Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2011, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Quis! Weet je al wanneer je iets hoort?
Niet precies. Maar ze besluiten morgen, als het goed is (al durf ik niet zo op die uitspraak te vertrouwen), dus het zal wel woensdag of donderdag worden.
Advertentie
Oud 06-06-2011, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Mag ik éénmaal 'n verzopen katje?

Kthnxbai!
Gelukkig ben ik ook als verzopen katje nog steeds onweerstaanbaar
Oud 06-06-2011, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Niet precies. Maar ze besluiten morgen, als het goed is (al durf ik niet zo op die uitspraak te vertrouwen), dus het zal wel woensdag of donderdag worden.
Zeg madame, waarom ben je niet op msn?
Oud 06-06-2011, 18:21
Verwijderd
Nondepisang, dat is spannend!
Oud 06-06-2011, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Pics or it didn't happen!

Citaat:
Zeg madame, waarom ben je niet op msn?
Omdat ik sinds een dag of wat ineens wel fatsoenlijk studeer en nu dagen van 9 uur maak om e.e.a af te krijgen. (en dat doe ik mezelf aan want verdomme zelfs met het herschrijven van een hoofdstukje ben ik twee dagen bezig, details zijn kut.) Ennnn omdat ik on de UB zit en dan zet ik het niet automatisch aan. Ennnn omdat ik zo ga dansen.

Citaat:
Nondepisang, dat is spannend!
Ja ik ga er best wel dood aan. Slapen gaat ook niet zo goed.
Oud 06-06-2011, 18:26
Verwijderd
Citaat:

Omdat ik sinds een dag of wat ineens wel fatsoenlijk studeer en nu dagen van 9 uur maak om e.e.a af te krijgen. (en dat doe ik mezelf aan want verdomme zelfs met het herschrijven van een hoofdstukje ben ik twee dagen bezig, details zijn kut.) Ennnn omdat ik on de UB zit en dan zet ik het niet automatisch aan. Ennnn omdat ik zo ga dansen.

Ja ik ga er best wel dood aan. Slapen gaat ook niet zo goed.
Neuh, geen zin!

Hahaha, heeft dat er iets mee te maken dat ik een paar dagen niet als sogmateriaal kon dienen? Maar goed bezig

En awww, komt goed schatje, want dibs. <3
Oud 06-06-2011, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Oud 06-06-2011, 18:27
Sherlock
Sherlock is offline
Word
Oud 06-06-2011, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Word
Excel.
Oud 06-06-2011, 18:28
Verwijderd
Oke dan is het niet gebeurd! Bovendien ben ik ook al weer bijna droog
Oud 06-06-2011, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Neuh, geen zin!

Hahaha, heeft dat er iets mee te maken dat ik een paar dagen niet als sogmateriaal kon dienen? Maar goed bezig

En awww, komt goed schatje, want dibs. <3
Oh vast wel een beetje, maar ook omdat het ineens tot me doordrong hoe kort ik nog maar heb en vooral hoe langzaam ik werk (m.a.w. ik heb de uren ook echt nodig ).

En puh, dan geloof ik je niet.

Nou, nu ga ik zelf het weer trotseren want al die hete mannen met hun geweldige danmoves wachten op me. Ik had nooit bij de beginners moeten beginnen, dat bleek valse bescheidenheid.

Kusjes voor iedereen die zich aangesproken voelt.
Oud 06-06-2011, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Excel.
Access.
Oud 06-06-2011, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Oh vast wel een beetje, maar ook omdat het ineens tot me doordrong hoe kort ik nog maar heb en vooral hoe langzaam ik werk (m.a.w. ik heb de uren ook echt nodig ).

En puh, dan geloof ik je niet.

Nou, nu ga ik zelf het weer trotseren want al die hete mannen met hun geweldige danmoves wachten op me. Ik had nooit bij de beginners moeten beginnen, dat bleek valse bescheidenheid.

Kusjes voor iedereen die zich aangesproken voelt.
Kusje en succes!
Oud 06-06-2011, 18:31
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Access.
Powerpoint!
Oud 06-06-2011, 18:31
Carn
Carn is offline
emg GoT emg :\
Oud 06-06-2011, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Powerpoint!
Publisher!
Oud 06-06-2011, 18:33
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Publisher!
Outlook!
Oud 06-06-2011, 18:35
Verwijderd
Citaat:
Outlook!
Windows!
Oud 06-06-2011, 18:35
Verwijderd
Ik zie nu Quis voor me, temidden van een stel nerds die voor geen meter kunnen dansen, maar het wel vol overgave proberen.
Oud 06-06-2011, 18:40
Verwijderd
Quis ziet wel genântere dingen zoals afgelopen zaterdag toen ik achterop de fiets bij iemand zat, één of andere oetlul voor ons begon te remmen vanwege een blaadje en ik voor Quis haar fiets lag Toen heb ik mij maar even opnieuw voorgesteld En later nog een sneer naar die opa gemaakt
Oud 06-06-2011, 18:41
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Windows!
Wordpad!
Oud 06-06-2011, 18:42
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Belg much?
Dat is duidelijk denk ik.
Oud 06-06-2011, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Quis ziet wel genântere dingen zoals afgelopen zaterdag toen ik achterop de fiets bij iemand zat, één of andere oetlul voor ons begon te remmen vanwege een blaadje en ik voor Quis haar fiets lag Toen heb ik mij maar even opnieuw voorgesteld En later nog een sneer naar die opa gemaakt
Oud 06-06-2011, 18:45
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik zie nu Quis voor me, temidden van een stel nerds die voor geen meter kunnen dansen, maar het wel vol overgave proberen.
En allemaal zijn ze alleen maar gaan dansen in de hoop een chick te scoren.
Oud 06-06-2011, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Nou los van op een dansschool chicks scoren ga ik ooit nog wel eens op dansles hoor, vette moves maken is wel cool als je dat kunt Ik zie mezelf ook al helemaal Saturday Night Fever-stylo shinen als een malle
Oud 06-06-2011, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Precies, dat soort types
Oud 06-06-2011, 18:52
Martiño
Martiño is offline
Hmm, zojuist twee uur geslapen op de bank, god, wat had ik dat nodig zeg.

En nu honger, en eigenlijk niks in huis behalve komkommer en wortels. Toch maar naar de snackbar.
Verwijderd
Citaat:
Dat lijkt me niet, dansles is namelijk voor homo's.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

Gelukkig "dans" ik alleen als ik te veel gedronken heb. Ik zou er geen man mee kunnen versieren al hing mijn leven er van af.
Oud 06-06-2011, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Wat een gelul.
Verwijderd
Citaat:

Gelukkig "dans" ik alleen als ik te veel gedronken heb. Ik zou er geen man mee kunnen versieren al hing mijn leven er van af.
Verwijderd
Citaat:
Yeah sure.
Oud 06-06-2011, 18:55
Martiño
Martiño is offline
Eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat alle mannen die ik ken die dansen (dus les hebben of in competitieverband oid) homo zijn, of met hun vriendin/vrouw meegaan omdat ze a) moeten kunnen dansen op hun bruiloft of b) enigszins worden gedwongen omdat hun vriendin/vrouw anders geen partner heeft
Verwijderd
If you want to know...
Verwijderd
q.e.d.
Oud 06-06-2011, 18:56
Martiño
Martiño is offline
Oh wacht dat is niet waar (zielig verhaal alert), mijn oom en tante hebben samen gedanst. Voor de hele familie was dat een verrassing want we dachten niet dat mijn oom dat leuk zou vinden, hij is altijd een beetje een grumpy old man, maar ze vonden het samen echt fantastisch en het was heel leuk om te zien dat ze samen een leuke hobby hadden waar ze heel veel van genoten. Helaas is mijn tante twee jaar geleden veel te jong overleden en sindsdien heeft mijn oom geen pas meer gedanst.
Oud 06-06-2011, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Oh wacht dat is niet waar (zielig verhaal alert), mijn oom en tante hebben samen gedanst. Voor de hele familie was dat een verrassing want we dachten niet dat mijn oom dat leuk zou vinden, hij is altijd een beetje een grumpy old man, maar ze vonden het samen echt fantastisch en het was heel leuk om te zien dat ze samen een leuke hobby hadden waar ze heel veel van genoten. Helaas is mijn tante twee jaar geleden veel te jong overleden en sindsdien heeft mijn oom geen pas meer gedanst.
Dat maakt het toch juist wel waar? Single mannen die op dansles zijn, zijn homo.
Oud 06-06-2011, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat alle mannen die ik ken die dansen (dus les hebben of in competitieverband oid) homo zijn, of met hun vriendin/vrouw meegaan omdat ze a) moeten kunnen dansen op hun bruiloft of b) enigszins worden gedwongen omdat hun vriendin/vrouw anders geen partner heeft
Ik ken anders genoeg mensen die dansacademie, musicalacademie hebben gedaan die gewoon hetero zijn Maar goed, dat is misschien omdat ik meer dansers ken dan de gemiddelde persoon glaube ich.
Oud 06-06-2011, 19:01
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Maar de homo's die dansen leuk vinden zijn daar doorgaans al vanaf hun jeugd mee bezig, toch? Dus die zie je niet bij de beginners.
Oud 06-06-2011, 19:02
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dat maakt het toch juist wel waar? Single mannen die op dansles zijn, zijn homo.
Nee, want hij werd niet gedwongen door mijn tante, hij deed het uit vrije wil en zonder enige vorm van dwang, als hij het niet leuk vond was hij er nooit aan begonnen.

Citaat:
Ik ken anders genoeg mensen die dansacademie, musicalacademie hebben gedaan die gewoon hetero zijn Maar goed, dat is misschien omdat ik meer dansers ken dan de gemiddelde persoon glaube ich.
Ik plaag je maar, lieber Eric
Oud 06-06-2011, 19:03
Verwijderd
Hier is het ''een gewoonte'' om op stijldansen te gaan als je 14 bent. Mijn broertje heeft daarna nog een tijd aan wedstrijddansen gedaan én is echt heel erg hetero
Oud 06-06-2011, 19:04
Verwijderd
Waar ik opgroeide ook ja
Oud 06-06-2011, 19:05
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Hier is het ''een gewoonte'' om op stijldansen te gaan als je 14 bent. Mijn broertje heeft daarna nog een tijd aan wedstrijddansen gedaan én is echt heel erg hetero
Don't be so sure!
Verwijderd
Ach, ik heb zowel gebokst als klassiek ballet gedaan en dat heeft geen invloed op je geaardheid hoor
Verwijderd
En ik was in beide goed
Oud 06-06-2011, 19:06
Martiño
Martiño is offline
Heb jij gebokst? Hoe lang dan?
Oud 06-06-2011, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Ik generaliseer graag omdat dat makkelijker is dan elk individu apart te behandelen.
Oud 06-06-2011, 19:08
Verwijderd
6 tot 11de! Zowel mijn vader als broers hebben titels dus het was eigenlijk vanzelfsprekend dat ik dat ook ging doen. Met succes want ik was best goed! Alleen toen werd ik gescout om op professioneel niveau te dansen, 5 keer per week trainen, die grapjes dus toen heb ik uiteindelijk daarvoor gekozen.
Oud 06-06-2011, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Don't be so sure!
écht

Citaat:
En ik was in beide goed
Je hebt wel echt een goed ritme gevoel iig!
Oud 06-06-2011, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Maar de homo's die dansen leuk vinden zijn daar doorgaans al vanaf hun jeugd mee bezig, toch? Dus die zie je niet bij de beginners.
Ik zou het niet weten.

Citaat:
Nee, want hij werd niet gedwongen door mijn tante, hij deed het uit vrije wil en zonder enige vorm van dwang, als hij het niet leuk vond was hij er nooit aan begonnen.
Wellicht is hij wel onder dwang begonnen, maar is hij doorgegaan omdat hij het leuk vond.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten