de planning.
Oud 01-06-2011, 00:49
Verwijderd
Citaat:
k2 \o/

de rest volgde ik niet echt :x

Rookt Kazet mee? ;P
ik heb het anderhalve week geleden uitgemaakt dus ik heb geen idee of hij ook iets rookt. Maar ik gok van niet

de rest : javaanse jongens (boys = jongens) tembaco (3/4) en zwarte smoking, lange vloei.
Oud 01-06-2011, 00:57
trophus
trophus is offline
Citaat:
ik heb het anderhalve week geleden uitgemaakt dus ik heb geen idee of hij ook iets rookt. Maar ik gok van niet

de rest : javaanse jongens (boys = jongens) tembaco (3/4) en zwarte smoking, lange vloei.
oooh ZO zwarte smoking

Ik rol met smoking slim, maar smoking deluxe (dat is de zwarte variant toch?) is ook chill
Oud 01-06-2011, 01:03
Verwijderd
ja deluxe idd, slim is toch zilver? die vind ik echt veel te smal. Meer geschikt voor een hasjjoint dan wiet.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten