Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2011, 15:41
Volk
Volk is offline
Hebben jullie dat ook wel eens dat je verliefd kunt worden op een vriend van je? Dat je hem aan wil raken en met hem wil praten en lachen... Ik vind dat altijd fijn en maakt de vriendschap ook hechter vind ik.

Ik vind dat toch zo'n lekker gevoel
Advertentie
Oud 08-06-2011, 16:00
Verwijderd
Rot voor jullie Neko*! Wij hebben ook wel eens dieren op die manier verloren. En hoewel de ene terug kwam opdagen, blijft er toch die andere die dat niet deed. En dat is rottig. Ik duim mee iig.

OT: Morgen komt ie. Ik ben benieuwd. Hij spreekt weer amper op msn, dus ik denk dat het duidelijk gaat zijn. Toch is er een klein beetje hoop.
Oud 08-06-2011, 18:13
Akhlys
Akhlys is offline
Morgen een middag naar haar toe, heb er wel zin in^^ Ben ook erg benieuwt hoe het loopt. Ik heb wel weer in m'n achterhoofd zitten dat er een redelijke kans bestaat dat het niks wordt. Ook besloten dat als het nu met haar niks wordt, dat ik dan weer even een tijdje rustiger aan ga doen en me ga concentreren op dingen die wat belangrijker zijn. Zoals een paar dagen terug werd gezegd, ik neem geen pauzes, terwijl dat nu juist het gene is wat ik denk wel weer even nodig heb.

Verder was ik vandaag echt in een gigantisch kleffe en knuffelige bui. Altijd prettig dat er mensen zijn die dat begrijpen en me een beetje tegemoet komen^^ Geen knuffel-tekort gehad vandaag in ieder geval
Oud 08-06-2011, 18:35
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
OT: Hm. Schiet eens op met juni
Ja inderdaad!

Citaat:
Hebben jullie dat ook wel eens dat je verliefd kunt worden op een vriend van je? Dat je hem aan wil raken en met hem wil praten en lachen... Ik vind dat altijd fijn en maakt de vriendschap ook hechter vind ik.

Friends with benefits. We zijn nu trouwens een setje
Oud 08-06-2011, 20:05
Volk
Volk is offline
Citaat:
Ja inderdaad!

Friends with benefits. We zijn nu trouwens een setje
Ja, maar dan zonder benefits. Ik blijf wel trouw aan mijn vriend

Leuk!
Oud 08-06-2011, 20:10
Verwijderd
Citaat:

Ja, gaaf is dat he? Ik heb dat ook echt heel sterk met mijn beste vriend, ik ben daar ook echt gruwelijk verliefd op en het voelt zo bijzonder en speciaal en maakt de band nog beter dannie toch al was. Fijn om te horen dat ik niet de enige ben, want hier snapt niemand dat. Alleen mijn eigen vriendje.

ot: De rust is weer enigszins wedergekeerd en ik denk dat dat komt omdat ik weet dat ik hem dit weekend zie. <3

@oma: Hou jij het nog een beetje vol?
Oud 08-06-2011, 20:14
Oezem
Oezem is offline
Citaat:
Ja, gaaf is dat he? Ik heb dat ook echt heel sterk met mijn beste vriend, ik ben daar ook echt gruwelijk verliefd op en het voelt zo bijzonder en speciaal en maakt de band nog beter dannie toch al was. Fijn om te horen dat ik niet de enige ben, want hier snapt niemand dat. Alleen mijn eigen vriendje.

ot: De rust is weer enigszins wedergekeerd en ik denk dat dat komt omdat ik weet dat ik hem dit weekend zie. <3

Volgens mij heb ik dat ook wel en tegelijk weet ik ook zeker dat ik niks met de jongen(s) in kwestie zou willen.

Maar echt verliefd op een manier dat je wel een relatie met iemand wil, is toch wel duidelijk anders.
Oud 08-06-2011, 20:18
Volk
Volk is offline
Citaat:
Volgens mij heb ik dat ook wel en tegelijk weet ik ook zeker dat ik niks met de jongen(s) in kwestie zou willen.

Maar echt verliefd op een manier dat je wel een relatie met iemand wil, is toch wel duidelijk anders.
Ja precies! En verliefd is misschien niet het juiste woord maar ik weet geen ander woord dat er zo dicht bij komt.
Oud 08-06-2011, 20:20
Verwijderd
Citaat:

Ja zeker. Ik zou echt nevernooitniet iets met die jongen willen, als stel zouden we echt een ramp zijn. Maar toch, elke keer als ik hem zie, heb ik kriebels en als ik hem te lang niet heb gezien, mis ik hem ontzettend en ik kan me weinig mensen voor de geest halen die ik bijzonderderderder vindt dan hij. En o wee, als hij ooit een vriendin krijgt die hem pijn doet. Ik doe echt alles voor hem, maar ik zou er nooit een relatie mee willen. Maargoed. Gaaf is dat, ik hou van dat soort vriendschappen
Oud 08-06-2011, 21:18
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Ja, maar dan zonder benefits. Ik blijf wel trouw aan mijn vriend

Leuk!
Ohja, natuurlijk. Op die manier heb ik er ook ervaring mee. Ik probeerde altijd maar van dat gevoel te genieten. En als het op meer uitloopt, dan is het tijd om je relatie even goed onder de loep te nemen.

Citaat:
Ja het gaat wel. Maar moet echt zoveel aan hem denken. Ik probeer niet teveel bij de tijd stil te staan, maar dat gaat gewoon niet. Normaal weet ik nooit welke datum het is, maar nu... Ik verheug me enorm op zijn terugkomst en voor hem is het gewoon heel erg leuk dat hij nu zo iets tofs kan doen .
Oud 08-06-2011, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Onze allerliefste kat is weg. Ik snap er niets van. Hij ging nooit verder dan de tuin van de buren, want de rest vond hij maar eng. Lag altijd liever op schoot dan dat hij met de rest aan het spelen was buiten. En toch is hij nu weg. Ik kan me niet voorstellen dat iemand hem meegenomen heeft en ik weet nu even niet wat ik er nog aan kan doen. Heb het asiel gebeld, de dierenambulance, posters bij de winkels opgehangen. Maar tot nu toe heeft niemand hem gezien en ik maak mezelf met de minuut meer zorgen. Volgens mij komt hij nooit weer terug..
Vriendje vindt het ook erg, merk ik wel. Maar hij uit dat zo anders dan ik, hij is veel afwachtender. Hij kan me ook niet echt troosten, hij heeft t steeds over 'we moeten nog maar even afwachten' en 'hij komt vast wel terug'. Maar daar heb ik niets aan, ik wil gewoon datie me vasthoud en knuffelt.
Zeg dat dan tegen hem! Hij kan het ook niet ruiken natuurlijk
Oud 08-06-2011, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Ja zeker. Ik zou echt nevernooitniet iets met die jongen willen, als stel zouden we echt een ramp zijn. Maar toch, elke keer als ik hem zie, heb ik kriebels en als ik hem te lang niet heb gezien, mis ik hem ontzettend en ik kan me weinig mensen voor de geest halen die ik bijzonderderderder vindt dan hij. En o wee, als hij ooit een vriendin krijgt die hem pijn doet. Ik doe echt alles voor hem, maar ik zou er nooit een relatie mee willen. Maargoed. Gaaf is dat, ik hou van dat soort vriendschappen
Maar bedoelen jullie nou dat het dan wel ook 'fysiek' is (als in: je zou ook wel willen zoenen + seksen maar dat doe je maar niet omdat je bezet bent)? Want ik ken wel een soort 'platonische crush', dat heb ik soms wel eens bij (nieuwe) vriendinnen. Dan gaat het helemaal niet om seks, maar dan ben ik wel ondersteboven van hoe cool iemand is (en dat heb ik altijd alleen bij vrouwen, want bij mannen denk ik dan dat ik gewoon verliefd ben geloof ik ). Alleen is dat wel duidelijk iets anders dan 'echte verliefdheid', want daar hoort in mijn geval het willen vozen toch wel echt bij.

Ik zou niet gewoon verliefd willen zijn op een gewone vriend; dat lijkt me echt supernaar Dan zou ik ook heel jaloers worden als hij dingen met andere vrouwen doet, en dan zou ik stiekem wel erg graag willen vozen maar het toch maar niet doen omdat ik bezet ben, en me vervolgens heel schuldig voelen tegenover mijn vriend... nee, brr.
Oud 08-06-2011, 23:31
Volk
Volk is offline
Citaat:
Maar bedoelen jullie nou dat het dan wel ook 'fysiek' is (als in: je zou ook wel willen zoenen + seksen maar dat doe je maar niet omdat je bezet bent)? Want ik ken wel een soort 'platonische crush', dat heb ik soms wel eens bij (nieuwe) vriendinnen. Dan gaat het helemaal niet om seks, maar dan ben ik wel ondersteboven van hoe cool iemand is (en dat heb ik altijd alleen bij vrouwen, want bij mannen denk ik dan dat ik gewoon verliefd ben geloof ik ). Alleen is dat wel duidelijk iets anders dan 'echte verliefdheid', want daar hoort in mijn geval het willen vozen toch wel echt bij.

Ik zou niet gewoon verliefd willen zijn op een gewone vriend; dat lijkt me echt supernaar Dan zou ik ook heel jaloers worden als hij dingen met andere vrouwen doet, en dan zou ik stiekem wel erg graag willen vozen maar het toch maar niet doen omdat ik bezet ben, en me vervolgens heel schuldig voelen tegenover mijn vriend... nee, brr.
Ik zou de meeste van mijn vrienden wel doen als ik vrijgezel was Maar omdat ik nu een vriend heb heb ik op dit moment geen behoefte daar aan. Ik ben wel graag fysiek bezig, knuffelen en stoeien enzo. Ik heb ook helemaal geen jaloerse gevoelens, als ze iemand anders doen ben ik alleen maar blij voor ze. Op die manier heb ik geen interesse in ze. Maar ik ben wel graag bij ze en mis ze ook een beetje als ze er niet zijn. Dan wil ik ze graag zien omdat we zo'n lol hebben of omdat ik me zo goed voel met die personen bij mij in de buurt.
Oud 09-06-2011, 00:21
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Volgens mij lijkt Volk best wel een beetje op mij qua persoonlijkheid :/.

OT: waarom is de enige die ik als serieuze kandidate voor een relatie zie nou zo erg niet toe aan een relatie nog? Verdammt.
Oud 09-06-2011, 07:48
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Zeg dat dan tegen hem! Hij kan het ook niet ruiken natuurlijk
Juist als ik zeg datie me gewoon even moet knuffelen en vasthouden, probeert hij het beter te maken met die non-uitspraken. Dat is nou eenmaal zijn manier. Normaal gesproken vind ik dat niet erg, want het is ook gewoon zo, we kunnen niets meer dan gewoon afwachten. Maar als het allemaal echt te veel is (zoals toen was) dan zou hij eigenlijk zijn klep moeten houden.

ot; Gisteren belde er al iemand met een tip, gek is dat. Het voelde alsof ik niets deed, en ineens gaat de telefoon. Bleek een andere kat te zijn, maar nou ja. Ik loop liever voor niets, dan dat er iemand denkt 'dat is hem vast niet' en het blijkt hem wel te zijn.
Oud 09-06-2011, 08:58
Rob
Rob is offline
Citaat:
Onze allerliefste kat is weg. Ik snap er niets van. Hij ging nooit verder dan de tuin van de buren, want de rest vond hij maar eng. Lag altijd liever op schoot dan dat hij met de rest aan het spelen was buiten. En toch is hij nu weg.
Zo eentje hebben wij ook rondlopen. Die is een keer 's nachts buiten geweest, maar nu laten we ze niet eens meer buiten omdat er bij de lokale supermarkt altijd posters hangen met 'Kat vermist' en omdat we een redelijk drukke straat als het ware 'om de wijk heen' hebben waar wel vaker dieren zijn doodgereden.

Hij kwam gelukkig wel terug. In de gaten houden en de plek waar hij altijd binnenkwam zoveel mogelijk open houden, want meestal komen ze uit zichzelf wel terug. Sommige katten wel dagen weg.

OT: gaat hier prima. ;x We hebben er ondertussen alweer drie jaar opzitten, hurr.
Oud 09-06-2011, 09:48
igfy
igfy is offline
Jeej mijn telefoon doet het weer! Dat het niet hebben van een telefoon maar slecht is voor je sociale leven....
Oud 09-06-2011, 10:14
Verwijderd
Zucht.
Oud 09-06-2011, 10:40
Verwijderd
Citaat:

Nee, ik zou fysiek niks met hem doen. Gezoend hebben we al en daar kwam een verliefdheid van zijn kant achteraan. Het contact is toen ene jaar wat minder geweest en nu zijn we hechter dan we ooit geweest zijn. Het is niet helemaal handig gegaan toen en sindsdien heb ik me ook voorgenomen dat er tussen ons niks fysieks mag gebeuren awt verder gaat dan een knuffel en een zoen op de wang. Dat hele verliefdheidikwileenrelatiegedoe heeft me toen zoveel energie gekost dat ik dat voortaan wil voorkomen. Daarnaast is hij heel erg onzeker als het op relatie aankomt en wanneer ik met hem zou seksen en hem daarna toch zou melden dat het niks zou worden, zou zijn eigenwaarde helemaal finaal in puin liggen. Dus dat doe ik niet. En toch ben verliefd op hem, maar het is geen relatie-verliefdheid. Ik weet niet zo goed hoe ik het dan wel moet omschrijven.

@Mutant: Wat is er aan de hand?

ot: Vanavond gaan we naar mijn oom kijken en ik vind het vet spannend en ik baal ervan da thij er niet is....
Oud 09-06-2011, 10:44
Verwijderd
Mja, ik wou niet zeuren, maar wel mijn frustratie posten .

Hij zou vanmorgen komen, toen ik opstond was ie nog online en hij sprak me aan, dus ik vroeg of hij nog niet onderweg was. Hij ging zo vertrekken. En toen zag ik de bui al hangen: bus gemist. Uur wachten. Dus nu is hij om half 1 hier terwijl ik om kwart voor 1 moet gaan werken. Nu blijft hij wel tot vanavond, maar oh wat krijg ik het daarvan op mijn zenuwen.
Oud 09-06-2011, 10:50
Volk
Volk is offline
Citaat:
Mja, ik wou niet zeuren, maar wel mijn frustratie posten .

Hij zou vanmorgen komen, toen ik opstond was ie nog online en hij sprak me aan, dus ik vroeg of hij nog niet onderweg was. Hij ging zo vertrekken. En toen zag ik de bui al hangen: bus gemist. Uur wachten. Dus nu is hij om half 1 hier terwijl ik om kwart voor 1 moet gaan werken. Nu blijft hij wel tot vanavond, maar oh wat krijg ik het daarvan op mijn zenuwen.
pfff, kan me goed voorstellen dat je daar gefrustreerd van raakt.
Oud 09-06-2011, 10:55
Verwijderd
Met alle respect hoor, maar waarom doe je de moeite nog? Blijkbaaar vindt hij het niet belangrijk genoeg om afspraken met jou na te komen en/of duidelijk te zijn, dus waarom zou jij nog moeite in hem steken? Je gaat nu heel volwassen het gesprek aan, maar het lijkt er niet op dat hij ook maar enig respect voor jou of wat jullie hebben heeft. TEnminste, zo vind ik het overkomen. Ik zou daar helemaal kriegelig van owrden en ik hoop dat julle er samen uit komen, echt waar. Respect voor jou dat je nog steeds met hem praat

En ja, dat laatste bedoel ik bloedserieus.
Oud 09-06-2011, 10:57
Verwijderd
Ja en het was zijn eigen idee om 's ochtends te komen. Als ik hem nu ertoe had gedwongen, dan snap ik dat hij zoiets flikt. Maar hij wou per se nu komen. Dan snap ik niet dat hij niet de moeite doet om de trein te nemen die wel een stuk eerder dan de bus is, maar waardoor hij ze zeker niet mist. Ik weet dat de aansluitingen klote zijn, maar hij mag dat na bijna een jaar toch ook wel weten.
Oud 09-06-2011, 11:00
Verwijderd
Citaat:
Met alle respect hoor, maar waarom doe je de moeite nog? Blijkbaaar vindt hij het niet belangrijk genoeg om afspraken met jou na te komen en/of duidelijk te zijn, dus waarom zou jij nog moeite in hem steken? Je gaat nu heel volwassen het gesprek aan, maar het lijkt er niet op dat hij ook maar enig respect voor jou of wat jullie hebben heeft. TEnminste, zo vind ik het overkomen. Ik zou daar helemaal kriegelig van owrden en ik hoop dat julle er samen uit komen, echt waar. Respect voor jou dat je nog steeds met hem praat

En ja, dat laatste bedoel ik bloedserieus.
Het begint me onderhand ook mijn neus uit te komen hoor. Het is dat ik van hem hou (en mijn zwakte waarschijnlijk), dat ik hem deze kans wil geven, maar als hier niets fatsoenlijks kan uitkomen, is het gewoon over. En misschien dat ik over een tijd zijn vriendschap aankan, maar nu even niet meer.
Oud 09-06-2011, 11:06
Verwijderd
^Ik hoop dat je een manier vindt om er mee om te gaan, of dat nu betekent dat hij (voor nu) uit je leven verdwijnt, of dat dat is dat jullie samen verder gaan. Ik zou het zo zonde vinden als je hier in blijft hangen, in dit gewacht en de onzekerheid. Je bent ech twel meer waard en stiekem hoop ik dat er een moment komt dat je eist waar je recht op hebt, namelijk een jongen die normaal en lief en knap en geweldig is en heel veel van je houdt en niet met je omgaat alsof je godweetwatvooriets bent.
Oud 09-06-2011, 11:10
Verwijderd
Ik hoop dat dit dat moment is eigenlijk . Dat ik vol kan houden en sterk kan zijn.

Door het nieuwe café te leren kennen en nieuwe mensen, voel ik me al heel wat sterker overigens. Mijn weekenden kunnen ook zonder hem gevuld zijn. Ik heb hem niet nodig, al wil ik hem wel heel graag nodig hebben.

Nou ja, dank je en jullie horen vanavond wel wat hij heeft te vertellen gehad .
Oud 09-06-2011, 12:28
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Hoe lang is je kat al weg? Die van mij was bijna een week weg en toen kregen we een telefoontje dat iemand sinds een paar dagen een zwarte kat in de tuin had. Toen we gingen kijken lag ze heerlijk bij de mevrouw op schoot en kwam vrolijk naar ons toe.
Hij is nu 3 dagen weg. In mijn omgeving wordt er nogal sussend gereageerd, zo van 'het zijn nog maar 3 dagen'. Maar hij is zo'n kat die wanneer hij buiten was en je deed alleen al aanstalten om de deur naar binnen dicht te doen, hij meteen naar binnen vloog. Zo een, die wanneer een van onze andere katten met een nog levende vogel binnen komt, op een afstandje gaat liggen kijken wat dat beest wel niet is en doet, en waarom het zo piept.

Citaat:
Zo eentje hebben wij ook rondlopen. Die is een keer 's nachts buiten geweest, maar nu laten we ze niet eens meer buiten omdat er bij de lokale supermarkt altijd posters hangen met 'Kat vermist' en omdat we een redelijk drukke straat als het ware 'om de wijk heen' hebben waar wel vaker dieren zijn doodgereden.

Hij kwam gelukkig wel terug. In de gaten houden en de plek waar hij altijd binnenkwam zoveel mogelijk open houden, want meestal komen ze uit zichzelf wel terug. Sommige katten wel dagen weg.
Ik hoop ook dat hij gewoon terug komt. Gisteren hadden we 2 telefoontjes van mensen die hem gezien hebben, ik was zelf toen niet thuis. Vriendje is toen wezen kijken en dacht hem in de verte gezien te hebben toen hij een tuin in schoot. Maar blijft moeilijk te pijlen omdat het toen al donker was en het een zwarte kat is.
Bwuh, ik vind het echt maar niets. Hopen dat we vandaag nog meer tips krijgen en datie snel terug komt. Hebben in ieder geval steeds de achterdeur open, ook voor mij in de hoop dat hij 1 van de andere katten tegenkomt en zo de weg naar huis weer vindt. Maar ik weet niet, ondanks dat liefste dinnetje er wel vertrouwen in heeft dat hij nog weer thuis komt, heb ik dat niet. En ergens is dat niets voor mij, want ik ben altijd degene die tegen vriendlief zegt dat ze wel weer thuis komen als ze honger hebben. Zucht.

Lief in ieder geval dat jullie meeduimen. Laten we hopen dat het helpt.
Oud 09-06-2011, 14:27
Chevy
Chevy is offline
Mutant: Het spijt me, maar als dit al vaker gebeurd is en hij laat je zo zitten: lekker laten. Mensen die je geen energie opleveren maar alleen maar energie kosten zijn die energie niet waard. (Eh? Nou ja, je snapt me wel. :')) Heb ik ook de harde manier moeten leren, maar uiteindelijk is dat wel beter.

Neko: Bohhhh wat kut, als onze katten zouden ontsnappen zouden ze ook niks kunnen volgens mij. Ik duim voor je dat hij snel weer terugkomt!

OTL 3,5 jaar en een dag alweer. Dat gaat snel <3
Oud 09-06-2011, 15:18
WolterB
WolterB is offline
Lang niet echt inhoudelijk gepost hier, wordt weer eens tijd

We hebben een poosje in een flinke relationele dip gezeten, waarbij we elkaar meer aan het afstoten waren dan aan het aantrekken en hebben op een gegeven moment een pauze ingelast omdat het echt niet meer ging. Maar gelukkig gaat het sinds een aantal weken weer stukken beter.
Hierdoor voelt het ergens weer heel pril en spannend, maar toch ook vertrouwd en wetend wat je aan elkaar hebt.

Grenzen aangeven en helemaal voor mezelf kiezen is soms erg moeilijk voor mij heb ik de laatste tijd gemerkt, maar daar word ik steeds beter in en dat komt 'ons' alleen maar ten goede geloof ik.

Morgen inclusief die pauze alweer anderhalf jaar samen
Oud 09-06-2011, 16:52
Verwijderd
Mutant, wordt het niet tijd dat je jezelf een ultimatum stelt? Geef hem nog een maand de tijd en kap het, als er niets verandert, gewoon af. Je bent nu de hele tijd aan 't wachten op beweging en bevestiging van zijn kant. Ik heb niet het idee dat je die gaat krijgen. Tuurlijk, je houdt van hem, maar voor hem door het stof gaan, totaal onbaatzuchtig zijn in de hoop dat hij naar je toe zal komen, het werkt allemaal niet. Kennelijk houdt hij niet op die manier van jou. Jullie staan ongelijkwaardig in deze situatie. Hij gaat jou niet geven wat je gelukkig gaat maken. Gun jezelf meer dan dit!
Oud 09-06-2011, 19:56
kevints
kevints is offline
hoe ik me voel?? kut
Oud 09-06-2011, 19:59
Cucumber.
Cucumber. is offline
Ooooooooooh, hij is zo leuk!
Ik mis hem nu zó erg! We msn'en wel, maar dat is natuurlijk lang niet zo leuk als elkaar echt zien en knuffelen, zoenen e.d.

Zaterdagavond zie ik hem weer en ik kan echt niet wachten.
Dan gelukkig een groot deel van 't weekend samen met hem!
Oud 09-06-2011, 23:04
Verwijderd
Ik heb hem geen maand meer gegeven Tigerly. Ik heb het vandaag afgekapt. Eerst kwam er niets van zijn kant en toen kreeg ik het op mijn zenuwen en toen zei ik dus maar: jij wou praten! Ja ok, toen ben ik toch maar zelf begonnen. En hij had als excuus zijn autisme en het allemaal niet weten. En hij wou wel en hij wou niet. Toen heb ik gezegd: Als je wel wil, dan wil ik dat je er voor uitkomt, niet allemaal zo stiekem stiekem. En ik wil dat je moeite doet. En hij: dat kan ik niet. Ik: dan is het gedaan met de vriendschap, want dit trek ik niet. Dan verval ik in mijn verliefdheid en jij vervalt in het whatever jij voor mij voelt en dan zitten we hier over een paar maanden weer zo. Ja zegt ie, dan krijg je nu mijn antwoord, ik pak mijn spullen (hij had hier nogal veel liggen). En toen heb ik gezegd: je moet eens een keer moeite durven doen! En ik heb gezegd dat hij de bus nog kon halen, hem buitengegooid en naar café gegaan (niet om te zuipen, want ik moest met de auto, maar om leuke mensen te zien).

Dus...

Wel heb ik gezegd dat ie verplicht is naar mijn verjaardag te komen. Dan zijn we weer een maand verder. Kan ik zien hoe ik me voel.
Oud 09-06-2011, 23:34
Lente
Lente is offline
ik wilde zeggen: goed gedaan Mutant, maar toen las ik die laatste zin
Oud 09-06-2011, 23:37
Verwijderd
Citaat:
Ik had precies hetzelfde. Mutant, meid, je graaft je eigen graf op die manier. Je had er net een punt achter gezet en nu dwing jij hem weer een kans op om je toch weer emotionele verwarring te bezorgen..
Oud 09-06-2011, 23:42
Verwijderd
Jamaar, dan zijn er mensen bij, dan gaat het veel beter. En er komen al zo weinig mensen .

En als het me nog niet goed gaat, dan is het voor langere tijd.
Oud 09-06-2011, 23:49
Verwijderd
Citaat:
Jamaar, dan zijn er mensen bij, dan gaat het veel beter. En er komen al zo weinig mensen .

En als het me nog niet goed gaat, dan is het voor langere tijd.
Nee, luister. Je hebt er een punt achter gezet. Dan ga je hem een tijd niet zien, je went eraan. En misschien denk je zelfs nog wel bij jezelf dat het zo echt echt echt beter is. Maar dan! Zie je hem opeens weer, en er is een grote kans dat-ie zich dan weer van z'n beste kant laat zien, want blijkbaar vindt hij je (in ieder geval soms) leuk genoeg om eventjes moeite te doen en daarna weer alles af te laten weten. En dan is het even gezellig en herinner je je opééns weer waarom hij toch wel leuk was. Met andere woorden: Square one.

Dit is een slecht idee. Trust me.
Oud 10-06-2011, 07:04
Dott
Dott is offline
Ik ben heel trots dat je het hebt gedaan mutant, echt, ik weet hoeveel moeite het je kost.
Maar moet me toch ook bij de rest aansluiten dat je verjaardag waarsch geen goed idee is.
Stel dat je je klote gaat voelen is je hele verjaardag verziekt,
Oud 10-06-2011, 08:11
Verwijderd
Citaat:
Dit ja...

OT: Hmja. Ik ben geloof ik weer eens in een wat-moet-ik-er-toch-mee bui en heb er even weinig vertrouwen in. Hoop maar dat zaterdag nog doorgaat
Oud 10-06-2011, 08:24
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ik ben heel trots dat je het hebt gedaan mutant, echt, ik weet hoeveel moeite het je kost.
Maar moet me toch ook bij de rest aansluiten dat je verjaardag waarsch geen goed idee is.
Stel dat je je klote gaat voelen is je hele verjaardag verziekt,
Dit, + dat in een maand tijd, hij heus niet opeens gaat veranderen. Als hij al niet de moeite wil doen het op zijn minst te proberen op het moment dat je hem voor het blok zet, gaat hem dat helemaal niet lukken in die maand dat jullie dan geen contact hebben. Ik snap dat je hem die kans wilt geven omdat je zo graag wil dat er meer in zit. Maar je hebt hem al zoveel kansen gegeven, zoveel ruimte. Hij laat jou steeds de keus maken, want dat is voor hem het makkelijkst. Maar als hij niet durft te kiezen, is hij je niet waard. *knuf* Je verdient een geweldig, lief, leuk, persoon die van jou houdt en (meer dan alles) voor jou durft te kiezen. Eens dus met de rest, afkappen die hap.
Oud 10-06-2011, 09:27
Verwijderd
JUllie hebben gelijk, zoals zo vaak. Ik ga er over nadenken. Maar nu komen leuke weekenden, eerst een goeie vriend op bezoek en volgende week een weekendje midzomerfair met een vriend die ik pas heb leren kennen. Ik denk dat het wel goed komt.

Maar het is niet dat ik verwacht dat hij gaat veranderen ofzo. Ik heb hem ook gezegd, als jij dit niet kunt opbrengen, ben je mij niet waard. En dat is ook zo.
Oud 10-06-2011, 10:11
Lente
Lente is offline
maar hij heeft toch al eerder dingen niet op kunnen brengen waaruit blijkt dat het geen zin heeft in hem te investeren? waarom wéér een nieuwe kans als hij die blijkbaar niet wil?
Oud 10-06-2011, 11:32
Verwijderd
Citaat:
JUllie hebben gelijk, zoals zo vaak. Ik ga er over nadenken. Maar nu komen leuke weekenden, eerst een goeie vriend op bezoek en volgende week een weekendje midzomerfair met een vriend die ik pas heb leren kennen. Ik denk dat het wel goed komt.

Maar het is niet dat ik verwacht dat hij gaat veranderen ofzo. Ik heb hem ook gezegd, als jij dit niet kunt opbrengen, ben je mij niet waard. En dat is ook zo.
Yup, dat is inderdaad zo. Wij zijn gewoon een beetje bang dat je hem in principe weer gewoon de kans geeft om te messen with your head, terwijl jij jezelf na een maand waarschijnlijk al een stuk beter voelt en dan kun je weer van voor af aan beginnen.
Oud 10-06-2011, 12:01
Volk
Volk is offline
Citaat:
Yup, dat is inderdaad zo. Wij zijn gewoon een beetje bang dat je hem in principe weer gewoon de kans geeft om te messen with your head, terwijl jij jezelf na een maand waarschijnlijk al een stuk beter voelt en dan kun je weer van voor af aan beginnen.
QFT

Ik heb nu definitief mijn stage niet gehaald, dat houdt in dat ik moet stoppen met school. Het is het enige dat ik niet heb gehaald, voor de rest heb ik heel mooie punten dus dat is jammer

Maar, ik heb me er al bij neergelegd en heb besloten om nu even van mijn leven te genieten. Voor het eerst in lange tijd hoef ik nu niet 7 dagen in de week vroeg op te staan en kan ik ook gewoon mee uit en feestjes vieren. Dus gister heb ik flink genoten, lekker gelachen en lol gehad. Ik heb gister ook eindelijk kunnen meedoen met een bbq, voor het eerst dit jaar. Het was heerlijk!

En mijn vriend is zo sexy als hij met mijn nichtje van 10 maanden speelt. Hij is op de grond gaan zitten om met haar te spelen, want ze kijkt heel bang als hij staat. Op de een of andere manier is geeft het spelen met een baby hem meteen +10 charisma. En toen we daar weg gingen zei hij: "Toch wel leuk zo'n kleine.", en een paar minuten later, "Maar wij gaan zo lekker indrinken en dan op stap, dus wij hebben het beter bekeken."
Oud 10-06-2011, 13:05
Akhlys
Akhlys is offline
Gistermiddag naar V geweest en het was echt heel leuk. Meteen kennis gemaakt met haar moeder en zusje, daar stond ik dan weer wel even van te kijken, maar goed. Hele middag een beetje zitten stoeien en gek doen en ja.. Het was echt heel leuk^^ Vanavond eerst een bbq en dan nog even langs T voordat ze naar Leeuwarden vertrekt. Even goed praten en toch een basis leggen zodat we iig contact kunnen blijven houden. Ik hoef verder ook niks meer van haar, maar zou het zonde vinden als we helemaal geen contact meer hebben.
Oud 10-06-2011, 16:02
Verwijderd
NIET DOEN!!! Niet hem op je verjaardag, niet hem dwingen, niet nog een kans.

Laat hem los, kies voor jezelf. Laat het slijten en maak ruimte voor een positieve relatie. Eerst met jezelf en dan met iemand anders.

En ik ben trots op je dat je het zo hebt aangepakt. En wees ook trots op jezelf. Goed gedaan meisie, maar niet op je verjaardag. Echt niet.

Laatst gewijzigd op 18-04-2014 om 06:13.
Oud 11-06-2011, 04:07
Akhlys
Akhlys is offline
En weg is ze... Net thuis gekomen, hele nacht geholpen met alles inpakken en alvast naar beneden sjouwen, zodat het morgen meteen de auto in kan. Ze wilt sowieso contact houden en ze wilt graag dat ik nog een keer naar Leeuwarden kom, maar ik weet niet of dat nou zo'n verschrikkelijk slim idee is. Denk dat ik dat ook gewoon niet kan, niet wil en dus niet doe, maar ja, ik zie het wel..
Oud 11-06-2011, 11:26
ST*R
ST*R is offline
We moeten allebei nog best wat leren over hoe we dingen het beste kunnen aanpakken in onze relatie, maar omg er is zoveel liefde tussen ons! Dat voel ik echt zó sterk als we elkaar aankijken. Dus ik heb er heel veel vertrouwen in dat het helemaal goed komt met ons twee!
Ik wil echt het perfecte vriendinnetje voor hem zijn, hij zegt dat ik dat al ben maar daar ben ik het helemaaaal niet mee eens want er zijn zoveel dingen die ik beter en anders kan doen. Vind hem wel het perfecte vriendje maar daar is hij het dan weer niet mee eens
Ik heb me echt nog nooit zo gevoeld als bij hem en ik ben zo verliefd!
Oud 11-06-2011, 15:15
sanni
sanni is offline
Ik zal je jaren ver van hier
Misschien vertellen hoe het was
Misschien zal ik dan zeggen
Misschien nog veel later pas.

Maar ik zal je jaren ver van hier
Misschien vertellen hoe verliefd ik op je was.

Precies zoals ik me nu voel.. Bah wat vind ik het (nog steeds) verschrikkelijk dat hij zoooooo gelukkig is met zijn vriendin en ik hem maar niet vergeten kan. Terwijl ik in de tussentijd alle geweldige verhalen van hun relatie mag aanhoren en mag vertellen hoe leuk ik dat voor hem vind. Zou hij ooit door krijgen dat ik dat helemaal niet zo voel?
Oud 11-06-2011, 16:26
Neko*
Neko* is offline
Hij ging zomaar vrijwillig uit zichzelf mee naar ons paardje. Vond het nog echt leuk ook nog. Met het afzadelen helemaal enthousiast 'mag ik t hoofdstel doen?', met van die glinsteringen in z'n ogen. Wil ik een snoepje pakken, zegtie; 'heeft ze al gehad hoor'. <3 Wat issie toch leuk.

Regels voor berichten