Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2011, 19:10
Verwijderd
Boksen heeft ook weinig met kracht te maken maar meer met coördinatie en discipline dus eigenlijk hebben die twee sporten meer overeenkomsten dan men in eerste instantie zou denken!
Advertentie
Oud 06-06-2011, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Je hebt wel echt een goed ritme gevoel iig!
dankje
Oud 06-06-2011, 19:12
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Wellicht is hij wel onder dwang begonnen, maar is hij doorgegaan omdat hij het leuk vond.
Ja, je kunt natuurlijk ook gissen, terwijl ik vertel hoe het echt is gegaan. Mijn oom doet zelden dat soort dingen onder dwang, daarbij heeft hij zelf verteld dat hij het leuk vond.
Oud 06-06-2011, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Yeah sure.
Citaat:
Wat een gelul.
Citaat:
Ja, je kunt natuurlijk ook gissen, terwijl ik vertel hoe het echt is gegaan. Mijn oom doet zelden dat soort dingen onder dwang, daarbij heeft hij zelf verteld dat hij het leuk vond.
Ik vind het altijd fijn als jullie zo lekker happen
Oud 06-06-2011, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Zegt iemand die voor elke scheet een brief schrijft
Oud 06-06-2011, 19:16
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Citaat:
<3
Oud 06-06-2011, 19:17
Carn
Carn is offline
emg huisgenoot las net dat zijn studieschuld met bijna 20k omlaag is gegaan ;D Hij ging er van uit omdat ie langer dan 10 jaar heeft gestudeerd dat ie de basis/aanvullende/whatever niet als gift kreeg. Blijkbaar dus wel
Oud 06-06-2011, 19:18
Martiño
Martiño is offline
gvdkut, nu stortregent het buiten, nu kan ik niet naar de snackbar
Verwijderd
Tegen iemand die op professioneel niveau gedanst heeft zeggen dat ie een goed gevoel voor ritme heeft
Verwijderd
Citaat:
emg huisgenoot las net dat zijn studieschuld met bijna 20k omlaag is gegaan ;D Hij ging er van uit omdat ie langer dan 10 jaar heeft gestudeerd dat ie de basis/aanvullende/whatever niet als gift kreeg. Blijkbaar dus wel
Oeh joh, dat is een fijne meevaller!
Oud 06-06-2011, 19:19
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Boksen heeft ook weinig met kracht te maken maar meer met coördinatie en discipline dus eigenlijk hebben die twee sporten meer overeenkomsten dan men in eerste instantie zou denken!
Da het weinig met kracht te maken heeft weet ik nu ook niet. Het zal toch zeker een factor zijn.
Oud 06-06-2011, 19:20
Carn
Carn is offline
Citaat:
Eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat alle mannen die ik ken die dansen (dus les hebben of in competitieverband oid) homo zijn, of met hun vriendin/vrouw meegaan omdat ze a) moeten kunnen dansen op hun bruiloft of b) enigszins worden gedwongen omdat hun vriendin/vrouw anders geen partner heeft
+ door de ouders op dansles gezet zijn; dat schijnt in sommige contreien ook normaal te zijn.
Oud 06-06-2011, 19:20
Carn
Carn is offline
ze hadden zoute rijen bij de lidl
Oud 06-06-2011, 19:21
Verwijderd
hmm zoute rijen <3 do want
Oud 06-06-2011, 19:21
Verwijderd
Citaat:
Tegen iemand die op professioneel niveau gedanst heeft zeggen dat ie een goed gevoel voor ritme heeft
nouja mijn dansjes spelen zich nu altijd in de kroeg af dus dat is niet echt so you think you can dance, meer een combinatie met so you think you can drink

Citaat:
Da het weinig met kracht te maken heeft weet ik nu ook niet. Het zal toch zeker een factor zijn.
hoi johan cruijf, je hebt ook wel een bal nodig om te voetballen maar het gaat voornamelijk toch om de beentjes en conditie
Oud 06-06-2011, 19:22
Carn
Carn is offline
Citaat:
nou, het het heeft zeker wel met kracht (en vooral uithoudingsvermogen) te maken. Overigens heb je met een dansachtergrond wel wat voordeel als het gaat om bepaalde bewegingen en routines te leren .
Oud 06-06-2011, 19:23
Verwijderd
wat zijn zoute rijen?
Oud 06-06-2011, 19:23
Carn
Carn is offline
Citaat:
wat zijn zoute rijen?
googlen was minder werk
Oud 06-06-2011, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Oud 06-06-2011, 19:24
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
wat zijn zoute rijen?
Een bepaald type suikerwerk.
Oud 06-06-2011, 19:25
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
wat zijn zoute rijen?
Heel erg lekker

Spoiler
Oud 06-06-2011, 19:25
Verwijderd
Citaat:
ze hadden zoute rijen bij de lidl

en nu... heb jij ze?

Citaat:
nouja mijn dansjes spelen zich nu altijd in de kroeg af dus dat is niet echt so you think you can dance, meer een combinatie met so you think you can drink
Ja, dat snap ik wel, maar ik bedoel vooral dat ritmegevoel nou niet echt iets is waarin je je onderscheidt als je op professioneel niveau gedanst hebt
Oud 06-06-2011, 19:26
Verwijderd
Citaat:
googlen was minder werk
Ohja vind ik niet lekker, ik hou sowieso niet van snoep maar meer van hartig en wat ik qua snoep lekker vind mag echt ziek zuur zijn Zoals die megazure kikkertjes waar je je tong mee kan amputeren <3
Oud 06-06-2011, 19:27
Verwijderd
Citaat:

en nu... heb jij ze?

Ja, dat snap ik wel, maar ik bedoel vooral dat ritmegevoel nou niet echt iets is waarin je je onderscheidt als je op professioneel niveau gedanst hebt
volgens mij was het best lief bedoeld
Oud 06-06-2011, 19:27
Verwijderd
Citaat:
Ohja vind ik niet lekker, ik hou sowieso niet van snoep maar meer van hartig en wat ik qua snoep lekker vind mag echt ziek zuur zijn Zoals die megazure kikkertjes waar je je tong mee kan amputeren <3
Oud 06-06-2011, 19:28
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Zojuist wortelsoep achter de kiezen gemikkerd. Onwijs fijn <3
Verwijderd
Citaat:
volgens mij was het best lief bedoeld
joh
Verwijderd
Citaat:
Dure scheten als ze 80 euro per stuk kosten
Oud 06-06-2011, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Dure scheten als ze 80 euro per stuk kosten
Wat is duur = relatief Maar je opent toch ook topics rondom beleidszaken hier en in ieder geval, schrijft daar betogen waar Severus jaloers op zou zijn dus ga nu niet beweren dat je er zo van geniet dat 'wij' hier altijd zo happen terwijl je zelf happen tot een kunst hebt verheven. Ik kan er overigens wel van genieten hoor, zo op z'n tijd.
Oud 06-06-2011, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Boksen heeft ook met kracht en uithoudingsvermogen te maken hoor.
Oud 06-06-2011, 19:33
Verwijderd
Oud 06-06-2011, 19:35
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
hoi johan cruijf, je hebt ook wel een bal nodig om te voetballen maar het gaat voornamelijk toch om de beentjes en conditie
Dan moet je het maar juist zeggen.
Oud 06-06-2011, 19:35
Verwijderd
Het gaat er over dat mensen altijd maar denken dat het een soort van 'HA ik ben een grote beer die op straat iedereen klappen kan verkopen dus goed in boksen zou zijn' idee niet opgaat. Ik dacht dat jullie dat er wel een beetje uit konden halen. Boksen heeft natuurlijk iets met kracht te maken, als je een spierziekte hebt lijkt het mij niet heel tof maar het gaat over het STEREOTYPE.
Oud 06-06-2011, 19:36
Verwijderd
Citaat:
Wat is duur = relatief Maar je opent toch ook topics rondom beleidszaken hier en in ieder geval, schrijft daar betogen waar Severus jaloers op zou zijn dus ga nu niet beweren dat je er zo van geniet dat 'wij' hier altijd zo happen terwijl je zelf happen tot een kunst hebt verheven. Ik kan er overigens wel van genieten hoor, zo op z'n tijd.
Helaas is dat wel zo. Het interesseert me allemaal vrij weinig, ik vind het vooral leuk omdat het me de mogelijkheid biedt andere mensen te irriteren
Oud 06-06-2011, 19:37
Carn
Carn is offline
Citaat:
Boksen heeft ook met kracht en uithoudingsvermogen te maken hoor.
Volgens mij faal je zelfs als je voor de latetrain moet springen
Verwijderd
Citaat:
Dan moet je het maar juist zeggen.
Ik ga er van uit dat als ik post dat ik naar de wc ga jij zelf kan interpreteren dat ik daar ofwel ga pissen dan wel ga schijten of beide en niet enkel in het 'vertrek' wat wij 'het toilet' of 'de badkamer' ga staan om vervolgens te staren naar de tegeltjes.
Verwijderd
Niks facepalm, je doet net of die punten niet belangrijk zijn.
Oud 06-06-2011, 19:38
Verwijderd
Jeetje wat is het hier gezellig
Verwijderd
Citaat:
Oke
Carn
Carn is offline
Citaat:
ik vind het vooral leuk omdat het me de mogelijkheid biedt andere mensen te irriteren
Zolderheld
Verwijderd
Citaat:
Helaas is dat wel zo. Het interesseert me allemaal vrij weinig, ik vind het vooral leuk omdat het me de mogelijkheid biedt andere mensen te irriteren
Ik erger me niet zo snel op internet, alleen in het dagelijks leven
Oud 06-06-2011, 19:39
Verwijderd
Citaat:
Het gaat er over dat mensen altijd maar denken dat het een soort van 'HA ik ben een grote beer die op straat iedereen klappen kan verkopen dus goed in boksen zou zijn' idee niet opgaat. Ik dacht dat jullie dat er wel een beetje uit konden halen. Boksen heeft natuurlijk iets met kracht te maken, als je een spierziekte hebt lijkt het mij niet heel tof maar het gaat over het STEREOTYPE.
Ja prima, maar ik wilde het toch nog even benadrukken
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik geef je gelijk!
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik ga er van uit dat als ik post dat ik naar de wc ga jij zelf kan interpreteren dat ik daar ofwel ga pissen dan wel ga schijten of beide en niet enkel in het 'vertrek' wat wij 'het toilet' of 'de badkamer' ga staan om vervolgens te staren naar de tegeltjes.
Er zijn al veel dingen misgegaan door dingen open te laten voor interpretatie.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Verwijderd
Citaat:
Jeetje wat is het hier gezellig
hoi <3
Oud 06-06-2011, 19:40
Verwijderd