Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2011, 12:34
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Voor de kerk trouwen is best onzin. Daar zou ik geen voorbeeld aan nemen.
Hoewel ik doelde op het een voorbeeld nemen aan al 20 jaar gelukkig en zonder ruzie samen zijn, ben ik zeker wel van plan om voor de kerk te trouwen.
Advertentie
Oud 16-06-2011, 12:34
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Wut. Waarom blijft ze bij hem
het is allemaal pas gebeurd en ze liggen nu dan ook in scheiding.

rustig maar hoor, als dat niet het geval was, dan kon hij nu niet meer lopen
Oud 16-06-2011, 12:35
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Mijn ouders zijn een tijdje gescheiden geweest en toen had mijn moeder een vriend. Die was best aardig Maar toen was ook wel al duidelijk dat ze nooit zouden samenwonen oid, dus zo serieus was het niet. Vervolgens is mijn moeder met de leukste stiefvader ooit; mijn eigen vader
Bedoel je nou dat je moeder en je vader later weer opnieuw zijn getrouwt?
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
ow, maar het was maar een grapje over mijn stiefvader hoor.

mijn stiefmoeder is echt geweldig, helemaal top. mijn stiefvader heeft echter geprobeerd mijn moeder te vergiftigen en toen dat niet lukte heeft hij haar twee keer geprobeerd te wurgen. dus
Klinkt als een sympathieke kerel.
Verwijderd
Citaat:
idem. Zaten ook klootzakken tussen als ik wat verhalen hoor maar goed, ik kon er prima mee door een deur.
Mja, same. Ze bemoeiden zich in ieder geval niet met de opvoeding van mij en mijn broertje en waren gewoon geïnteresseerd enzo

Ik moet wel zeggen dat ik denk dat mijn stiefvader en ik echt OORLOG hadden gehad als we bij elkaar in huis zouden wonen. Maar ze zijn gaan samenwonen toen ik al uit huis was. Mijn broertje kan het een stuk minder goed met 'm vinden en dat kan ik me wel voorstellen, hij is zo'n ontzettende neat freak, dat zou ik ook echt niet uithouden.
Oud 16-06-2011, 12:36
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Citaat:
Echt? Wtf
Vandaar het verslikken
Verwijderd
Citaat:
De nieuwe vrouw van mijn vader is een uitgerangeerde 50+er met kort pittig kapsel, die geen greintje ruggegraat heeft, vollop into paranomale bullshit is (nog erger dan mn pa, want daar kennen ze elkaar van..sessies met een of ander medium ) elke maand een breakdown lijkt te hebben en, ook al heeft ze een 'hbo niveau opleiding' genoten, ze weigert te werken met computers want "dat kan ik echt niet". Volgens mij is ze al 3 jaar werkeloos .
dit wist ik natuurlijk al een beetje, maar toch nog maar; djiezus

Citaat:
ow, maar het was maar een grapje over mijn stiefvader hoor.

mijn stiefmoeder is echt geweldig, helemaal top. mijn stiefvader heeft echter geprobeerd mijn moeder te vergiftigen en toen dat niet lukte heeft hij haar twee keer geprobeerd te wurgen. dus
DJIEZUS

Ik noem de nieuwe vriend van mijn moeder en de nieuwe vriendin van mijn vader natuurlijk geen stiefvader en -moeder, maar de 'stiefmoeder' is best een prima mens, alleen heeft ze een beetje veel kwaaltjes en vindt ze maar weinig leuk en ik merk dat mijn vader daar een beetje in mee gaat. Gelukkig heeft het verder geen invloed op ons, ze vindt het juist heel belangrijk dat ie veel quality time met z'n kinderen heeft.
En m'n 'stiefvader' kende ik vroeger al, en dat is gewoon allemaal een beetje snel en lullig gegaan en hij durft ons nu niet echt onder ogen te komen, maar volgens mij is dat ook wel een prima kerel
Verwijderd
Citaat:
Bedoel je nou dat je moeder en je vader later weer opnieuw zijn getrouwt?
Ja, met elkaar weer
Oud 16-06-2011, 12:37
Verwijderd
Citaat:
Mijn ouders zijn een tijdje gescheiden geweest en toen had mijn moeder een vriend. Die was best aardig Maar toen was ook wel al duidelijk dat ze nooit zouden samenwonen oid, dus zo serieus was het niet. Vervolgens is mijn moeder met de leukste stiefvader ooit; mijn eigen vader
Wat gaaf.

Citaat:
Mijn ouders zijn nog "gewoon" 30 jaar bij elkaar, ik voel me een beetje een outsider met al die stiefouders hier.
Bloemmetje ook! Misschien moeten jullie trouwen.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
het is allemaal pas gebeurd en ze liggen nu dan ook in scheiding.

rustig maar hoor, als dat niet het geval was, dan kon hij nu niet meer lopen
Ik zou hem sowieso naar de keel zijn gevlogen geloof ik

Toen mijn stiefmoeder zich beklaagde over hoe ze snapte dat ik niets opruimde omdat ik was gewend om bij mijn moeder in een gore zwijnenstal te wonen, heb ik haar ook een mep op haar lelijke spleetoogplatkop verkocht
Verwijderd
Citaat:
Bloemmetje ook! Misschien moeten jullie trouwen.
Briljant idee! Zo tegen de tijd dat ze vruchtbaar is ben ik het niet meer
Oud 16-06-2011, 12:38
Verwijderd
Citaat:
Nou moet je nagaan dat de juf de konten van die kinderen wel eens moet afvegen. ;x
Wtf? Groep 0 ofzo?
Verwijderd
Citaat:

ikwildehierietslulligstypenmaariklaathetmaar.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

och, kinderen krijgen is uit de mode!
Oud 16-06-2011, 12:40
Verwijderd
Dit hoort dus in het burgerlijkestaattopic.
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Ben ik al .
Carn
Carn is offline
alsof de duivel er mee speelt; mn stiefzusje voegt me opeens toe op FB.
Verwijderd
Citaat:

ikwildehierietslulligstypenmaariklaathetmaar.
Maak van je hart geen moordkuil Sannepanne, van jou kan ik het hebben

Citaat:

och, kinderen krijgen is uit de mode!
Ik ben net zo modieus als uh, Austin Powers over het algemeen, geloof ik
Verwijderd
Citaat:
Ben ik al .
't Was bij wijze van spreken
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Mijn ouders zijn nog "gewoon" 30 jaar bij elkaar, ik voel me een beetje een outsider met al die stiefouders hier.
Van hetzelfde.
Oud 16-06-2011, 12:41
Verwijderd
Citaat:
alsof de duivel er mee speelt; mn stiefzusje voegt me opeens toe op FB.
Ze leest mee
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
't Was bij wijze van spreken
....
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Maak van je hart geen moordkuil Sannepanne, van jou kan ik het hebben

Ik ben net zo modieus als uh, Austin Powers over het algemeen, geloof ik
retro is hip toch?
Edelweiss
Edelweiss is offline
Dobermann; *boks*
Oud 16-06-2011, 12:42
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ze leest mee
och, met haar kinderen heb ik geen problemen, die kunnen er ook niet veel aan doen dat ze een labiele moeder hebben ;P
Oud 16-06-2011, 12:42
Verwijderd
Citaat:
retro is hip toch?
Meh, slecht voorbeeld mijnerzijds, dan Maar je snapt wel wat ik bedoel, jatoch!?

Citaat:
Dobermann; *boks*
Boks, ouwe!
Oud 16-06-2011, 12:43
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Meh, slecht voorbeeld mijnerzijds, dan Maar je snapt wel wat ik bedoel, jatoch!?

Boks, ouwe!
jawohl, alles klar
Edelweiss
Edelweiss is offline
Alhoewel het best wel appart is dat onze beide ouders al (iets meer dan) 30 jaar getrouwd zijn, aangezien jij 29 bent en ik pas 13. Ik had bij wijze van dus al makkelijk 25 kunnen zijn.
Verwijderd
Citaat:
Ik ben het weer 100% met je eens. Ik vind sowieso dat jij altijd heel goede dingen te zeggen hebt. Wat jij zegt ís ook veel beter, maar het probleem is dat die mogelijkheid er niet is. En veel fattie ouders met fattie kinderen zouden /care hebben aan de sportschool (tenzij het 2x per week verplicht wordt gesteld). Daarom vind ik 2 uur per week gym beter dan niks, al zou ik het zeker beter vinden als er keuzemodules waren voor gym.
Dank. En verder wat Kazet al zegt - een sportzaal onderhouden, al het materiaal kopen en in goede conditie houden, gymdocenten aannemen, sportvelden huren en sportdagen organiseren is volgens mij duurder dan gewoon iedereen een pas geven waarmee je gratis of met grote korting naar de sportschool kan. Als het gratis is dan kun je 't indien gewenst ook gewoon verplichten, want vaak moet je toch inchecken bij zo'n sportschool dus dan is het makkelijk om een minimaal aantal bezoeken in te stellen. En het is sowieso veel efficiënter: ik maak nu bijvoorbeeld wél gebruik van de studentenkorting bij mijn sportschool, terwijl ik vroeger nooit naar gym ging. Bovendien voorkomt het dat bovengenoemde fatties een hekel krijgen aan sport (aannemende dat ze een slechte conditie hebben en daarom weleens gepest worden door hun klasgenoten).
Oud 16-06-2011, 12:44
Verwijderd
Citaat:
Oud 16-06-2011, 12:44
Verwijderd
Citaat:
och, met haar kinderen heb ik geen problemen, die kunnen er ook niet veel aan doen dat ze een labiele moeder hebben ;P
Nee, dat is waar
Het is dus wel zo dat mijn 'stiefmoeder' af en toe ook van die trekjes heeft; al haar kwaaltjes en al haar bezoekjes aan allerlei natuurdokters enzo... dat ik me daar nu misschien iets sneller druk om ga maken
Oud 16-06-2011, 12:45
Verwijderd
Nou niet alleen fatties hoor. Ook de motorisch minder behepte mensen evenals de schraalhansjes zonder zelfvertrouwen hebben vaak te lijden onder gym; steevast als laatste uitgekozen worden is ook geen pretje lijkt me.
Oud 16-06-2011, 12:45
Verwijderd

hahah dit is zo geniaal
Oud 16-06-2011, 12:46
Verwijderd
Citaat:
Nou niet alleen fatties hoor. Ook de motorisch minder behepte mensen evenals de schraalhansjes zonder zelfvertrouwen hebben vaak te lijden onder gym; steevast als laatste uitgekozen worden is ook geen pretje lijkt me.
Ja, die heb ik niet specifiek benoemd maar het geldt voor hen net zo goed, inderdaad.
Oud 16-06-2011, 12:47
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
*kuch*

Althans; het valt opzich wel mee, ligt er een beetje aan of de kakkers en populaire mensen eerst mogen kiezen, of de mensen die het gwn begrijpen en je niet 'expres' als laatste kiezen.
Oud 16-06-2011, 12:47
Carn
Carn is offline
Citaat:
Nee, dat is waar
Het is dus wel zo dat mijn 'stiefmoeder' af en toe ook van die trekjes heeft; al haar kwaaltjes en al haar bezoekjes aan allerlei natuurdokters enzo... dat ik me daar nu misschien iets sneller druk om ga maken
nou ja, zolang ze zich geen bullshit laat aanpraten door een of ander self-proclaimed medium zal het nog wel enigszins loslopen ;o
Oud 16-06-2011, 12:48
Verwijderd
Citaat:
Dank. En verder wat Kazet al zegt - een sportzaal onderhouden, al het materiaal kopen en in goede conditie houden, gymdocenten aannemen, sportvelden huren en sportdagen organiseren is volgens mij duurder dan gewoon iedereen een pas geven waarmee je gratis of met grote korting naar de sportschool kan. Als het gratis is dan kun je 't indien gewenst ook gewoon verplichten, want vaak moet je toch inchecken bij zo'n sportschool dus dan is het makkelijk om een minimaal aantal bezoeken in te stellen. En het is sowieso veel efficiënter: ik maak nu bijvoorbeeld wél gebruik van de studentenkorting bij mijn sportschool, terwijl ik vroeger nooit naar gym ging. Bovendien voorkomt het dat bovengenoemde fatties een hekel krijgen aan sport (aannemende dat ze een slechte conditie hebben en daarom weleens gepest worden door hun klasgenoten).
Ergens is er wat voor te zeggen hoor, maar gymles gaat natuurlijk over meer dan alleen 'het is gezond, voor de fatties enzo'. Het gaat over samenwerken, het is vaak zo dat kinderen/jongeren die moeite hebben met leren nu net wél eens kunnen uitblinken in gym... Daarbij is het ook wel eens goed tussen alle lessen waarin ze aan tafeltjes zitten te pennen en consumeren, een uurtje of twee los kunnen gaan.
Oud 16-06-2011, 12:49
Verwijderd
Ik vond gym ook vreselijk. Niet omdat ik een hekel had aan sport, maar omdat die leraren volgens mij stiekem ook een cursus sadisme krijgen en ze hun skillz met veel plezier tentoonstellen. Ik was liever ongesteld.
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

hahah dit is zo geniaal

Ik dacht al dat je 't wel een leuk striptekenaar zou vinden Ondanks dat ik niet zo goed snap waarom ik hem zelf zo grappig vind. Hij valt buiten al mijn grappigheidscategorieën en binnen een paar flauwe-niet-grappige-dingen-categorieën maar toch moet ik om 'm lachen.
Verwijderd
Citaat:
nou ja, zolang ze zich geen bullshit laat aanpraten door een of ander self-proclaimed medium zal het nog wel enigszins loslopen ;o
Nee, ik geloof niet dat ze zo ver is, nee.
Daarbij geloof ik al helemaal niet dat mijn vader daar dan in mee zou gaan. Ik moet wel zeggen dat ik hier dus al wat van geschrokken ben, want m'n vader is de nuchterheid zelve, en nu gaat ie vrolijk mee naar haar vreemde doktertjes.
Oud 16-06-2011, 12:50
Verwijderd
Ik ben echt nooit niet gaan gymen omdat ik ongesteld was.
Wel gek, want ik had vroeger soms echt krampen die zo naar waren dat ik er echt een fractie van een seconde een soort van verlamde, zegmaar.
Verwijderd
In b4 dat Carns stiefmoeder een cursus Reiki volgt en dan gaat beweren dat ze nu zelf een medium is.
Verwijderd
gymen was mega klote
Oud 16-06-2011, 12:51
Verwijderd
Citaat:

Ik dacht al dat je 't wel een leuk striptekenaar zou vinden Ondanks dat ik niet zo goed snap waarom ik hem zelf zo grappig vind. Hij valt buiten al mijn grappigheidscategorieën en binnen een paar flauwe-niet-grappige-dingen-categorieën maar toch moet ik om 'm lachen.
het is zo fucking goed en grappig elke zin is raak hahahaha
Verwijderd
zo, dat was mijn pauze. ARBEID
Carn
Carn is offline
Citaat:
Nee, ik geloof niet dat ze zo ver is, nee.
Daarbij geloof ik al helemaal niet dat mijn vader daar dan in mee zou gaan. Ik moet wel zeggen dat ik hier dus al wat van geschrokken ben, want m'n vader is de nuchterheid zelve, en nu gaat ie vrolijk mee naar haar vreemde doktertjes.
ja, raar is dat. Zo was 'werkeloos thuiszitten' bij ons altijd uit den boze, maar mn pa's nieuwe vrouw doet dat dus al jaren met allerlei bullshit redenen . Ik hoorde van mn zusje dat hij nu ook 'chronisch vermoeid' is; wat wil je met zo'n mens in huis
Verwijderd
Citaat:
Het was ook niet nodig om niet te gymen (ik had nooit veel last van mijn ongesteldheid), maar excuus = excuus.
Oud 16-06-2011, 12:53
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Dit.
Carn
Carn is offline
Citaat:
In b4 dat Carns stiefmoeder een cursus Reiki volgt en dan gaat beweren dat ze nu zelf een medium is.
pff, dat is nog wat minder 'erg' dan dit
Verwijderd
Citaat:
Ergens is er wat voor te zeggen hoor, maar gymles gaat natuurlijk over meer dan alleen 'het is gezond, voor de fatties enzo'. Het gaat over samenwerken, het is vaak zo dat kinderen/jongeren die moeite hebben met leren nu net wél eens kunnen uitblinken in gym... Daarbij is het ook wel eens goed tussen alle lessen waarin ze aan tafeltjes zitten te pennen en consumeren, een uurtje of twee los kunnen gaan.
Samenwerken moet je ook heel regelmatig bij andere vakken, voor losgaan tussen de lessen is er de pauze, en ik vind het verder niet de verantwoordelijkheid van de school om te zorgen dat iedereen wel een vak heeft waarin ze kunnen uitblinken.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten