Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ot: De rust is weer enigszins wedergekeerd en ik denk dat dat komt omdat ik weet dat ik hem dit weekend zie. <3 @oma: Hou jij het nog een beetje vol? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar echt verliefd op een manier dat je wel een relatie met iemand wil, is toch wel duidelijk anders. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zou niet gewoon verliefd willen zijn op een gewone vriend; dat lijkt me echt supernaar ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Volgens mij lijkt Volk best wel een beetje op mij qua persoonlijkheid :/.
OT: waarom is de enige die ik als serieuze kandidate voor een relatie zie nou zo erg niet toe aan een relatie nog? Verdammt.
||
Citaat:
![]() ot; Gisteren belde er al iemand met een tip, gek is dat. Het voelde alsof ik niets deed, en ineens gaat de telefoon. Bleek een andere kat te zijn, maar nou ja. Ik loop liever voor niets, dan dat er iemand denkt 'dat is hem vast niet' en het blijkt hem wel te zijn. ![]()
||
Citaat:
![]() Hij kwam gelukkig wel terug. In de gaten houden en de plek waar hij altijd binnenkwam zoveel mogelijk open houden, want meestal komen ze uit zichzelf wel terug. Sommige katten wel dagen weg. ![]() OT: gaat hier prima. ;x We hebben er ondertussen alweer drie jaar opzitten, hurr.
||
Verwijderd
|
Citaat:
@Mutant: Wat is er aan de hand? ot: Vanavond gaan we naar mijn oom kijken en ik vind het vet spannend en ik baal ervan da thij er niet is.... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mja, ik wou niet zeuren, maar wel mijn frustratie posten
![]() Hij zou vanmorgen komen, toen ik opstond was ie nog online en hij sprak me aan, dus ik vroeg of hij nog niet onderweg was. Hij ging zo vertrekken. En toen zag ik de bui al hangen: bus gemist. Uur wachten. Dus nu is hij om half 1 hier terwijl ik om kwart voor 1 moet gaan werken. Nu blijft hij wel tot vanavond, maar oh wat krijg ik het daarvan op mijn zenuwen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Met alle respect hoor, maar waarom doe je de moeite nog? Blijkbaaar vindt hij het niet belangrijk genoeg om afspraken met jou na te komen en/of duidelijk te zijn, dus waarom zou jij nog moeite in hem steken? Je gaat nu heel volwassen het gesprek aan, maar het lijkt er niet op dat hij ook maar enig respect voor jou of wat jullie hebben heeft. TEnminste, zo vind ik het overkomen. Ik zou daar helemaal kriegelig van owrden en ik hoop dat julle er samen uit komen, echt waar. Respect voor jou dat je nog steeds met hem praat
![]() En ja, dat laatste bedoel ik bloedserieus. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja en het was zijn eigen idee om 's ochtends te komen. Als ik hem nu ertoe had gedwongen, dan snap ik dat hij zoiets flikt. Maar hij wou per se nu komen. Dan snap ik niet dat hij niet de moeite doet om de trein te nemen die wel een stuk eerder dan de bus is, maar waardoor hij ze zeker niet mist. Ik weet dat de aansluitingen klote zijn, maar hij mag dat na bijna een jaar toch ook wel weten.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
^Ik hoop dat je een manier vindt om er mee om te gaan, of dat nu betekent dat hij (voor nu) uit je leven verdwijnt, of dat dat is dat jullie samen verder gaan. Ik zou het zo zonde vinden als je hier in blijft hangen, in dit gewacht en de onzekerheid. Je bent ech twel meer waard en stiekem hoop ik dat er een moment komt dat je eist waar je recht op hebt, namelijk een jongen die normaal en lief en knap en geweldig is en heel veel van je houdt en niet met je omgaat alsof je godweetwatvooriets bent.
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik hoop dat dit dat moment is eigenlijk
![]() Door het nieuwe café te leren kennen en nieuwe mensen, voel ik me al heel wat sterker overigens. Mijn weekenden kunnen ook zonder hem gevuld zijn. Ik heb hem niet nodig, al wil ik hem wel heel graag nodig hebben. Nou ja, dank je en jullie horen vanavond wel wat hij heeft te vertellen gehad ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Bwuh, ik vind het echt maar niets. Hopen dat we vandaag nog meer tips krijgen en datie snel terug komt. Hebben in ieder geval steeds de achterdeur open, ook voor mij in de hoop dat hij 1 van de andere katten tegenkomt en zo de weg naar huis weer vindt. Maar ik weet niet, ondanks dat liefste dinnetje er wel vertrouwen in heeft dat hij nog weer thuis komt, heb ik dat niet. En ergens is dat niets voor mij, want ik ben altijd degene die tegen vriendlief zegt dat ze wel weer thuis komen als ze honger hebben. Zucht. ![]() Lief in ieder geval dat jullie meeduimen. Laten we hopen dat het helpt. ![]()
|
Mutant: Het spijt me, maar als dit al vaker gebeurd is en hij laat je zo zitten: lekker laten. Mensen die je geen energie opleveren maar alleen maar energie kosten zijn die energie niet waard. (Eh? Nou ja, je snapt me wel. :')) Heb ik ook de harde manier moeten leren, maar uiteindelijk is dat wel beter.
Neko: Bohhhh wat kut, als onze katten zouden ontsnappen zouden ze ook niks kunnen volgens mij. Ik duim voor je dat hij snel weer terugkomt! OTL 3,5 jaar en een dag alweer. Dat gaat snel <3
|
Lang niet echt inhoudelijk gepost hier, wordt weer eens tijd
![]() We hebben een poosje in een flinke relationele dip gezeten, waarbij we elkaar meer aan het afstoten waren dan aan het aantrekken en hebben op een gegeven moment een pauze ingelast omdat het echt niet meer ging. Maar gelukkig gaat het sinds een aantal weken weer stukken beter. Hierdoor voelt het ergens weer heel pril en spannend, maar toch ook vertrouwd en wetend wat je aan elkaar hebt. Grenzen aangeven en helemaal voor mezelf kiezen is soms erg moeilijk voor mij heb ik de laatste tijd gemerkt, maar daar word ik steeds beter in en dat komt 'ons' alleen maar ten goede geloof ik. Morgen inclusief die pauze alweer anderhalf jaar samen ![]()
|
Verwijderd
|
Mutant, wordt het niet tijd dat je jezelf een ultimatum stelt? Geef hem nog een maand de tijd en kap het, als er niets verandert, gewoon af. Je bent nu de hele tijd aan 't wachten op beweging en bevestiging van zijn kant. Ik heb niet het idee dat je die gaat krijgen. Tuurlijk, je houdt van hem, maar voor hem door het stof gaan, totaal onbaatzuchtig zijn in de hoop dat hij naar je toe zal komen, het werkt allemaal niet. Kennelijk houdt hij niet op die manier van jou. Jullie staan ongelijkwaardig in deze situatie. Hij gaat jou niet geven wat je gelukkig gaat maken. Gun jezelf meer dan dit!
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb hem geen maand meer gegeven Tigerly. Ik heb het vandaag afgekapt. Eerst kwam er niets van zijn kant en toen kreeg ik het op mijn zenuwen en toen zei ik dus maar: jij wou praten! Ja ok, toen ben ik toch maar zelf begonnen. En hij had als excuus zijn autisme en het allemaal niet weten. En hij wou wel en hij wou niet. Toen heb ik gezegd: Als je wel wil, dan wil ik dat je er voor uitkomt, niet allemaal zo stiekem stiekem. En ik wil dat je moeite doet. En hij: dat kan ik niet. Ik: dan is het gedaan met de vriendschap, want dit trek ik niet. Dan verval ik in mijn verliefdheid en jij vervalt in het whatever jij voor mij voelt en dan zitten we hier over een paar maanden weer zo. Ja zegt ie, dan krijg je nu mijn antwoord, ik pak mijn spullen (hij had hier nogal veel liggen). En toen heb ik gezegd: je moet eens een keer moeite durven doen! En ik heb gezegd dat hij de bus nog kon halen, hem buitengegooid en naar café gegaan (niet om te zuipen, want ik moest met de auto, maar om leuke mensen te zien).
Dus... Wel heb ik gezegd dat ie verplicht is naar mijn verjaardag te komen. Dan zijn we weer een maand verder. Kan ik zien hoe ik me voel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dit is een slecht idee. Trust me. |
![]() |
|
Ik ben heel trots dat je het hebt gedaan mutant, echt, ik weet hoeveel moeite het je kost.
Maar moet me toch ook bij de rest aansluiten dat je verjaardag waarsch geen goed idee is. Stel dat je je klote gaat voelen is je hele verjaardag verziekt,
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
JUllie hebben gelijk, zoals zo vaak. Ik ga er over nadenken. Maar nu komen leuke weekenden, eerst een goeie vriend op bezoek en volgende week een weekendje midzomerfair met een vriend die ik pas heb leren kennen. Ik denk dat het wel goed komt.
Maar het is niet dat ik verwacht dat hij gaat veranderen ofzo. Ik heb hem ook gezegd, als jij dit niet kunt opbrengen, ben je mij niet waard. En dat is ook zo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb nu definitief mijn stage niet gehaald, dat houdt in dat ik moet stoppen met school. Het is het enige dat ik niet heb gehaald, voor de rest heb ik heel mooie punten dus dat is jammer ![]() Maar, ik heb me er al bij neergelegd en heb besloten om nu even van mijn leven te genieten. Voor het eerst in lange tijd hoef ik nu niet 7 dagen in de week vroeg op te staan en kan ik ook gewoon mee uit en feestjes vieren. Dus gister heb ik flink genoten, lekker gelachen en lol gehad. Ik heb gister ook eindelijk kunnen meedoen met een bbq, voor het eerst dit jaar. Het was heerlijk! En mijn vriend is zo sexy als hij met mijn nichtje van 10 maanden speelt. Hij is op de grond gaan zitten om met haar te spelen, want ze kijkt heel bang als hij staat. Op de een of andere manier is geeft het spelen met een baby hem meteen +10 charisma. En toen we daar weg gingen zei hij: "Toch wel leuk zo'n kleine.", en een paar minuten later, "Maar wij gaan zo lekker indrinken en dan op stap, dus wij hebben het beter bekeken." ![]() |
![]() |
|
Gistermiddag naar V geweest en het was echt heel leuk. Meteen kennis gemaakt met haar moeder en zusje, daar stond ik dan weer wel even van te kijken, maar goed. Hele middag een beetje zitten stoeien en gek doen en ja.. Het was echt heel leuk^^ Vanavond eerst een bbq en dan nog even langs T voordat ze naar Leeuwarden vertrekt. Even goed praten en toch een basis leggen zodat we iig contact kunnen blijven houden. Ik hoef verder ook niks meer van haar, maar zou het zonde vinden als we helemaal geen contact meer hebben.
|
Verwijderd
|
NIET DOEN!!! Niet hem op je verjaardag, niet hem dwingen, niet nog een kans.
Laat hem los, kies voor jezelf. Laat het slijten en maak ruimte voor een positieve relatie. Eerst met jezelf en dan met iemand anders. En ik ben trots op je dat je het zo hebt aangepakt. En wees ook trots op jezelf. Goed gedaan meisie, maar niet op je verjaardag. Echt niet. Laatst gewijzigd op 18-04-2014 om 06:13. |
![]() |
|
En weg is ze... Net thuis gekomen, hele nacht geholpen met alles inpakken en alvast naar beneden sjouwen, zodat het morgen meteen de auto in kan. Ze wilt sowieso contact houden en ze wilt graag dat ik nog een keer naar Leeuwarden kom, maar ik weet niet of dat nou zo'n verschrikkelijk slim idee is. Denk dat ik dat ook gewoon niet kan, niet wil en dus niet doe, maar ja, ik zie het wel..
|
We moeten allebei nog best wat leren over hoe we dingen het beste kunnen aanpakken in onze relatie, maar omg er is zoveel liefde tussen ons! Dat voel ik echt zó sterk als we elkaar aankijken. Dus ik heb er heel veel vertrouwen in dat het helemaal goed komt met ons twee!
Ik wil echt het perfecte vriendinnetje voor hem zijn, hij zegt dat ik dat al ben maar daar ben ik het helemaaaal niet mee eens want er zijn zoveel dingen die ik beter en anders kan doen. Vind hem wel het perfecte vriendje maar daar is hij het dan weer niet mee eens ![]() Ik heb me echt nog nooit zo gevoeld als bij hem en ik ben zo verliefd!
|
Ik zal je jaren ver van hier
Misschien vertellen hoe het was Misschien zal ik dan zeggen Misschien nog veel later pas. Maar ik zal je jaren ver van hier Misschien vertellen hoe verliefd ik op je was. Precies zoals ik me nu voel.. Bah wat vind ik het (nog steeds) verschrikkelijk dat hij zoooooo gelukkig is met zijn vriendin en ik hem maar niet vergeten kan. Terwijl ik in de tussentijd alle geweldige verhalen van hun relatie mag aanhoren en mag vertellen hoe leuk ik dat voor hem vind. Zou hij ooit door krijgen dat ik dat helemaal niet zo voel?
|
Hij ging zomaar vrijwillig uit zichzelf mee naar ons paardje. Vond het nog echt leuk ook nog. Met het afzadelen helemaal enthousiast 'mag ik t hoofdstel doen?', met van die glinsteringen in z'n ogen. Wil ik een snoepje pakken, zegtie; 'heeft ze al gehad hoor'. <3 Wat issie toch leuk.
|
![]() |
|
|