Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik vond Pinocchio altijd een beetje saai. Maar misschien omdat ik toen nog niet zo oud was.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar toen ik het opzocht bleek het niet om Fantasia te gaan, maar om de Disneyfilm The Black Cauldron. |
![]() |
|
Verwijderd
|
The Little Mermaid vond ik maar een stomme film, trouwens. Vooral vanwege die stomme gele vis. Sowieso vond ik de personages in Disney vaak te overdreven schattig, met van die typische bolle koppen, grote ogen en aardappelneuzen. En dan zo'n saaie prins erbij. En altijd als er een groep personages was dan moest er één zijn die er zogenaamd schattig achteraan hobbelde.
The Lion King vond ik wel erg goed ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Nee, ik blijf lekker bij de TLK. Ratatouille is een goede film in zijn eigen recht. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Was overigens de engste Disney by far. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, ik weet niet, ik vond het gewoon zo zielig en zo naar dat die kindertjes zo bruut in ezels werden veranderd, en zo aan de lopende band afgevoerd werden om te gaan werken als pakezel. Alleen maar omdat ze een beetje speelden. Ik vond het ineens ook eng om te spelen
![]() Moralistische kutfilm is het ook ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
"Vliegde ik?" "Nee, je valde." ![]() Echt zo grappig. |
![]() |
|
|