Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hahaha, heeft dat er iets mee te maken dat ik een paar dagen niet als sogmateriaal kon dienen? ![]() ![]() En awww, komt goed schatje, want dibs. <3 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En puh, dan geloof ik je niet. Nou, nu ga ik zelf het weer trotseren want al die hete mannen met hun geweldige danmoves wachten op me. ![]() ![]() Kusjes voor iedereen die zich aangesproken voelt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Quis ziet wel genântere dingen zoals afgelopen zaterdag toen ik achterop de fiets bij iemand zat, één of andere oetlul voor ons begon te remmen vanwege een blaadje en ik voor Quis haar fiets lag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Gelukkig "dans" ik alleen als ik te veel gedronken heb. Ik zou er geen man mee kunnen versieren al hing mijn leven er van af.
|
Eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat alle mannen die ik ken die dansen (dus les hebben of in competitieverband oid) homo zijn, of met hun vriendin/vrouw meegaan omdat ze a) moeten kunnen dansen op hun bruiloft of b) enigszins worden gedwongen omdat hun vriendin/vrouw anders geen partner heeft
|
Oh wacht dat is niet waar (zielig verhaal alert), mijn oom en tante hebben samen gedanst. Voor de hele familie was dat een verrassing want we dachten niet dat mijn oom dat leuk zou vinden, hij is altijd een beetje een grumpy old man, maar ze vonden het samen echt fantastisch en het was heel leuk om te zien dat ze samen een leuke hobby hadden waar ze heel veel van genoten. Helaas is mijn tante twee jaar geleden veel te jong overleden en sindsdien heeft mijn oom geen pas meer gedanst.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
6 tot 11de! Zowel mijn vader als broers hebben titels dus het was eigenlijk vanzelfsprekend dat ik dat ook ging doen. Met succes want ik was best goed! Alleen toen werd ik gescout om op professioneel niveau te dansen, 5 keer per week trainen, die grapjes dus toen heb ik uiteindelijk daarvoor gekozen.
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|