| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
een snickers-ijsje. Of bedoel je avondeten? Dan sla met kip, tomaat, komkommer en avocado. Oh, en een worstje. En kikkererwten, courgette en tomatensaus. Beetje raar maaltje. Maar het snickers-ijsje maakte alles goed
![]() Wat is jouw favoriete tijd van het jaar en waarom?
|
|
|
|
Als ik chagrijnig ben en heel onredelijk word en me heel kinderachtig op alles en iedereen af ga reageren.
Vind je het vervelend om geknuffeld te worden?
|
|
|
Verwijderd
|
Een palmachtig ding, die had mijn vader van iemand op zijn werk gehad. Ik was toen een jaar of negen. Hij kwam thuis en riep naar ons: "Kinderen! Hierkomen! Ik heb een verrassing!" Dat was toen dus die plant.
Intussen is hij al heel wat bladeren verloren aan verrotting en verdorring, maar hij doet het goed, vooral als je in aanmerking neemt dat hij niet echt goed verzord wordt. Dan is er nog een ander ding waarvan ik niet weet hoe het heet. Dat hoef ik ook niet te weten. Ik heb geen idee hoe we daaraan komen en hoelang we hem al hebben. Waarschijnlijk heeft mijn moeder hem ooit meegenomen van de intratuin. En we hebben van die bloemetjes van de Albert Heijn, basilicum en nog zoiets, ik weet even het woord niet meer. Ohhhhja, mint. En bloemen natuurlijk. Er staan altijd wel ergens bloemen. Deze heeft mijn moeder gehad van kennissen toen die hier kwamen eten geloof ik. Naar welke landen zou jij (nu) echt niet durven gaan, en waarom? |
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Ranking the Scholieren #3 Geel | 500 | 16-10-2010 15:57 | |