Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2011, 12:25
Carn
Carn is offline
http://www.debeschaving.nl/nl/Programma_A-Z

hmm, not bad.
Oud 15-06-2011, 12:26
Carn
Carn is offline
ow wait,

37,50 :') fail
Oud 15-06-2011, 12:26
Verwijderd
Citaat:
Ik had op een beetje compassie van jouw kant gehoopt
Oud 15-06-2011, 12:28
Verwijderd
Citaat:
Ik had op een beetje compassie van jouw kant gehoopt
Je bent oud, wen er maar aan

Overigens ben ik ook al afgerond 40 als bloemmetje mijn leeftijd heeft.
Oud 15-06-2011, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Hihi
Daar staat tegenover dat Dobie pas sinds een jaar of 8 een volwaardig, weldenkend lid is van de maatschappij, relatief kort als je het opwerpt tegen de gemiddelde levensverwachting. Jij bereikt die grens pas over een jaar of vijf/zes/zeven, dus het is wel een beetje appels met peren vergelijken.

Oud 15-06-2011, 12:30
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Je bent oud, wen er maar aan

Overigens ben ik ook al afgerond 40 als bloemmetje mijn leeftijd heeft.
Hoe oud (jong) ben jij dan?
Oud 15-06-2011, 12:31
Verwijderd
Citaat:
ow wait,

37,50 :') fail
Het ziet er wel behoorlijk leuk uit ja
Oud 15-06-2011, 12:32
Rationeel
Rationeel is offline
sann is 43
Carn
Carn is offline
Citaat:
Het ziet er wel behoorlijk leuk uit ja
jah, maar gezien de aankomende festivalactiviteiten is 60 a 80 euro er even doorheen jassen geen optie
Schrödinger
Schrödinger is offline
Sann is 97.
Oud 15-06-2011, 12:33
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
sann is 43
Zo dom ben ik nou ook weer niet, als ze zegt dat ze tegen de tijd dat ik haar leeftijd heb afgerond 40 is. Ik bedoel hoe oud ze NU is, duh.
Verwijderd
Citaat:
sann is 43
Waarom denk ik nu meteen aan de likeur?

Citaat:
jah, maar gezien de aankomende festivalactiviteiten is 60 a 80 euro er even doorheen jassen geen optie
Snap ik. Hier ook niet, denk ik.
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Sann is 97.
Ja, dat jij nou op oma's valt, en wenste dat sann 97 was!
Oud 15-06-2011, 12:35
Carn
Carn is offline
Citaat:
Snap ik. Hier ook niet, denk ik.
Kreeg laatst ook nog een uitnodiging om mee te gaan naar Zwarte Cross..wat qua timing wel kan maar dat is al helemaal weer een financiële aderlating
Oud 15-06-2011, 12:38
Verwijderd
Oh, op Zwarte Cross zou ik volgens mij nog niet dood gevonden willen worden, maar go vooral your gang!
Oud 15-06-2011, 12:39
Verwijderd
Citaat:
Hoe oud (jong) ben jij dan?
24

Citaat:
Sann is 97.
Fuck jou

Citaat:
Ja, dat jij nou op oma's valt, en wenste dat sann 97 was!
Nou inderdaad Schrodinger! Vieze omalover! Bah!
Oud 15-06-2011, 12:40
Verwijderd
Sann, ik vind deze ava trouwens wél zeer prima!
Verwijderd
Mijn vader gaat al 15 jaar naar de zwarte cross ofzo en ik moet nog steeds een keer met 'm mee
Verwijderd
Citaat:
Sann, ik vind deze ava trouwens wél zeer prima!
Mooi Hij moet ook even blijven, want ik mag niet wisselen tijdens het weerwolfspel van Phoebe
Oud 15-06-2011, 12:41
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
24

En je word nog 25 dit jaar?
Want ik word nog 14, dus dan schelen we (maar) 10 jaar.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oh, op Zwarte Cross zou ik volgens mij nog niet dood gevonden willen worden, maar go vooral your gang!
Mooi joh, vooroordelen
Verwijderd
En jij luistert altijd netjes naar wat Phoebe zegt?
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Mooi Hij moet ook even blijven, want ik mag niet wisselen tijdens het weerwolfspel van Phoebe
Wrom zou je wisselen? Deze is juist leuk .
Oud 15-06-2011, 12:42
Verwijderd
Citaat:
Mooi joh, vooroordelen
juh
Verwijderd
Citaat:
Ja in oktober.
Verwijderd
Citaat:
Daar staat tegenover dat Dobie pas sinds een jaar of 8 een volwaardig, weldenkend lid is van de maatschappij, relatief kort als je het opwerpt tegen de gemiddelde levensverwachting.
Tjonge, ik wist niet dat het vandaag nationale Bash Dobie Day is
Verwijderd
Citaat:
En jij luistert altijd netjes naar wat Phoebe zegt?
Natuurlijk!

Citaat:
Wrom zou je wisselen? Deze is juist leuk .
Mwa, hij voelt niet heel erg als 'mij'. Maar voor nu wel prima
Oud 15-06-2011, 12:43
Verwijderd
Nee, maar serieus, fuck de vooroordelen, maar ik zie echt geen enkel motief voor mij persoonlijk om naar Zwarte Cross te gaan, behalve dan misschien het bier, maar om het daar nu voor te doen...
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
11 schat, 11
Verwijderd
Is er een evolutionair voordeel aan dat mensenkinderen zoveel janken? Geen enkele andere diersoort doet dat, waarom wij dan wel? Volgens mij is er ook iets ingebouwd dat bij mensen een soort primaire 'oneeee '-reactie moet ontketenen, want het gaat door merg en been. De bedoeling is dan dat je het kind gauw gaat troosten, denk ik, maar dat had vrouwe evolutie toch wat beter moeten onderzoeken want ik wil jankende kinderen na tien minuten gewoon van het balkon duwen, en volgens mij ben ik daar niet de enige in.
Verwijderd
Citaat:
Oi, Opeth speelde laatst op de Zwarte Cross. Dat had ik best willen zien
Verwijderd
Citaat:
Nee, maar serieus, fuck de vooroordelen, maar ik zie echt geen enkel motief voor mij persoonlijk om naar Zwarte Cross te gaan, behalve dan misschien het bier, maar om het daar nu voor te doen...
Ik zou ook niet uit mezelf gaan denk ik, maar als papa betaalt wil ik best een dagje rare mensen kijken en bier drinken
Oud 15-06-2011, 12:44
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Dus omdat er veel domme boeren komen, wordt er ook meteen bier geschonken? Wat een vooroordelen!
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
srsly?
Verwijderd
Citaat:
Is er een evolutionair voordeel aan dat mensenkinderen zoveel janken? Geen enkele andere diersoort doet dat, waarom wij dan wel? Volgens mij is er ook iets ingebouwd dat bij mensen een soort primaire 'oneeee '-reactie moet ontketenen, want het gaat door merg en been. De bedoeling is dan dat je het kind gauw gaat troosten, denk ik, maar dat had vrouwe evolutie toch wat beter moeten onderzoeken want ik wil jankende kinderen na tien minuten gewoon van het balkon duwen, en volgens mij ben ik daar niet de enige in.
Ik volgens mij al na de eerste 30 seconden.
Oud 15-06-2011, 12:45
Verwijderd
Mandatory!

Verwijderd
Ik heb trouwens 4 blauwe plekken van het bloedprikken, ik lijkt wel een junk
Verwijderd
Citaat:
srsly?
Anders ga je Opeth even dissen, dikke n00b
Verwijderd
Citaat:
Ik zeg dan ook 'voor mij persoonlijk'

Citaat:
Ik zou ook niet uit mezelf gaan denk ik, maar als papa betaalt wil ik best een dagje rare mensen kijken en bier drinken
Oh, dat wil ik op zich dan nog wel begrijpen.
Voor een dagje.
Oud 15-06-2011, 12:46
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Hoezo geen andere diersoort? Kuikens doen het ook, bijvoorbeeld.

De reden is dat het evolutionair belang van de moeder en het kind niet overeen komen; het kind "wil" dat de moeder relatief meer aandacht aan het kind besteedt dan voordelig is voor de moeder. Dawkins legt het volgens mij uit in The Selfish Gene.
Oud 15-06-2011, 12:46
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Anders ga je Opeth even dissen, dikke n00b
Ik heb Opeth zes (ik typte hier eerst "sex" ) keer gezien, wat ik opmerkelijk vond is dat ze naar de Zwarte Cross kwamen.
Oud 15-06-2011, 12:47
Verwijderd
Citaat:
Ik zeg dan ook 'voor mij persoonlijk'

Oh, dat wil ik op zich dan nog wel begrijpen.
Voor een dagje.
Toen ik 11 was ging mijn vader voor het eerst geloof ik. Toen ik de foto's zag dacht ik: WOW daar moet ik heen, awesome Maar toen was het nog niet echt een festival, maar een motorcross met verklede mensen. Een beetje ter land ter zee en in de lucht.
Verwijderd
Citaat:
Tjonge, ik wist niet dat het vandaag nationale Bash Dobie Day is
Dat is toch juist positief. Ik voel me nooit oud, want op de zeldzame momenten dat ik 'tjonge, 24' denk bedenk ik me dat ik pas sinds een jaar of drie/vier geen mongool ben. De eerste twintig jaar van je leven tellen niet echt mee, dan ben je nog geen volledig mens. Dus eigenlijk ben ik 4 en jij 9 en we worden ongeveer 50 ofzo, dat is behoorlijk jong! En bloemmetje97 is volgens die schaal -7, dus logisch dat je kromme getallen krijgt als je dat met ons gaat vergelijken.
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
11 schat, 11
Ik heb het over nu schat
Carn
Carn is offline
Citaat:
http://www.zwartecross.nl/theater/
http://www.zwartecross.nl/muziek/
Oud 15-06-2011, 12:49
Carn
Carn is offline
Zwarte Cross heeft al een paar jaar een prima line-up hoor Het is een stuk veelzijdiger dan bv Pinkpop.
Oud 15-06-2011, 12:50
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het over nu schat
Eh, jij bent nu 13, ik 24. 24-13=???

Spoiler
Oud 15-06-2011, 12:50
Verwijderd
Citaat:
Ik heb Opeth zes (ik typte hier eerst "sex" ) keer gezien, wat ik opmerkelijk vond is dat ze naar de Zwarte Cross kwamen.
Ah, vooruit.

Ik was ook een beetje verrast dat ze daar kwamen hoor, maar dikke vette prima! Maar ja, de Zwarte Cross verder.. Neh.
Oud 15-06-2011, 12:51
Verwijderd
Oh, die affiche ziet er inderdaad wel okay uit. Maar ik zie alsnog maar een handjevol bands die ik wel zou willen zien. Sepultura is natuurlijk wel awesome
Oud 15-06-2011, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Hoezo geen andere diersoort? Kuikens doen het ook, bijvoorbeeld.

De reden is dat het evolutionair belang van de moeder en het kind niet overeen komen; het kind "wil" dat de moeder relatief meer aandacht aan het kind besteedt dan voordelig is voor de moeder. Dawkins legt het volgens mij uit in The Selfish Gene.
Hm, dat klinkt wel plausibel, die tegenstrijdigheid in evolutionair belang. Maar toch, waarom moet dat gejank dan zo vervelend zijn? Kuikens krijsen toch ook niet, ze tjilpen zachtjes.

Citaat:
Ik volgens mij al na de eerste 30 seconden.
Ik eigenlijk ook
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten