Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2011, 22:48
Verwijderd
Citaat:
het wordt steeds gekker bij die tetanus-HTM.
Ja ik vroeg nog of ze Al zawahiri op het spoor waren, maar ze wisten niet wie het was.
Advertentie
Verwijderd
Citaat:
Ja dan had die hond je gebeten
Kan je ook nog serieus antwoorden, of is dat te moeilijk voor je?
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Uhu. Met Lucile op tv én in de stoel naast me. *ril*
Verwijderd
old filmpje is old.
Oud 09-06-2011, 22:49
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ja ik vroeg nog of ze Al zawahiri op het spoor waren, maar ze wisten niet wie het was.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
old filmpje is old.
old & gold
Verwijderd
Dat ze het niet wisten of dat hij dat vroeg?
Oud 09-06-2011, 22:50
Verwijderd
Citaat:
Dat is echt een van de weinige terroristen die ik ken. Altijd als ze op het nieuws iets zeggen over een terrorist die ik ken, denk ik even 'hé! Die ken ik! Wat een terroristenkenner ben ik toch ook!'. (wat ik verder niet ben, maar dan ik mag het van mezelf denken.)
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Teleporteren
Dat kan niet.
Uice
Uice is offline
Bruce Dickinson tegen een meisje dat blijkbaar haar tieten flasht: "You've got a really good surgeon."

Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Dat ze het niet wisten of dat hij dat vroeg?
Vooral het eerste.
Oud 09-06-2011, 22:51
Verwijderd
@stef drugshonden worden niet op alle drugs getraind geloof ik. En anders gaan ze zitten en hard blaffen.
Verwijderd
Citaat:
Daar is niets raars aan hoor, gezien je het altijd beheerst moet doen.
Ja, dat snap ik natuurlijk wel, maar het is een vrij lichamelijke sport en ik ben vrij afstandelijk aangelegd, dus het lijkt me raar om die sport te beoefenen met iemand die al in mijn vriendenkring zit en die ik dus al 'ken' als iemand die ik verder niet echt aanraak. Met nieuwe mensen die je daar leert kennen heb ik meer /care.

Citaat:
En toen renden ze allemaal achter je aan, onder het genot van de Benny Hill-tune?
Ik denk niet dat ze lang zouden moeten rennen, als ik mijn prestaties op de renmachine zo bekijk
Verwijderd
Citaat:
Dat kan niet.
Ja, maar dat zou wel waanzinnig gaaf zijn.
Verwijderd
Citaat:
@stef drugshonden worden niet op alle drugs getraind geloof ik. En anders gaan ze zitten en hard blaffen.
Ja, maar heb je een probleem als je wiet bij je hebt?
Op wat voor drugs controleren die honden dan?

Ik vind het zo'n onzin.
Oud 09-06-2011, 22:52
Verwijderd
Citaat:

Ik vind het zo'n onzin.
Nee, dat 'mag'. Mits het <5 gram is.

Coke bijvoorbeeld, of speed. Vaak ook wel op wiet hoor, maar met een kleine hoeveelheid doen ze vervolgens niets.
Oud 09-06-2011, 22:53
Verwijderd
Citaat:

Ik vind het zo'n onzin.
Nee in het slechtste geval moet je je joint inleveren.
Oud 09-06-2011, 22:55
Verwijderd
Citaat:
Nee in het slechtste geval moet je je joint inleveren.
Ze kunnen de tering krijgen.

Of ik wil 3 euro van ze, ga ik wel weer een nieuwe halen.
Oud 09-06-2011, 22:56
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ze kunnen de tering krijgen.

Of ik wil 3 euro van ze, ga ik wel weer een nieuwe halen.
Dat had ik graag gezien in zo'n realtitypolitieprogramma.
Oud 09-06-2011, 22:58
Verwijderd
Citaat:
Dat had ik graag gezien in zo'n realtitypolitieprogramma.
Dat lijkt me ook prachtig
Oud 09-06-2011, 22:58
Verwijderd
Citaat:
hahaha ik precies zo ik dacht 'oke, sportsschool, woon er bijna naast, let's do this!' Toen liep ik er naartoe. En toen stond ik voor de ruit te kijken. En er stonden alleen maar GIGANTISCHE vierkante mannen te sjorren aan dingen en aan elkaar enzo. Toen keek ik naar mijn eigen armpjes. Toen dacht ik 'ach, komt later wel.'

Hier deden ze ook de hele tijd hun shirt omhoog om aan hun spieren te voelen, wtf. Het was allemaal erg homo-erotisch.

Maar ik vind het op zich wel leuk, de sportschool. Lekker al rennend Discovery kijken En je kunt zo lang rennen/fietsen als je wil, zodra je besluit dat je klaar bent ben je geen meter verder van huis dan toen je begon. O, en het is er natuurlijk aangenaam koel in de zomer en lekker warm en droog in de winter, dat is ook heel wat waard.
Oud 09-06-2011, 22:59
Verwijderd
Ja, ik roep al jaren dat Stefenootje moet meedoen aan een realityshow. Een nieuw seizoen van De Gouden Kooi ofzo
Schrödinger
Schrödinger is offline
Daar zou ik zeker naar kijken.
Verwijderd
Omdat ik uiteraard zo'n komisch genie ben, en op geen enkele andere manier interessant voor de kijker.
Oud 09-06-2011, 23:00
Verwijderd
Citaat:
En je kunt zo lang rennen/fietsen als je wil, zodra je besluit dat je klaar bent ben je geen meter verder van huis dan toen je begon.
Dat is juist stom! Want juist van dat hele eind terug als je al moe bent en eigenlijk heel graag wil stoppen omdat je he-le-maal geen zin meer hebt word je hard en sterk.
Oud 09-06-2011, 23:01
Elmp
Elmp is offline
Citaat:

ik dacht dat je met dat nee schuddend bedoelde dat Nintendo weer de kiddy kant opgaat met outdated graphics Dus liet ik je dit filmpje zien om het tegendeel te bewijzen.
Oud 09-06-2011, 23:02
Verwijderd
Citaat:
Dat is juist stom! Want juist van dat hele eind terug als je al moe bent en eigenlijk heel graag wil stoppen omdat je he-le-maal geen zin meer hebt word je hard en sterk.
Ik denk dan vooral 'nou, dan ga ik toch gewoon lekker NOOIT MEER RENNEN '
Oud 09-06-2011, 23:04
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dan vooral 'nou, dan ga ik toch gewoon lekker NOOIT MEER RENNEN '
Heb je niet dat je, op het moment dat je hardloopt, ontzettend boos bent (op jezelf, want waarom zou iemand in Godesname uit zichzelf gaan hardlopen?) en moe en dorstig en met pijnlijke voeten - maar dat dat ook vanzelf weer overgaat als je weer thuis bent? Dat je dan een beetje uitzweet en thee drinkt en denkt: 'maar hé, ik heb het wel gedaan! '.
Oud 09-06-2011, 23:06
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Heb je niet dat je, op het moment dat je poep eet, ontzettend boos bent (op jezelf, want waarom zou iemand in Godesname uit zichzelf poep eten?) en moe en dorstig en met pijnlijke voeten - maar dat dat ook vanzelf weer gaat over als je weer thuis bent? Dat je dan een beetje uitzweet en thee drinkt en denkt: 'maar hé, ik heb het wel gedaan! '.
http://en.wikipedia.org/wiki/Endorphin
Oud 09-06-2011, 23:08
Verwijderd
Had iets later gequoot!
Oud 09-06-2011, 23:09
Schrödinger
Schrödinger is offline
Sorry.
Oud 09-06-2011, 23:10
Verwijderd
Nog één ding aanpassen en het lijkt net of ik helemaal wakker ben!
Oud 09-06-2011, 23:11
Verwijderd
Citaat:
Sorry.
ben je ziek?
Oud 09-06-2011, 23:11
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
ben je ziek?
Ja.
Oud 09-06-2011, 23:12
Verwijderd
het is erg erg erg aanlokkelijk om even een koffie te gaan drinken in mijn vaste kroeg twee minuten verderop gewoon om weer een nachtje door te werken. Maar het is ook erg erg erg aanlokkelijk om gewoon te gaan slapen.
Oud 09-06-2011, 23:13
Verwijderd
Citaat:
Heb je niet dat je, op het moment dat je loopt hard, ontzettend boos bent (op jezelf, want waarom zou iemand in Godesname uit zichzelf gaan hardlopen?) en moe en dorstig en met pijnlijke voeten - maar dat dat ook vanzelf weer gaat over als je weer thuis bent? Dat je dan een beetje uitzweet en thee drinkt en denkt: 'maar hé, ik heb het wel gedaan! '.
Ja, ik snap wel wat je bedoelt hoor, maar voor dat gevoel hoef je toch niet buiten hard te lopen? Als ik zin heb om heel hard te trainen dan kan dat prima binnen. Dan kan ik bovendien besluiten om langer door te gaan of juist eerder te stoppen, zonder dat je rekening hoeft te houden met de weg terug. En het is beter voor je knieën om op een loopband te rennen. En als het regent word je niet nat. Sportschool
Oud 09-06-2011, 23:16
Carn
Carn is offline
Citaat:
ik dacht dat je met dat nee schuddend bedoelde dat Nintendo weer de kiddy kant opgaat met outdated graphics Dus liet ik je dit filmpje zien om het tegendeel te bewijzen.
Ze gaan wel de kant op van outdated graphics, want het ding is amper krachtiger dan de X360, en komt pas over pak m beet 1 jaar uit.
Oud 09-06-2011, 23:18
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik snap wel wat je bedoelt hoor, maar voor dat gevoel hoef je toch niet buiten hard te lopen? Als ik zin heb om heel hard te trainen dan kan dat prima binnen. Dan kan ik bovendien besluiten om langer door te gaan of juist eerder te stoppen, zonder dat je rekening hoeft te houden met de weg terug. En het is beter voor je knieën om op een loopband te rennen. En als het regent word je niet nat. Sportschool
Ik vind buiten hardlopen juist fijn. Gewoon, het gevoel van een wereld om je heen te hebben, frisse lucht, kronkelpaadjes. Dat je af en toe kan kiezen 'hm, hier links is prachtig asfalt dat zo leuk chchchwwwz chchchchchwwwz klinkt als ik erop loop, en rechts een bospaadje met kronkelwortels en dingen, welke weg zal ik nemen?'. En dat je ook echt ergens heengaat, dan lijkt het net alsof je nog iets meer doet dan alleen maar je ene been voor het andere zetten omdat je anders op een pijnlijke manier van je loopband afrolt. /romantisch
Maar voor een sportschool valt ook wat te zeggen, ja, vooral als het regent of je zwakke knieën hebt.
Oud 09-06-2011, 23:20
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik vind buiten hardlopen juist fijn. Gewoon, het gevoel van een wereld om je heen te hebben, frisse lucht, kronkelpaadjes. Dat je af en toe kan kiezen 'hm, hier links is prachtig asfalt dat zo leuk chchchwwwz chchchchchwwwz klinkt als ik erop loop, en rechts een bospaadje met kronkelwortels en dingen, welke weg zal ik nemen?'. En dat je ook echt ergens heengaat, dan lijkt het net alsof je nog iets meer doet dan alleen maar je ene been voor het andere zetten omdat je anders op een pijnlijke manier van je loopband afrolt. /romantisch.
Dat . Ik zou helemaal gek worden binnen zonder buitenlucht
Oud 09-06-2011, 23:24
Verwijderd
Citaat:
Ze gaan wel de kant op van outdated graphics, want het ding is amper krachtiger dan de X360, en komt pas over pak m beet 1 jaar uit.
Absoluut, maar ik heb het idee dat de doelgroep dat helemaal gaan issue vindt. Ik heb een Wii en ik zie ook wel dat dat grafisch niet te vergelijken is met de 360 of PS3, maar dat kan me niets schelen
Oud 09-06-2011, 23:25
Verwijderd
Ik ben me echt behoorlijk aan het vermaken om/met carn, die helemaal de juridische smaak te pakken krijgt nu ie m'n brief heeft
Oud 09-06-2011, 23:27
Verwijderd
Awel, het is tijd om te slapen. Slaap zacht allemaal! xoxoxoox
Oud 09-06-2011, 23:33
Noedelhap
Noedelhap is offline
Wat ongelooflijk kut. Een schermpje op je controller waarmee je van alles kunt doen maakt het gamen alleen maar ingewikkeld en onoverzichtelijk. Vernieuwend zijn is goed, maar het is niet bepaald intuïtief.
Oud 09-06-2011, 23:35
Carn
Carn is offline
Citaat:
Wat ongelooflijk kut. Een schermpje op je controller waarmee je van alles kunt doen maakt het gamen alleen maar ingewikkeld en onoverzichtelijk. Vernieuwend zijn is goed, maar het is niet bepaald intuïtief.
Nou ja, het idee is dat je eventueel kan doorgamen op je controller, en dat het scherm ook nog een ondersteunende rol kan geven. Maar het is al bekend dat de Wii U maar 1 zo'n controller kan aansturen, dus andere spelers moeten alsnog met een normale controller aan de gang.
Oud 09-06-2011, 23:35
Carn
Carn is offline
Citaat:
Absoluut, maar ik heb het idee dat de doelgroep dat helemaal gaan issue vindt. Ik heb een Wii en ik zie ook wel dat dat grafisch niet te vergelijken is met de 360 of PS3, maar dat kan me niets schelen
De doelgroep is het issue
Oud 09-06-2011, 23:39
Verwijderd
Waarom zou je verder willen gamen op de controller Of functioneert hij dan gewoon als een normale handheld?
Oud 09-06-2011, 23:39
Carn
Carn is offline
Citaat:
Waarom zou je verder willen gamen op de controller Of functioneert hij dan gewoon als een normale handheld?
ja.

Zolang je in range blijft natuurlijk.
Oud 09-06-2011, 23:41
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja, blijkbaar. Wat een fancy schmancy onzin allemaal. En dan natuurlijk met kiddy kutgraphics zoals de Wii die ook heeft.
Oud 09-06-2011, 23:42
Verwijderd
Wat had ik nou gezegd over 11 uur jongens

Slaap lekker!
Oud 09-06-2011, 23:44
Verwijderd
Citaat:
ja.

Zolang je in range blijft natuurlijk.
Welke range? Als hij in de buurt van de console moet blijven dan functioneert hij dus niet helemaal als een handheld.

Wat een nutteloze functie
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten