Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2011, 13:55
Verwijderd
Citaat:
Ik heb wel eens overwogen om met iemand naar bed te gaan die ik niet uit kan staan, maar hij ziet het nogal zitten. En dan precies bovenstaande te doen. + uitlachen.
Ja en dan vragen: "Zit-ie er al in?" als hij al druk in de weer is.
Advertentie
Oud 16-06-2011, 13:55
Verwijderd
Citaat:
nee joh
Dat ligt dan aan jou
Oud 16-06-2011, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Ja en dan vragen: "Zit-ie er al in?" als hij al druk in de weer is.
Dat ook ja

Of zoals in Sex and the City: "Oh ja ik wil je in me!" "Eh hij zit er al in" "Oh"

Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nou ja, vrouwen hebben het denk ik wel gemakkelijker als het op het toedienen van orale en handmatige seks aankomt.
ja, een man is snel tevreden, maar om GOEDE orale seks te geven moet een vrouw toch wel skill en techniek bezitten.
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Dat ligt dan aan jou
ik ben gewoon niet zo makkelijk
Oud 16-06-2011, 13:57
Verwijderd
Citaat:
ja, een man is snel tevreden, maar om GOEDE orale seks te geven moet een vrouw toch wel skill en techniek bezitten.
Oh ongetwijfeld, maar ook als het niet heel goed is is het vaak wel voldoende

Citaat:
ik ben gewoon niet zo makkelijk
Oud 16-06-2011, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Ik heb wel eens overwogen om met iemand naar bed te gaan die ik niet uit kan staan, maar hij ziet het nogal zitten. En dan precies bovenstaande te doen. + uitlachen.

"vind ik leuk" en ik vraag me sterk af of ik weet over wie het gaat (óf het over een specifiek iemand gaat sowieso )
Oud 16-06-2011, 13:58
Verwijderd
Citaat:

"vind ik leuk" en ik vraag me sterk af of ik weet over wie het gaat (óf het over een specifiek iemand gaat sowieso )
Heb je iemand in gedachten? Het gaat wel over een specifiek iemand ja.
Oud 16-06-2011, 13:58
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja, inderdaad, dat is het nadeel van de huidige generatie games. Eigenlijk zou je dan in de toekomst meer zoiets als een uitgebreide engine moeten hebben, die dan ontwikkeld en gelicenset wordt voor andere games, die dan meer een "mod" zijn van die engine. Anders is het ook niet meer te doen.
Nou ja, dat gaat al bijna 20 jaar al zo..Unreal3 is een van de meest gelicenseerde engines bijvoorbeeld.. maar het moet nog veel verder; bv zaken procedureel laten genereren ipv een digi-paintartist een heel jaar lang textures laten tekenen. Maar daar is weer een technische sprong vooruit voor nodig.

Nu zit er bv nog steeds een team van Japanners fulltime autos te modelleren voor een game als Gran Turismo omdat de techniek om zoiets op basis van een scan of fotografie nog niet goed genoeg is..dus er valt nog veel winst te behalen.
Oud 16-06-2011, 13:59
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nou ja, dat gaat al bijna 20 jaar al zo..Unreal3 is een van de meest gelicenseerde engines bijvoorbeeld.. maar het moet nog veel verder; bv zaken procedureel laten genereren ipv een digi-paintartist een heel jaar lang textures laten tekenen. Maar daar is weer een technische sprong vooruit voor nodig.
Ja, eh, beroof me even van mijn potentiële werk
Oud 16-06-2011, 14:01
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:

Nu zit er bv nog steeds een team van Japanners fulltime autos te modelleren voor een game als Gran Turismo omdat de techniek om zoiets op basis van een scan of fotografie nog niet goed genoeg is..dus er valt nog veel winst te behalen.
Ja, dat weet ik wel, maar nu zijn die engines nog relatief bare-bones. Ze zouden eigenlijk uitgebreider moeten zijn, zodat developers minder tijd kwijt zijn met het grafische aspect.
Oud 16-06-2011, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Heb je iemand in gedachten? Het gaat wel over een specifiek iemand ja.
Ja.
Pm.
Oud 16-06-2011, 14:02
Uice
Uice is offline
Citaat:
Zul je net zien dat ie daarop kickt.

Citaat:
Oh, zeker. Niveauverschil kan enorm zijn.
Oud 16-06-2011, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Maar het eindresultaat is hetzelfde.
Verwijderd
Citaat:
Ja.
Pm.
Nou die dus

Citaat:
Zul je net zien dat ie daarop kickt.

Ik denk het niet. Maar als het zo zou zijn zou dat bijzonder jammer zijn.
Rationeel
Rationeel is offline
hmmm eiwitshake
Oud 16-06-2011, 14:04
Noedelhap
Noedelhap is offline
Graphic artist zullen trouwens nooit helemaal verdwijnen want procedurele graphics leiden juist tot eenheidsworst. Steeds vaker zie je dat de nadruk van games ligt op het grafisch unieke en artistieke vlak. Daarnaast zullen concept artists ook nodig blijven om de look van een game in beeld te brengen.
Oud 16-06-2011, 14:04
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
hmmm eiwitshake
Iets met proteïnen dus?
Oud 16-06-2011, 14:05
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nee, als man kun je ook 'saai' klaarkomen en 'geweldig' klaarkomen.
Uice
Uice is offline
Citaat:
Nou, het ene orgasme is het andere niet!
Verwijderd
Citaat:
hmmm eiwitshake
Heb je van dat eiwitschuim?
Verwijderd
gefeliciteerd koentje
Oud 16-06-2011, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Nee, als man kun je ook 'saai' klaarkomen en 'geweldig' klaarkomen.
Saai klaarkomen is nog altijd beter dan helemaal niet klaarkomen, en dat is precies wat er gebeurt als een kerel niet kan beffen!
Oud 16-06-2011, 14:06
Verwijderd
Citaat:
gefeliciteerd koentje
Dankje .
Oud 16-06-2011, 14:07
Verwijderd
Citaat:
Nou die dus
Oud 16-06-2011, 14:08
Verwijderd
Citaat:
Saai klaarkomen is nog altijd beter dan helemaal niet klaarkomen, en dat is precies wat er gebeurt als een kerel niet kan beffen!
Nog erger zijn het handjevol mannen die denken dat vingeren betekent met 2 vingers op en neer in de kut bewegen.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Graphic artist zullen trouwens nooit helemaal verdwijnen want procedurele graphics leiden juist tot eenheidsworst. Steeds vaker zie je dat de nadruk van games ligt op het grafisch unieke en artistieke vlak. Daarnaast zullen concept artists ook nodig blijven om de look van een game in beeld te brengen.
oh, dat zeker, maar er valt nog een hoop winst te behalen op vele vlakken. 40 artists / modellers / texture-figuren of 5 man, dat is een groot verschil qua kosten.
Verwijderd
En godver wat is het laat, ik moet nodig douchen
Oud 16-06-2011, 14:09
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
En net zei je dat de seks belangrijker is dan het klaarkomen!
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Nog erger zijn het handjevol mannen die denken dat vingeren betekent met 2 vingers op en neer in de kut bewegen.
Verwijderd
Citaat:
Oh god, dat is helemaal erg! Vooral omdat vingers gewoon helemaaaaaal niet fijn zijn daarbinnen (ruw enzo), behalve misschien 1 tijdens het beffen!

Oh en ik kreeg net deze doorgestuurd:

Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Tja, je weet hoe wispelturig de vrouwtjes zijn.
Oud 16-06-2011, 14:10
Uice
Uice is offline
Citaat:
Maar slecht gebeft worden lijkt me sowieso niet leuk.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
En godver wat is het laat, ik moet nodig douchen
Veel plezier met de douchekop!
Verwijderd
Citaat:
Is het ook, maar daarna hadden .sann en ik al besloten dat een combinatie natuurlijk gewoon het beste is!

Vooral omdat mannen dat ook hebben!
Verwijderd
Gaat nogal over seks hier!
Oud 16-06-2011, 14:11
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja, dat weet ik wel, maar nu zijn die engines nog relatief bare-bones. Ze zouden eigenlijk uitgebreider moeten zijn, zodat developers minder tijd kwijt zijn met het grafische aspect.
mjah, dit is gemierenneuk, maar hier ben ik het niet helemaal mee eens. Unreal3 etc zijn al bv redelijk grafisch en WYSIWYG op vele fronten...uiteindelijk is de game engine gewoon een ding wat allerlei objecten inlaad en interactie met elkaar kan laten ondergaan, al dan niet gescript. Sure, je moet nog steeds wel verstand hebben van zaken en de boel aan de achterkant kunnen programmeren voor betere performance, maar de 'enviroment' an sich is al behoorlijk ver; de winst zit meer in de animatie en modelling-tooling, de 3dsmax en maya's van deze wereld
Oud 16-06-2011, 14:11
Uice
Uice is offline
Ik denk trouwens ook niet dat veel vrouwen zich zorgen maken of hun kut wel groot genoeg is!
Oud 16-06-2011, 14:12
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Maar slecht gebeft worden lijkt me sowieso niet leuk.
Nee, ok. Maar slecht beffen, dan moet je wel heel rare dingen doen, wil het niet leiden tot een plezierig effect.
Verwijderd
Citaat:
Ik denk trouwens ook niet dat veel vrouwen zich zorgen maken of hun kut wel groot genoeg is!
Daar hebben we dan weer tieten voor.
Verwijderd
Citaat:
Verwijderd
Citaat:
Ik ga er vanuit dat je me vanavond vertelt over wie je het hebt
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
mjah, dit is gemierenneuk, maar hier ben ik het niet helemaal mee eens. Unreal3 etc zijn al bv redelijk grafisch en WYSIWYG op vele fronten...uiteindelijk is de game engine gewoon een ding wat allerlei objecten inlaad en interactie met elkaar kan laten ondergaan, al dan niet gescript. Sure, je moet nog steeds wel verstand hebben van zaken en de boel aan de achterkant kunnen programmeren voor betere performance, maar de 'enviroment' an sich is al behoorlijk ver; de winst zit meer in de animatie en modelling-tooling, de 3dsmax en maya's van deze wereld
Jij zal er meer van weten dan ik!
Verwijderd
Citaat:
Nee, ok. Maar slecht beffen, dan moet je wel heel rare dingen doen, wil het niet leiden tot een plezierig effect.
No pussy, no opinion!
Oud 16-06-2011, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Dat is dus echt echt echt niet waar.
Oud 16-06-2011, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Hmm, nee
Oud 16-06-2011, 14:14
Edelweiss
Edelweiss is offline
De laptop viel uit
Verwijderd
Citaat:
No pussy, no opinion!
Citaat:
Citaat:
Hmm, nee
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nouja, ik bedoel, dan moet je wel heel motorisch gestoord zijn en 0,0 inlevingsvermogen hebben als man, wil je het zo ontiechelijk vernachelen. Dat jij dan allemaal motorisch gestoorde gekken treft kan ik niks aan doen
Oud 16-06-2011, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Nouja, ik bedoel, dan moet je wel heel motorisch gestoord zijn en 0,0 inlevingsvermogen hebben als man, wil je het zo ontiechelijk vernachelen. Dat jij dan allemaal motorisch gestoorde gekken treft kan ik niks aan doen
Nee, maar in mijn geval ligt het ook niet aan de mannen.
Hoewel het natuurlijk leuker is om ze dat wel wijs te maken.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten