Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik moet dit weekend beslissen wat ik wil qua werk, moeilijk moeilijk.
Werkgever 1: Rijksoverheid 24 vakantiedagen 2-jarig contract met 2-3 verschillende opdrachten, maar de eerste opdracht is in Oost Gelderland en saai en duurt 8-10 maanden. Veel opleidingsdagen 36 uur 33.600 euro per jaar en na 1 jaar 5% erbij Werkgever 2: Olieindustrie 23 vakantiedagen Contract op projectbasis Projectleider van een leuk project voor 8 maanden en daarna kijken we verder Geen opleidingsdagen 36 uur 44.200 en na 8 maanden mogelijk 5-10% erbij. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Maar hoe is het verloop in de olieindustrie in het algemeen? Is er een grote kans dat je na een jaar wordt wegbezuinigd of zo? + ben je meer concurrentie-gericht of meer gericht op het algeheel welzijn? Laatst gewijzigd op 11-06-2011 om 11:50. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Er was laatst een HR-presentatie over mijn afdeling en daarin kwam ook naar voren dat ze meer jonge mensen moesten hebben, maar dat dat meeste jonge mensen mijn afdeling zagen als een sprinkplank voor de verdere carriere, dus opzich is het ook wel een gunstige plek. Ik ben wel meer gericht op het algemeen welzijn en niet zo concurrentiegericht, maar mijn afdeling is juist verantwoordelijk voor de veiligheid van de werknemers en het milieu. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hmm, blijft lastig. Maar als ik je zo hoor, en ook afgaande op eerdere uitspraken van je etc, denk ik dat waar je zit net iets gunstiger is. Tenzij je echt als droom hebt ooit nog voor de overheid te werken, dan kun je daar beter nu al voor beginnen. Maar tien maanden een project doen in Gelderland waar je eigenlijk niet op zit te wachten klinkt als het in de kiem smoren van je geestdrift. |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Sure it is ![]() Nou, mijn debiele zus is thuis, dus ik ben weg.
|
|