Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2011, 12:22
Verwijderd
27 fucking uur ofzo
Advertentie
Oud 10-06-2011, 12:23
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
pff

Ik meen het wel echt bloedserieus, trouwens. De paar projecten díe het 'plebs' nog bereiken, hebben een enorm goede invloed. Niet dat ik dat nu statistisch kan bewijzen oid, maar ik kan het gewoon met mijn eigen ogen zien.
Waar bestaat die goede invloed dan uit?
Oud 10-06-2011, 12:24
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Oeii ik vrees dat dit wel eens ons volgende bioscoop project zou kunnen worden:

Een volledig overzicht met alle films en tijden

Harry Potter and the Philosophers Stone 00:30 - 03:00 uur
Pauze 03:00 - 03:20 uur
Harry Potter and the Chamber of Secrets 03:20 - 06:00 uur
Pauze 06:00 - 07:00 uur (ontbijt)
Harry Potter and the Prisoner of Azkaban 07:00 - 09:20 uur
Pauze 09:20 - 10:20 uur (fitness workout met trainer)
Harry Potter and the Goblet of Fire 10:20 - 13:00 uur
Pauze 13:00 - 14:00 uur (lunch)
Harry Potter and the Order of the Phoenix 14:00 - 16:20 uur
Pauze 16:20 - 16:55 uur
Harry Potter and the Half-Blood Prince 16:55 - 19:30 uur
Pauze 19:30 - 21:10 uur (diner)
Harry Potter and the Deathly Hallows - Part: 1 21:10 - 23:35 uur
Pauze 23:35 - 00:05 uur
Harry Potter and the Deathly Hallows - Part: 2 3D 00:05 - ? uur

Oud 10-06-2011, 12:26
Verwijderd
35 euro
Oud 10-06-2011, 12:28
Noedelhap
Noedelhap is offline
De horror, sann, de horror...
Oud 10-06-2011, 12:29
Noedelhap
Noedelhap is offline
Overigens vond ik die techdemo Powered by Unreal wel heeeeeel erg veel weg hebben van Blade Runner. +1 voor detail, -1 voor originaliteit.
Oud 10-06-2011, 12:30
Rationeel
Rationeel is offline
even x-men, hangover 2, source code en isidious kopen!
Oud 10-06-2011, 12:31
Rationeel
Rationeel is offline
utrechters naamzoek. ik wil een schoonmaakster, maar het liefst wel met referenties

wie wat waar wanneer?
Oud 10-06-2011, 12:31
Noedelhap
Noedelhap is offline
Insidious is een kutfilm, je bent gewaarschuwd.
Oud 10-06-2011, 12:32
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
utrechters naamzoek. ik wil een schoonmaakster, maar het liefst wel met referenties

wie wat waar wanneer?
sann naamzoek! ze doet ook je afwas en checkt je in bij thuiskomst!
Oud 10-06-2011, 12:35
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oh, mij maakt het ook geen drol uit hoor. Als mensen gelukkig zijn met de Wii; moar powah to them. En stiekem vind ik het ook fantastisch hoe Nintendo als enige een USP wist te vinden, albeit volgens sommigen slechts een gimmick, het loopt als een trein. En da's toch goed gedaan. Zeg nou zelf, nu nog een concurrent gaan worden tegen Microsoft en Sony; per definitie een verloren zaak. Maar Nintendo vond nieuw bestaansrecht, hulde voor dat. En dat kunnen ze blijkbaar doen met crappy hardware en crappy games, ik zeg: petje af
Oh, het verdienmodel is prima hoor, helemaal mee eens. Maar mijnsinziens wordt het niveau van gameontwikkeling er niet echt beter van; het is een beetje een 2 steps forward 3 steps back verhaal. Er zijn maar een paar developers die bv al die move shit echt omarmen; de rest doet het maar omdat men er geld voor krijgt (mede om om het feit dat de techniek nog lang niet foolproof is).

Maar goed, zo kan ik ook afgeven op alle CoDs en afgeleiden. De gamesindustrie krijgt steeds meer de negatieve eigenschappen van de van de filmindustrie qua het omgaan met doelgroepen: Gewoon lekker domme actiefilms/games eruit pompen want men koopt dat toch wel; terwijl de gamesindustrie juist bekend stond om de innovatie.

En dat vind ik jammer, dat Nintendo als een van de grote spelers daar dus met de Wii U dus zo'n halfbakken bijdrage levert.
Oud 10-06-2011, 12:37
Carn
Carn is offline
Citaat:
Overigens vond ik die techdemo Powered by Unreal wel heeeeeel erg veel weg hebben van Blade Runner. +1 voor detail, -1 voor originaliteit.
Originele techdemo's bestaan niet; ze proberen praktisch altijd bekende objecten, sfeer of setting te recreëren onder het mom van "kijk, dit kunnen we nu realtime renderen!"

Anders is het te abstract en kan men het niet vergelijken Overigens zijn er 2091 games en films die de Blade Runner look 'jatten', maar dat terzijde.
Oud 10-06-2011, 12:38
Verwijderd
Citaat:

wie wat waar wanneer?
4 vrienden van me (2 koppels) hebben dezelfde schoonmaakster, 1 van die koppels woont praktisch tegenover je. Ik zal eens vragen of ze weten of ze er nog een huis bij wil doen
Oud 10-06-2011, 12:53
Verwijderd
Oh mochten jullie je intens vervelen op kantoor of waar je ook zit:

Citaat:
GUTS
by Chuck Palahniuk

Spoiler

Zoef de haas deadlock bever sann evolution roelove aarbei (ik weet niet meer tegen wie en wanneer precies ik het verteld had:') naamzoek Andere mensen mogen het ook lezen.
Goed verhaal

Para paranoide naamzoek. Je kent het vast al, maar zo niet dan ga je het vast waarderen.
Oud 10-06-2011, 12:57
Noedelhap
Noedelhap is offline
He ja, Guts

OT:
Ik blijf me verbazen over de prijzen van hardware. De ene week bestel je een pc, de week erna is het ie alweer 40 euro goedkoper
Oud 10-06-2011, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Oeii ik vrees dat dit wel eens ons volgende bioscoop project zou kunnen worden:

Een volledig overzicht met alle films en tijden

Harry Potter and the Philosophers Stone 00:30 - 03:00 uur
Pauze 03:00 - 03:20 uur
Harry Potter and the Chamber of Secrets 03:20 - 06:00 uur
Pauze 06:00 - 07:00 uur (ontbijt)
Harry Potter and the Prisoner of Azkaban 07:00 - 09:20 uur
Pauze 09:20 - 10:20 uur (fitness workout met trainer)
Harry Potter and the Goblet of Fire 10:20 - 13:00 uur
Pauze 13:00 - 14:00 uur (lunch)
Harry Potter and the Order of the Phoenix 14:00 - 16:20 uur
Pauze 16:20 - 16:55 uur
Harry Potter and the Half-Blood Prince 16:55 - 19:30 uur
Pauze 19:30 - 21:10 uur (diner)
Harry Potter and the Deathly Hallows - Part: 1 21:10 - 23:35 uur
Pauze 23:35 - 00:05 uur
Harry Potter and the Deathly Hallows - Part: 2 3D 00:05 - ? uur

Haha, awesome
Oud 10-06-2011, 13:02
Verwijderd
While on his 2003 tour to promote his novel Diary, Palahniuk read to his audiences a short story titled "Guts", a tale of accidents involving masturbation, which appears in his book Haunted. It was reported that to that point, 40 people had fainted while listening to the readings.[15] Playboy magazine would later publish the story in their March 2004 issue; Palahniuk offered to let them publish another story along with it, but the publishers found the second work too disturbing. On his tour to promote Stranger Than Fiction: True Stories in the summer of 2004, he read the story to audiences again, bringing the total number of fainters up to 53, and later up to 60, while on tour to promote the softcover edition of Diary. In the fall of that year, he began promoting "Haunted", and continued to read "Guts". At his October 4, 2004 reading in Boulder, Colorado, Palahniuk noted that, after that day, his number of fainters was up to 68. The last fainting occurred on May 28, 2007, in Victoria, British Columbia, Canada, where 5 people fainted, one of which occurred when a man was trying to leave the auditorium, which resulted in him falling and hitting his head on the door. Palahniuk is apparently not bothered by these incidents, which have not stopped fans from reading "Guts" or his other works. Audio recordings of his readings of the story have since circulated on the Internet. In the afterword of the latest edition of "Haunted", Palahniuk reports that "Guts" is now responsible for 73 faintings.

Wat een watjes.
Oud 10-06-2011, 13:02
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik moet nog steeds Choke eens lezen...
Oud 10-06-2011, 13:03
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
4 vrienden van me (2 koppels) hebben dezelfde schoonmaakster, 1 van die koppels woont praktisch tegenover je. Ik zal eens vragen of ze weten of ze er nog een huis bij wil doen
oeh! graag! het gaat om twee uur per twee weken!
Oud 10-06-2011, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Ik moet nog steeds Choke eens lezen...
Is dat deze:

"Palahniuk offered to let them publish another story along with it, but the publishers found the second work too disturbing."?

Zo ja, dan wil ik dat ook
Oud 10-06-2011, 13:10
Elmp
Elmp is offline
Citaat:
Hoeveel beter? Nintendo houdt niet voor niets zn mondje dicht over de exacte specs.

Verder is je aanname over de next-gen PS / Xbox onzin, gezien men nu al techdemo's aan het draaien is op deze generatie (aka, features van DX10 en DX11). Kijk bv maar hier naar:

[filmpje]

True, dit draait nu op een sterke PC met enkele grafische kaarten, maar dat laat niet weg dat we dat soort graphics over 3 jaar mogen verwachten. En dit is al een stuk 'krachtiger' dan de Wii U, geloof me nou maar.

Dat een controller fijn in de hand ligt is geen verkooppunt, want dat liggen de controllers van andere consoles ook. Het is wel een 'gimmick' dat je met de Wii U maar EEN controller kan aansturen.
Idd, het is niet meer dan normaal dat een controller fijn in de hand ligt maar ik dacht dat daar nog wel eens twijfels over konden zijn toen ik voor het eerst dat ding zag.

Citaat:
Overigens is Nintendo's nieuwe strategie een console die 'alles doet', hetzelfde als waar Sony mee slaagde met de PlayStation 2. Men heeft nu een gat gezien(zoals Sony destijds met de PS2), omdat Microsoft voor het eerst de strategie heeft veranderd. De Xbox strategie was tot 2008 niet meer dan een soort van bulldozer. Het idee was om met de eerste Xbox een markt op te bouwen, franchises te verzinnen en flink te investeren. De 'tweede' Xbox dus de Xbox 360, moest dat succes gaan uitbreiden met kwantiteit dus ziekelijk veel units produceren en nog meer games om de concurrentie onder druk te zetten met hulp van PC developers. De 'derde' Xbox moest als een soort van genadeslag 80% van de markt in handen hebben en flink veel winst gaan maken. Met die strategie begonnen Bill Gates en Ed Fries en later Peter Moore ooit aan dit avontuur. Het liep gelijk in de soep, omdat de PS2 een sprint maakte.

Microsoft ging toen om de tafel zitten met Rare, Epic en later andere partijen om te vragen wat ze wilden, wat was er nodig om hun eigen 'PlayStation 2' te krijgen. Het resultaat was de Xbox 360, maar die kreeg te maken met mankementen toen in de zomer van 2006 bleek dat ATi de koeling van de grafische chip verneukt had en de Xbox 360's massaal RROD's kregen. De productie werd stil gezet, Moore moest vertrekken en nu zijn Robbie Bach en andere Xbox pioniers ook weg. Met hun vertrek is het dus Don Mattrick die de strategie drastisch heeft aangepast. Het winst maken met Xbox '3' is nu winst maken met Xbox '2' geworden. Nintendo ziet dat de Microsoft trein tot stilstand is gekomen en grijpt hun kans. Als ze ooit nog een eigen 'PS2' achtig succes willen hebben dan is het letterlijk nu of nooit. Microsoft zal anders net zo op Nintendo inhakken als ze met de Xbox 360 vs. PS3 hebben gedaan. De strategie van Microsoft was dood simpel, doe alles beter. Of het nu een mooiere Forza is dan Gran Turismo of een exclusieve map voor Call of Duty. Alles is op de Xbox 360 in theorie beter. 'Een motion controller, wij doen gewoon motion zonder controller!' Het werkt totdat er iemand komt die alles 'nog' beter doet en Nintendo wil die partij zijn en als Microsoft inderdaad de derde Xbox op de lange baan heeft geschoven dan maken ze nog een goede kans ook.
aldus Marcel van N1ntendo.nl. Het is niet zo dat ik jou niet wil geloven maar Sony wil niet meer zo'n gigantische achterstand van wat hij met de PS3 had dus de hardware wordt sowieso minder vooruitstrevend als wat bij de PS3 was. Ze willen het goedkoper
Oud 10-06-2011, 13:12
Verwijderd
Citaat:
While on his 2003 tour to promote his novel Diary, Palahniuk read to his audiences a short story titled "Guts", a tale of accidents involving masturbation, which appears in his book Haunted. It was reported that to that point, 40 people had fainted while listening to the readings.[15] Playboy magazine would later publish the story in their March 2004 issue; Palahniuk offered to let them publish another story along with it, but the publishers found the second work too disturbing. On his tour to promote Stranger Than Fiction: True Stories in the summer of 2004, he read the story to audiences again, bringing the total number of fainters up to 53, and later up to 60, while on tour to promote the softcover edition of Diary. In the fall of that year, he began promoting "Haunted", and continued to read "Guts". At his October 4, 2004 reading in Boulder, Colorado, Palahniuk noted that, after that day, his number of fainters was up to 68. The last fainting occurred on May 28, 2007, in Victoria, British Columbia, Canada, where 5 people fainted, one of which occurred when a man was trying to leave the auditorium, which resulted in him falling and hitting his head on the door. Palahniuk is apparently not bothered by these incidents, which have not stopped fans from reading "Guts" or his other works. Audio recordings of his readings of the story have since circulated on the Internet. In the afterword of the latest edition of "Haunted", Palahniuk reports that "Guts" is now responsible for 73 faintings.

Wat een watjes.
haha ik heb haunted
Oud 10-06-2011, 13:14
Verwijderd
Citaat:
Oh, het verdienmodel is prima hoor, helemaal mee eens. Maar mijnsinziens wordt het niveau van gameontwikkeling er niet echt beter van; het is een beetje een 2 steps forward 3 steps back verhaal. Er zijn maar een paar developers die bv al die move shit echt omarmen; de rest doet het maar omdat men er geld voor krijgt (mede om om het feit dat de techniek nog lang niet foolproof is).

Maar goed, zo kan ik ook afgeven op alle CoDs en afgeleiden. De gamesindustrie krijgt steeds meer de negatieve eigenschappen van de van de filmindustrie qua het omgaan met doelgroepen: Gewoon lekker domme actiefilms/games eruit pompen want men koopt dat toch wel; terwijl de gamesindustrie juist bekend stond om de innovatie.

En dat vind ik jammer, dat Nintendo als een van de grote spelers daar dus met de Wii U dus zo'n halfbakken bijdrage levert.
Nogmaals; Nintendo hoeft niet echt te vernieuwen. Ze zitten niet in dat marktsegment. Wat jij stelt komt ongeveer neer op het verschil tussen Duplo, Lego en Technisch Lego. Je kunt niet van Duplo dezelfde complexiteit/originaliteit of zelfs baanbrekendheid verwachten die Technisch Lego biedt.

Daar komt nog eens bij dat games mainstream zijn geworden, het is al lang niet meer voor outcasts, nerds en losers. Net als internet. En etherradio. De kaalslag komt puur door de massaliteit. Daar heb ik me al lang bij neergelegd. Koester liever pareltjes als Portal, ICO en bijvoorbeeld die tunefork-game.
Oud 10-06-2011, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Oh mochten jullie je intens vervelen op kantoor of waar je ook zit:

Goed verhaal

Para paranoide naamzoek. Je kent het vast al, maar zo niet dan ga je het vast waarderen.
Ik kende hem uiteraard al maar het is een uitstekend stukje proza, ja
Oud 10-06-2011, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Is dat deze:

"Palahniuk offered to let them publish another story along with it, but the publishers found the second work too disturbing."?

Weet je deze toevallig ook te vinden?
Oud 10-06-2011, 13:22
Verwijderd
Mmm choke is toch ook verfilmd?
Oud 10-06-2011, 13:23
Elmp
Elmp is offline
Nintendo kan de specs ook nog niet vrijgeven omdat dit nog niet het definitieve model is.
Oud 10-06-2011, 13:24
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Is dat deze:

Nee, Choke is een boek, geen short story
Oud 10-06-2011, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Nee, Choke is een boek, geen short story
Uhu, ik ging natuurijk gelijk googelen in de hoop dat andere verhaal tegen te komen, maar toen zag ik dat het een boek was
Oud 10-06-2011, 13:32
Verwijderd
Als ik bepaalde dingen "overslaan" aanvink, waarom downloadt mutorrent dan stiekem toch kleine stukjes ervan

En vinden jullie het ook stom dat je mutorrent eigenlijk hoort uit te spreken als Utorrent, terwijl er gewoon mu staat
Oud 10-06-2011, 13:35
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Als ik bepaalde dingen "overslaan" aanvink, waarom downloadt mutorrent dan stiekem toch kleine stukjes ervan

En vinden jullie het ook stom dat je mutorrent eigenlijk hoort uit te spreken als Utorrent, terwijl er gewoon mu staat
Wie zegt hoe je het uit hoort te spreken dan?
Oud 10-06-2011, 13:36
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Je hoort het gewoon uit te spreken als mu, hoor. Wie anders beweert is dom
Oud 10-06-2011, 13:38
Verwijderd
Citaat:
Je hoort het gewoon uit te spreken als mu, hoor. Wie anders beweert is dom
Natuurlijk niet want Gnork doet universiteit!
Oud 10-06-2011, 13:39
Verwijderd
Hm, ik weet eigenlijk ook niet wat dat tweede verhaal zou moeten zijn. Maar ik heb wel wat Palahniuk-kenners in m'n omgeving dus ik zal eens rondvragen.

Citaat:

Aan het begin en/of het einde? Zo ja dan is dat omdat die stukjes vastzitten aan stukjes die je wél wil hebben.

En ja mu
Oud 10-06-2011, 13:42
Verwijderd
Citaat:
Wie zegt hoe je het uit hoort te spreken dan?
Nou. Gewoon. De hele wereld.
Oud 10-06-2011, 13:43
Verwijderd
Citaat:
Aan het begin en/of het einde? Zo ja dan is dat omdat die stukjes vastzitten aan stukjes die je wél wil hebben.

En ja mu [afbeelding]
oh dat maakt sens
Oud 10-06-2011, 13:44
Verwijderd
Ik ga vandaag klimmen in een klimhal die in een oude kerk zit
Oud 10-06-2011, 13:47
Verwijderd
voor het eerst klimmen?
Oud 10-06-2011, 13:49
Verwijderd
Nee, ik heb het wel vaker gedaan. Maar niet regelmatig ofzo, gewoon wel vaker. Het is erg leuk, ik ga graag op een lekker makkelijke muur en dan doen alsof ik Spiderman ben
Oud 10-06-2011, 14:08
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Nou. Gewoon. De hele wereld.
Maar de meeste mensen is die categorie zijn klapmongolen.
Oud 10-06-2011, 14:11
Carn
Carn is offline
Citaat:
Daar komt nog eens bij dat games mainstream zijn geworden, het is al lang niet meer voor outcasts, nerds en losers. Net als internet. En etherradio. De kaalslag komt puur door de massaliteit. Daar heb ik me al lang bij neergelegd. Koester liever pareltjes als Portal, ICO en bijvoorbeeld die tunefork-game.
Nee, ik blijf net zo lang tegen schenen schoppen totdat men de moeite eens neemt om verder kijken dan de neus lang is

Citaat:
Nintendo kan de specs ook nog niet vrijgeven omdat dit nog niet het definitieve model is.
Onzin, men weet precies wat er in gaat komen en tegen welke prijs het geproduceerd gaat worden.

Citaat:
aldus Marcel van N1ntendo.nl. Het is niet zo dat ik jou niet wil geloven maar Sony wil niet meer zo'n gigantische achterstand van wat hij met de PS3 had dus de hardware wordt sowieso minder vooruitstrevend als wat bij de PS3 was. Ze willen het goedkoper
Achterstand? Sony heeft toen simpelweg geinvesteerd in compleet nieuwe techniek (bij de Ps2 overigens ook al, dat terzijde), terwijl Microsoft voor 'off the shelve' hardware is gegaan, idem wat Nintendo nu doet. Dit is kostentechnisch en op de korte termijn beter, omdat het al bestaande hardware is waar al veel over bekend is èn al mee wordt gewerkt wordt er sneller een optimaal resultaat gehaald. Zo is de Xbox360 'makkelijker' om voor te ontwikkelen, maar biedt de PS3 meer mogelijkheden en het lijkt er zelfs op dat sinds kort door de nieuwe kennis en ervaring van de ontwikkelaars multiplatformengines het op de PS3 beter doen dan op de 360, en de tendens is dat de PS3 wat 'langer' mee zal kunnen. Enfin, Sony is dus van dat probleem af voor de PS4, gezien men op bestaande techniek gaat voortborduren.
Oud 10-06-2011, 14:33
Verwijderd
Mmmm. Geen zin meer in afstuderen. Zin om mijn kamer op te ruimen, leren te koken, liefdesbrieven te schrijven, nieuwe liedjes op de accordeon te spelen. Zin om te drinken en te verdwalen. Geen zin in afstuderen
Oud 10-06-2011, 14:42
Verwijderd
Kun jij echt accordeon spelen? Te gaaf <3 Dat lijkt me ZO fucking moeilijk.
Oud 10-06-2011, 14:54
Verwijderd
nee ik leer het maar er is iets kapot gegaan in de accordeon, waardoor sommige akkoorden zijn verschoven (;;d;
ik vraag een nieuwe voor mijn verjaardag. Etmaskas kan wel accordeon trouwens
Oud 10-06-2011, 15:00
Schrödinger
Schrödinger is offline
Dag.
Oud 10-06-2011, 15:25
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik heb het wel vaker gedaan. Maar niet regelmatig ofzo, gewoon wel vaker. Het is erg leuk, ik ga graag op een lekker makkelijke muur en dan doen alsof ik Spiderman ben [afbeelding]
Toen ik de eerste keer ging klimmen deed ik een 5C

Overigens had ik naderhand wel ernstig last van verzuurde armen, ondanks dat ik zoveel mogelijk mijn benen gebruikte
Oud 10-06-2011, 15:29
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik blijf net zo lang tegen schenen schoppen totdat men de moeite eens neemt om verder kijken dan de neus lang is
Maar je gaat volstrekt voorbij aan het "masterplan" van Nintendo

Citaat:
Achterstand? Sony heeft toen simpelweg geinvesteerd in compleet nieuwe techniek (bij de Ps2 overigens ook al, dat terzijde), terwijl Microsoft voor 'off the shelve' hardware is gegaan, idem wat Nintendo nu doet. Dit is kostentechnisch en op de korte termijn beter, omdat het al bestaande hardware is waar al veel over bekend is èn al mee wordt gewerkt wordt er sneller een optimaal resultaat gehaald. Zo is de Xbox360 'makkelijker' om voor te ontwikkelen, maar biedt de PS3 meer mogelijkheden en het lijkt er zelfs op dat sinds kort door de nieuwe kennis en ervaring van de ontwikkelaars multiplatformengines het op de PS3 beter doen dan op de 360, en de tendens is dat de PS3 wat 'langer' mee zal kunnen. Enfin, Sony is dus van dat probleem af voor de PS4, gezien men op bestaande techniek gaat voortborduren.
Ik kan me nog goed herinneren hoe vroegah de PS2-fanbois prat gingen op het gegeven dat er "slechts 40%" van de capaciteiten van de PS2 benut werden Toen ik vroeg wat je aan zo'n rekenwonder had zonder dat iemand wist hoe je het ook daadwerkelijk er uit moest krijgen bleef het altijd wat stilletjes
Oud 10-06-2011, 15:45
Carn
Carn is offline
Citaat:
Maar je gaat volstrekt voorbij aan het "masterplan" van Nintendo

Ik kan me nog goed herinneren hoe vroegah de PS2-fanbois prat gingen op het gegeven dat er "slechts 40%" van de capaciteiten van de PS2 benut werden Toen ik vroeg wat je aan zo'n rekenwonder had zonder dat iemand wist hoe je het ook daadwerkelijk er uit moest krijgen bleef het altijd wat stilletjes
Als gameliefhebber die begaan is met de industrie vind ik dat dus een kwalitatief slecht masterplan

Dan vroeg je het aan mensen die klakkeloos wat interviews lezen en dat voor truth aannemen Het is bijvoorbeeld best voordehand liggend dat de PS3 steeds 'beter' presteert omdat multicorethreading (voor games) pas de afgelopen paar jaar in the picture staat. Ik kan me ps2 games herinneren die niet onderdeden voor X360 launchgames, dus die overige percentages worden pas later in de lifecycle goed benut. Met als added bonus dat gezien een lange lifecycle het ook nog eens interessant is om de hardware te minimaliseren (PS2 slim, PS3 slim), om grotere winstmarges te halen. Ware het niet dat Sony volgens mij de Ps2 en de Ps3 een tijd lang met verlies verkocht heeft door allerlei investeringen
Oud 10-06-2011, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Als gameliefhebber die begaan is met de industrie vind ik dat dus een kwalitatief slecht masterplan
Nah, dat zie ik anders. Nintendo heeft gewoon de next-gen high end-battle opgegeven; daar heb ik vrede mee hoor.

Citaat:
Dan vroeg je het aan mensen die klakkeloos wat interviews lezen en dat voor truth aannemen Het is bijvoorbeeld best voordehand liggend dat de PS3 steeds 'beter' presteert omdat multicorethreading (voor games) pas de afgelopen paar jaar in the picture staat. Ik kan me ps2 games herinneren die niet onderdeden voor X360 launchgames, dus die overige percentages worden pas later in de lifecycle goed benut. Met als added bonus dat gezien een lange lifecycle het ook nog eens interessant is om de hardware te minimaliseren (PS2 slim, PS3 slim), om grotere winstmarges te halen. Ware het niet dat Sony volgens mij de Ps2 en de Ps3 een tijd lang met verlies verkocht heeft door allerlei investeringen
Ach, ik neem fanbois sowieso niet serieus. Wat heb je überhaupt aan potentieel als enduser; daar veeg ik m'n bips aan af hoor. Zéker met consoles; daar moet je gewoon meteen een zwik dope games bij kunnen kopen die niet misstaan in het tijdsbeeld qua grafische looks vergeleken met de concurrenten. Maar goed, echt dope games zijn zo schaars als wat en meestal ook op de PC te krijgen dus consoles zijn sowieso niet echt aan mij besteed. Hoewel ik nog steeds een N64 op de kop ga tikken voor die waanzinnig toffe Tetrisgame die je er op kunt spelen
Oud 10-06-2011, 15:58
Schrödinger
Schrödinger is offline
http://forum.scholieren.com/member.php?u=121988

goeie user
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten