| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Is er een evolutionair voordeel aan dat mensenkinderen zoveel janken? Geen enkele andere diersoort doet dat, waarom wij dan wel? Volgens mij is er ook iets ingebouwd dat bij mensen een soort primaire 'oneeee
![]() '-reactie moet ontketenen, want het gaat door merg en been. De bedoeling is dan dat je het kind gauw gaat troosten, denk ik, maar dat had vrouwe evolutie toch wat beter moeten onderzoeken want ik wil jankende kinderen na tien minuten gewoon van het balkon duwen, en volgens mij ben ik daar niet de enige in.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Voor een dagje. |
||
|
|
||
|
Citaat:
De reden is dat het evolutionair belang van de moeder en het kind niet overeen komen; het kind "wil" dat de moeder relatief meer aandacht aan het kind besteedt dan voordelig is voor de moeder. Dawkins legt het volgens mij uit in The Selfish Gene. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar toen was het nog niet echt een festival, maar een motorcross met verklede mensen. Een beetje ter land ter zee en in de lucht.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat is toch juist positief. Ik voel me nooit oud, want op de zeldzame momenten dat ik 'tjonge, 24' denk bedenk ik me dat ik pas sinds een jaar of drie/vier geen mongool ben. De eerste twintig jaar van je leven tellen niet echt mee, dan ben je nog geen volledig mens. Dus eigenlijk ben ik 4 en jij 9 en we worden ongeveer 50 ofzo, dat is behoorlijk jong! En bloemmetje97 is volgens die schaal -7, dus logisch dat je kromme getallen krijgt als je dat met ons gaat vergelijken.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
http://www.zwartecross.nl/muziek/
|
|
|||
Verwijderd