Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Maar Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En dan op school een keertje hem proberen aan te spreken en flirten... |
![]() |
|
Als er iets was dat ik niet kon de eerste, dan was het wel flirten.
![]() Probeer hem toe te voegen op hyves of facebook, heb je misschien vrienden die hem wel kennen? Probeer je netwerk een beetje je gebruiken om hem in het echt aan te spreken.
|
![]() |
wat ik meestal deed als ik iemand leuk vond van school, was hem gewoon toevoegen op hyves, en hem een reactie en respect geven, meestal deed hij dat dan wel terug ofzo, of stuurde hij een krabbel met dankjewel! En moet je gewoon een krabbel terug sturen, met 'graag gedaan' of iets in die richting, en vragen hoe het met hem gaat, of gelijk al naar zijn msn vragen! Als je bang bent dat hij je gelijk leuk vindt, dat moet je niet denken, zoveel mensen hebben ook wel eens aan mij ineens mijn msn gevraagd of gewoon toegevoegd terwijl ik ze niet kon
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zou zelf ook niet gelijk gaan toevoegen. Das meer voor mensen die je al kent (en andersom). Maar begin gewoon klein om over je angst te komen. Zeg gewoon hey of hoi als hij langsloopt... Uiteindelijk kun je bijvoorbeeld zeggen. Hey, leuk shirt, waar heb je dat gekocht? - hij antwoord en je gaat daarop verder dus gewoon een gesprekje beginnen. En dan pas via msn gaan praten. Althans zo zou ik het doen, succes! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Dit of dat? Verwijderd | 500 | 18-09-2007 19:05 | |
Verhalen & Gedichten |
Moest jij Rowling zijn... (spoilers) Southtown | 61 | 31-08-2007 21:17 | |
Liefde & Relatie |
Hoe vaak ben jij verliefd geweest, hoe lang & hoe hevig? Verwijderd | 87 | 13-07-2007 16:32 | |
Liefde & Relatie |
Sterrenbeelden Evito | 56 | 25-04-2003 00:12 | |
Liefde & Relatie |
Hoeveel vriendjes/vriendinnetjes? icegirl.com | 54 | 11-09-2002 19:32 | |
Liefde & Relatie |
Men schat het begrip "liefde" niet goed in de abt van sion | 64 | 17-06-2002 07:46 |